Alla kategorier Övrigt Kronoberg Växjö Maria's Hårstudio

Norrgatan 18, 352 31 Växjö — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Maria's Hårstudio

• börje l
    börje l skrev om Maria's Hårstudio
    Här finns inget och klaga på !
    Frisör som verkligen vill hjälpa mig som enskild person att finna rätt frisyr - dessutom med väldigt trevligt bemötande! Glad att jag följde rådet att söka upp just denna salong! Dit vill jag återvända - dessutom i en jättefräsch miljö .
  • Matilda S
    Matilda S skrev om Maria's Hårstudio
    Det var den värsta klippning jag någonsin upplevt. Hon hade ingen känsla för hur mitt hår skulle klippas, resultatet var en katastrof. Gå för allt i världen inte hit om du bryr dig det minsta om hur du ser ut!
  • ramona g
    ramona g skrev om Maria's Hårstudio
    Superbra! Jättetrevlig personal och bra service!! absolut prisvärt!! www.mharstudio.com
  • laura g
    laura g skrev om Maria's Hårstudio
    Snygg klippning Blev rekommernderad av en vän att besöka salongen efter hans nöjda klippning. Även jag fick en snygg klippning och bra service! Ett+ för den trevliga miljön :)
  • costi g
    costi g skrev om Maria's Hårstudio
    Jag har klippt mig lite överallt i Växjö (har bott här i 3 år), och har oftast blivit halvnöjd eller besviken. Sist gick jag till Maria's Hårstudio och jag tror aldrig jag har blivit så glad över mitt hår. Det är första gången jag går ifrån en frisör utan att jag säter på mig mössa eller något hårspänne på en gång. Helt underbart!Toppen
  • maria c
    maria c skrev om Maria's Hårstudio
    Toppen frisör, alltid super trevlig och go och man är alltid lika snygg när man går därifrån! Hon ger bra tips på färg och frisyrer som alltid passar! Kan varmt rekommendera henne!

Norrgatan 18, 352 31 Växjö