Md Solutions HB

Västberga Allé 9, 126 30 Hägersten — Visa karta

Företag inom dator nära Md Solutions HB:

Årstavägen 29, Stockholm
Vi på Datorreparation erbjuder dator- och mobilreparation till fasta priser! Vi ... Läs mer ›
Inger A:
Trevligt mottagande, snabb service. Kommer att kontakta dom igen om jag får problem. Tack Mvh Inger Andersson

Strandbergsgatan 61, Stockholm
Välkommen! Läs mer ›
Monika R:
Hej Både min gamla dator Mac Book Air och min nya iPhone krånglade. Blev förtvivlad. Ringde Emil, som kom och åtgärdade allt, snabbt oc...

Läs vad 1 kund tycker om Md Solutions HB

• Alina B
    Alina B skrev om Md Solutions HB
    Varning för detta företag, jag rekommenderar er att spara era pengar och gå någon annanstans.
    Anlitade företaget för arbete med SEO på min hemsida, fick ett bra bemötande till en början och det lovades mycket
    trots min tajta budget. Det slutade med att de gjorde ingenting alls, bad om om lösenord varje gång jag skickade ett mejl och frågade hur det går, det är ett bra tecken på att företaget inte gör ngt arbete när de ber om lösenorder för 5:e gången under 6 månader. Företaget fick pengar till en adwords kampanj, kampanjen sattes aldrig igång och när jag krävde pengarna tillbaka fick jag aldrig se 1 krona. Mejlen och svaren uteblev helt och hållet, trots ett flertal försök från min sida. Detta är bara få exempel men jag avråder er starkt från att samarbeta med MD Solutions, de är väldigt oseriösa.

Jag har anmält ärendet till Konsumentverket och hoppas nu på en bra slutdom, tycker inte det borde få gå till så här i Sverige.

Västberga Allé 9, 126 30 Hägersten