Konradssons Kakel AB

1.0 i betyg av av 1 omdömen

Läs vad 1 kund tycker om Konradssons Kakel AB

• 2020-05-18

Anna G skrev om Konradssons Kakel AB
    Var i kontakt med Konradssons kakel i Bromma för stora kakelplattor under maj månad 2020.

Koordinationen mellan säljare på telefon, i butik och specialistsäljare för större projekt var inte tillfredsställande. Tog väldigt lång tid att överhuvudtaget få tag på rätt person att tala med. Den ena visste inte alls vad de andra gjorde. Var totalt i kontakt med fyra olika personer i organisationen som inte verkade kommunicera över huvudtaget med varandra.

Snurrigt, inte kundvänligt, oorganiserat, ingen visste om prover kommit fram, svårt att få tag på rätt person etc. etc.

Till slut fick jag ett email, totalt utan förklaring, från butiksansvarig (ytterligare ny person) att butiken inte ville fortsätta att hjälpa mig med beställning av stora plattor. Otrevligt och väldigt konstigt att man inte förklarar anledningen för kunden.

Finns väldigt mycket för det här företaget att arbeta på när det gäller kundservice, koordinering, organisation, tillgänglighet, kunskap med mera.
    Förvånansvärt dåligt resultat av en så stor organisation. Läs mer

Bästa byggvaruhusen i Stockholm:

Åsa R Åsa R tycker:
“Bra och trevliga, men vi upple...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte