Kniv Å Gaffel i Linköping AB

3.6

8 omdömen om Kniv Å Gaffel i Linköping AB

Lars S
Skrev om Kniv Å Gaffel i Linköping AB

Hit går vi med familjen om vi väljer att äta ute. Bra personal och god mat. Älskar att äta förrätter, ett gäng...

Lina B
Skrev om Kniv Å Gaffel i Linköping AB

Mysigt ställe med god mat! har dock lite dåligt utbud..

Dannyboi
Skrev om Kniv Å Gaffel i Linköping AB

Instämmer med Elli B - lite intetsägande vegetariskt, men väldigt mysig lokal och trevlig personal. Trevlig stämning helt klart (och säkert god köttmat..)

Elli B
Skrev om Kniv Å Gaffel i Linköping AB

Mysig lokal och lagom mycket folk en vardag :) Lite intetsägande vegetarisk rätt och skaldjursrisotto, men goda efterrätter.

Alexandra B
Skrev om Kniv Å Gaffel i Linköping AB

Det här stället vill jag främst rekomendera för den mysiga inredningen och den trevliga personalen. Även maten var bra, självklart, och det finns många prisvärda rätter på menyn. Här finns även lite orginella rätter som är spännande att prova. När jag har varit där har det varit flera kompisgäng som firar en väns födelsedag på trevligt sätt. Boka bord för att vara säker på att få plats.

Eva L
Skrev om Kniv Å Gaffel i Linköping AB

Mysig interiör utan att vara riktigt orginella.. Var där och åt med tjejkompisar för att fira en födelsedag, perfekt ställe. Varierad meny, vinlista, hyfsade priser och mestadels trevlig personal. Prova moussakan med kanel i, gudomlig! bäst att boka bord, många par och kompisgäng.

Johanna B
Skrev om Kniv Å Gaffel i Linköping AB

Resturang med väldigt mysig stämmning, stora kuddar i sofforna och hemtrevligt. Maten är varken dyr eller billig och värt pengarna. Servitörerna och av bra klass och rekomenderar det bästa, ej det dyraste. De sprider bra stämning med sina små skämt. Rekomenderas stark!

Jennie B
Skrev om Kniv Å Gaffel i Linköping AB

Denna lilla mysiga restaurang serverar god mat i stämningsfull miljö. En lite finare restaurang för den som söker hög kvalité. God medelhavsinspirerad mat med passande inredning. Om du ska vara säker på att få bord bör du boka minst en vecka i förväg, då stället är mycket populärt. Tyvärr är det fullbokat väldigt ofta och det tar bort lite av den mysiga stämningen tycker jag då det är mycket folk.