Körskolan.com

Körskolan.com

körskolan.com
  • Badge2023

Välkommen till Körskolan.com! Vi är din trafikskola i Mölnlycke, Kungälv, Mölndal och Nya Hovås. Vi är väl medvetna om hur viktigt det är med en bra atmosfär och att du som kund till oss ska känna dig trygg. Därför kommer du att finna vår skola välkomnande, med nyrenoverade lokaler belägna i centrala Mölnlycke och Nya Hovås....

24 omdömen om Körskolan.com

Jennifer B
Skrev om Körskolan.com

Är verkligen jättenöjd, super lärorika månader samtidigt som jag haft jättekul. Rekommenderar verkligen denna körskola!

Svar från Körskolan.com

Tack Jennifer och stort grattis till körkortet! Linn hälsar att hon hade super kul med dig med och tack för chokladen.

Emilia S
Skrev om Körskolan.com

Jättetrevliga människor sa vad som man behövde öva på och gav bra hjälp

Svar från Körskolan.com

Tack Emilia! Vi ses på vägarna :)

Emi F
Skrev om Körskolan.com

Alla var super snälla och trevliga! Klarade uppkörningen på första försöket.

Svar från Körskolan.com

Tack för de fina orden Emi och stort grattis till ditt körkort!!

Leah N
Skrev om Körskolan.com

Lägger upp en tydlig plan för hur och när du ska lära dig vilket hjälper än att vara motiverad och känna att man får ut ngt av lektionerna. Mkt trevliga lärare oxå!

Tack Leah! Stort grattis till körkortet

Nina E
Skrev om Körskolan.com

Härlig och glad stämning vilket bidrog till att känna sig både välkommen och lite lugnare. Tydlig plan, upplägg och information kring de olika momenten.

Svar från Körskolan.com

Stort grattis till Körkortet Nina!

Tilda J
Skrev om Körskolan.com

Jag har börjat ta körkort flera gånger men har alltid på något vänster slutat, sedan en dag ringde jag ner till er på Körskolan i Mölnlycke och sa ”Jag vill ta körkort!” Och fick ett sånt härligt bemötande och vart så peppad direkt! ”Vi ska se till att du får ditt körkort!” Och nu sitter jag här med körkort, klarade både teori och uppkörning på första försöket!! Tack Linn för ditt pepp i bilen, som utmanade mig och gav mig så fina komplimanger som har stärkt mitt självförtroende i trafiken! Och TACK till er andra på...

Svar från Körskolan.com

Tilda! Stort grattis till ditt välförtjänta körkort. Vad glada vi blir för dina fina ord och tack till dig som bidrog med sån härliga energi. Du är välkommen in på ett glas saft och en choklad bit när som helst ;)

Christian S
Skrev om Körskolan.com

Mkt bra intensivutbildning, gick tillsammans med min grabb, vi lärde oss otroligt mycket den veckan och hade kul! Bra instruktörer (Mattias, Stefan), man märkte att de verkligen kunde sin sak vilket kändes tryggt. :)

Svar från Körskolan.com

Tack, vad härligt att höra! Visst är det viktigt att samtidigt som vi lär oss kunna ha kul under sin utbildning :)

Emily L
Skrev om Körskolan.com

Jag köpte en intensivkurs för B-körkort. Inom loppet av tre veckor hade jag gjort alla obligatoriska moment och klarat uppkörningen! Oerhört trevlig personal, professionella och lösningsorienterade. Extra tack till Johan som jag hade de flesta körlektioner med. Han är alltid positiv och peppande samtidigt som han har en förmåga att lära ut och förklara trafiksäkerhet på ett förståeligt sätt.

Svar från Körskolan.com

Tack Emily! Vilken resa du gjorde på så kort tid, grymt jobbat!

Sandra G
Skrev om Körskolan.com

En toppen bra körskola, rekomenderar den starkt. De är lyhörda, hjälpsamma. Toppen lärare. De är ärliga och sätter sig ner och pratar med en om det är något man bör tänka på. de bokar dig inte om du inte är redo för tex halkan.

Svar från Körskolan.com

Tack Sandra! Kom förbi någon dag så vi får se ditt sprillans nya körkort !

Martin J
Skrev om Körskolan.com

Riktigt bra. De var utmärkta lärare vilket hjälpte mig att klara alla prov på första försöken.

Svar från Körskolan.com

Tack för ditt omdöme Martin! Vi ses på vägarna :)

Wilma F
Skrev om Körskolan.com

Tycker att det varit mycket bra tips jag fått för min körning, men upplever att min körlärare har varit hård och ibland sagt lite oprofessionella kommentarer som jag inte uppskattat i en situation där jag försöker lära mig och redan känner mig nervös och rädd. Annars bra och har rekommenderat körskolan till många av mina vänner.

Svar från Körskolan.com

Vi strävar alltid efter att bli bättre, så stort tack för din feedback :) Grymt jobbat, stort grattis och njut av ditt välförtjänta körkort!

Niklas J
Skrev om Körskolan.com

Kanonbra service från en kompetent personal. Rekommenderas starkt!

