Alla kategorier Webshop Lauréns Vinhandel

Lauréns Vinhandel

Här kan du som privatperson handla dryckesvaror online.
Du beställer och vi levererar varorna hem till din dörr på 3-5 vardagar.
Vi är en registrerad distansförsäljare av alkohol och säljer varorna inklusive svensk alkoholskatt och moms.
Enkelt, tryggt och säkert. Välkommen!
Godsvägen 5, 78472, BORLÄNGE

Webshoppar nära Lauréns Vinhandel:

Stenyxegatan 29 1TR, Malmö
Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda k... Läs mer ›
Anna J:
VARNING! Högst oseriöst och opålitligt företag. Varken anställda eller ansvariga vill ta ansvar och bortförklarar allt från början till slut...

Rykestraße 40, Berlin
Dags att flytta? Här på Dinflytt.se kan du jämföra flyttfirmor i hela Sverige. V... Läs mer ›
Hasse K:
Vi har ett samarbete med Dinflytt.se och kan verkligen rekommendera deras tjänster med bravur. Från oss på Kvalitetsflytt
Nordisk Yta Webbutik
Färg, tapeter och allt annat du behöver enkelt och smidigt på nätet! Välkommen t... Läs mer ›
Nordisk Yta Webbutik
Marie-Louise E:
Tydlig och bra hemsida Prisvärt Enkelt att beställa MEN om man vill köpa till en tapetrulle och förvissa sig om att få samma batchnr Hur g...

Läs vad 56 kunder tycker om Lauréns Vinhandel

• Erik B
    Erik B skrev om Lauréns Vinhandel
    Leveransen tog över 3 veckor!! Försökte under hela tiden komma i kontakt med Laurens Vinhandel på tel o mail men dom svarar aldrig. Känns sådär som betalande kund! Fick ett mail under hela kundresan, då skyllde dom (som dom alltid gör efter jag läst recensioner) på fraktbolaget. Inte heller fraktbolaget svarade kan jag meddela. Efter 3v kom paketet till Sverige, Postnord delade i sin tur ut paketet på 1 dag. Kommer absolut INTE beställa från Laurens Vinhandel/Drinko igen. Läs mer
  • Per H
    Per H skrev om Lauréns Vinhandel
    VARNING för Laurens Vinhandel! Servicen man får är milt sagt katastrofal! Beställde för 10 dagar sedan. Fick direkt ett kollinummer men har sedan dess bara väntat och väntat, paketet ligger var hos Laurens Vinhandel och inget händer. Har försökt kontakta dem via både mail, telefon och facebook. Har endast fått några luddiga svar på email. Telefonen är det en person som svarar på, sen lägger på konstant. Det har som sagt gått 10 dagar, har bara betalat, men inte fått något ännu och ingen information. Håll er borta från detta företag! Läs mer
  • Johan P
    Johan P skrev om Lauréns Vinhandel
    Funkar bra, bättre än systembolaget Läs mer
  • Britta A
    Britta A skrev om Lauréns Vinhandel
    Beställde för 10 dagar sen. Väntar på min leverans. Får nog gå till vårt bolag. När jag ser övriga kommentarer att det är Postnord som sköter leveransen så fattar jag. Läs mer
  • Lars-Erik O
    Lars-Erik O skrev om Lauréns Vinhandel
    Handlade hos er för en vecka sen fick varorna men inte till dörren .Inget sms eller telefon om någon hämtning.Fick hämta varorna hoss Willys utlämningsställe. Det gör ingenting men skall varorna komma till dörren är det bättre .Vänliga hälsningar Lars-Erik Ottosson. Läs mer
  • Eva-Linda N
    Eva-Linda N skrev om Lauréns Vinhandel
    Det gick från butik i Tisdag & fick det nu på Måndag - rekord snabb leverans KANON !!!!!! :)
    Ja ä klart super nöjd med det vi handla !!!! :)
    Det skulle visserligen kunna va lite mera sortiment men i det stora hela NÖJD NÖJD NÖJD på alla sätt & vis & kan varmt rekommendera - Drinko.se !!! :) Läs mer
  • Ingemar N
    Ingemar N skrev om Lauréns Vinhandel
    Jag bor c:a 500 m från Systembolaget, men har alltid strävat efter att undvika statens monopol och punktskatter. Men nu läser jag att ni inte tar in mina varor utan att jag betalat extraskatt (momsen är ju redan uttagen i Tyskland) till svenska staten. Varför skulle jag köpa från er då? Läs mer
    2015-10-27 Drinko.se svarar Ingemar N
    Hej Ingemar.
    Tack för din kommentar.
    Jag tror att du har missförstått upplägget. Du betalar inte dubbla skatter när du handlar hos oss.
    På Drinko.se handlar du nu endast med tyska skatter och på vår laurensvinhandel.se handlar du endast med Svenska skatter.

Så det är helt upp till dig var du vill handla.
  • ulla ö
    ulla ö skrev om Lauréns Vinhandel
    Jag är jätte nöjd med Drinko, har beställt 2 gånger , fungerar perfekt.
    Återkommer gärna vid ett senare tillfälle. Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Lauréns Vinhandel
    tycker allt funkar fint! det som gör att jag beställer ibland av är det stora utbudet. Servicen e suverän å frakten funkar fint Läs mer
  • Anita L
    Anita L skrev om Lauréns Vinhandel
    Allt är perfekt leveranser och paket.till fullo gott. Handlar därför gärna genom Er. Läs mer
  • Jonathan N
    Jonathan N skrev om Lauréns Vinhandel
    Endast handlat här 2 gånger men kommer bli fler, enkelt att beställa går hyfsat snabbt. lite tråkigt när det blev dyrare att beställa och när deras sortiment blev mindre men men Läs mer
  • Kim E
    Kim E skrev om Lauréns Vinhandel
    Riktigt snabb leveranstid och roliga varor Läs mer
  • Wanja R
    Wanja R skrev om Lauréns Vinhandel
    Mycket bra bemötande. Jag gjorde inköp av vin och öl. Nöjd Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Lauréns Vinhandel
    Snabb på att leverera beställningen vart helt rätt Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Lauréns Vinhandel
    Jätte nöjd med service, varor och leveranstid. Läs mer
  • Stefan I
    Stefan I skrev om Lauréns Vinhandel
    vid telefon kontakt proffsigt bemötande
    varorna kom som jag beställde var dock tvungen att ringa för utkörningen men dom löste det bra Läs mer
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Lauréns Vinhandel
    Lätt att beställa, bra service, fungerar riktigt bra rekommenderar denna webbplats Läs mer
  • Anders T P
    Anders T P skrev om Lauréns Vinhandel
    För litet utbud.
    Annars bra.
    Bekvämt. Läs mer
  • Egon K
    Egon K skrev om Lauréns Vinhandel
    Bra snabb leverans jag är nöjd
    . Läs mer
  • Theresa J
    Theresa J skrev om Lauréns Vinhandel
    Snabb leverans och bra emballage Läs mer
  • Annso B
    Annso B skrev om Lauréns Vinhandel
    Snabbt enkelt o bekvämt o väldigt lätt att slippa släpa själv Läs mer
  • Freddy L
    Freddy L skrev om Lauréns Vinhandel
    Utmärkt bra utbud och snabb leverans Läs mer
  • Hans-ivar B
    Hans-ivar B skrev om Lauréns Vinhandel
    Bra bemötande o snabb leverans ! Läs mer
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Lauréns Vinhandel
    Jag köpte två lådor vin fraktfri lev. till dörren. Ett paket kom fram. Det andra hamnade i Åsbro. När vi åkte dit för att hämta var det tillbaka till Post Nord. Det levererades såsmåningom till oss. Bra bemötande av er personal under tiden iallafall. Läs mer
  • Barbro O
    Barbro O skrev om Lauréns Vinhandel
    Hej jättebra att köpa hos drinko och leverans vid dörren
    Tack
    Barbro Olofsson Läs mer
  • Göran E
    Göran E skrev om Lauréns Vinhandel
    Snabb leverans och bra varor bra priser Läs mer
  • Ida S
    Ida S skrev om Lauréns Vinhandel
    Kanske lite dyra priser. Men leveranstiden är suverän och att det kommer hem till dörren är toppen! Läs mer
  • Morgan Ö
    Morgan Ö skrev om Lauréns Vinhandel
    Tycker inget om drinko då jag inte har handlat något av dom än Läs mer
  • Haval B
    Haval B skrev om Lauréns Vinhandel
    Bra varor och hyffsat levereans men för dyr frakt, därför får den 3 stjärnor av mig. Läs mer
  • Gustavo C
    Gustavo C skrev om Lauréns Vinhandel
    Jag tycker att bra för att drinko. Läs mer
  • Marie W
    Marie W skrev om Lauréns Vinhandel
    Bra bemötande, har köpt öl och cider.

Bra produkter men är ganska dyrt, i övrigt är det bra Läs mer
    2015-10-07 Drinko.se svarar Marie W
    Hej Marie. Tack för ditt omdöme.

Är det så att du hittar en vara som är billigare i Sverige så är det bara att du hör av dig till oss så justerar vi priset. På vår site kan du läsa mer om vår prisgaranti. Hälsningar, Anders
  • Kai Ö
    Kai Ö skrev om Lauréns Vinhandel
    Bra bemötande av Drinkos kundtjänst - men USELT bemötande av Postnord som bara kör ut leveransen på slump och varken bokar tid innan eller ringer åtminstone 30 minuter innan. Och kan inte ens ge ett leveransbesked via Inet eller SMS. Synd att Drinko använder Postnord; alla andra speditörer jag haft kontakt med (Bring, DHL, etc.) har skött dialogen med kunden bra. Postnords usla service (som jag är obehagligt bekant med sedan tidigare) har i o f s inget med Drinko att göra men vem vill beställa igen när man har Postnord som leverantör? Inte jag.
    Vill understryka att jag får c:a 100 leveranser per år från olika leverantörer så jag vet vad jag talar om. Läs mer
    2015-10-07 Drinko.se svarar Kai Ö
    Hej Kai

Tråkigt att höra att det brustit med leveransen. Vi håller på att implementera en ny leveranstjänst där detta inte ska ske.
    Hör av dig om du känner att du vill testa igen så ser vi till att göra dig nöjd.
  • Hans A
    Hans A skrev om Lauréns Vinhandel
    Drinko bra
    posten skit betalt för hemleverans får åka 50 km
    för att hämta. säger att dom ringt och inget svar .
    ren lögn.
    Beställde från Drinko bara för att få det hem.
    Kan lika bra handla på systemet Läs mer
    2015-10-07 Drinko.se svarar Hans A
    Hej Hans

Du ska i framtiden få sms och även välja när du vill ha paketet levererat.

• Tapio K
    Tapio K skrev om Lauréns Vinhandel
    Hej bra bemötande köpte på nätet öl enkelt kommer hem snappt.
    Mycket stor besvikelse när jag börja titta på priset.
    Mycket billigare på systembolaget.
    Så jag rek. inte detta
    Tyvärr Läs mer
    2015-10-07 Drinko.se svarar Tapio K
    Hej Tapoi. Tack för ditt omdöme.

• Rickard E
    Rickard E skrev om Lauréns Vinhandel
    Skitsmidigt men tänk på vikten, blirtungt att bära Läs mer
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Lauréns Vinhandel
    företaget var utmärkt och varorna likadant kunde kanske varit lite billigare men annars rimligt pris och snabb leverans Läs mer
  • Anton L
    Anton L skrev om Lauréns Vinhandel
    Bra priser, snabba leveranser,trygg betalning, helt enkelt klockren sida.. Läs mer
  • Emelie N
    Emelie N skrev om Lauréns Vinhandel
    Jättenöjd, snabb leveranstid. Skönt att få det hemskickat. Läs mer
  • Philip J
    Philip J skrev om Lauréns Vinhandel
    Väldigt bra och smidigt. Snabb leverans! Läs mer
  • Emanuel E
    Emanuel E skrev om Lauréns Vinhandel
    Toppen företag. Enkelt smidigt o snabb leverans. Ett nöje o va kund hos drinko. Mycket bra. Tack för era toppenbra leveranser o härliga utbud. Mvh emanuel Läs mer
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Lauréns Vinhandel
    Jag tycker att det är lätt att komma i kontakt vid ev felk eller man skall ge beröm
    Det är snabba leveranser med ett bra utbud av produkter Läs mer
  • Catharina P
    Catharina P skrev om Lauréns Vinhandel
    Snabbt,effektiv och enkelt. Slipper bära hem tunga varor när jag köpt vin till höstens middagar Läs mer
  • Kim F
    Kim F skrev om Lauréns Vinhandel
    Snabbt och Billigt! Beställde dock bara läsk och inget sprit :)

Kommer att beställa mer från denna sida! /Kim Umeå Läs mer
  • Frode J
    Frode J skrev om Lauréns Vinhandel
    Drinko är smidigt och enkelt. Levereras direkt på dörren. Kan rekomenderas Läs mer
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Lauréns Vinhandel
    Bra sortiment, lite annorlunda godis sorter. Även Pepsi Twist, vilket man inte hittar i vanliga affärer längre! Gick smidigt och fick produkterna snabbt. Nöjd. Läs mer
  • Maria P
    Maria P skrev om Lauréns Vinhandel
    Snabb service. Bra kundtjänst. Gott vin och så bekvämt med hemleverans. Läs mer
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Lauréns Vinhandel
    Jag köpte vin och öl och allt kom riktigt fort och var bra packeterat.
    Lätt och enkelt att beställa flera betalningsalternativ.
    Kommeratt handla igen eftersom det var toppenenkelt att bneställa och att det kom så snabbt!!! Läs mer
  • Emil J
    Emil J skrev om Lauréns Vinhandel
    Bra++ Läs mer
  • Pererik S
    Pererik S skrev om Lauréns Vinhandel
    Jättebra service och snabba leveranser utan krångel Läs mer
  • Henrik W
    Henrik W skrev om Lauréns Vinhandel
    Lätt att beställa och snabb leverans! Läs mer