Alla kategorier Bokföring Stockholms län Stockholm Kungsholmen Lindqvist Accounting

Lindqvist Accounting

S:T Göransgatan 80, 112 38 Stockholm — Visa karta

Vi hjälper er med att ta hand om den stödverksamhet som är företagets ekonomi.
Det handlar om att vi agerar för att skapa förutsättningar.
Att planera. Att ge möjligheter till utveckling.
Men det handlar också om att reagera, att vara händelsestyrda.
På en mångfald av rapporter och information.
På samhällets regler och lagar.
På all den ekonomiska information som företagandet bär med sig.

Du ansvarar för en verksamhet. Där finns kärnan för er existens. Det är där ni måste ha fokus för att förändra och utveckla. Helt enkelt bli bättre och mer framgångsrika.

Läs vad 102 kunder tycker om Lindqvist Accounting

• Malin Ö skrev om Lindqvist Accounting
    Som ny egen företagare har Lindqvist Accounting varit till enorm hjälp för mig när det kommer till att förstå allt som behöver fixas och hjälp i att förstå vad alla instanser efterfrågar från bolaget. Sen sköter de bokföringen föredömlig också. Läs mer
  • Oskar A
    Oskar A skrev om Lindqvist Accounting
    Inte bara sköts årsredovisningar och annat oklanderligt - jag får alltid snabbt svar på även de mest obskyra frågor! Läs mer
  • Chanaka J skrev om Lindqvist Accounting
    Mycket duktiga och hjälpsamma! Har fått den bästa servicen och ser framemot att fortsätta sammarbetet med Lindqvist accounting. Läs mer
  • Annina K skrev om Lindqvist Accounting
    Alltid service minded och proffsig! Läs mer
  • Micha V
    Micha V skrev om Lindqvist Accounting
    Proffsigt och tydligt bemötande. Rak och öppen dialog i alla frågor och ämnen. Läs mer
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Lindqvist Accounting
    Har anlitat Lindqvist i flera år och kan inte få en bättre service och hjälp än hos de.. Kan bara säga tack för att vi har er, 5 stjärnor är inte tillräckligt! Läs mer
  • Pj O skrev om Lindqvist Accounting
    Mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket bra. Läs mer
  • Jan Z skrev om Lindqvist Accounting
    Väldigt duktiga! Vet vad dom gör! Läs mer
  • Charlotta G skrev om Lindqvist Accounting
    Jag har bokförings- och företagsrådgivning av Lindqvist Accounting, vilka jag kom i kontakt med efter rekommendation. Företaget motsvarar alla förväntningar. De är mycket kompetenta, flexibla och har ett fint bemötande. Jag rekommenderar företaget och ser fram emot det vidare samarbete jag har med dem.
    C. Granath Läs mer
  • Caroline P skrev om Lindqvist Accounting
    Mycket duktig byrå som levererar hög kvalitet.
    Personlig service och djup kunskap. Läs mer
  • Soeiro M skrev om Lindqvist Accounting
    Jag köper bokförings tjänst och är alltid väl och vänligt bemött.
    Mycket nöjd med företaget. Läs mer
  • Hans L skrev om Lindqvist Accounting
    Bra valuta för pengarna (arvodet). Kompetenta och tillförlitliga. Alltid bemött på ett trevligt och engagerat sätt.
    Jag handlar upp privat deklaration. Läs mer
  • Olena S skrev om Lindqvist Accounting
    Jag har AB. Mycket nöjd med bemötande, effektiv arbete med redovisning och bokföring. Snabba svar på mina frågor via mail. Lätt att stämma en träff. Bara positiv upplevelse! Läs mer
  • Bo S
    Bo S skrev om Lindqvist Accounting
    Johan Lindqvist har hjälpt mig starta mitt enmansaktiebolag och sköter idag all bokföring och administration av företaget. Från första mötet har jag blivit otroligt bra bemött. Trevligt, sakligt och hjälpsamt. Det har varit enkelt att komma i kontakt med Lindqvist Accounting och jag får alltid bra svar på mina frågor. Dessutom är de mycket prisvärda. Kort sagt: Högsta betyg. Läs mer
  • Annika C
    Annika C skrev om Lindqvist Accounting
    För mig som småföretagare är det skönt med kunnig bokföringshjälp och någon som håller ordning på fakturor, skatter och annat åt mig.
    Nyhetsbrevet är toppen! Läs mer
  • Ulf B skrev om Lindqvist Accounting
    Bra leverans. Enkla att ha att göra med. Tillgängliga. Effektiva. Läs mer
  • Mike V
    Mike V skrev om Lindqvist Accounting
    Tack för en bra service, supernöjd. Läs mer
  • Jonas F
    Jonas F skrev om Lindqvist Accounting
    Proffsiga, pålitliga & mycket trevliga! Vi känner oss trygga & är verkligen supernöjda! Läs mer
  • K3 Gruppen
    K3 Gruppen skrev om Lindqvist Accounting
    Rekommenderas varmt! Jätteduktiga, snabba, trevliga. Vad kan man mer begära? Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Lindqvist Accounting
    Väldigt professionella. Kunniga, trevliga och lätta att ha och göra med. Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • Carina H skrev om Lindqvist Accounting
    Är jätte nöjd med Johan och Ericas jobb och att de står ut med våra alla frågor, så här i vårt uppskattnings skede. De är dessutom super snabba att återkoppla. Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Mattias H skrev om Lindqvist Accounting
    Bra bemötande! Kunnig personal! Läs mer
  • erika s
    erika s skrev om Lindqvist Accounting
    Professionell bemötande, mycket fin mentorskap och framförhållning när det behövs! Läs mer
  • Oskar L skrev om Lindqvist Accounting
    Mycket nöjda efter många försök att hitta en bra redovisningsfirma! 👍 Läs mer
  • Jan B skrev om Lindqvist Accounting
    Tillmötesgående och kunnigt företag för redovisningstjänster, skatter och rådgivning. Lätt och snabb kommunikation med företagets medarbetare. Läs mer
  • Karin P skrev om Lindqvist Accounting
    Jag har fått ett mycket bra och personligt bemötande! Jag använder mig av deras tjänst för löpande bokföring, skatteberäkning, bokslut. Jag har även fått rådgivning med personligt möte. Mycket bra! Läs mer
  • Damian H skrev om Lindqvist Accounting
    Den bästa revisor jag någonsin har haft förvaltningen av min ekonomi. De hittar balans för att ta hand om min ekonomi och ge mig bra råd. Rekommenderas. Läs mer
  • Stefan H skrev om Lindqvist Accounting
    Lindqvist Account erbjuder en mycket hög serivce och är snabba med att ge svar och återkoppling. Läs mer
  • Benny H skrev om Lindqvist Accounting
    Lindqvist Accounting sköter den löpande bokföringen för våra två företag. Man sköter det snabbt, effektivt och till ett bra pris. Vi är jättenöjda. Läs mer
  • Parviz O skrev om Lindqvist Accounting
    Bemötandet var vänligt.Vi är ganska ny kund. Läs mer
  • Claudia L
    Claudia L skrev om Lindqvist Accounting
    Bra bemötande från början då jag fick hjälp med starten av mitt företag, fick hjälp med rätt blanketter som ska skickas in i tid.

Rekommenderar till 100% Läs mer
  • Kalle B skrev om Lindqvist Accounting
    Kunnigt och glatt bemötande! Dom tar sig alltid tid för mig. Rekommenderar dom till alla jag känner. Läs mer
  • Relation Reminder skrev om Lindqvist Accounting
    Vi har fått väldigt bra bemötande och snabba svar. Dessutom väldigt bra priser. Läs mer
  • Rickard N skrev om Lindqvist Accounting
    Johan är en klippa som löste alla problem när jag startade ett nytt företag Läs mer
  • Stig H skrev om Lindqvist Accounting
    Samarbetet har fungerat utmärkt.
    Jag är helt nöjd med redovisningen
    via mail. Läs mer
  • Luisa M skrev om Lindqvist Accounting
    Pålitliga, vänliga, snabba: vi har ett mycket bra samarbete och vi känner oss mycket bra omhändertagna! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Hans S skrev om Lindqvist Accounting
    Har inte någonting att anmärka påjag får den hjälp jag behöver. Läs mer
  • Bashar T skrev om Lindqvist Accounting
    Snabba, kunniga och servicemedvetna Läs mer
  • Proveho Assistans skrev om Lindqvist Accounting
    Bemötandet allra första början var inte mindre än utmärkt och håller i samma trevliga linjen med åren.
    Jag är en ut av mycket nöjda med min bokföring. Vi får alltid känna oss välkommen med den info vi behöver.
    Halvårs och årsredovisning levereras i tid.
    Det känns trygg och bekvämt att ha Lindqvist Accounting. Läs mer
  • S:t Görans El skrev om Lindqvist Accounting
    bäst,snabbast , ärlig ,bra mottagning.
    god försättning. Läs mer
  • Sjs Consulting skrev om Lindqvist Accounting
    Jag behövde hjälp med bokslutet kort varsel, fick galant bemötande samt hjälp med bokslutet. Läs mer
  • Myrén Holding skrev om Lindqvist Accounting
    Mycket bra och proffesionellt bemötande. Läs mer
  • Oskar F skrev om Lindqvist Accounting
    Efter lite försök att sköta redovisningen själv har Johan hjälpt till att styra upp dom delar som jag behövt hjälp med (det mesta ;))! Tack! Läs mer
  • Jonas S skrev om Lindqvist Accounting
    Lindqvist Accounting har varit väldigt tillmötesgående och professionella i sitt bemötande.
    Dom sköter idag vår löpande bokföring. Läs mer
  • CRM Konsulterna
    CRM Konsulterna skrev om Lindqvist Accounting
    Lindqvist Accounting hjälper oss med bokföring, bokslut och stöd i diverse frågor i egenskap av vår ekonomichef. Det fungerar fantastik bra och jag rekommenderar honom varmt vidare. Ansvarstagande, proaktiv och mycket trevliga att arbeta med. Läs mer
  • Shawn C
    Shawn C skrev om Lindqvist Accounting
    We at CIP highly recommend Lindqvist Accounting. Johan and his team are experienced, professional and proactive. On more than one occaision they have even gone the extra mile to help us manage and reach our goals. Läs mer
  • Anita J skrev om Lindqvist Accounting
    Bokslutsarbete - redovisningstjänst - hittills. Läs mer
  • Eva H skrev om Lindqvist Accounting
    Professionellt och Personligt bemötande. Mycket bra kunskaper inom redovisning mm. ALLTID ordning, reda samt snabb återkoppling.. Läs mer
  • Jenny H skrev om Lindqvist Accounting
    Proffsig service, levererar alltid i tid, gör precis det som ska göras. Trevliga dessutom! Läs mer
  • Reza J skrev om Lindqvist Accounting
    Johan är kunnig, trevlig och flexibel i sitt uppdrag och i kontakt med mig som kund. Jag verkligen rekommenderar honom till företagare som vill få snabb och proffsig hjälp för redovisning.
    Reza Jamali Läs mer

S:T Göransgatan 80, 112 38 Stockholm