KÖKSÄLVAN

KÖKSÄLVAN

Ring 08-749 07 65 www.koksalvan.se
4.5

Vi på köksälvan erbjuder förstklassig catering till hela Stockholm. Vi kan erbjuda catering till privatperson såväl som till konferenser, Kickoffs, kundmöten, säljmöten och personalfester. Vi kan även hjälpa er med planering och genomförande av evenemang såsom bröllop och födelsedagsfester på plats hos oss, Våra lokaler rymmer...

52 omdömen om KÖKSÄLVAN

Folke henry C
Skrev om KÖKSÄLVAN

Beställde catering till en 40-årsfest från Köksälvan, med relativt kort varsel. Inga problem med vare sig beställning eller leverans. Bra kvalitet på maten, möjligen hade jag själv haft lite andra proportioner på en del av rätterna. Rekommenderas varmt!

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Ana L
Skrev om KÖKSÄLVAN

Vi hade vår vigsel och bröllopsfest hos köksälvan den 14/7-2018. Allting blev helt fantastiskt, personalen var mycket lyhörd och hela tiden måna om att gästerna och vi skulle vara nöjda. Vi är såå mycket mer än nöjda och otroligt lyckliga att vi valde de. Maten var underbart god och tårtan också. Samuel som var vår kontaktperson var alltid så tillmötesgående under planeringen och försökte fixa det bästa för oss enda sen första dagen vi tog kontakt. De gjorde vår dag till den bästa! Kan varmt rekommendera de ❤

Estelle E
Skrev om KÖKSÄLVAN

Vi anlitade Köksälvan för catering för vår bröllopsfest, 53 sittande gäster. Det blev väldigt lyckat tack vare den goda maten och den inhyrda serveringspersonalen från Köksälvan gjorde ett fantastiskt jobb. Vi har varit så nöjda med Köksälvan från början till slut, de har varit proffsiga, pålitliga, trevliga och tillgängliga. Och utmärkt och prisvärd mat dessutom, vi kunde skräddarsy en egen buffémeny efter eget önskemål. De svarar alltid snabbt och är flexibla vid tillägg och förändringar. Vi kommer varmt rekommendera dem.

Andreas R
Skrev om KÖKSÄLVAN

Utmärkt service från offert till leverans men kvaliteten på maten var inte enligt förhoppningarna. Svårt med julbord men även de kalla rätterna var för låg kvalitet.

Andreas G

Maten & servicen var fantastisk

Bibbi E
Skrev om KÖKSÄLVAN

Vi beställde mat till en privat fest för 55 personer. Jättebra bemötande hela vägen och snabbt svar varje gång vi frågade om något. Leveransen fick vi på köpet och det gick snabbt och smidigt. Maten var god, riklig och vackert upplagd . Information om ingredienser till varje bricka. Vi kan absolut å det varmaste rekommendera Köksälvan!

Bassem J

Vi beställde catering för vårt julbord till arbetsplatsen. kontakten med företaget var väldigt smidig och bra, oftast via mailen. maten kom i tid och personalen var väldigt nöjda med variationen. En svaghet är dock den veganska maten, som var lite torftig och tråkig. Helhetsintrycket är väldigt bra!

Annika O
Skrev om KÖKSÄLVAN

lätt att ha kontakt med, tillmötesgående och vänliga. God mat som berömdes av alla. Återkommer gärna.

Karin L

Jag beställde julbord av Köksälvan, vilket mer än väl levde upp till förväntningarna! Bemötandet var bra och maten var jättegod, även den vegetariska och veganska vilket inte alltid är självklart. Vi fick väldigt mycket mat till ett bra pris. Allt gick smidigt med leveransen och hämtningen av fat och annat efteråt. Tack!

Elin A
Skrev om KÖKSÄLVAN

Mycket bra service och trevlig och tillmötesgående.

Frank B
Skrev om KÖKSÄLVAN

Buffé till en 80årsmiddag. Vänligt och korrekt bemötande. Leverans på överenskommen tid. Allt smakade utmärkt.

Margareta S

Jag har vid tre tillfällen beställt buffé hos Köksälvan. Bra bemötande, god mat och bra service. Har fått maten levererad till festlokalen alla tre gånger. Jag har rekommenderat företaget och alla gäster har varit riktigt nöjda.

Anne H

Min 50-års fest blev riktigt lyckad på Köksälvan. Restaurangchefen och hans medarbetare lagade en fantastisk god och tilltagen buffé. Mina önskemål besvarades och genomfördes utan problem.

Karin T

Jag har beställt buffé från Köksälvan till företagets påsklunch i några år nu. Vi är alltid lika nöjda och får ofta kommentarer om hur god maten är. Köksälvan är också väldigt tillmötesgående och jag har alltid fått bra service. Rekommenderas!

Stefan B

Bra och snabb leverans med hög kvalitet i maten samt stora portioner. Dessutom kunde de leverera en söndag vilket är mycket bra!

Berit B

Alltid ett vänligt bemötande. Vid min makes födelsedag ordnade Köksälvan med catering. Alla gäster talade om den goda maten. Allt gick smidigt med leverans m.m. Vi fortsätter med att vara lunchgäster någon/några dagar i veckan. härligt med en så bra restaurang i Älvsjö. Hälsningar Berit Bergström

Lisa T

Buffé + att vi kunde beställa lite utöver vad buffén innehöll. Snabba svar och väldigt god mat, vi har anlitat dem i flera omgångar och de människor som har deltagit på våra evenemang har alltid prisat maten.

Steinunn H

Fantastiskt god mat! Service av högsta klass! Allt var toppen !!

Mats H
Skrev om KÖKSÄLVAN

Köksälvan var bättre innan flytten, den nuvarande miljön känns trång och stökig. Maten är som vanligt varierad och bra. Önskar att kunna få ugnsstekta rotfrukter istället för potatismos,potais och ris.

Sofia H
Skrev om KÖKSÄLVAN

Mycket trevlig och service inriktad personal. Toppen mat. Dock vad det ende eluttag som inte fungerade som vi hade behövt vid vår julfest

Paula U
Skrev om KÖKSÄLVAN

Mycket bra bemötande vid beställning av catering, prisuppgifter osv. Tydlig hemsida, otroligt god mat (och mycket!) och väldigt nöjda medarbetare efter utförd tillställning. Smidigt med utkörande av maten och vackert upplagt på engångsfat. Trevligt och professionellt bemötande från bokning till utkörning. Det enda jag känner kan förbättras är hämtningen av "brödbackarna" som faten levererades i. Jag fick kontakta Köksälvan ett antal gånger innan hämtning skedde vilket kanske inte var optimalt för att "avsluta" upplevelsen....

Ann W
Skrev om KÖKSÄLVAN

Har beställt catering, fick ett mycket bra beötande från Elias. Äter lunch på köksälvan några gånger per månad. Är oftast nöjd, onödigt stora portioner.

Nicole K

Bemötandet, servicen och personalen är fantastiska!! Vi hade vår bröllopsfest på Köksälvan och fick alla våra önskemål uppfyllda. Maten var över förväntan! Restaurangägaren fanns tillgänglig alla dagar oavsett tid för att erbjuda mig sin hjälp och expertis. Kan varmt rekommendera dem!

Torbjörn D
Skrev om KÖKSÄLVAN

Bra hög service och ett trevligt bemötande därtill bra lagad mat :-)

Phil Z
Skrev om KÖKSÄLVAN

Ett underbara restaurang! Trvliga Människor!

Nabiha B
Skrev om KÖKSÄLVAN

Trevlig personal, bra service, mycket god mat, generös med mat mängden om man väljer buffé. Rekommenderar starkt denna ställe

Erik S
Skrev om KÖKSÄLVAN

Mycket bra bemötande och jättgod mat.

Patricia H

Vi fick hjälp att ha vår bröllopsfest på Köksälvan och det var helt fantastiskt och över förväntan. Fantastisk god mat, god service och bemötandet. Vi är evigt tacksamma för hur allt hanterades och hur alla togs emot. FANTASTISKA!!

Tord P
Skrev om KÖKSÄLVAN

Ett mkt trevligt bemötande, både som lokalhyrare varje månad och som lunchgäst.

Jasamin M

Jag hade mitt bröllop i köksälvan, jag tyckte att allting gick smidigt till, Elia som var ansvarig för lokalen var mottaglig och medgörlig när de kom till planering och kontaktnätverk. Han lyssnade på hur vi ville ha det och förstod oss. Maten vi serverade var otroligt god, kökspersonalen gjorde ett kanon jobb, likaså servitris personalen som stod för serveringen under hela kvällen. Vi hade ca 200 gäster och alla blev välbemötta! Jag kommer definitivt vilja hyra den lokalen igen om vi ska ha dop eller annat stort event // Jasamin

Kerstin L
Skrev om KÖKSÄLVAN

Köksälvan är en trevlig restaurang med oerhört gott bemötande, de har mycket vällagad mat och en varierande meny. Urtrevlig personal.

