Alla kategorier Catering Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Restaurang Medelshavspärlan

Restaurang Medelshavspärlan

Lugnets Allé 75, 120 67 Stockholm — Visa karta

Vi har en välbesökt restaurang/pub med många återkommande gäster. Medelhavspärlan passar vare sig man är sugen på en burgare, delikat fisk, medelhavsinspirerad mat eller en god öl. Ni erbjuds ett kök där internationella kulinariska höjdpunkter går hand i hand med årstidens råvaror. Våra menyer genomsyras av passion för närodlad och säsongens råvaror av hög kvalitet.

Läs vad 5 kunder tycker om Restaurang Medelshavspärlan

• Tiit W
    Tiit W skrev om Restaurang Medelshavspärlan
    Mycket trevlig kvarterskrog med god mat. Fantastiskt bemötande där personalen verkar känna alla. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Engin G
    Engin G skrev om Restaurang Medelshavspärlan
    Super god mat, trevlig personal och härlig atmosfär. Rekomenderar stark. Läs mer
  • huseyin s
    huseyin s skrev om Restaurang Medelshavspärlan
    Fantastisk restaurang! har inte vetat om att det finns en turkisk restaurang i Stockholm sedan förra veckan då jag blev bjuden på middag av 2 vänner . vi åt en 2 rätters med meze tallrik och en varmrätt som var super god.Servicen och personalen var också väldigt trevliga och professionella måste jag säga.Mysig stämning med live musik som var kryddan på moset.Vi var så nöjda att vi gick dit i helgen igen , men då med ett större sällskap och firade en födelsedag.Var lika nöjd då med allt samt att det fixade en tårta som var utsökt! Kommer verkligen gå dit fler gånger och rekommendera andra att ta sig dit om man vill ha medelhavs känsla med fisk och kötträtter som är supergoda.De har även Raki och inhemska ölen Efes som är ovanligt. Läs mer
  • Evelina S
    Evelina S skrev om Restaurang Medelshavspärlan
    Trevlig personal men mindre trevlig mat. Vi åt en oxfile för närmare 300 kronor som trots medium rare var well done och dessutom kokt (felstekt mao). Rödingfilen som serverades med vattniga vitlökschampinjoner var för hårdstekt och påminde om en dagens lunch (219 kronor). Överprissatt lunchrestaurang och rekommenderas inte! Läs mer
  • Carina S
    Carina S skrev om Restaurang Medelshavspärlan
    Väldigt trevlig kvartersrestaurang med bra mat och fin service. Uteservering på sommaren med utsikt över vattnet. Nära till tvärbanan och 10 min gångavstånd till färjan över till söder. Lugn och skön atmosfär. Som avslut eller början på kvällen kan man ta en promenad längst vattnet som börjar precis utanför medelhavspärlan. Läs mer

Bästa cateringfirmorna i Stockholm:

Lisa T Lisa T tycker: