KoDi Production AB

KoDi Production AB

Hi, you are looking for an electrical assistant for your home or office, then you are on the right page!
Electricians of the company KoDi Production AB will help to solve your problems as soon as possible!
Our company KoDi Production is registered in elsakerhetsverket.se and has all the necessary certificates.
We carry out all types of electrical work from the smallest to the largest projects.
Our company guarantees high-quality and fast performance of work, taking into account all standards and rules! We are always open and honest with our clients in order to avoid any possible misunderstandings!

Läs vad 7 kunder tycker om KoDi Production AB 2

2021-07-28
    Trevligt bemötande!
    Arbetar hårt och utan pauser tills de är färdiga!
    Super proffsigt resultat!
    Otroligt punktliga!
    Snabb hantering av faktura!
    Tack så mycket för din feedback! KoDi Production AB
    2021-07-26
    Otroligt duktiga , väldigt snabb och proffsig elektriker
    tack så mycket för din feedback! KoDi Production AB
    2021-07-25
    Great work!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    tack så mycket för din feedback! KoDi Production AB
    2021-07-06
    Mycket trevligt bemötande. Effektivt arbete på hög nivå. Rekommenderar starkt!
    Hi Jennie! Tack så mycket för din feedback, jag är mycket nöjd. KoDi Production AB
  • Småelhjälpen
    skrev om KoDi Production AB
    2021-07-06
    Fick snabb hjälp vid fel i elcentralen i vår lägenhet! Väldigt proffessionell och bra hjälp, rekommenderas varmt till andra !!
    Tack så mycket för din feedback, jag är mycket nöjd. KoDi Production AB
    2021-07-06
    Har fått hjälp med att dra el, installation av laddare till elbil, satt upp lampor och takkronor. Har absolut inget att klaga på, proffsig, noggrann, snabb och trevlig!
    Tack så mycket för att du tog dig tid att lämna en recension, jag är mycket tacksam mot dig. KoDi Production AB
    2021-07-06
    Otroligt bra jobb. Vi hade problem med el systemet i gamla villan. Resultatet blev topp noch. Både privat och på jobbet alla 3 gånger utmärkt jobb.
    Rekommenderar varmt KoDi Production!