Lundqvist Bad och Bygg AB

Läs vad 11 kunder tycker om Lundqvist Bad och Bygg AB

• Erika M

2019-12-19

Erika M skrev om Lundqvist Bad och Bygg AB
    Vi anlitade Lundqvist Bad och Bygg AB under vintern 2019. Vi hade en kontinuerlig kontakt med Lars Lundqvist och hantverkaren Irek gjorde klart vårt badrum samt fasadarbete på 3,5 veckor. Det gamla badrummet revs helt och hållet och allt byttes ut. Vi bytte till ett mindre fönster och bytte även en del av husfasaden. Resultatet blev väldigt noggrant utfört och snyggt. Bästa betyg! Läs mer
    VNP Bygg
    4.9 / 5 i betyg — 70 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Noggrannhet och punktlighet utmärker den här byggfirman. Att man också kan bolla sina idéer med byggledaren och att denne är sakkunnig och i"
  • 2018-08-13

Andreas J skrev om Lundqvist Bad och Bygg AB
    Vi anlitade Lundqvist Bad och Bygg denna sommar för att totalrenovera vår tvättstuga, som var gammal och sliten. Första kontakten med Lars själv gav en riktig bra känsla, offerten kom relativt snabb och var både detaljerad och konkurrenskraftig. När jobbet väl startade hade vi kontinuerlig dialog med Lars, som alltid fanns tillgänglig för att svara på frågor. Även killarna på plats var superkompetenta och lätta att prata med.

Jobbet bestod bland annat i att:

-Lägga helt nytt golv med tätskikt
    -Måla väggarna
    -Ta bort gamla rör och saker från väggarna som inte längre var i bruk
    -Dra om husets hela vattensystem och installera ny värmepanna och vattentank (det blev ett hästjobb då den gamla tanken stid i ett helt annat rum)
    -Installera ny el
    -Forsla bort en gammal värmepump som inte längre var i bruk (den var cementerad i golvet...)

Slutresultatet blev helt fantastiskt, vi kunde inte varit mer nöjda! Det är en fröjd att gå in i vår tvättstuga nu, och huset vattensystem funkar helt perfekt! Vi kommer definitivt att anlita Lundqvist Bad och Bygg igen vid tillfälle:-)

/Andreas Läs mer
  • Eva W

2017-04-12

Eva W skrev om Lundqvist Bad och Bygg AB
    Vi har nu anlitat Lundqvist Bad och Bygg 5 gånger. Två badrum i vårt förra hus och ett badrum, ett kök och en tvättstuga i vårt nuvarande hus. Vi har alltid haft Irek som gjort jobben och han är en fantastisk hantverkare. Punktlig, supertrevlig, kommer med förslag på förbättringar (som man inte själv tänkt på) och naturligtvis jätteskicklig på sitt jobb. Finns ingen anledning att fråga några andra företag när vi har saker som ska åtgärdas. Det finns bara ett val och det är Irek på Lundqvist Bad och Bygg! Han är helt enkelt fantastisk! Läs mer
    LPT Construction AB
    4.3 / 5 i betyg — 32 omdömen
    Badge2020
    "Proffsiga och effektiva. Det märks att de gjort stambyten tidigare. För oss var det en ny upplevelse och vi förväntade oss kaos, stambyten ä"
  • Katarina A

2016-02-04

Katarina A skrev om Lundqvist Bad och Bygg AB
    160204 Vi kan varmt rekommendera Lundqvist bad och bygg. Irek gjorde ett mycket bra jobb med vårt badrum !!!
    Det som är bra med detta företag är att de gör klart innan de åker vidare, vilket ger en kort byggtid.
    Tack !
    Hälsningar Katarina & Robert Läs mer
  • 2016-01-13

Cecilia G skrev om Lundqvist Bad och Bygg AB
    Lundqvist bad och bygg har nu renoverat båda våra badrum. Vi är jättenöjda med resultatet. Arbetet utfördes enligt tidsplan och Irek gjorde ett utmärkt arbete. Vi rekommenderar dem varmt!