Svar från Körskolan.com

Stort grattis till körkortet Niklas! Super kul att höra att du har trivts hos oss. Ha en fortsatt härlig sommar önskar hela gänget på Körskolan.com

Fabian J
Skrev om Körskolan.com

Fantastisk skola och lärare som ger en alla förutsättningar till en ny behörighet!

Svar från Körskolan.com

Tack Fabian! Vi ses när det är dags för nästa behörighet :)

Ebba Y
Skrev om Körskolan.com

Väldigt läskigt, stresss stresss stresss stress stresss stresss stresss stresss men glad att jag klarade det

Svar från Körskolan.com

Stort grattis till körkortet Ebba. Uppkörningen är stressig och läskig för de flesta ;) Njut nu av att köra själv :)

Caroline L
Skrev om Körskolan.com

Rekommenderar absolut körskolan.com till dig som vill ta mc-kort. Underbar, motiverad personal och familjär stämning. De ger pepp och stöd och om du är redo att kämpa så är också de redo att ge dig det lilla extra. Dessutom värdefull access till bra övningsbanor på Åby-parkeringen i Mölndal.

Svar från Körskolan.com

Tack för de fina orden Caroline, vi ses ute på vägarna !

Michael O
Skrev om Körskolan.com

I found my experience with körskolan to be fantastic! The teachers were very patient and were fantastic at explaining what was needed. They were very quick to understand where I was having some trouble and were great at helping me improve. I highly recommend anyone to take lessons with them.

Svar från Körskolan.com

Thank you Michael! Hope you and Sofia enjoyed the summer with lots of motorbike riding

Marwan S
Skrev om Körskolan.com

Det var underbart övningen köra med de

Svar från Körskolan.com

Tack Marwan, det var ett nöje att få ha dig som elev !

Linn G
Skrev om Körskolan.com

Toppen, hjälpte mig att få den motivationen jag behövde för att ta körkortet.

Svar från Körskolan.com

Härligt att höra Linn och tack så mycket för presenten!

Iwona H
Skrev om Körskolan.com

Körskolan.com är en firma som är professionell,tar ansvar på hur viktig är att lår sig bra alla regler och praktik i underbar vänlig atmosfär och bästa lärarna (Tack Erik för allt!) Jag klarade teorin och praktik vid första gången!!

Svar från Körskolan.com

Vi är så glada för din skull Iwona! Hoppas att nya bilen rullar bra :)

Jessica I
Skrev om Körskolan.com

Jag kontaktade Körskolan.com för att jag ville ha hjälp med att ta mitt Mc kort. Jag blev väldigt bra bemött av Madde som sitter i receptionen, väldigt hjälpsam och snabb på att svara på mail. Körlärarna var toppen, alla kom med mycket bra tips och råd både på banan och ute i trafiken gällande placering mm. Dom är riktigt trevliga och kunniga och delar gärna med sig av sin kunskap. Kan man varva både körning på skola och privat är det ju kanon, annars kan det bli lite dyrt. Jag tog med mig tipsen från skolan när jag...

Svar från Körskolan.com

Tack Jessica! Vi är så glada att just vi fick hänga med på din resa mot Körkortet. Ha en härlig sommar!

Ingrid N
Skrev om Körskolan.com

Otroligt trevligt bemötande av alla i personalen som jag har träffat. Kompetenta lärare och väldigt flexibel skola vad gäller vilka tider som det finns lektioner. Väldigt tillmötesgående och det märks att lärarna och alla i personalen är genuint intresserade av att de som kommer för att ta en behörighet skall lyckas med det. Det känns som att de vänder och vrider på alla möjligheter för att det skall bli så bra som möjligt. Vid kontakt med reception så har det aldrig tagit lång tid innan jag har kunnat få ett svar,...

Svar från Körskolan.com

Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme och vi blir så glada över de fina orden! Nu hoppas vi på en lång sommar med mycket MC-körning

Samira A
Skrev om Körskolan.com

Bästa körskolan!!! Körskolan.com är en helt fantastisk körskola med de bästa lärarna och personalen i landet. Alla är helt otroliga och hjälper till så mycket de bara kan för att få sina elever att lyckas. Verkligen alla, inkl Madde i receptionen. Dom har jättetrevlig personal och jag rekommenderar ALLA att ta körkort (oavsett behörighet) på Körskolan.com! Bättre körskola finns inte, det känns som en underbar familj. Jag har tagit både MC kort och tungt släp på Körskolan.com. Att ta körkort är inte bara en utbildning utan...

Svar från Körskolan.com

Tack Samira! Kom förbi någon dag med nya hojen. Och ta gärna med barnen, Diesel saknar dem!

Felicia O
Skrev om Körskolan.com

Jättenöjd med körskolan och alla körskollärare.

Svar från Körskolan.com

Vad kul att höra Felicia. Ta hand om er så ses vi på vägarna!

Patrik D
Skrev om Körskolan.com

Kanon! Utmärkt hjälp och handledning i samband med MC körkort från start till slut.

Svar från Körskolan.com

Tack Patrik och stort grattis till körkortet!