KungSängen Sisjön

KungSängen Sisjön

4.4

About company

KungSängens melodi är att producera sängar med hög kvalitet till bra priser. Vi tror verkligen på att maskiner inte kan bygga sängar lika bra som människor, därför är allting handgjort i våra butiker och vi kan bygga utefter dina egna önskemål. Självklart erbjuder vi även fri leverans inom varje butiks handelsområde - det ska...

112 omdömen om KungSängen Sisjön

Ulrica L
Wrote about KungSängen Sisjön

Bra grejer till bra pris men urdålig service, iallafall i sisjön:-(

Yasemin Y
Wrote about KungSängen Sisjön

Jag passade på handla (120 säng med gavel) när det var rea i September när alölöt var 50% även leverans och montering. TAck till Maria som hjälpte mig och var ärlig om vad jag behöve roch inte behöver. Jag vill tacka också leveransteamet ( varav en var kvinna) de gjorde ett jätte bra jobb. ringde innan , leverans datumet stämde, gillade att de kom 8.30 tidigt på morgonen och att allt som att gick på kansek 15 min sen var de klara. Jag är överhuvudtaget jätte med köpet och leveransen.

Ingegerd Lisa P

Service och Bra kvalitet

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Ingegerd! Tack för din feedback, precis som det ska vara. Med Vänlig hälsning KungSängen Sisjön

Camilla K
Wrote about KungSängen Sisjön

En kontinentalsäng. Jättebra bemötande av säljaren, upplevdes kunnig och hjälpsam. Sängen skulle levereras den 13/8, 11/8 fick vi samtal om att leveransen av sängen var försenad till 20/8. Bemötandet var bra även vid denna kontakt. Vi väntade på att sängen skulle komma den 20/8 mellan 9-17:30, men den kom inte och ingen hörde av sig till oss. Vi ringde 17:25 och får då information om att sängen inte kommer att komma och att man inte vet när den kommer. Men att vi ska bli uppringda den 21/8 för att få information. Först...

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Camilla! Det verkar som att någonting har gått helt fel i kommunikationen. Vänligen kontakta oss på 031 - 28 72 90 eller sisjon@kungsangen.com så ska vi göra vad vi kan för att återställa problemet. Vi ber om ursäkt för detta besväret och hoppas att det löser sig så snart som bara möjligt. Med Vänlig hälsning KungSängen Sisjön

Annika A

DUbbelsäng. Mycket kunniga och serviceminded. Helt jätte nöjd

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Annika! Tack för din feedback, verkar som du är nöjd med vår service och sängen. Är det någonting i framtiden är du varmt välkommen in hit till oss. Med vänlig hälsning KungSängen Sisjön

Marie L
Wrote about KungSängen Sisjön

Alltid 100% uppmärksamhet av personalen. Underbar personal kunniga o tålmodiga.

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Marie! Tack för dom fina orden. Du är varmt välkommen tillbaka hit till oss. Med Vänlig hälsning KungSängen Sisjön

Stefan S
Wrote about KungSängen Sisjön

Trevligt bemötande i butiken. Bra genomgång av funktioner mm. Leverans i tid av trevliga killar. Supernöjd !!

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Stefan! Trevligt att höra att du fått ett bra bemötande i butiken och god hjälp. Roligt att höra att leveransen gick lika bra. Är det något mer är du alltid välkommen tillbaka hit till Sisjö-butiken. Med Vänlig hälsning KungSängen Sisjön

Anneli K
Wrote about KungSängen Sisjön

Köpte en kontinentalsäng med alla tillbehör fick jättebra service.

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Anneli! Vad kul att du fått ett så bra bemötande. Hör av dig till oss om det finns något mer vi kan hjälpa dig med. Med vänlig hälsning KungSängen Sisjön

Begerd O
Wrote about KungSängen Sisjön

Jag köpta en kung säng, den är verkligen en kung säg, eftersom jag sover som en kung,det e verkligen skönt att sova på. Jag blev bemöter jätte bra med mycket bra tips och fick jätte bra leverans. Jag vet inte vad jag ska säga allt var positiv 🤗🤗🤗

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Begerd! Det verkar som allt har gått precis som det ska, kul att höra. Du är välkommen tillbaka hit till oss om det är något annat vi kan hjälpa till med. Med vänlig hälsing KungSängen Sisjön

Angelica M
Wrote about KungSängen Sisjön

Mycket kunnig säljare och trevligt bemötande

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Angelica! Det glädjer oss att höra att du fått en så bra upplevelse hos oss, hoppas att du sover minst lika bra. Med vänlig hälsning KungSängen Sisjön

Patrick L
Wrote about KungSängen Sisjön

Säng Lite för mycket bemött, nästan påträngande, men trevligt. Kunniga. Bra sängar Tack

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Patrick! Hoppas att du i helhet är nöjd med besöket i butiken. Kul att du tyckte om din nya säng, du är varmt välkommen tillbaka. Med vänlig hälsning KungSängen Sisjön

Marlene B
Wrote about KungSängen Sisjön

Väldigt trevlig, kunnig och behjälplig personal. Är super nöjd med min säng och madrasstyp Tack 😊

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Marlene! Kul att du är nöjd med sängen och servicen, vi tackar så mycket för den fina rekommendationen. Varmt välkommen tillbaka Med vänlig hälsning KungSängen Sisjön

Robert H
Wrote about KungSängen Sisjön

Utmärkt service i butik. Säng levererad när utlovat.

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Robert! Tack för din fina rekommendation, vi hoppas att du får en fortsatt bra upplevelse i din nya KungSängen. Med vänlig hälsning KungSängen Sisjön

Hanna A
Wrote about KungSängen Sisjön

Väldigt nöjd med vår säng, Lindenäs, vi köpte även till gavel och sängben. Många bra tips, skötselråd och annat från säljaren i butiken.Väldigt behjälplig. Vi tipsade våra vänner om butiken och en vecka efter köpte dem också en ny säng hos Kungsängen. Supernöjda!!

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Hanna! Vad roligt att ni är så nöjda med oss på KungSängen, låter som att allt har gått vägen. Kul att ni tipsade era vänner också, hoppas att de fick minst lika bra hjälp och service. Varmt välkomna tillbaka och glad sommar. MVH KungSängen Sisjön

Mikael C
Wrote about KungSängen Sisjön

Jag köpte en dubbelsäng och är nöjd med bemötandet och hjälpen mad att välja rätt.

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Mikael! Tack för en fin recension, glädjer oss att höra att du är nöjd. MVH KungSängen Sisjön

Peter R
Wrote about KungSängen Sisjön

Säng till dottern. Personligt och rakt bemötande. Informativt säljbemötande med kunskap. Inga inövade säljfloskler. Och personalen ”lurade” på oss det vi behövde vad gäller tillbehör.

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Peter! Kul att höra att du är nöjd med vårat bemötande, jag tolkar det som att du har haft en bra upplevelse hos oss på KungSängen. Varmt välkommen tillbaka. Med vänlig hälsning David på KungSängen i Sisjön.

Marie-louise N
Wrote about KungSängen Sisjön

Jag köpte en ställbar säng. Jag blev mycket vänligt bemött och upplevde att personalen var kunnig och noga visade sina produkter. Förväntningarna var just god service, vilket jag verkligen fick. Jag är mycket nöjd med min säng.

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Marie-Louise Tack för Din fina rekommendation. Härligt att Du är så nöjd med Ditt sängköp, precis så vill vi att det ska vara! Trevlig sommar! Vänliga hälsningar, KungSängen Sisjön

Michael O
Wrote about KungSängen Sisjön

Dålig kundtjänst, ljuger om tjänster som de erbjuder. Fick klaga på sisjö butiken 2 ggr och ändå löste dom inte problemet när sängen levererades. Men Butiken i stig center var väldigt hjälpsamma och löste allt åt mig. samt fick rabatt för besväret. SISJÖN butiken borde läggas ner eller byta ut ALL personal Stig center får 5 tjärnor

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Michael Tråkigt att höra Din beskrivning av bemötandet i Sisjö-butiken. Bra att det ändå löste sig med hjälp av våra kollegor i butiken på Stig center. Vänliga hälsningar, KungSängen Sisjön

Sandra A
Wrote about KungSängen Sisjön

Köpte en ny säng och fick superbra hjälp med att välja rätt säng för oss. Proffsigt bemötande!

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Sandra Tack för de fina orden, hoppas Ni sover gott i Er säng framöver! Trevlig sommar! Vänliga hälsningar, KungSängen Sisjön

Thomas L

Hjälpsamma förtroendeingivande

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Thomas Vad roligt att höra, precis så ska det vara! Vänliga hälsningar, KungSängen Sisjön

Johan D
Wrote about KungSängen Sisjön

En säng, väldigt trevlig personal

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Johan Härligt att höra att Du är nöjd med Ditt sängköp! Trevlig sommar! Vänliga hälsningar, KungSängen Sisjön

Ulla L
Wrote about KungSängen Sisjön

Köpte en höj-o sänkbar säng Fick ett bra bemötande, stort engagemang och inlyssnande. Vi hade inte tänkt beställa säng vid det tillfället, men bemötandet gjorde att vi bestämde oss för att fundera på saken o återkomma. Vi återkom redan dagen därpå o lade en beställning på sängen.

