Mälarkök

Ekgårdsvägen 2, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

Köksluckor utgör en stor del av hur köket uppfattas, och genom att byta köksluckor och lådor som är måttanpassade efter dina befintliga stommar kan du få ett nytt kök monterat på mindre än en dag. Vi börjar alltid med ett kostnadsfritt hembesök inom Storstockholm och MälardalenMed vår breda sortiment av köksluckor kan du hitta den rätta köksluckan för att skapa ett helt nytt utseende på ert kök. Våra priser på köksluckor är självklart konkurrenskraftiga, men vi bortser aldrig från vår högsta prioritet – hög och prisvärd kvalitet.
Birger Jarlsgatan 43, 11145, Stockholm
Kvik Stockholm City
Atli E:
Mycket bra personlig service från start till mål

Läs vad 8 kunder tycker om Mälarkök

• Sandra J
    Sandra J skrev om Mälarkök
    Det var supersmidigt med proffsigt bemötande och bra service från början till slut! De kom hem till oss och tog alla nödvändiga mått samtidigt som vi valde färg och utförande på skåpluckorna. Sedan, på det datum vi bestämt, kom de och tog bort våra gamla luckor och de nya monterades, allt på en dag - de var noggranna och hjälpsamma. Köket blev som nytt :) Rekommenderas varmt!
  • Alexandra H
    Alexandra H skrev om Mälarkök
    Vi bytte köksluckor, samt fick nya måttbeställda stommar. Mycket bra service från första mötet. Eventuella fel åtgärdades utan problem. Har du tankar att byta/förnya ditt kök rekommenderar jag Mälarkök!
  • Patrik P
    Patrik P skrev om Mälarkök
    Vi är jätte nöjda med vårt kök, vänte tid på 5 veckor o köket vart klart på bara 4 timmar och prisetvar till en rimlig summa!
  • Christina E
    Christina E skrev om Mälarkök
    Mälarkök var väldigt snabba och servicekunniga. Exakta mått och snabb montering. Jag blev jättenöjd!
  • Tomas
    Tomas skrev om Mälarkök
    fungerade bra till ett vettigt pris
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Mälarkök
    Bra service och priser, trevligt bemötande
  • Katarina P
    Katarina P skrev om Mälarkök
    Jag är mycket nöjd med mitt kök från Mälarkök. Det blev jättefint. Fantastiskt bra bemötande både vid beställningen samt även vid inmontering. Kan varmt rekommendera bolaget.
  • Ulrika Ö
    Ulrika Ö skrev om Mälarkök
    Mälarkök var kunniga rådgivande snabba och trygga att ha att göra med. Helt tipp-topp helt enkelt!!

Ekgårdsvägen 2, 141 75 Kungens kurva