lasgiganten.se

4.2

109 omdömen om lasgiganten.se

Karl tomas folke B
Skrev om lasgiganten.se

Bra pris, bra produkter och bra kommunikation.

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

TONY E
Skrev om lasgiganten.se

Låset fungerar inte, tappar minnet efter några timmar. Att låsmodellen är kass är inte Låsgigantens fel men efter att ha försökt reklamera det i flera månader utan svar är riktigt illa. Jag skulle aldrig köpa något där igen. Återkoppling är jätte viktigt, sättet att ignorera en kund när det gäller något annat än försäljning är riktigt dåligt. Man måste ta ansvar även när det är negativt.

Karolina H
Skrev om lasgiganten.se

Snabba svar både på tel och mail. Bra support vid funderimgar kring inköp av kodlås till huset.

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Johanna B
Skrev om lasgiganten.se

Tydlig och bra hemsida. Snabb leverans! Rekommenderas varmt.

Samuel W
Skrev om lasgiganten.se

✌👌 magiskt! Mycket snabb leverans.

Lars C
Skrev om lasgiganten.se

Snabb och proffsig service från Beställning till hämtning i butik.

Hans-jochen N
Skrev om lasgiganten.se

Enkelt att beställa till överkomligt pris. Snabb frakt

Peter D
Skrev om lasgiganten.se

Snabb och bra service och leverans. Väl förpackat.

Håkan B
Skrev om lasgiganten.se

Ett stort utbud och supersnabba leveranser!

Michael P
Skrev om lasgiganten.se

Mycket bra bemötande treviga omtänksamma snabb leverans bra att Dom hör av sig fort o frågar om man är nöjd som kund 🙂👍👍👍👍👍

Anders P
Skrev om lasgiganten.se

Mycket bra service. Snabb hantering och inte minst prisvärt. Företaget får full pott av mig. /Anders

Sorunda A
Skrev om lasgiganten.se

Bra företag, snabb frakt. Bra pris.

Anders S
Skrev om lasgiganten.se

Snabb och korrekt service. Lätthanterlig webbplats.

Michael T
Skrev om lasgiganten.se

Bra pris, snabb leverans🙂 handlar härifrån igen!

Malin I
Skrev om lasgiganten.se

Snabb leverans, billigt pris och fina grejer!

Mjäryds A
Skrev om lasgiganten.se

Snabb leverans och hantering av ordern. En enkel sida att hitta det jag sökte! Bra!!

Maria K
Skrev om lasgiganten.se

Snabb leverans och bra urval på produkter.

Roger E
Skrev om lasgiganten.se

Snabbt och enkelt. Levererade enligt förväntan

Bosse J
Skrev om lasgiganten.se

Snabb och korrekt leverans! Även ganska billigt.

Stig J
Skrev om lasgiganten.se

Bra priser, snabb leverans. Rekommendera varmt affär med dom

Patric Å
Skrev om lasgiganten.se

Digitalt dörrlås. Med nätverksfunktion. Bra pris, snabb leverans. Smidig affär på alla sätt! Rekommenderas.

Jonas S
Skrev om lasgiganten.se

Beställde fel grejer och fick snabb och tydlig hjälp direkt på telefon. Utmärkt service.

Dagfinn Ö
Skrev om lasgiganten.se

Väl, jag fick ju detta innan dom ens behandlat min order, och nio dagar efter ordern är den fortfarande obehandlad fast varorna stod som i lager och skickas inom några arbetsdagar. Inte fått någon som helst information heller, så inte så värst imponerande.

Cathrin E
Skrev om lasgiganten.se

Mycket bra bemötande och service! Paketet levererades omgående och vi hade det i Umeå nästa dag.

Thure J
Skrev om lasgiganten.se

Snabb leverans helt ok priser, kan tänka mig att handla här igen

Camilla J
Skrev om lasgiganten.se

Låsgiganten hade de delar vi behövde till vårt dörrhandtag. Fick snabbt en orderbekräftelse och ett par dagar senare kunde jag hämta ut delarna. Snabb leverans, bra service och ett brett utbud!

Grindmossens B

Snabb leverans 👍……………………………………..

Mats O
Skrev om lasgiganten.se

Bra sortiment och snabb leverans

Tonny B
Skrev om lasgiganten.se

Trevligt bemötande och personalen försökte lösa våra behov fast tänkt produkt var restnoterad!

Jonas B
Skrev om lasgiganten.se

Bra sortiment och väldigt snabb leverans

Rolf Peter Mikael E
Skrev om lasgiganten.se

Enkelt att beställa ur ett stort sortiment med bra priser och snabb leverans då jag kan hämta sakerna i Kungens kurva.

Majvor S
Skrev om lasgiganten.se

Beställde nyckel efter att ha googlat fram artikelnr. Det blev fel nyckel och jag ringde för att beställa ny nyckel med rätt artikelnr. Fick veta att han inte kunde hjälpa till då han var hemma o bara svarade ändå, men bad mig maila företaget för att få svar. Då det var brådskande för mig, fick jag till svar att de brukade svara snabbt. Två dygn senare har jag fortfarande inte fått svar vilket ger skäl till omdömet uselt!

Filip W
Skrev om lasgiganten.se

Köpte ett Yale Doorman. Snabb leverans.

Roger H
Skrev om lasgiganten.se

Inga större problem! Mycket snabb leverans.. Fel orderdatum på fakturan gjorde att den förföll dagen efter leverans, men inget större belopp att orda om så brydde mig inte att dra i det. Rekommenderas!

Jan N
Skrev om lasgiganten.se

Snabb leverans, bra priser och många varor på lager

Kjell K
Skrev om lasgiganten.se

Trevlig person som dels kunde förklara vad som gjordes och varför utan att vara irriterad över frågorna.

Sven S
Skrev om lasgiganten.se

Hej Jag beställde och betalade 2 lås för över 6000kr den 5/7 men har ännu inte fått leveransen!

Mikael S
Skrev om lasgiganten.se

Väldigt trevligt bemötande, snabb kundservice och snabba leveranser. Jag är mycket nöjd.

Hampus K
Skrev om lasgiganten.se

Snabb leverans och bra priser!

Lars R
Skrev om lasgiganten.se

Har endast beställt via hemsida alltså ingen kontakt. Låset kom inom utsatt tid inga problem.

Carl S
Skrev om lasgiganten.se

Mycket bra rådgivning på telefon innan köp. Bland de bästa priserna i en jämförelse på nätet. Snabb leverans.

Mats B
Skrev om lasgiganten.se

Bra bemötande. Kontaktade dom då leveransen börjat ta lite tid och fick ett omedelbart, bra och korrekt svar. ”Vi har haft leveransproblem från våra leverantörer, men din produkt packas just nu.” Och det gjorde den. Inom en timme kom ett Mail med information om en leverans från Låsgiganten. Bra företag. Rekommenderas av mig i alla fall.

Ulf P
Skrev om lasgiganten.se

Saknar beskrivning på montage!

Zlatko B
Skrev om lasgiganten.se

Långa leveranstider, bad om snabbare utskick, ingen åtetkoppling, vet ff inte efter en vecka när beställningen kommer.

Andreas S
Skrev om lasgiganten.se

Jag har köpt en vara som de skulle ha i lager 2-5 arbetsdagar leverans, ringde efter 5 arbetsdagar, väntar fortfarande på leverans. Tycker att ett samtal eller mail vore på sin plats om varan ej finns hemma.

Magnus A
Skrev om lasgiganten.se

Trevligt bemötande när jag ringde , men det skulle ta 3-5 dagar men efter tidigaste 7-8 dagar så e mitt lås inte skickat men hoppas att det kommer snart (borde fått låt Mail att det är försenat)

Peter C
Skrev om lasgiganten.se

Kunnig, lyhörd och engagerad säljare.

Emil M
Skrev om lasgiganten.se

Efter en vecka blev jag tvungen att ringa och fråga om status. Fick då beskedet att det skulle ta ytterligare flera dagar innan ordern skulle skickas. Positivt var att de svarade i telefon. Jag skriver gärna en ny recension om en vecka när jag fått det jag beställt.

Ulrik W
Skrev om lasgiganten.se

Bra prisnivå och mycket snabb leverans. Högsta betyg naturligtvis

Viktoria L
Skrev om lasgiganten.se

Super bra service och snabba svar rekommenderas