Knuten Kök&bar HB

1.0 i betyg av av 2 omdömen

Läs vad 2 kunder tycker om Knuten Kök&bar HB

• 2019-09-23

Nina M skrev om Knuten Kök&bar HB
    Västerbottens största bilskojare! Kan inte varnas för tillräckligt! Driver Nordic Cars Lycksele där han säljer vrak till privatpersoner, är en mycket osympatisk person som inte drar sig för hot. Jag har själv haft ett ärende i ARN med honom (2018), då hette bolaget Gold-cars Lycksele, där han fälldes och EJ har följt nämndens rekommendationer. Vore intressant att veta om det är det ärendet han påstår förlikats - för det har det inte. Läs mer
  • 2019-08-02

Karl-Håkan S skrev om Knuten Kök&bar HB
    Även under namnet "Nor Cars Lycksele" tidigare "Gold Cars" (i vilken han förlikade sig i en tvist med en bilköpare 20190408). Han är även en mycket oseriös bilhandlare. Ni vet en sån bilhandlare som verkligen lever upp till den gamla nidbilden av bilhandlare. Lovar att betala tillbaka handpenning och att han ska ta hand om kunden om det blir något problem.

När vi(jag och flickvän) kom dit frågade vi om organisationsnummer men ville inte säga direkt.

Lovade betala tillbaka hela handpenningen om vi inte var nöjda med bilen. Det gjorde han inte. Han sade att han skulle dra av för annonsen som han tagit bort(vilket vi inte bett om. den var även kvar efter att vi lämnat firman). Sade att vi var oseriösa osv. Vi sade att om han inte betalade tillbaka så polisanmäler vi det. Detta tog han som ett hot...

Jag vill bara varna alla för den här oseriösa bilhandlaren.
    Ledsen att jag inte tog reda på mer innan men vi var verkligen i behov av en bil. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte