Kriström Advokatbyrå KB

Kriström advokatbyrå

Läs vad 4 kunder tycker om Kriström Advokatbyrå KB

• 2019-12-22

Maria Elisabeth S skrev om Kriström Advokatbyrå KB
    Är otroligt besviken på advokat Stefan Blombergsson som jag sökte privat efter att jag köpt en bostadsrätt med livsfarliga elinstallationer. Jag gjorde en reklamation av fel och sen tog jag kontakt med Stefan som blev min företrädare. Han har behandlat mig med nonchalans genomgående efter han fått mig på kroken. Svarade inte på mina mail och talade inte om vad hans insatser skulle kosta. Efter månader av tystnad mailar han mig en prejudicerande dom och skriver att vi inte har en chans att vinna. Jag hade tidigare frågat om den kostnad som han debiterade men fick inget svar men sen en slutfaktura på 22000 kr. Vi har bara varit i kontakt med varandra 3-4 ggr. Jag avråder starkt från all kontakt med denna advokatbyrå. De är inte professionella. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Juristbolaget
    4.9 / 5 i betyg — 65 omdömen
    Badge2020
    "Det gällde bouppteckning för min make Sven Vestlund och jag var ledsen men mest nervös. Mina kontakter med Hedemora Begra vningstjänst är"
    Maj-Britt V
  • 2019-01-09

Boguslaw M skrev om Kriström Advokatbyrå KB
    Hans agerande som en advokat, menar Stefan Häge, påminer en listig rev. Han vrider och vänder saker för att sedan skicka fakturor för åtgärder som man inte kommit överens. Han ljuger och håller inte som han lovar. Gör allt för att förvilla sin klien och suga på pengar. Jag varnar för den advokat. Läs mer
  • 2018-09-13

Tara skrev om Kriström Advokatbyrå KB
    Bästa byrån jag fått komma i kontakt med. Så himla tillmötesgående och professionella. Har själv brottmål, vårdnadsmål och bodelning på gång och hade hundra gånger om valt den här byrån och Ingen annan. Dem är tillgängliga, tillmötesgående, väldigt tydliga i sitt arbete och man får verkligen hjälp med det man behöver. Kan varmt rekommendera Stefan Häge. Alla andra på byrån är grymt duktiga också. Läs mer
    Maria G gillar detta
  • Sponsor
    Anna Rinman Familjerättsbyrå
    4.9 / 5 i betyg — 8 omdömen
    "Anna har varit mig behjälplig och tillmötesgående. Noggrann och gett mig råd hela tiden - har aldrig varit i Tingsrätten tidigare! Det"
  • Leif S

2018-04-06

Verifierad kundrelation
    Leif S skrev om Kriström Advokatbyrå KB
    Fintade in mig i någon timmes utredning. En timme kunde jag väl betala... Visste inte att deras tolkning är allt under 10 timmar. Fick en fantasilös tjock rapport som jag inte frågat efter och dåligt svar på mina frågor. En total blåsning när man är som mest sårbar och en advokat rår man inte på.... Läs mer

Bästa Juristerna nära Kriström Advokatbyrå KB:

Christer B Christer B tycker:
“Jag känner mig personligt bemö...” Läs mer
Rättsakuten (1.0km)
Juristbolaget (1.7km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte