Mb Independent

Mb Independent

Ring 08-33 40 86 www.mbindependent.se
3.0

Specialisten på reservdelar till tyska bilar. Vi lagerför mer än 15.000 artiklar! Konkurenskraftiga priser! Stort urval för omgående leverans! Vid beställning, FULLT SORTIMENT!

4 omdömen om Mb Independent

Fredrik L
Skrev om Mb Independent

Snabb och trevlig service, extremt prisvärt 👍👍👍

Mekonomen Huddinge
4.5/5 i betyg av 760 omdömen 4.5 av 760 omdömen

Billy William E Billy William E
Per-Olof A
Skrev om Mb Independent

Det här kan bli en lång historia men jag ska försöka hålla den så kort det går. Jag har alltså en Mercedes med 3 konstaterade fel. Vänster halvljus krånglar. Automatväxeln krånglar och motorlampan lyser. Jag köper två nya xeon-lampor hos MB för 2000 kr. Hjälper inte...köper en nya styrenhet för 4000 kr som aldrig blir monterad. Lämnar in bilen för ett kostnadsförslag för motorlampan för 1200 kr. Man gör en undersökning och kommer fram till att kamaxelkedjan är för lång(?). En reparation av detta skulle kosta c:a 10- 12 000kr....

Carl Fredrik Gustav S

Dåligt bemötande

Min Bil Bromma
4.4/5 i betyg av 2021 omdömen 4.4 av 2021 omdömen

Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips

Erik S
Skrev om Mb Independent

Om du behöver en reservdel, byta till vinter- eller sommardäck, nya mattor eller full service till din Merca så är det hit du ska! Hauser och Gordon tar mycket väl hand om dig. Ringde förra veckan för att bilen sa att den ville ha service. "När vill du komma?" frågade MB Independent. "Mjaa, hinner inte idag, men i morgon kanske?" Ja, det blir bra". Färdigt samma dag, schyssta priser, stämpel i serviceboken... Tack för att ni finns!!! Ni håller fanan högt och ger oss tron på bilmekaniker som yrkesgrupp tillbaka.