Kriström Advokatbyrå KB

Kriström advokatbyrå

7 omdömen om Kriström Advokatbyrå KB

NEYAT Y
Skrev om Kriström Advokatbyrå KB

Rekommenderar INTE denna byrå, fått sin förskottsbetalning, har inte arbetat på ärendet överhuvudtaget och vägrar ge tillbaka pengarna för ett jobb de inte utfört. Väldigt otrevliga människor som arbetar där, uselt bemötande när man endast vill ställa frågor om varför de bortprioriterat ärendet. SPARA ERA PENGAR!

Juristbolaget i Sverige AB
4.8/5 i betyg av 114 omdömen 4.8 av 114 omdömen

Stort tack till Juristbolaget för all hjälp med bouppteckningar. Kan verkligen rekommendera dem, proffsigt och vänligt bemötande.

Lennart N Lennart N
LOUISE R
Skrev om Kriström Advokatbyrå KB

Riktigt uselt . Inkompetenta och odugliga men betalt ska de ha. Välj en annan firma du blir lyssnad på. De är ej på kvinnors sida.

Jaime M
Skrev om Kriström Advokatbyrå KB

Stefan B är en riktig tomte till advokat. Nonchalans, oseriös och älskar att fakturera. Avråder er starkt

Anna Rinman Familjerättsbyrå
4.9/5 i betyg av 9 omdömen 4.9 av 9 omdömen

Anna har varit mig behjälplig och tillmötesgående. Noggrann och gett mig råd hela tiden - har aldrig varit i Tingsrätten tidigare! Det

Maria Elisabeth S
Skrev om Kriström Advokatbyrå KB

Är otroligt besviken på advokat Stefan Blombergsson som jag sökte privat efter att jag köpt en bostadsrätt med livsfarliga elinstallationer. Jag gjorde en reklamation av fel och sen tog jag kontakt med Stefan som blev min företrädare. Han har behandlat mig med nonchalans genomgående efter han fått mig på kroken. Svarade inte på mina mail och talade inte om vad hans insatser skulle kosta. Efter månader av tystnad mailar han mig en prejudicerande dom och skriver att vi inte har en chans att vinna. Jag hade tidigare frågat...

Sebastian A gillar detta
Boguslaw M
Skrev om Kriström Advokatbyrå KB

Hans agerande som en advokat, menar Stefan Häge, påminer en listig rev. Han vrider och vänder saker för att sedan skicka fakturor för åtgärder som man inte kommit överens. Han ljuger och håller inte som han lovar. Gör allt för att förvilla sin klien och suga på pengar. Jag varnar för den advokat.

Sebastian A gillar detta
Tara
Skrev om Kriström Advokatbyrå KB

Bästa byrån jag fått komma i kontakt med. Så himla tillmötesgående och professionella. Har själv brottmål, vårdnadsmål och bodelning på gång och hade hundra gånger om valt den här byrån och Ingen annan. Dem är tillgängliga, tillmötesgående, väldigt tydliga i sitt arbete och man får verkligen hjälp med det man behöver. Kan varmt rekommendera Stefan Häge. Alla andra på byrån är grymt duktiga också.

Maria G gillar detta
Leif S
Skrev om Kriström Advokatbyrå KB

Fintade in mig i någon timmes utredning. En timme kunde jag väl betala... Visste inte att deras tolkning är allt under 10 timmar. Fick en fantasilös tjock rapport som jag inte frågat efter och dåligt svar på mina frågor. En total blåsning när man är som mest sårbar och en advokat rår man inte på....