Cecilia med familj Läs mer
    Tollberg Bygg & Inredning
    4.8 / 5 i betyg — 32 omdömen
    Badge2020
    "Vi har använt Tollbergs Byggs tjänster både inomhus och utomhus och är otroligt nöjda. De är väldigt kundfokuserade och är mån om att vi som"
  • 2015-07-04

Aron L skrev om Lundqvist Bad och Bygg AB
    Lundqvist bad och bygg fick i uppdrag att renovera vårt ena badrum. Hela vägen var bemötande och omtanke över all förväntan. Irek som utförde arbetet var trevlig, proffsig, glad och oerhört skicklig.
    Resultatet blev helt perfekt och skulle det uppstå behov av hantverkare i framtiden kommer vi att anlita samma företag igen.

Vi kan varmt rekommendera Lundqvist bad och bygg!

Stort tack!

Malin & Aron Läs mer
  • 2015-05-10

Susanne S skrev om Lundqvist Bad och Bygg AB
    Vi anlitade Lundqvist bad och bygg för att renovera vårt badrum. Resultatet blev mycket bra! Janusz som utförde arbetet var mycket noggrann och trevlig. Allt blev perfekt. Badrummet blev klart på 2,5 veckor (tidsplanen var 3 veckor). Vi är verkligen mycket nöjda och skulle utan tvekan anlita dem igen.
    Susanne och Helge Läs mer
    JCS Company AB
    4.9 / 5 i betyg — 30 omdömen
    Badge2020
    "Trevlig personal och bra service! Lägenheten känns som ny när dom varit framme och städat!"
  • 2014-12-01

Jan O skrev om Lundqvist Bad och Bygg AB
    Väl utfört arbete! Irek som utförde arbetet var noggrann och kom med bra förslag på diverse detaljer vi inte tänkt på! Vi är väldigt nöjda med hans arbete! Tidsplanen på 3 veckor hölls liksom det offererade priset. Vi kan rekommendera Lundqvist Bad och Bygg AB och kan tänkas oss att anlita dom igen. Tack! Janne med familj. Läs mer
  • 2014-10-08

Eva K skrev om Lundqvist Bad och Bygg AB
    Ett av de mest professionella företag vi träffat på i byggbranschen! Vi kan varmt rekommendera Lundqvist Bad och Bygg. Andrej var fantastisk. Han var noggrann och behärskade alla delar i arbetet med vårt badrum. Elektriker Stefan gjorde också ett mycket bra jobb. Vi uppskattade att tidsplanen som Lars utlovat hölls. Det gick också snabbt att få besked, när vi hade frågor. Tack!!
    Svante och Eva Läs mer
    Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
    4.8 / 5 i betyg — 57 omdömen
    Badge2020
    "Vi begärde in offerter för byte av takbeläggning. Vi fick snabb respons från Briljant Bygg. Trevligt bemötande och genomarbetad offert. Eft"
  • 2014-03-19

Jeremy D skrev om Lundqvist Bad och Bygg AB
    Mycket nöjd med vårt nya badrum. Lars är väldigt ödmjuk och lyssnar noggran till hur man vill att arbetet ska utföras. Vi hade 2 killar som jobbade åt vårt projekt oavbrutet i 3 veckor, mycket duktiga som kunde sin sak. Har redan rekommenderat dom till mina vänner/familj. Lars blev också rekommenderad till oss via en kollega.
    Vi kommer absolut att anlita Lunqvist Bad o Bygg igen i framtiden
    Tack!
    /Jeremy & Familj Läs mer
  • 2013-10-07

Ulf J skrev om Lundqvist Bad och Bygg AB
    Lundqvist lämnade bästa offerten och den höll man. Samma med tidplanen och utförandet. Inga avbrott inga och obehagliga överraskningar. Så enkelt det är när man har med riktiga proffs att göra. Vi är helnöjda och har fått tron tillbaka på hantverkarna. Högsta betyg! Läs mer
    Erikas Tak & Bygg AB
    4.8 / 5 i betyg — 119 omdömen
    Badge2020
    "Omläggning av tak. Blev bra bemött och fick en tydlig offert. Efter vad jag kan berömma så gjorde de ett bra jobb och hittade och åtgärdade"

Bästa byggföretagen i Tyresö:

ÅSA W ÅSA W tycker:
“Vi tog in offerter på att bygg...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte