Alla kategorier Målare Stockholms län Upplands Väsby Målarbolaget Sverige AB

Målarbolaget Sverige AB

Karlbergsvägen 3, 194 34 Upplands väsby — Visa karta

Behöver du måleritjänster? Vi på Målarbolaget Sverige AB är ett företag med lång erfarenhet och bred kompetens inom yrket. Vi målar åt både privatpersoner, företag och byggföretag och utför alltid våra hantverk med omtanke och kvalitet.

Vi vill alltid verka för att livsmiljön ska vara i centrum, därför försöker vi alltid jobba så miljövänligt som möjligt. Vi är stolta medlemmar i Måleriföretagen Sverige, vilket ger dig som kund extra trygghet, och vi är försäkrade via Moderna försäkringar. Välkommen till oss!

Läs vad 21 kunder tycker om Målarbolaget Sverige AB

• Susanne H
    Susanne H skrev om Målarbolaget Sverige AB
    Fick målat i tak,väggar ,lister i vardagsrum och hall.Och även borttagande av skjutdörrs list.
    Han var trevlig och verkade seriös. Gjorde ett bra jobb. Förklara bra vad som måste göras.
    Höll tidsramen och offerten.
    Mina förväntningar blev som jag ville.
    Rekommenderar dom gärna till andra! Läs mer
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Målarbolaget Sverige AB
    Bra företag. Allt fungerade som planerat, de utförde alla delar som var överenskomna i offerten och lite till. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Micke H
    Micke H skrev om Målarbolaget Sverige AB
    Martin med assistent målade vår villa invändigt. Hela processen var klockren från offert till slutresultat. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Pia A
    Pia A skrev om Målarbolaget Sverige AB
    Målning och tapetsering av hall och trapphus. Rivning av gammal tapet, spackling, målning av tak.
    Utfört till största belåtenhet. Läs mer
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Målarbolaget Sverige AB
    Trevligt bemötande
    Seriös offert
    Proffsigt utfört arbete
    Höll arbetsplatsen ren å snygg
    Mycket nöjd kommer definitivt att anlita igen Läs mer
  • Patrick Å
    Patrick Å skrev om Målarbolaget Sverige AB
    Superservice!
    Alla rätt skulle man kunna säga!
    Märks att de är proffs på det de gör, vi är så nöjda. Läs mer
  • Ann L
    Ann L skrev om Målarbolaget Sverige AB
    Företaget uppträder proffesionellt och levererar efter överenskommelse. De har hållit sina tider och lämnar en perfekt städning efter sig varje dag.
    Vi har handlat upp företaget för invändiga ytskikt såsom målning och tapetsering. Läs mer
  • Mats R
    Mats R skrev om Målarbolaget Sverige AB
    Kompetenta och duktiga. Sätter kvalitet före kvantitet. Rekommenderar starkt. Ommålning vardagsrum, sovrum. Tapetsering i sovrum. Läs mer
  • Ann-margret G
    Ann-margret G skrev om Målarbolaget Sverige AB
    Vi har målat om huset (fasaden ). Mycket fint bemötande.

UTMÄRKT! Läs mer
  • Britt-marie H
    Britt-marie H skrev om Målarbolaget Sverige AB
    2014 anlitade vi Målarbolaget första gången för målning av nytt innertak i vardagsrum, tapetsering av vardagsrummet samt målning av hela trapphuset (etageradhus: tre tak samt hall). Vardagsrum och trapphus var tapetserade med sjögrästapet! Martin från Målarbolaget kom och tittade på det som skulle åtgärdas och vi märkte genast att vi hade att göra med en gedigen yrkesman. Han förklarade gången på det hela, bl.a. att all sjögrästapet skulle tas bort och ytan spacklas.

Målarna från Målarbolaget gjorde ett fantastiskt jobb, var trevliga och tillmötesgående och stämde hela tiden av med oss, så att det skulle bli som vi tänkt oss. Vi är helnöjda med arbetet som Målarbolaget utfört.

Eftersom vi är så nöjda med Målarbolaget, hörde vi av oss till dem, då det var dags i år att måla alla fönster utvändigt samt altandörr, ytterdörr och balkongdörr. Alla fönster lyftes av och slipades i trädgården. Resultatet är verkligen bra. Fönstren som är från 1960 ser helt nya ut!

Nu på sensommaren anlitade vi Målarbolaget igen för målning av vårt fritidshus och gäststuga. Som alltid gjorde Målarbolaget ett gediget underarbete och noggrann målning. Vi är helnöjda.

Martin och hans medarbetare är yrkeskunniga och skickliga målare och vi kan varmt rekommendera Målarbolaget. Läs mer
  • Louise N
    Louise N skrev om Målarbolaget Sverige AB
    Målarbolaget har målat om fasaden på vår villa och också ordnat med snickare när det visade sig att vissa saker behövde åtgärdas innan målning.

Vi tycker att vi hela tiden blev mycket bra bemötta och Målarbolaget uppfyllde definitivt våra förväntningar Läs mer
  • Andy P
    Andy P skrev om Målarbolaget Sverige AB
    Proffsigt bemötande från början till slut.
    Totalrenovering av min lägenhet , snickerier, tak, väggar med mycket bra resultat. Helt enkelt jätte nöjd 👍🤗🤗 Läs mer
  • Mats Julin J
    Mats Julin J skrev om Målarbolaget Sverige AB
    Jag har anlitat Målarbolaget i mitt arbete under ett flertal år. Deras arbete håller alltid hög kvalitet och utförs i tid. De har dessutom den värdefulla egenskapen att komma med konstruktiva förslag som ger ett bättre slutresultat. Kan absolut rekommendera andra att anlita dem. Läs mer
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Målarbolaget Sverige AB
    Har under ett antal år utfört många uppdrag för AIK Fotboll och AIK Merchendise – alltid med fantastiskt resultat. Bland annat på vår träningsanläggning Karlberg samt omklädningsrummet på Friends Arena. Vi på AIK Fotboll rekommenderar Målarbolaget Sverige AB varmt! Läs mer
  • Jane T
    Jane T skrev om Målarbolaget Sverige AB
    Målning av tre rum, innerdörrar och snickerier Jag är mycket nöjd med arbetet och med hjälp att välja färger. Läs mer
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Målarbolaget Sverige AB
    Målarbolaget har hjälpt oss både inomhus och utomhus i flera omgångar, så vi är en återkommande kund.
    Kvalitet, bra utfört arbete och väldigt trevlig personal.
    Ett företag vi verkligen kan rekommendera. Läs mer
  • Mathias A
    Mathias A skrev om Målarbolaget Sverige AB
    Trevliga och väldigt serviceinriktade. Lyhörda mot kunden och resultatet har alltid blivit vad jag förväntar mig. Noggrannhet med ordentligt material gör att resultatet alltid är i topp. Tak och väggar noggrant spacklade och målade, inga skarvar eller flammiga tak/väggar. Aldrig sett en mönstertapet sitta så bra som den dom hängde upp i mitt hus. Dom har jag anlitat vid flertalet tillfällen och kommer fortsätta anlita, rekomnderas varm. Riktiga proffs som dessutom städar och dammsuger varje dag. Läs mer
  • Peter A
    Peter A skrev om Målarbolaget Sverige AB
    Bra kunskap om material och uförande!
    Bra och tydlig dokumentation och fakturering.
    Mycket bra kvalìtet på utförande.
    Något hög kostnadsbild. Läs mer
  • Aik Boxning A
    Aik Boxning A skrev om Målarbolaget Sverige AB
    Vi fick hjälp för att måla vår boxningslokal och resultatet var fantastiskt.Att vi har en av Sveriges fräschaste boxninsgslokaler hör vi dagligen numera.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Johnnie R
    Johnnie R skrev om Målarbolaget Sverige AB
    Mycket trevligt företag! Vi är mycket nöjda med allt jobb Martin har gjort hos oss. Taket blev superfint! Läs mer
  • Anne-sophie L
    Anne-sophie L skrev om Målarbolaget Sverige AB