AB Kronobergs Bilaffär

1.7

6 omdömen om AB Kronobergs Bilaffär

Johan S
Skrev om AB Kronobergs Bilaffär

Jag köpte en begagnade Opel Insignia i maj 2023. Efter 1,5 månad skulle jag åka från Falkenberg till Stockholm när motorlampan började lysa. Ringde dem och fick rådet att köra till närmaste verkstad för Opel vilket var i Jönköping. Tog via mitt försäkringsbolag ut en hyrbil och fortsatte resan till Sthlm. Fick av Opel i Jönköping höra att det var fel på turbon till en kostnad om 25-30 tkr! Pratade med Kronobergs Bil som var tydliga med att jag inte skulle drabbas av någon kostnad vilket jag vet att de INTE hade behövt göra....

Svar från AB Kronobergs Bilaffär

Stort tack Johan för din fina recension och att du delat med dig om din upplevelse hos oss. Vi uppskattar ditt beröm av Adrianna och till Kronobergs Bil i Ljungby :). Varmt välkommen åter! Vänliga hälsningar Kronobergs Bil

Else Anne-Li Carina P
Skrev om AB Kronobergs Bilaffär

Verkstaden- Platschef totalt ointresserad av att höra negativ kritik mot verkstaden. Uselt bemötande, vi har varit 3-4 ggr för att uppdatera programvaran o de har inte ens färsk sådan😡😡😡

Svar från AB Kronobergs Bilaffär

Tack för recensionen, Anne-Li. Vi är ledsna att höra att vår verkstad lämnade dig missnöjd den här gången. Det här är inte den upplevelse vi vill ge dig. Vi tar all feedback på största allvar och har även tagit problemet med kring uppdateringen vidare till Kia. Förhoppningsvis kommer du att ge oss en chans att ta hand om din bil igen! ✨Med vänliga hälsningar Kronobergs Bil

Joakim Martin Jan F
Skrev om AB Kronobergs Bilaffär

Varning för detta företag, vad ni än gör LEASA inte från detta företag då dom har helt oromliga krav när bilen ska återlämnas. Bemötandet har varit katastrofalt. Dom lyssnar inte på vad kunden säger och inte heller bry dom sig överhuvudtaget. Som jag nämde innan LEASA INTE bil från detta företag..

Svar från AB Kronobergs Bilaffär

Hej, Joakim! Vi är ledsna att höra att din upplevelse inte levde upp till dina förväntningar. Du är alltid välkommen att höra av dig till oss för vidare dialog. Kontakta oss på info@kronobergsbil.se. Med vänliga hälsningar Kronobergs Bil.

lina m
Skrev om AB Kronobergs Bilaffär

Köpte en en bil hos dom och blev totalt blåst..som sakt mycket snack för att få en ur balans väldigt otrevlig personal dessutom om man är ung tjej så är dom extra på en!bilen var påställd när vi köpte den och skattad och när vi komm hem hade han ställt av bilen och tagit skatten(700kr) mycket lågt gjort av dig Jan-christer andersson!

kim l
Skrev om AB Kronobergs Bilaffär

orm liknande försäljare som unviker dina frågor mm genom att snacka på osammanhängande mm för att få kunderna ur balans. när man kom där i från så fick man känslan att man blevit blåst värre än om de var fan själv som skulle sälja dej en bil. tur e de att de blir ett nej i morgon för vår del. bättre vänta o de känns rätt än att slänga ut en massa pengar på en dålig afär

Jenny A
Skrev om AB Kronobergs Bilaffär

Mycket otrevlig och högfärdig platschef som först snackade sönder våra öron och sen när affären var avslutad log han elakt samtidigt som han berättade att vi gjort en dålig affär...