Alla kategorier Frisör Kronoberg Växjö Maria's Hårstudio

Maria's Hårstudio

Norrgatan 18, 352 31 Växjö — Visa karta

Med produkter från Maria Nila och klippteknink från American Crew och Hairconstruction ger vi Dig den frisyr du önskar.

Läs vad 6 kunder tycker om Maria's Hårstudio

• börje l
    börje l skrev om Maria's Hårstudio
    Här finns inget och klaga på !
    Frisör som verkligen vill hjälpa mig som enskild person att finna rätt frisyr - dessutom med väldigt trevligt bemötande! Glad att jag följde rådet att söka upp just denna salong! Dit vill jag återvända - dessutom i en jättefräsch miljö . Läs mer
  • Matilda S
    Matilda S skrev om Maria's Hårstudio
    Det var den värsta klippning jag någonsin upplevt. Hon hade ingen känsla för hur mitt hår skulle klippas, resultatet var en katastrof. Gå för allt i världen inte hit om du bryr dig det minsta om hur du ser ut! Läs mer
  • ramona g
    ramona g skrev om Maria's Hårstudio
    Superbra! Jättetrevlig personal och bra service!! absolut prisvärt!! www.mharstudio.com Läs mer
  • laura g
    laura g skrev om Maria's Hårstudio
    Snygg klippning Blev rekommernderad av en vän att besöka salongen efter hans nöjda klippning. Även jag fick en snygg klippning och bra service! Ett+ för den trevliga miljön :) Läs mer
  • costi g
    costi g skrev om Maria's Hårstudio
    Jag har klippt mig lite överallt i Växjö (har bott här i 3 år), och har oftast blivit halvnöjd eller besviken. Sist gick jag till Maria's Hårstudio och jag tror aldrig jag har blivit så glad över mitt hår. Det är första gången jag går ifrån en frisör utan att jag säter på mig mössa eller något hårspänne på en gång. Helt underbart!Toppen Läs mer
  • maria c
    maria c skrev om Maria's Hårstudio
    Toppen frisör, alltid super trevlig och go och man är alltid lika snygg när man går därifrån! Hon ger bra tips på färg och frisyrer som alltid passar! Kan varmt rekommendera henne! Läs mer

Bästa frisörerna i Växjö:

Sylve G Sylve G tycker: