Lindborgs Snickerier AB

Lindborgs Snickerier AB

Ring 070-716 12 31 www.lindborg.se
3.7

Varmt välkommen till oss på Lindborgs Snickerier. Vi är belägna i Stockholm och tillverkar snickerier och inredningar med gediget och tilltalande utseende. Detta är någonting som ger dem ett bestående värde. Runt om i Storstockholm finns det ett stort antal signerade inredningar som vi skapat. Vi har mer än 50 års erfarenhet...

3 omdömen om Lindborgs Snickerier AB

Rickard Ossian Greger B
Skrev om Lindborgs Snickerier AB

Vårdslös personal med dålig svenska kan göra det svårt att få bra resultat. Blir mycket aggressiv vid tillsägelse från min fru så att jag fick gå emellan. Kör som en vettvilling och har krockskador på firmabilen risk för grannars fordon och barn på gatan. Gaska lätt att hitta en tryggare leverantör. Mvh Rickard

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen
BadgeFourYears

Anna-carin B Anna-carin B
Mats A
Skrev om Lindborgs Snickerier AB

Mycket bra utförda arbeten därför brukar jag anlita Lindborgs Snickerier :-)

Thomas J
Skrev om Lindborgs Snickerier AB

Lindborgs är bäst i stan! Jag har fått hjälp med att göra ett antal innerdörrar i gammal stil som ska passa ihop med befintlig interiör. Proffsigt bemötande och fina dörrar. Bra öppettider iom att man kan åka förbi före jobbet men kan bli lite duktigare på email svar!

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen