Alla kategorier Målare Västmanland Västerås Måleri Assistans Jens Karlsson

Viksängsgatan 19, 723 47 Västerås — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Måleri Assistans Jens Karlsson

• Ken c
    Ken c skrev om Måleri Assistans Jens Karlsson
    Blev Grymt bra efter ni kom och hjälpte mig.
    Pålitliga och duktiga. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Anna  K
    Anna K skrev om Måleri Assistans Jens Karlsson
    Total Renoverade min 1 1/2 plans villa under sommaren.
    Och är mycket nöjd med resultatet. Höll tidplanen och va väldigt tillmötesgående hela vägen genom arbetet.
    Lite dyrare än andra offerter jag fick men grym service nivå så värt varje krona. Läs mer
  • Jon K
    Jon K skrev om Måleri Assistans Jens Karlsson
    Våran förening fick våra hus ommålade. Och jag kan inte annat än rekommendera dom här killarna vidare. Super bra utfört arbetet och väldigt trevliga killar. Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Måleri Assistans Jens Karlsson
    Jag anlitade Måleriassistans för att måla om i min lägenhet. Det fick jag ångra. Jens gav ett bra intryck i telefon, men det var ungefär det enda positiva jag kan säga om deras arbete. Målningen var bristfällig och jag fick på flera ställen be dem att bättra på och göra om. När detta påpekades slog de ifrån sig och var allt annat än service-inriktade.

Det som störde mig allra mest var dock att de sockrade slutfakturan ordentligt. När jag påpekade det blev jag ytterst otrevligt bemött. Direkt oseriöst företag. Läs mer
  • Johan E
    Johan E skrev om Måleri Assistans Jens Karlsson
    Trevliga killar som gjör bra jobb till hyfsade priser och är hjälpsamma. Värda varje krona. Läs mer
    Jon K, Lars a, Lars a gillar detta

Bästa målarna i Västerås:

Carolina S Carolina S tycker:
“De gjorde ett fantastiskt jobb...” Läs mer

Karlsbodavägen 15A, 16867, BROMMA