Marcus Klass

Marcus Klass

Marcus Klass är mäklare på Mäklarringen Farsta - Bandhagen

Marcus Klass har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Marcus Klass har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-10 och har fått 290 omdömen med ett betyg på 4.7. Marcus Klass har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Ska du köpa eller sälja en bostad och söker mäklare i Farsta - Bandhagen - Sköndal - Trångsund? Då har du kommit rätt!

Vi har arbetat i området under längre tid med god lokalkännedom, bra kontaktnät och bred fackkunskap.

Vill du köpa en bostad hjälper vi dig gärna med bankkontakter, hantverkare, jurister, flyttfirmor och städbolag. Vi som arbetar på kontoret är själva boende i området sen många år och känner därför väl till alla smultronställen i området och kan svara på frågor som rör dagis, skolor och kommunikationer.

290 omdömen om Marcus Klass

Sedan starten hos Reco 2013
Lennart O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
Svedmyra

Bra mäklare med bra genomgång vid skrivningen, märks att Marcus är gammal i gemet.

Svar från Marcus Klass

Tack Lennart för din rekommendation och grattis till din nya fina lägenhet:)

Elin K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
Svedmyra

Marcus hade ett fint och proffesionellt bemötande genom hela försäljningen. Han ansträngde sig för att vi skulle få ett så bra slutpris som möjligt. Det har varit en bra och tydlig kommunikation från första mötet till sista signaturen.

Svar från Marcus Klass

Hej Elin, tack för din rekommendation:)

Beatrice W
Högdalen

Trevlig mäklare, som prickade rätt på värderingen av lägenheten. Är med från början till slutet av värdering, fotografering och försäljning.

Svar från Marcus Klass

Hej Beatrice, tack för din rekommendation. Det har varit ett nöje att hjälpa dig med din försäljning:)

Jan A
Bandhagen

Riktigt bra mäklare samt trevlig bemötande

Svar från Marcus Klass

Hej Jan, tack för din rekommendation och grattis till den fina lägenheten🤗

Jennifer L
Köpte sitt hus med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
Bandhagen/ Högdalen

Bra mäklare för genuin hjälp till båda parter vid bostadsköp. Tryggt

Svar från Marcus Klass

Tack Jennifer för din rekommendation. Roligt att det blev ni som köpte då ni ju är så glada för huset:)

Johanna M
Bandhagen

Kunnig, hjälpsam, tillgänglig på telefon..

Svar från Marcus Klass

Tack Johanna för din rekommendation och grattis till er nya fina lägenhet:)

Shane M
Bandhagen

Marcus var snabb att svara och mycket hjälpsamt. Det här var förstå gången för oss att köpa fastighet, och Marcus förklarade grundligt allt vi behövde tänka på. Jag kan varmt rekommendera honom.

Svar från Marcus Klass

Tack Shane för din rekommendation och grattis till ert nya hem:)

Linda K
Sätra

Det är andra gången vi väljer Marcus klass till försäljning av vår bostad. Vi har varit jätte nöjda med han. Han är proffesionell och tänker på alla detaljer. Han har kunnat överträffa våra förväntningar. Så stort tack till Marcus och hans kollega Eva.

Svar från Marcus Klass

Tack Linda för de värmande orden:) Det har varit ett nöje att hjälpa dig båda gångerna:)

Jörgen H
Snösätra, Rågsved

Marcus är noggrann och kunnig.

Svar från Marcus Klass

Hej Jörgen, tack för din rekommendation och fint att ni fick till en bra affär trots dessa tuffare tider:)

Christel L
Bandhagen

Marcus var inlyssnande och proffessionell under hela processen och lämnade inget åt slumpen. Vi rekommenderar Marcus om man vill ha en dedikerad och förtroendeingivande mäklare.

Svar från Marcus Klass

Hej. Christel, tack för den fina rekommendationen:) Det var roligt att hjälpa dig med din försäljning:)