Gabriel Augustsson

Gabriel Augustsson

Gabriel Augustsson är mäklare på Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

Gabriel Augustsson har varit registrerad mäklare sedan 2009-05. Gabriel Augustsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 219 omdömen med ett betyg på 4.9. Gabriel Augustsson har haft 30 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

219 omdömen om Gabriel Augustsson

Sedan starten hos Reco 2019
Jessica Elizabeth S
Köpte sitt hus med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
Södermanland

Gabriel was helpful and communicative. He was responsive to our inquiries and followed up with us as agreed. He was also knowledgeable about the properties we were considering and provided us with helpful information. Additionally, he was well prepared for our meetings with him and adapted to meet our needs. We appreciated that we could rely on him to communicate with us and we would happily recommend working with him to our friends.

Bitte Å
Sålde sitt hus med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
Södermanland

Vi hade höga förväntningar på Le Grand Propirete eftersom flera av våra goda vänner hade haft så bra upplevelser vid sina försäljningar. Både Gabriel och hela hans team levde väl upp till förväntningarna och tom överträffade dem. En detalj; Gabriel tvekade inte en sekund att ta hela kontraktsskrivningen på engelska eftersom en av våra köpare inte talade svenska. Imponerande! Vi rekommenderar dem till alla som vill lyssna.

Ulf Å
Södermanland

Professionell, utmärkt kommunikation, suverän dokumentation, skickliga medarbetare

Peter W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
Hornstull

Genomprpffsig rakt igenom. Lätt att ha att göra med. Rekommenderas!

Tobias K
Köpte sin bostad med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
Katrineholm Södermanland

En mycket kunnig mäklare. Väldigt trevlig.

Conny P
Heden i Malmköping

Ett proffsigt intryck av Gabriel och hans kollegor. Engagerad och har en tydlig strategi i arbetet med potentiella köpare. Bra information löpande vad som händer och tydlig återkoppling. Levde upp till förväntningarna gällande att hitta köpare i Stockholmsområdet vilket vi trodde skulle vara viktigt för vårt objekt.

Åsa P
Heden i Malmköping

Gabriel har haft ett professionellt och engagerat bemötande redan från start vilket gör att vi som kunder känt oss trygga från första möte till försäljning. Gabriel har noga informerat oss under hela resan, arbetat mycket aktivt med vad vi har känt ett genuint intresse för objektet och oss som kunder och verkligen överträffat våra förväntningar.

Karl L
Sålde sin bostad med hjälp av Gabriel Augustsson en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling
Katrineholm Södermanland

Gabriel guidade oss igenom försäljningen på ett trevligt, kunnigt och taktfullt sätt. Han var lyhörd kring våra villkor men också ärlig och rak när han behövde. Med Gabriels hjälp uppfylldes våra ambitioner och mål med försäljningen på alla sätt och vis!

Lars S
Ärla

Väldigt kunnig, engagerad och trevlig att ha objekt tillsammans med.

Gunilla R
Mellösa i Södermanland

Gabriel var en klippa under hela processen från det vi tog en första kontakt till kontrakt med köparen skrevs. Lugn, stabil, saklig och noggrann i alla skeden. Mycket drivande när besökare på visningar visade köpsignaler. Vilket också ledde till ett snabbt och för oss bra avslut. Han var hela tiden öppen för idéer och tankar från oss som säljare och omvandlade dessa i kombination med sin erfarenhet till ett lyckat resultat. Fantastiskt bra jobbat!