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Ulla Vad bra att Din upplevelse av oss är som vi vill vara. Vi är mycket glada att Du är så nöjd med vår service! Varmt välkommen tillbaka! Vänliga hälsningar, KungSängen Sisjön

Börje B
Wrote about KungSängen Sisjön

Köpte två höj och sänkbara kontinentalsängar. Mycket trevlig försäljare. Motorn gick i sönder på ena sängen första gången vi testade. Det tog lite för lång tid (en vecka) innan det blev åtgärdat. Förutom att motorn gick sönder är vi mycket nöjda med sängarna.

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Börje. Vad härligt att höra att Ni är nöjda med sängarna! Tråkigt att Ni upplevde att det tog lång tid, men hoppas Ni fortsätter sova gott i sängarna framöver! Trevlig sommar! Vänliga hälsningar, KungSängen Sisjön

Tomas H
Wrote about KungSängen Sisjön

Vi köpte säng, sänggavel, täcke & kuddar. Underbart bemötande med en otroligt härlig service. Trodde att det skulle bli jobbigt att köpa säng men tiden i butiken och leveransen har vi varit väldigt nöjda med. Efteråt har vi haft kontakt ang våran bäddmadrass och fått ett härligt bemötande och hjälp. Tyvärr lever inte madrassen upp till förväntan. När vi testade (dubbelmadrassen) i butiken kände vi inte av när den andre rörde sig, det var ett krav från oss när vi skulle köpa säng. När vi fick hem sängen upplevde...

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Thomas Tack för din rekommendation. Roligt att ni är så nöjda med vårt bemötande i samband med sängköpet. Vi kommer att kontakta Er för att försöka hitta en lösning på Ert problem. Önskar Er en härlig sommar Med vänliga hälsningar KungSängen Sisjön

Anna O
Wrote about KungSängen Sisjön

Mycket trevligt bemötande i butiken, Bra leverans. Utmärkt produkt. Vi är mycket nöjda!

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Anna! Vi tackar för dom fina orden, vad roligt att du blev så nöjd. MVH KungSängen Sisjön

Toniy N
Wrote about KungSängen Sisjön

Jag fick mycket god hjälp att bestämma vilken säng och tillbehör som jag var ute efter, säljaren var mycket proffsig och hjälpte till med allt. Tack!

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Toniy! Kul att du är så nöjd med ditt sängköp, verkar som att allt har gått precis som det ska göra. Välkommen åter! Hälsingar Kungsängen Sisjön

Susanne A
Wrote about KungSängen Sisjön

Mycket "proffsig" och vänlig personal !!!!!!!!!!!!!! Stor investering i säng och är mycket nöjd !!! Rekommenderar starkt !!!!

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Susanne! Det glädjer oss att höra att du är nöjd med din investering och att du fått ett bra bemötande. Varmt välkommen tillbaka. MVH KungSängen Sisjön

Ann-christine C
Wrote about KungSängen Sisjön

Vi blev omedelbart omhändertagna av en kunnig och trevlig butiksanställd. Bra genomgång av vad som skulle passa min man resp. mig för bästa komfort och sömn. Leverans på utsatt dag. Bra och kunniga killar som byggde ihop våra ställbara sängar. Allt känns fortfarande mycket bra och vi har aldrig sovit så gott som nu. Känner förtroende för företaget och vet att vi kan titta in i butiken när vi vill.

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Ann-Christine. Tack för din Reco. Roligt att allt fungerade så bra, det betyder mycket för oss. Trevlig sommar och välkommen åter. MVH Kungsängen Sisjön

Maria G
Wrote about KungSängen Sisjön

Vi blev väldigt bra bemötta. Mycket nöjda med servicen.

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Maria. Tack för din Reco . trevlig sommar och välkommen åter. MVH Kungsängen Sisjön

Petra F
Wrote about KungSängen Sisjön

Vi fick fantastiskt bra service när vi köpte sängen vi har nu.

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Petra. Tack för din Reco. Trevlig sommar och välkommen åter. MVH Kungsängen Sisjön

Håkan F
Wrote about KungSängen Sisjön

Bra, hemkörning och montering. Säljaren var hjälpsam

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Håkan. Tack för din Reco. Härligt att höra att från order till montering fungerade. Trevlig sommar och välkommen åter. MVH Kungsängen Sisjön

Johan R
Wrote about KungSängen Sisjön

En av de duktigaste säljare jag träffat.(Anders ca 65 år tror jag) Informativ och saklig,dessutom väldigt trevlig!

