Klarsol Sverige AB

Klarsol Sverige AB

klarsol.se
  • Badge2023

Klarsol Sverige AB är ledande inom solenergi och förnybar energiteknik. Vi erbjuder skräddarsydda lösningar för solcellsanläggningar till både företag och privatpersoner. Med fokus på hållbarhet och effektivitet strävar vi efter att göra solenergi tillgänglig och kostnadseffektiv för alla. Vårt erfarna team arbetar med dig för...

11 omdömen om Klarsol Sverige AB

Emil A
Skrev om Klarsol Sverige AB

Svanen Fastigheter fick ett bra bemötande av Klarsol med snabba återkopplingar och bra utförande och montering av solcellsanläggning. Kan varmt rekommendera Klarsol.

Svar från Klarsol Sverige AB

Hej Emil. Kul att ni blev nöjda med vårt arbete. Vi ser fram emot att fortsätta hjälpa svanen fastigheter med resterande fastigheter. Tack för omdömet det betyder mycket för oss.

Harald J
Skrev om Klarsol Sverige AB

KlarSol har monterat solceller hos oss, då vi jämförde med olika bolag så var KlarSol bästa alternativet både pris och trygghet så vi valde de. De har levt upp till vårt krav så de kan vi verkligen rekommendera.

Svar från Klarsol Sverige AB

Hej Harald Tack för ditt omdöme det betyder mycket för oss och kul att höra att ni blev nöjda.

Lars G
Skrev om Klarsol Sverige AB

Jag/vi kan rekommendera KlarSol för att de har installerat solceller på våra fastigheter. De har haft bäst pris av alla vi jämförde med samt de har varit väldigt professionella, tydliga i alla led. Så vi är mycket nöjda med KlarSol.

Svar från Klarsol Sverige AB

Hej Lars Super roligt att höra och vi ser fram emot att fortsätta montera solceller på samtliga era fastighet som är kvar. Tusen tack för ditt omdöme.

Annette C
Skrev om Klarsol Sverige AB

Klarsol har levererat enligt överenskommelse, man har fått snabbt hjälp och svar på frågor. Väldigt hjälpsamma. Vi är nöjda.

Svar från Klarsol Sverige AB

Hej Annette Kul och höra att ni blev nöjda och tack för att du tog dig tid och lämna omdöme om oss. Vi uppskattar det verkligen.

Mattias D
Skrev om Klarsol Sverige AB

Vi blev mycket nöjda med resultatet.Bra kontakt från början till slut.Nu har vi lägre elräkningar och kan känna oss lungan igen.

Svar från Klarsol Sverige AB

Hej Matias. Tack för omdömet härvid, jätte roligt att höra att det blev som ni tänkt er::)

Gert G
Skrev om Klarsol Sverige AB

Jag blev bemöttt på ett trevligt sätt av säljaren David Björklund och de förväntningar jag hade uppfyllde han väl. Jag köpte 20 st 410 paneler som nu är levererade samt växelriktare. Detta ska monteras och jag förväntar mig att anläggningen kommer att fungera väl. Återkommer med recension av resultatet efter montering och igångsättning. Gert Gustavsson

Svar från Klarsol Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme om oss

Joakim F
Skrev om Klarsol Sverige AB

Klarsol har verkligen stått upp för mina förväntningar och mer där till. Det har varit snabba i återkoppling, leveransen och installation gick snabbt och smärtfritt och det har framförallt varit enkelt hela vägen. Dessutom så hade vi kontakt med flera företag som jobbar med solceller. Klarsol stod ut genom kundbemötande återkoppling och pris. Kan inte annat än att varmt rekommendera Klarsol till andra som som står i valet att införskaffa solceller. Helt enkel en nöjd kund.

Svar från Klarsol Sverige AB

Hej Joakim Tack för ditt omdöme det betyder mycket för oss kul att du blev nöjd

Liselott B
Skrev om Klarsol Sverige AB

Mycket bra kontakter. Alltid svar när man söker dom. Snabb service. Material o hantverkare anlände enligt den tidsplan företaget utlåvat. Upplever att man arbetar enl de riktlinjer o föreskrifter som gäller för installation av solceller.

Svar från Klarsol Sverige AB

Hej Liselotte Va roligt att ni blev nöjda och tack för ditt omdöme:)

Ming Z
Skrev om Klarsol Sverige AB

Bra jobbat för mycket lågt pris. Jag är nöjd med installationen och service de utförde. Arbetare och försäljaren är jätte trevliga att prata med. De försöker att förklara och fixa noggrant i tid om någon problem dyker upp . Jag är tacksam för flyttande kommunikationen.

Svar från Klarsol Sverige AB

Hej Ming Vi är glada att resultatet blev som ni förväntat er och tack för omdömet

Paul A
Skrev om Klarsol Sverige AB

Vi har haft ett väldigt bra samarbete, dök det upp problem under tiden så löstes det på ett bra sätt. David har varit väldigt bra i sin återkoppling till mig hela tiden. Bra pris, jämfört med andra. Vi är nöjda. H//Paul

Svar från Klarsol Sverige AB

Hej Paul kul att höra att ni blev glada och vi är tacksamma att ni lämnat omdöme om oss. Det har varit ett nöje att få hjälpa er mer ert stora projekt på Pingstförsamlingen i Gränna. Vi ser fram emot ett fortsatt samarbete med Pingstförsamlingen.

Caroline K
Skrev om Klarsol Sverige AB

Jag fick en fantastiskt bra hjälp och en oerhört bra service som gick långt över vad jag hade förväntat mig. Bäst pris vi jämförde med 6 olika. En strålande service som verkligen överträffade mina förväntningar!/ Caroline

Svar från Klarsol Sverige AB

Hej Caroline Va kul att höra och tack så mycket för ditt omdöme:)