Alla kategorier Dator Stockholms län Stockholm Norrmalm Kungsgatan

Företag inom dator nära Kungsgatan:

Strandbergsgatan 61, Stockholm
Välkommen! Läs mer ›
Tommie S:
Bred kompetens. Mycket god förmåga att snabbt sätta sig in i vår IT-miljö och förstå problemställningen. Tydlighet, lösningsorientering och ...

Årstavägen 29, Stockholm
Vi på Datorreparation erbjuder dator- och mobilreparation till fasta priser! Vi ... Läs mer ›
Mikael Sanna E:
Fantastiskt snabb och vänlig service! Supernöjd allt gjort på ett professionellt sätt. Äntligen har jag hittat en service jag kan lita på.

Läs vad 3 kunder tycker om Kungsgatan

• johan e
    johan e skrev om Kungsgatan
    Hjälpsam personal som gör sitt yttersta för att hjälpa att lösa dina problem,gäller i flertalet av deras butiker som jag varit i
    Gå hellre hit än till Teknikmagasinet om du vill köpa lite tillbehör till mobilen etc
  • R****** E
    R****** E skrev om Kungsgatan
    bra butik och bra kunnig personal
    köpte ett usb minne på kampanj 16gb minne som jag köpte för 50% av priset
  • Kenneth A
    Kenneth A skrev om Kungsgatan
    Jag kan bara gratulera K & Co både i Vällingby och på Kungsgatan för ett trevligt bemötande rakt igenom då jag köpte en trådlös A/V link som jag under en hel månad inte fick att fungera tillfredställande med min dator. Detta berodde inte på produkten utan på datortrassel visade det sig. Men, personalen både på inköpsstället på Kungsgatan (Anders) och återköpsstället i Vällingby (Erik) var mycket professionella, trevliga och tillmötesgående rakt igenom och lät mig göra ett återköp utan problem. Självklart vill jag rekommendera dem å de varmaste. /Hälsningar Kenneth

Kungsgatan 41, 111 56 Stockholm