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Johan Tack för dina fina ord om Anders. Vad roligt att du är så nöjd med vårt bemötande. Önskar Er en trevlig sommar Med vänlig hälsning KungSängen Sisjön

Eva W
Wrote about KungSängen Sisjön

Hej! Säljaren Anders i Sisjöbutiken var mycket professionell, kunnig, trovärdig och trevlig. Han hjälpte mig att vidarebefordra : fläcken som fanns på den nya madrassen och att reklamationsavdelningen därefter skulle höra av sig. Ingen därifrån har fortfarande hört av sig!!! Fläcken är kvar och jag väntar på att någon tar kontakt. Med hälsning Eva Wall

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Eva Vad roligt att du upplevde vårt bemötande så bra i butiken. Vi uppskattar din feedback angående din reklamation. Det verkar som något har gått snett. Kontakta gärna butiken 031-28 72 90 så vi kan hjälpa dig vidare. Med Vänliga Hälsningar KungSängen Sisjön

Svante A
Wrote about KungSängen Sisjön

Bra. Är nöjd med sängen och kudden jag köpte. Tog lite lång tid att handla än jag planerat bara.

Svar från KungSängen Sisjön

Riktigt kul att höra Svante. Säljarna vill vara säkra på att kunden hamnar i rätt säng vilket kan ta en stund ibland men vi får hoppas att ditt nästa besök går snabbare. Varmt välkommen tillbaka önskar vi här på KungSängen i Sisjön

Anna-karin D
Wrote about KungSängen Sisjön

Trevliga och personliga säljare som var kunniga, speciellt den äldre herren. Har själv arbetat i möbelbranschen under många år så det är roligt med de som gillar sitt arbete.

Svar från KungSängen Sisjön

Tack så mycket Anna-Karin. Det glädjer oss att du hade en sån positiv upplevelse här hos oss på KungSängen. Med vänlig hälsning personalen i Sisjön.

Helena E
Wrote about KungSängen Sisjön

Fick väldigt bra hjälp att prova ut en ny säng. Trevligt och professionellt bemötande. Kan verkligen rekommendera att köpa säng härifrån.

Svar från KungSängen Sisjön

Kul att du hörde av dig Helena. Vi är glada över att du fick ett så bra bemötande och hoppas att sängen möter dina förväntningar och lite till. Med vänlig hälsning Personalen i Sisjön.

Johanna G
Wrote about KungSängen Sisjön

Vi är mkt nöjda med info, service och leverans. Och såklart att sonen sover gott!

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Johanna, kul att ni fick en så trevlig upplevelse och att sonen sover bra. Varmt välkomna tillbaka! Med vänlig hälsning David på KungSängen.

Ivar H
Wrote about KungSängen Sisjön

Skön säng med känsla av kvalité. otroligt bra bemötande i butik av Anders på Sisjön i Göteborg.

Svar från KungSängen Sisjön

Låter som du har hamnat i rätt säng Ivar, glada över att vi kunde hjälpa till. Med vänlig hälsning personalen i Sisjön.

Bella S
Wrote about KungSängen Sisjön

Bra, hjälpsam säljpersonal Tråkigt, dryg leveranspersonal Vid problem med sängarna som efter 3 mån började luta blev jag ombedd att skicka in bilder till infomail, mailet har aldrig besvarats.

Svar från KungSängen Sisjön

Roligt att höra att du har fått ett bra bemötande vid köpet av din säng men tråkigt att leveransen inte uppfattades som lika trevlig. Angående din reklamation beklagar vi att det har dröjt och hoppas att du har fått felet åtgärdat på sängen, skulle detta inte vara fallet så kontakta oss här i butiken på 031-287290 eller via sisjon@kungsangen.com så ska vi hjälpa dig på snabbaste smidigaste sätt. Med vänlig hälsning Personalen i Sisjön

Martin R
Wrote about KungSängen Sisjön

Vi köpte en continentalsäng med huvudgavel, täcken, kuddar och andra tillbehör. Säljaren Hulth var väldigt kunnig och trevlig, och spenderade mycket tid på att låta oss testa olika madrasser så vi kunde hitta vår perfekta säng! Och det gjorde vi! Vi är supernöjda med vårt köp!

Svar från KungSängen Sisjön

Kul och höra att ni blev nöjda med köpet, det är precis vad vi strävar efter. Ni är varmt välkomna tillbaka i framtiden om det önskas någonting mer. Med vänlig hälsning Kungsängen i Sisjön.

