KS bygg och renovering

KS bygg och renovering

Välkommen till KS bygg och renovering!

Utför komplexa renoveringar av lägenheter, villor och allmänna byggnader i Stockholm med omnejd. Vi garanterar hög kvalitet på alla våra utförda arbeten och vi har marknadens bästa produkter i form av Sopro och Schonox.

Våra tjänster: badrumsrenovering, köksrenovering, totalrenovering, kontorsrenoveringar snickerier, bygg och mycket mer.

Vi hjälper dig från början till slut med ditt byggprojekt. Du får rådgivning, hjälp med planering, val av rätt material. Vi har alla behörigheter och certifikat för att du som kund ska känna dig trygg. Tveka inte att höra av dig för en kostnadsfri offert.

Läs vad 7 kunder tycker om KS bygg och renovering 2

• 2021-02-03
    Jag anlitade KSBR för renovering av kök och badrum (dvs rivning av befintligt kök/badrum inkl del av vägg), installation av ny el, rördragning, montering av ny interiör mm), slipning av parkettgolv och målning av väggar i min nya lägenhet. Därtill gjordes en del snickeriarbeten (garderob gjordes till bokhylla), installation av dimmers i samtliga rum och montering av vägg-tv, garderob m.m.

Tydlig och bra kontakt med Jakub från start till slut som även hjälpte mig med bra tips och förslag under tiden. Ordning och reda genom hela renoveringen vilket kändes tryggt. Tidplanen hölls i stort och den lilla förseningen (i sammanhanget obefintlig) som blev berodde på lägenhetens förutsättningar och meddelades i god tid innan. Väldigt skickliga och service-inriktade hantverkare med ett proffsigt resultat som överträffade mina förväntningar. Är jättenöjd med allting och kan verkligen rekommendera dem!
    2021-02-02
    Renoverade hela min lägenhet med KSBR och kan med handen på hjärtat säga att jag är riktigt nöjd från början till start. Mycket bra kvalitet på lämnat arbete och fakturor som stämmer överens med det offererade beloppet. Ska ni någon gång renovera, låt dessa grabbar lämna offert!
    2020-01-23
    Effektiva och kompetenta.
    Deras VD Barre tar tag i och får saker gjorda.
    Jag anlitar de gärna igen.
    2020-01-22
    Hej. Jag anlitade KS bygg för både total renovering av min lägenhet och bygge av min frisörsalong från grunden. Jag är supernöjd! Ett mycket seriöst företag med snabba beslut och de håller vad de lovar, mycket noggranna och professionella. Rekommenderas varmt! / Anna
    2020-01-22
    Renoverade min lägenhet i stan mycket proffsigt och utmärkt arbete 👍👍👍👍👍
    Kristoffer
    2020-01-21
    Väl utfört arbete, är mycket nöjd med resultatet! Heller inget småtjafs om tilläggsarbeten hit och dit.
    Tidsplanen hölls dock inte, då planerade resurser hade sjukfrånvaro del av projektet.
    /Erik
    2020-01-21
    Väldigt duktiga - bra kommunikation genom hela arbetet. Bra pris för värde och kvalitet - vi är väldigt nöjda!!!