Målarbolaget Sverige AB

Målarbolaget Sverige AB

Ring 070-433 08 77 www.malarbolaget.se

Behöver du måleritjänster? Vi på Målarbolaget Sverige AB är ett företag med lång erfarenhet och bred kompetens inom yrket. Vi målar åt både privatpersoner, företag och byggföretag och utför alltid våra hantverk med omtanke och kvalitet. Vi vill alltid verka för att livsmiljön ska vara i centrum, därför försöker vi alltid jobba...

23 omdömen om Målarbolaget Sverige AB

Peter U
Skrev om Målarbolaget Sverige AB

Mycket nöjd med målningen av 2 rum. Arbete klart enligt avtalad tid. Rekommenderar målarbolaget och Martin.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Martina C
Skrev om Målarbolaget Sverige AB

Snabbt, snyggt målningsjobb av tre rum.

Susanne H
Skrev om Målarbolaget Sverige AB

Fick målat i tak,väggar ,lister i vardagsrum och hall.Och även borttagande av skjutdörrs list. Han var trevlig och verkade seriös. Gjorde ett bra jobb. Förklara bra vad som måste göras. Höll tidsramen och offerten. Mina förväntningar blev som jag ville. Rekommenderar dom gärna till andra!

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Mikael H
Skrev om Målarbolaget Sverige AB

Bra företag. Allt fungerade som planerat, de utförde alla delar som var överenskomna i offerten och lite till. Vi är mycket nöjda.

Micke H
Skrev om Målarbolaget Sverige AB

Martin med assistent målade vår villa invändigt. Hela processen var klockren från offert till slutresultat. Rekommenderas varmt.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 180 omdömen 4.8 av 180 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Pia A
Skrev om Målarbolaget Sverige AB

Målning och tapetsering av hall och trapphus. Rivning av gammal tapet, spackling, målning av tak. Utfört till största belåtenhet.

Mikael A
Skrev om Målarbolaget Sverige AB

Trevligt bemötande Seriös offert Proffsigt utfört arbete Höll arbetsplatsen ren å snygg Mycket nöjd kommer definitivt att anlita igen

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Patrick Å
Skrev om Målarbolaget Sverige AB

Superservice! Alla rätt skulle man kunna säga! Märks att de är proffs på det de gör, vi är så nöjda.

Ann L
Skrev om Målarbolaget Sverige AB

Företaget uppträder proffesionellt och levererar efter överenskommelse. De har hållit sina tider och lämnar en perfekt städning efter sig varje dag. Vi har handlat upp företaget för invändiga ytskikt såsom målning och tapetsering.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Mats R
Skrev om Målarbolaget Sverige AB

Kompetenta och duktiga. Sätter kvalitet före kvantitet. Rekommenderar starkt. Ommålning vardagsrum, sovrum. Tapetsering i sovrum.

Ann-margret G
Skrev om Målarbolaget Sverige AB

Vi har målat om huset (fasaden ). Mycket fint bemötande. UTMÄRKT!

Timblads Målerifirma
4.9/5 i betyg av 225 omdömen 4.9 av 225 omdömen

Bra kommunikation, lätta att kontakta, gav kontinuerligt information om det pågående arbetet, genomförde uppdraget på ett professionellt sät

Brf Danviksparken B Brf Danviksparken B
Britt-marie H
Skrev om Målarbolaget Sverige AB

2014 anlitade vi Målarbolaget första gången för målning av nytt innertak i vardagsrum, tapetsering av vardagsrummet samt målning av hela trapphuset (etageradhus: tre tak samt hall). Vardagsrum och trapphus var tapetserade med sjögrästapet! Martin från Målarbolaget kom och tittade på det som skulle åtgärdas och vi märkte genast att vi hade att göra med en gedigen yrkesman. Han förklarade gången på det hela, bl.a. att all sjögrästapet skulle tas bort och ytan spacklas. Målarna från Målarbolaget gjorde ett fantastiskt jobb,...

Louise N
Skrev om Målarbolaget Sverige AB

Målarbolaget har målat om fasaden på vår villa och också ordnat med snickare när det visade sig att vissa saker behövde åtgärdas innan målning. Vi tycker att vi hela tiden blev mycket bra bemötta och Målarbolaget uppfyllde definitivt våra förväntningar

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen
BadgeFourYears

Carolina S Carolina S
Andy P
Skrev om Målarbolaget Sverige AB

Proffsigt bemötande från början till slut. Totalrenovering av min lägenhet , snickerier, tak, väggar med mycket bra resultat. Helt enkelt jätte nöjd 👍🤗🤗

Mats Julin J
Skrev om Målarbolaget Sverige AB

Jag har anlitat Målarbolaget i mitt arbete under ett flertal år. Deras arbete håller alltid hög kvalitet och utförs i tid. De har dessutom den värdefulla egenskapen att komma med konstruktiva förslag som ger ett bättre slutresultat. Kan absolut rekommendera andra att anlita dem.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Stefan J
Skrev om Målarbolaget Sverige AB

Har under ett antal år utfört många uppdrag för AIK Fotboll och AIK Merchendise – alltid med fantastiskt resultat. Bland annat på vår träningsanläggning Karlberg samt omklädningsrummet på Friends Arena. Vi på AIK Fotboll rekommenderar Målarbolaget Sverige AB varmt!

Jane T
Skrev om Målarbolaget Sverige AB

Målning av tre rum, innerdörrar och snickerier Jag är mycket nöjd med arbetet och med hjälp att välja färger.

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Åsa H
Skrev om Målarbolaget Sverige AB

Målarbolaget har hjälpt oss både inomhus och utomhus i flera omgångar, så vi är en återkommande kund. Kvalitet, bra utfört arbete och väldigt trevlig personal. Ett företag vi verkligen kan rekommendera.

Mathias A
Skrev om Målarbolaget Sverige AB

Trevliga och väldigt serviceinriktade. Lyhörda mot kunden och resultatet har alltid blivit vad jag förväntar mig. Noggrannhet med ordentligt material gör att resultatet alltid är i topp. Tak och väggar noggrant spacklade och målade, inga skarvar eller flammiga tak/väggar. Aldrig sett en mönstertapet sitta så bra som den dom hängde upp i mitt hus. Dom har jag anlitat vid flertalet tillfällen och kommer fortsätta anlita, rekomnderas varm. Riktiga proffs som dessutom städar och dammsuger varje dag.

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Peter A
Skrev om Målarbolaget Sverige AB

Bra kunskap om material och uförande! Bra och tydlig dokumentation och fakturering. Mycket bra kvalìtet på utförande. Något hög kostnadsbild.

Aik Boxning A
Skrev om Målarbolaget Sverige AB

Vi fick hjälp för att måla vår boxningslokal och resultatet var fantastiskt.Att vi har en av Sveriges fräschaste boxninsgslokaler hör vi dagligen numera. Rekommenderas!

BM Villatak & Måleri AB
4.9/5 i betyg av 251 omdömen 4.9 av 251 omdömen

Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v

Johnnie R
Skrev om Målarbolaget Sverige AB

Mycket trevligt företag! Vi är mycket nöjda med allt jobb Martin har gjort hos oss. Taket blev superfint!

Anne-sophie L

Måleritjänster. Bra bemötande.