Annelie R
Wrote about KungSängen Sisjön

Jättesköna sängar till ett bra pris. Mkt trevligt bemötande i butiken som vi var i två gånger innan vi slog till. Dock ett minus på leveransen som inte höll tiden som var utsatt utan kom flera timmar senare. Kort om folk var förklaringen men det visste dem redan på morgonen utan att höra av sig, så där behövs det en förbättring gentemot kund.

Svar från KungSängen Sisjön

Roligt att höra att ni är nöjda med sängarna! Vi tar till oss synpunkterna angående leveransen och tar med detta i vårt förbättringsarbete som ständigt pågår. Med vänlig hälsning Personalen i Sisjön

Jonas L
Wrote about KungSängen Sisjön

Bra bemötande innan betalade uselt efteråt.

Svar från KungSängen Sisjön

Verkar ha blivit ett tråkigt avslut på köpet för dig. Du är välkommen att kontakta butiken så kan vi försöka reda ut vad som skett. ring oss på 031 287 290. Med vänlig hälsning Personalen i Sisjön.

Harriet R
Wrote about KungSängen Sisjön

Bra bemötande och det viktigaste trovärdigheten i samband med sängprovning

Svar från KungSängen Sisjön

Vi tackar för de fina orden. Välkommen igen! Med vänlig hälsning Personalen i Sisjön

Thomas V
Wrote about KungSängen Sisjön

Mycket gott bemötande från start till mål. Vi köpte två sängar med bäddmadrass. Han lyssnade av våra synpunkter och lämnade sedan sina synpunkter och rekommendation. Så här tre månader senare är vi fortsatt nöjda med vårt köp.

Svar från KungSängen Sisjön

Kul att höra Thomas! Låter som att du trivs bra i din nya KungSängen säng och att vi har skött oss väl i butiken, precis som det ska vara. Med vänlig hälsning David och Anders

Åse M
Wrote about KungSängen Sisjön

Mycket bra bemötande med kunnig personal som tog ordentlig tid på sig ,så jag som kund kände att det inte var någon brådska utan verkligen fick möjlighet att testa olika sängar och madrasser. Har varit väldigt nöjd med mitt sänginköp.

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Åse! Tack för rekommendationen. Vad kul att du kände att du fick den hjälp du behövde och att sängen var till din belåtenhet. Du är varmt välkommen tillbaka till oss här på KungSängen i Sisjön. Med vänlig hälsning David och Anders.

Berndt W
Wrote about KungSängen Sisjön

Mycket bra bemötande och info. om sängarna i butiken trevlig och kunnig personalpersonal Tyvärr mycket lång reklamations tid på en säng då en säng gick sönder väntat 2 veckor nu tar troligen blir det 2 veckor till slldeles för lång tid

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Berndt! Roligt att höra att du fick ett bra bemötande av oss i butik. Däremot tråkigt att höra att tiden för återgärdandet av din säng tagit så lång tid, hoppas ändå att du får den hjälp du ska ha och att du blir nöjd med din nya säng. Med vänlig hälsning David och Anders

Ulrik L
Wrote about KungSängen Sisjön

Allt funkade som det skulle och bemötandet var väldigt bra när jag provade och sedan köpte sängar.

Svar från KungSängen Sisjön

Tack Ulirk för ditt svar! Roligt att höra att du är nöjd med din upplevelse hos oss på KungSängen. Du är alltid varmt välkommen tillbaka hit till oss i framtiden. Med vänlig hälsning David och Anders

Toni S
Wrote about KungSängen Sisjön

Fantastiskt bra hjälp med köp av säng. Nöjd med köpet.

Svar från KungSängen Sisjön

Tack Toni för dina vänliga ord. Alltid välkommen tillbaka! Med vänlig hälsning David och Anders

Linnea G
Wrote about KungSängen Sisjön

Mycket bra - enbart pågrund av den trevliga säljaren

Svar från KungSängen Sisjön

Kul att höra att du tycker om vår personal! Det är någonting vi ständigt jobbar med att utveckla och förbättra på alla möjliga sätt. Med vänlig hälsning David och Anders

Eva L
Wrote about KungSängen Sisjön

Mycket bra service från det vi kom innanför dörren. Säljaren tog god tid på sig och vi provlåg flera sängar innan vi kom till en beställning. Vi kände oss väl mottagna och personalen var mycket sakkunnig. Kan därför varmt rekommendera dem.

Svar från KungSängen Sisjön

Hej Eva! Vi tackar så mycket för de vänliga orden, hoppas att ni blir lika nöjda med sängarna som ni var med bemötandet. Med vänlig hälsning David och Anders