Alla kategorier Snickeri Stockholms län Stockholm Södermalm Lindborgs Snickerier AB

Lindborgs Snickerier AB

Brännkyrkagatan 86, 117 26 Stockholm — Visa karta

Varmt välkommen till oss på Lindborgs Snickerier. Vi är belägna i Stockholm och tillverkar snickerier och inredningar med gediget och tilltalande utseende. Detta är någonting som ger dem ett bestående värde. Runt om i Storstockholm finns det ett stort antal signerade inredningar som vi skapat. Vi har mer än 50 års erfarenhet i branschen, detta har gett oss den kompetens vi behöver för att tillverka och renovera affärs-, kontors-. entrépartier och heminredningar. Våra inredningar smältar elegant in i den miljö de finns i med sin kvalitet, elegans och funktionalitet. Vi kan tillverka allt från enklare tillsågningar till platsbyggda kök. Vi ser fram emot att höra från dig!

Läs vad 2 kunder tycker om Lindborgs Snickerier AB

• Mats A
    Mats A skrev om Lindborgs Snickerier AB
    Mycket bra utförda arbeten därför brukar jag anlita Lindborgs Snickerier :-)
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Lindborgs Snickerier AB
    Lindborgs är bäst i stan!
    Jag har fått hjälp med att göra ett antal innerdörrar i gammal stil som ska passa ihop med befintlig interiör. Proffsigt bemötande och fina dörrar. Bra öppettider iom att man kan åka förbi före jobbet men kan bli lite duktigare på email svar!

Brännkyrkagatan 86, 117 26 Stockholm