Alla kategorier Rörmokare Halland Varberg Månsson & Netterberg Rör AB

Vagnvägen 13, 432 32 Varberg — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Månsson & Netterberg Rör AB

• Ulf R
    Ulf R skrev om Månsson & Netterberg Rör AB
    Dåliga på återkomma även om de har utlovat det. Kryddade fakturan med extra timmar som tur hade jag tagit tiden när de var här. Har fortfarande inte fått krediten även om de har lovat att det skulle ordna det. Som tur var det ett litet arbete men kommer aldrig använda dem igen.
  • Susie H
    Susie H skrev om Månsson & Netterberg Rör AB
    Måste bara säga att det är riktiga girigbukar..jag bad om en
    Offert till ett ombygge av en enklare toalett plus lite
    Andra snickerier.. För det första tog det ett antal veckor
    Innan den här människan hade räknat ut vad han skulle ta
    För jobbet,.. När han ringde ville han knappt tala om vad det skulle. Kosta... För två jobb skulle han ha 35 till 40000 kr,,, men
    Jag hade ju som tur är hört med ett annat byggföretag .. O där skulle dom göra samma jobb plus två andra jobb till hemma hos mig .. O dom skulle ha ca 30000 för alla fyra moment av jobb här hos mig.. Jag sa till honom den här Glenn att jag hade andra som jag kontaktat o sa vad dom skulle ha., han blev alldeles paff.. Piff puff i telefonen ... Ja ja sa han då tycker jag du skall ta dom sa han ... Ja sa jag det kan du lita på att jag ska göra sa jag ...
    Ne fy fan rent ut sagt .,, girig buk.,,

Bara varnar för dom här Månsson o netterberg i Varberg
  • Glenn M
    Glenn M skrev om Månsson & Netterberg Rör AB
    FYYYY PÅ DIG ANNA SANDH.
    Att lägga in ett negativt omdömme, pga att du inte vill/kan stå för dina/era åtaganden är lägre än glocalnet. FYYY än en gång.
    Hoppas att ni har det bra i ert nya hus, och inte kör denna stil med för många i er omgivning, utan håller er till hantverkare..
    Lycka till , men än en gång FYYYY PÅ DIG..
  • Anna S
    Anna S skrev om Månsson & Netterberg Rör AB
    Varning för Månsson & Netterberg! De tog hem VVS-avtalet vid vårt villabygge och gjorde alla fel i boken! De mätte fel på plattan, så alla avlopp sitter fel, de sågade av bärande balkar på ÖV på åtta (!) ställen så att bygget fick stoppas pga rasrisk, men framför allt försökte Månsson kräva oss på dryga 30 000 kr som han fått i ökade kostnader för att rätta till sina tabbar. Det tyckte vi var väl magstarkt. När vi vägrade betala hotade han med att inte lämna garantier på värmepumpen, vilket han förstås inte kan göra, eftersom det är NIBE själva som står för den. Nonchalant och okunnigt bemötande av Månsson själv, alltså. Har talat med andra som råkat ut för liknande saker med just denna firma, som nog fått växtvärk i högkonjunkturen. Har kanske duktiga anställda, men en ledning med attitydproblem.
  • Johan K
    Johan K skrev om Månsson & Netterberg Rör AB
    Under våren 2007 var denna firma hemma hos mig för att räkna på ett pannbyte. De lovade återkomma med en offert efter ca 2 veckor. Dessa 2 veckor gick, det gick 3, 4 veckor, ingen offert. Jag kontaktade dem och han som var hemma lovade att jag skulle få en offert. Det hände ingenting. Efter 2 månader hade jag tecknat kontrakt med en annan firma för pannbyte.

Jag tycker det är nonchalant att bemöta eventuella kunder på detta viset. Om firman nu tyckte att detta jobb var för litet kunde de väl sagt direkt att vi har inte möjlighet att göra det, eller att de inte var intresserade, men att bara strunta i mig som kund ger inte många poäng.

Kommer inte att rekommendera dem till vänner och bekanta

Vagnvägen 13, 432 32 Varberg