Conny T
Skrev om KÖKSÄLVAN

Använder Köksälvan till våra in-house möten. Det varierar från 15-45 personer. Väldigt bra utbud och bra kvallite på maten. Kommer alltid som utlovat tidsmässigt. Allt runtomkring hjälper dom även gärna till med. Snabbt smidigt och gott. Conny Tedborn Tieto Sweden AB

Malin C

Mycket trevligt och professionellt bemötande!! Fina lokaler och god mat!! Vi hade vår bröllopsfest på Köksälvan i somras och är super nöjda!! // Malin & Junior Fungula

Stefan L
Skrev om KÖKSÄLVAN

Jul bord för vår avdelning. Prisvärt!

Elisabeth W

Catering 20 personer, allt fungerade bra. Bra service och god mat

Björn L
Skrev om KÖKSÄLVAN

Omfattande meny, bra kvalitet, trevligt bemötande, utmärkt och prisvärd catering.

Birgitta L
Skrev om KÖKSÄLVAN

Jag var otroligt nöjd med mitt 50 års kalas på Köksälvan. Trevlig personal, fantstiskt god mat (tyckte alla 90 personer). Lokalen var jätte jätte fin och låg väldigt bra till, lätt att ta sig till och från med bra kommunikationer. Kan inte bli bättre!!

Anncica M
Skrev om KÖKSÄLVAN

trevligt företag, bra service, god mat

Mattias J
Skrev om KÖKSÄLVAN

Flexibilitet och ordning i servicen och prisvärd mat.

Lena A
Skrev om KÖKSÄLVAN

Köksälvan har ett fantastiskt bemötande och ställer alltid upp. Vi Anticimex är nästan där varje dag och äter lunch, vilket vi är väldigt nöjda med. Bra mat och bra variation. Vi har även catrat mat vilket har varit succé. Privat har jag även använt mig av Köksälvan, catring och är mycket nöjd. Kan bara rekomendera Köksälvan./Lena

Nils D
Skrev om KÖKSÄLVAN

Sjukt smidigt! Bra mat, service och allt löser sig här! Är otroligt nöjd

Nicklas n
Skrev om KÖKSÄLVAN

Jag/vi är mycket nöjda, bra pris samt mycket trevlig och "enkel" personal att ha och göra med, samt en hög service nivå! Kan mycket väl komma att använda mig av deras tjänster igen i framtiden.

Anna F
Skrev om KÖKSÄLVAN

Trevliga och tillmötesgående! Mycket god mat som uppskattades av alla. Kommer att rekommendera Köksälvan till vänner och kollegor.

Annika D
Skrev om KÖKSÄLVAN

Mycket bra service och underbar mat.

Ylva M
Skrev om KÖKSÄLVAN

Köksälvan har varit mycket bra att samarbeta med både vad gäller bemötande och fexibilitet utifrån de önskemål vi hade. Lokalen var över förväntan och såväl bemötande som service under kvällen var mycket proffisionell. Priset var på en bra nivå utan att man dagtingade med kvaliteten, se ovan. Vi återkommer gärna och kan varmt rekommendera Köksälvan.

Roger L
Skrev om KÖKSÄLVAN

Jag upplever Köksälvan mycket positivt. Trevlig personal, bra mat och effektiv lunchniljö. Jag tycker att köksälvan mycket väl ger värde för pengarna.

Styrbjörn T
Skrev om KÖKSÄLVAN

Köksälvan är oerhört enkla och smidiga att ha att göra med. Deras catering är smakfullt upplagd, god mat, fräscha råvaror och enorma portioner, så risken att någon ska gå hungrig från bordet är obefintlig. Även julbord för strikta vegetarianer fixade de utan problem. Jag kan varmt rekommendera Köksälvan.

Mia R
Skrev om KÖKSÄLVAN

Bemötandet var mycket bra. Alla är alltid lika tevliga :)

Margareta H
Skrev om KÖKSÄLVAN

Bemötandet är vänligt och lyhört. Det starkaste "kortet" är salladsbordet d.v.s. det finns för det mesta alltid något för alla.

Karin
Skrev om KÖKSÄLVAN

Använde köksälvan till catering. God mat och ett gott bemötande samt rikliga portioner.