KS bygg och renovering

Box 156, 167 51 Bromma — Visa karta

Välkommen till KS bygg och renovering!

Utför komplexa renoveringar av lägenheter, villor och allmänna byggnader i Stockholm med omnejd. Vi garanterar hög kvalitet på alla våra utförda arbeten och vi har marknadens bästa produkter i form av Sopro och Schonox.

Våra tjänster: badrumsrenovering, köksrenovering, totalrenovering, kontorsrenoveringar snickerier, bygg och mycket mer.

Vi hjälper dig från början till slut med ditt byggprojekt. Du får rådgivning, hjälp med planering, val av rätt material. Vi har alla behörigheter och certifikat för att du som kund ska känna dig trygg. Tveka inte att höra av dig för en kostnadsfri offert.

Läs vad 5 kunder tycker om KS bygg och renovering

• 2020-01-23

Håkan  J skrev om KS bygg och renovering
    Effektiva och kompetenta.
    Deras VD Barre tar tag i och får saker gjorda.
    Jag anlitar de gärna igen. Läs mer
  • 2020-01-22

R.n.a Serviceab R skrev om KS bygg och renovering
    Hej. Jag anlitade KS bygg för både total renovering av min lägenhet och bygge av min frisörsalong från grunden. Jag är supernöjd! Ett mycket seriöst företag med snabba beslut och de håller vad de lovar, mycket noggranna och professionella. Rekommenderas varmt! / Anna Läs mer
  • 2020-01-22

Kristoffer P skrev om KS bygg och renovering
    Renoverade min lägenhet i stan mycket proffsigt och utmärkt arbete 👍👍👍👍👍
    Kristoffer Läs mer
  • 2020-01-21

Erik W skrev om KS bygg och renovering
    Väl utfört arbete, är mycket nöjd med resultatet! Heller inget småtjafs om tilläggsarbeten hit och dit.
    Tidsplanen hölls dock inte, då planerade resurser hade sjukfrånvaro del av projektet.
    /Erik Läs mer
  • 2020-01-21

Annika M skrev om KS bygg och renovering
    Väldigt duktiga - bra kommunikation genom hela arbetet. Bra pris för värde och kvalitet - vi är väldigt nöjda!!! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte