McDonald's

2.0

4 omdömen om McDonald's

Qpaqex
Skrev om McDonald's

Detta är en McDonalds som befinner sig där pendlare ofta vill köpa sin mat. Det är alltid långa köer. Det finns en eller två som är snabba då de jobbar i kassorna. Resten är så långsamma att det inte är lönt att ställa sig i kö. Ljudnivån är hög och skrikig. Det är ofta hemskt äckligt ute i delen man kan sitta i. Flera gånger då jag tagit med mig maten har det fattats saker. Så det krävs en extra minut för att se om allt är med. Att få Coca Cola Light när man skall ha vanlig Coca Cola är inte heller ovanligt. Jag...

Johan A
Skrev om McDonald's

Detta mcdonalds ligger inne på knutpunkten, har öppet till kl.1. Bra om man blir hungrig under utekvällen eller resan. Inte världens fräschaste och ofta mycket uteliggare mm. Börjar bli i behov av en renovering.

Cissi N
Skrev om McDonald's

Maten är helt ok och personalen trevlig. Tyvärr inte helt fräscht framförallt sena kvällar, men det är miljön runt restaurangen som stör.

A
Skrev om McDonald's

Detta mcdonalds ligger inne på knutpunkten, har öppet till kl.1. Bra om man blir hungrig under utekvällen eller resan.Inte världens fräschaste och ofta uteliggare som cirkulerar.