Alla kategorier Bokföring Stockholms län Stockholm Kungsholmen Lindqvist Accounting
Rekommenderat företag 2015 - Lindqvist Accounting

Lindqvist Accounting

S:T Göransgatan 80, 112 38 Stockholm — Visa karta

Vi hjälper er med att ta hand om den stödverksamhet som är företagets ekonomi.
Det handlar om att vi agerar för att skapa förutsättningar.
Att planera. Att ge möjligheter till utveckling.
Men det handlar också om att reagera, att vara händelsestyrda.
På en mångfald av rapporter och information.
På samhällets regler och lagar.
På all den ekonomiska information som företagandet bär med sig.

Du ansvarar för en verksamhet. Där finns kärnan för er existens. Det är där ni måste ha fokus för att förändra och utveckla. Helt enkelt bli bättre och mer framgångsrika.

Läs vad 64 kunder tycker om Lindqvist Accounting

• Bashar T
    Bashar T skrev om Lindqvist Accounting
    Snabba, kunniga och servicemedvetna
  • Proveho Assistans
    Proveho Assistans skrev om Lindqvist Accounting
    Bemötandet allra första början var inte mindre än utmärkt och håller i samma trevliga linjen med åren.
    Jag är en ut av mycket nöjda med min bokföring. Vi får alltid känna oss välkommen med den info vi behöver.
    Halvårs och årsredovisning levereras i tid.
    Det känns trygg och bekvämt att ha Lindqvist Accounting.
  • S:t Görans El
    S:t Görans El skrev om Lindqvist Accounting
    bäst,snabbast , ärlig ,bra mottagning.
    god försättning.
  • Sjs Consulting
    Sjs Consulting skrev om Lindqvist Accounting
    Jag behövde hjälp med bokslutet kort varsel, fick galant bemötande samt hjälp med bokslutet.
  • Myrén Holding
    Myrén Holding skrev om Lindqvist Accounting
    Mycket bra och proffesionellt bemötande.
  • Oskar F
    Oskar F skrev om Lindqvist Accounting
    Efter lite försök att sköta redovisningen själv har Johan hjälpt till att styra upp dom delar som jag behövt hjälp med (det mesta ;))! Tack!
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Lindqvist Accounting
    Lindqvist Accounting har varit väldigt tillmötesgående och professionella i sitt bemötande.
    Dom sköter idag vår löpande bokföring.
  • CRM Konsulterna
    CRM Konsulterna skrev om Lindqvist Accounting
    Lindqvist Accounting hjälper oss med bokföring, bokslut och stöd i diverse frågor i egenskap av vår ekonomichef. Det fungerar fantastik bra och jag rekommenderar honom varmt vidare. Ansvarstagande, proaktiv och mycket trevliga att arbeta med.
  • Shawn C
    Shawn C skrev om Lindqvist Accounting
    We at CIP highly recommend Lindqvist Accounting. Johan and his team are experienced, professional and proactive. On more than one occaision they have even gone the extra mile to help us manage and reach our goals.
  • Anita J
    Anita J skrev om Lindqvist Accounting
    Bokslutsarbete - redovisningstjänst - hittills.
  • Eva H
    Eva H skrev om Lindqvist Accounting
    Professionellt och Personligt bemötande. Mycket bra kunskaper inom redovisning mm. ALLTID ordning, reda samt snabb återkoppling..
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Lindqvist Accounting
    Proffsig service, levererar alltid i tid, gör precis det som ska göras. Trevliga dessutom!
  • Reza J
    Reza J skrev om Lindqvist Accounting
    Johan är kunnig, trevlig och flexibel i sitt uppdrag och i kontakt med mig som kund. Jag verkligen rekommenderar honom till företagare som vill få snabb och proffsig hjälp för redovisning.
    Reza Jamali
  • Michael W
    Michael W skrev om Lindqvist Accounting
    Jag har en liten konsultverksamhet och har 17 års erfarenhet med bokföringshjälp, Lindqvist Accounting sköter det jag vill ha hjälp med på ett mycket bra sätt.
  • Jan-erik O
    Jan-erik O skrev om Lindqvist Accounting
    Proffesionella grabbar som vet vad dom håller på med.
    Dom sköter min bokföring och det fungerar mycket bra.
  • Annika L
    Annika L skrev om Lindqvist Accounting
    Jag har bara goda erfarenheter av min kontakt med Lindqvist Accounting som alltid svarar på mejl med frågor och med personliga möten vid behov.
  • Isabelle C
    Isabelle C skrev om Lindqvist Accounting
    Hej, jag har arbetat med Johan på Lindqvist Accounting i över 12 år och alltid fått en första klassig service och kompetens. Han är den bästa av alla redovisningskonsulter jag någonsin använt och det är ett flertal. Han är alltid tillgänglig - svarar på emails och telefon direkt och är allmänt en otroligt kompetent, trevlig och skicklig rådgivare. Johan är one of a kind! CIP är väldigt glada och tacksamma att få samarbeta med Johan. Hälsar, isabelle Coleman
    VD och ägare CIP global executive search AB
  • Martin S
    Martin S skrev om Lindqvist Accounting
    Kompetent personal som alltid har snabb respons med trevligt bemötande. Jag har fullt förtroende och känner mig trygg med Lindqvist Accounting.
  • Peter K
    Peter K skrev om Lindqvist Accounting
    Bokföringstjänster och diverse bollplank.
    Snabbt, korrekt och trevligt bemötande. Proffsigt och trovärdigt.
    Vi känner oss helt lugna med Lindqvist Accounting som samarbetspartner!
  • Gabriel Z
    Gabriel Z skrev om Lindqvist Accounting
    Lindqvist Accounting är en professionell redovisningsbyrå som ger oss det stöd vårt företag behöver.
    Tillgängligheten är hög och frågorna besvaras pedagogiskt så att man verkligen förstår och kan själv tyda rapporter med mera.
    Lindqvist Accounting hjälper oss med allt som rör ekonomi i bolaget och jag kan verkligen rekommendera redovisningsbyrån till dig som läser detta.
    2015-09-14 Lindqvist Accounting svarar Gabriel Z
    Tack Gabriel för fina rekommendationer! Alltid trevligt att samarbeta med trevliga kunder som er.
  • Annette H
    Annette H skrev om Lindqvist Accounting
    Lindqvist Accounting har gjort bokföring, bokslut och deklaration för mitt företag. Från första början har både bemötande och kompetens varit superprofessionella, det kändes direkt att jag hittat rätt företag för de tjänster jag behöver hjälp med!
  • Stephan E
    Stephan E skrev om Lindqvist Accounting
    Lindquist Acc har tagit hand om mina företags bokföroíng sedan start. Har fått den bästa hjälp man kan önska.
  • Razzouk A
    Razzouk A skrev om Lindqvist Accounting
    Johan är en glad person med ett trevligt bemötande. Han är en duktig revisor med en bred kompetens.
  • Johan H
    Johan H skrev om Lindqvist Accounting
    Ett suveränt redovisningsföretag. Gör allting rätt, ger bra tips, snabba, trevliga.

