Klimatkontroll Syd AB

2.0

4 omdömen om Klimatkontroll Syd AB

Mats K
Skrev om Klimatkontroll Syd AB

Genomproffsig hantering från första telefonkontakt, felsökning och åtgärd. Kändes direkt att det fanns ett engagemang om att hitta den bästa lösningen och val av produkt (luft/luft värmepump). Vi känner oss väldigt nöjda!

Svar från Klimatkontroll Syd AB

Tack för ett fint omdöme Mats, trevligt att du är nöjd!

Rörexpressen i Lund
4.9/5 i betyg av 245 omdömen 4.9 av 245 omdömen

Vi köpte en Nibe luftvattenvärmepump via RörExpressen som installerade den hos oss förra veckan. Jag hoppades att vi skulle välja rätt pump,

Lotta O
Skrev om Klimatkontroll Syd AB

Allt var frid och fröjd tills dess att pumpen var installerad och klar. (Först felinstallerad dock.) Sedan har de varit svåra att då tag i och dyra när vi sedan behövt vidare konsultation och justeringar.

Martin T
Skrev om Klimatkontroll Syd AB

Vi köpte en Daikin värmepump, men fick tyvärr ett måndagsex och vi har haft väldigt mycket problem och enorma kostnader egenom dom senaste 6 åren! VD Peter Hornbeck bryr sig tyvärr inte ett dug om detta.... Långa leveranstider på reservdelar, ingen svar på mail trots flera påminnelser, lång reparationstid trots garanti. Låg moral och etik samt en riktigt dålig service!

Rimas R
Skrev om Klimatkontroll Syd AB

Köpte en filter matta till min värmepump med avhämtning i Helsinborg.Fel leverans.Personal i Helsingborg okunig,kunde inte tar beslut om at ersätta med anat produkt.Två veckor efter och tre körningar til Helsinborg fick inte min produkt en.Inte rekomenderas.