Måleri Assistans Jens Karlsson

5 omdömen om Måleri Assistans Jens Karlsson

Visar 5 omdömen med 4.0 i snittbetyg
Ken c
Skrev om Måleri Assistans Jens Karlsson

Blev Grymt bra efter ni kom och hjälpte mig. Pålitliga och duktiga. Kan varmt rekommendera.

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen
BadgeFourYears

De gjorde ett fantastiskt jobb när de målade om i vårt hus. Skicket väggarna var i innan var inte alls bra men då de gjorde ett utmärkt unde

Carolina S Carolina S
Anna  K
Skrev om Måleri Assistans Jens Karlsson

Total Renoverade min 1 1/2 plans villa under sommaren. Och är mycket nöjd med resultatet. Höll tidplanen och va väldigt tillmötesgående hela vägen genom arbetet. Lite dyrare än andra offerter jag fick men grym service nivå så värt varje krona.

Jon K
Skrev om Måleri Assistans Jens Karlsson

Våran förening fick våra hus ommålade. Och jag kan inte annat än rekommendera dom här killarna vidare. Super bra utfört arbetet och väldigt trevliga killar.

Timblads Målerifirma
4.9/5 i betyg av 223 omdömen 4.9 av 223 omdömen
BadgeNineYears

Bra kommunikation, lätta att kontakta, gav kontinuerligt information om det pågående arbetet, genomförde uppdraget på ett professionellt sät

Brf Danviksparken B Brf Danviksparken B
Fredrik B
Skrev om Måleri Assistans Jens Karlsson

Jag anlitade Måleriassistans för att måla om i min lägenhet. Det fick jag ångra. Jens gav ett bra intryck i telefon, men det var ungefär det enda positiva jag kan säga om deras arbete. Målningen var bristfällig och jag fick på flera ställen be dem att bättra på och göra om. När detta påpekades slog de ifrån sig och var allt annat än service-inriktade. Det som störde mig allra mest var dock att de sockrade slutfakturan ordentligt. När jag påpekade det blev jag ytterst otrevligt bemött. Direkt oseriöst företag.

Johan E
Skrev om Måleri Assistans Jens Karlsson

Trevliga killar som gjör bra jobb till hyfsade priser och är hjälpsamma. Värda varje krona.

Jon K och 2 andra gillar detta
Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 155 omdömen 4.8 av 155 omdömen
BadgeTenYears

Vi har precis avslutat en renovering hemma med både kök, badrum och vanliga rum. Vi är otroligt nöjda och det har verkligen motsvarat våra f

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A

Filtrera omdömen