Mer partner än leverantör!
  • Conny H
    Conny H skrev om Lindqvist Accounting
    Det är ett mycket bra och trevligt företag, löpande bokföring.

Det fungerar perfekt, man får bra informationer löpande
    rekommenderar dom gärna
  • Maria E
    Maria E skrev om Lindqvist Accounting
    De är tillmösegående, trevliga, pålästa och snabba i sin hantering. De levererar absolut det jag förväntar mig. Jag rekommenderar dem gärna till andra!
  • Per L
    Per L skrev om Lindqvist Accounting
    Lindqvist Accounting sköter min löpande bokföring och gör mina bokslut. Jag har stort förtroende för företaget och vänder mig dit för rådgivning avseende lagar och regler kring företagande och skatter. Jag rekommenderar gärna Linqvist Accounting till andra företagare!
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Lindqvist Accounting
    Lindqvist accounting har varit mycket professionella. Har givit mycket bra råd och samtidigt hanterat alla ärenden mycket snabbt.
    Synnerligen nöjd som kund.
  • Willy S
    Willy S skrev om Lindqvist Accounting
    Vi köper bokförings- och deklarationstjänster av Johan. Han levererar till 100%. Han ger oss de råd vi behöver, både när vi frågar och på hans egna initiativ. Vi har absolut ingenting att klaga på.
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Lindqvist Accounting
    Snabbt, flexibelt och kundanpassat!
  • Maximilian H
    Maximilian H skrev om Lindqvist Accounting
    Kunnig, pålitlig och trevlig! Alltid bra service hos Lindqvist Accounting! /Maximilian
  • Tomas R
    Tomas R skrev om Lindqvist Accounting
    Altid trevlig och glad ! mycket kunnig när man har lite frågor .ang bokföring och inköp på företaget!
  • Hans T
    Hans T skrev om Lindqvist Accounting
    Pålitlig, integritet, lättsam att ha att göra med
  • Maria N
    Maria N skrev om Lindqvist Accounting
    Ett trevligt bemötande av kompetent personal.
  • Fatih A
    Fatih A skrev om Lindqvist Accounting
    Har drivit eget företag sedan 3 månader tillbaka och det är första gången. Blev rekommenderad av en av mina kunder att använda mig av Lindqvist Accounting då dem själva har haft väldigt positiva erfarenheter av samarbetet.

Har haft en del frågor och funderingar, Johan har alltid ställt upp och väglett på rätt sätt.

Jag kan varmt rekommendera företag som i min egen sits att använda sig av Lindqvist Accounting.
  • Johan K
    Johan K skrev om Lindqvist Accounting
    Alltid bra - men vi har inte så mycket relation längre då jag har avyttrat mitt AB
  • Robert Q
    Robert Q skrev om Lindqvist Accounting
    Ett företag med personligt engagemang. Snabb feedback. Lätt att hitta ett bra samarbete med. Det enda som saknas för att det ska bli ett toppbetyg är några fler tips kring bokföringen. Rekommenderas starkt!// Råsunda Friskvård AB
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Lindqvist Accounting
    Deklarationer å de sköts kanonbra!!!
  • Björn K
    Björn K skrev om Lindqvist Accounting
    Mycket bra bemötande, trots att jag nog snackar för mkt.
    Har köpt bokföring och bokslut med deklaration.
  • Hans T
    Hans T skrev om Lindqvist Accounting
    Allt funkar jättebra.
    Löpande service flyter på utan konstigheter.
    Johan ger alltid snabba återkopplingar vid frågor.
    Inga klagomål finns från min sida.
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Lindqvist Accounting
    Trevligt företag med bra bemötande och trevlig personal som kan sin sak.
    2014-09-05 Lindqvist Accounting svarar Lennart S
    Säger detsamma om dig! tack för all hjälp!
  • Gustaf W
    Gustaf W skrev om Lindqvist Accounting
    Mycket kompetent och serviceinriktade. Har använt mig av deras tjänster i över 10 år (fast han var på andra företag då) och aldrig varit missnöjd och rekommenderat dem till många andra! Bättre kan ni inte få.
  • Manne K
    Manne K skrev om Lindqvist Accounting
    Lindqvist Accounting har hög servicegrad med kvalitativ hjälp. Man får alltid snabbt återkoppling på sina frågor. Jag har redan rekommenderat Lindqvist Accounting till mina vänner som har börjat samarbeta med Lindqvist Accounting. Det är ett gott betyg!
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Lindqvist Accounting
    Snabb och säker bokföring och bokslut till rätt pris!
  • Tina K
    Tina K skrev om Lindqvist Accounting
    Lindqvist Accounting är BÄST!
    Alltid trevligt bemötande och snabb, kunnig service.
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Lindqvist Accounting
    Mycket bra service, bemötande och förståelse för vårt företags behov. Kan varmt rekommenderas.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Lindqvist Accounting
    Lindqvist accounting är ett av de smidigaste företagen att jobba med som jag har upplevt på länge. Hög servicegrad, snabba svar och alltid den högsta kvaliten säkerställer att man upplever det högsta förtroendet.
  • Erik W
    Erik W skrev om Lindqvist Accounting
    Jag är jättenöjd med både kompetens och service och kan varmt rekommendera Johan Lindqvist.
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Lindqvist Accounting
    Som kund får jag alltid det bästa bemötandet man kan få. Professionell och kunnig inom bokföring samt personlig i bemötandet och väl insatt i min verksamhet. Jag vill lämna mina allra bästa rekommendationer!
  • Massoud H
    Massoud H skrev om Lindqvist Accounting
    Trevlig,kunnig,hjälpsam och glad.
    2013-06-28 Lindqvist Accounting svarar Massoud H
    Tack så mycket Massoud, för förtroendet också :-)

S:T Göransgatan 80, 112 38 Stockholm