Mälarö Solenergi AB

Ring 072-398 32 50 malarosolenergi.se

6 omdömen om Mälarö Solenergi AB

Ulf S
Skrev om Mälarö Solenergi AB

Köpte ett solcellspaket och möts av ett mycket proffsigt utförande och kommunikation. Tack!

TioTak AB
4.2/5 i betyg av 78 omdömen 4.2 av 78 omdömen

Jag hade sex takföretag hemma för diskussioner och offerter. Jag fastnade direkt för Tio-Tak. Bara grejen att efter takbesiktning gå in, ta

Hans-Peter H Hans-Peter H
John L
Skrev om Mälarö Solenergi AB

En dag i Juni såg jag två herrar på den lokala lunchresturangen med ett sitt firmanamn tryckt på sina T-shirts. Företaget var nystartat och jag bad om en offet för mitt villatak. Utmärkt bemötande och prydlig installation. Det märktes att de gjorde sitt yttersta för att få en nöjd kund. Vi har en förståelse över leveransläget av komponenter i en global leveranskedja så vi har bortsett från tidsestimat som leverantören inte kan råda över. Det var en mindre försening av materialet. Vi rekommenderar varmt Mälarö Solernergi AB för installationer av Solcellsanläggningar .

Nasim C
Skrev om Mälarö Solenergi AB

Super proffsigt bemötande, och levererade över förväntningarna. Kunnig och pålitlig personal som jag definitivt både anlitar igen och varmt rekommenderar. Stort tack Mälarö Solenergi AB för ett fantastiskt jobb!

Vesivek Sverige AB
4.8/5 i betyg av 1101 omdömen 4.8 av 1101 omdömen

Efter att ha granskat offerter från olika företag så föll vårt val på Takexpress. Orsaken var att de lovade att göra arbetet på mindre än e

Patrick S Patrick S
Lars Ricky Daniel G
Skrev om Mälarö Solenergi AB

Installerat en laddbox och solceller via Mälarö Solenergi och ska installera batterier under nästa år. Supernöjd med kommunikationen och arbetet som utfördes i tid. Rekommenderas!

Nikola M gillar detta
Deniz B
Skrev om Mälarö Solenergi AB

Hej Riktig bra leverans smidigt och snabbt, grabbarna var jättetrevliga och hjälpsam.

KNG EL KONSULT & INSTALLATION AB
4.6/5 i betyg av 423 omdömen 4.6 av 423 omdömen

Jag tyckte att de var väldigt proffesionella och väldigt duktiga på sitt arbete! Jag hade höga förväntningar och de levererade med dessa för

Jimmy F
Skrev om Mälarö Solenergi AB

Proffsiga, punktliga och håller det som dom lovar. Vår installation fick MVG i betyg. Vi är mycket nöjda med Mälarö Solenergi som leverantör.