Restaurang Medelshavspärlan

Restaurang Medelshavspärlan

Ring 08-641 00 60 www.medelhavsparlan.se
4.0

Vi har en välbesökt restaurang/pub med många återkommande gäster. Medelhavspärlan passar vare sig man är sugen på en burgare, delikat fisk, medelhavsinspirerad mat eller en god öl. Ni erbjuds ett kök där internationella kulinariska höjdpunkter går hand i hand med årstidens råvaror. Våra menyer genomsyras av passion för närodlad och säsongens råvaror av hög kvalitet.

5 omdömen om Restaurang Medelshavspärlan

Tiit W
Skrev om Restaurang Medelshavspärlan

Mycket trevlig kvarterskrog med god mat. Fantastiskt bemötande där personalen verkar känna alla. Rekommenderas varmt!

Bockholmengruppen Catering & Event
5.0/5 i betyg av 12 omdömen 5.0 av 12 omdömen
Badge2019

Vi beställde en superlyxig drink som skulle levereras ute på ö med enbart båttransport. De är grymt snabba på återkoppling vilket gör dem lä

Engin G
Skrev om Restaurang Medelshavspärlan

Super god mat, trevlig personal och härlig atmosfär. Rekomenderar stark.

huseyin s
Skrev om Restaurang Medelshavspärlan

Fantastisk restaurang! har inte vetat om att det finns en turkisk restaurang i Stockholm sedan förra veckan då jag blev bjuden på middag av 2 vänner . vi åt en 2 rätters med meze tallrik och en varmrätt som var super god.Servicen och personalen var också väldigt trevliga och professionella måste jag säga.Mysig stämning med live musik som var kryddan på moset.Vi var så nöjda att vi gick dit i helgen igen , men då med ett större sällskap och firade en födelsedag.Var lika nöjd då med allt samt att det fixade en tårta som var...

Evelina S
Skrev om Restaurang Medelshavspärlan

Trevlig personal men mindre trevlig mat. Vi åt en oxfile för närmare 300 kronor som trots medium rare var well done och dessutom kokt (felstekt mao). Rödingfilen som serverades med vattniga vitlökschampinjoner var för hårdstekt och påminde om en dagens lunch (219 kronor). Överprissatt lunchrestaurang och rekommenderas inte!

Carina S
Skrev om Restaurang Medelshavspärlan

Väldigt trevlig kvartersrestaurang med bra mat och fin service. Uteservering på sommaren med utsikt över vattnet. Nära till tvärbanan och 10 min gångavstånd till färjan över till söder. Lugn och skön atmosfär. Som avslut eller början på kvällen kan man ta en promenad längst vattnet som börjar precis utanför medelhavspärlan.