Medtryck

Tryckerigatan 8, 111 28 Stockholm — Visa karta

Vi hjälper dig med reklamprodukter.

Medtryck är ingen vanlig leverantör. Vi ska driva, snarare än att följa förändringarna i vår bransch. För att göra det, behöver vi inte bara lyssna efter vad våra kunder efterfrågar, utan även ifrågasätta våra rutiner, hela tiden. Medtryck är ett tekniskt drivet företag och vi älskar att mäta saker. Att mäta kundnöje är inget undantag. Faktum är att kundnöjdhet är och har alltid varit en av vår största framgångsfaktor. Och nej, det är inte bara skryt. Läs själv, vad våra kunder sagt om oss! Hos Medtryck ska ingen bli besviken.

Vill du själv upptäcka hur det är att arbeta med oss är du hjärtligt välkommen att kontakta oss!
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 236 kunder tycker om Medtryck

• 2019-01-16

Stomp O skrev om Medtryck
    Jag har bara positiva saker att säga om Medtryck.
    Från den första kontakten och framåt så har jag fått jättebra service och produkterna håller hög kvalitét.
    Leveranstider ligger rimligt och utlämning eller leverans är smidig.
    // Henrik
    Dansglädje AB/ Stomp Off Läs mer
  • Christina P

2019-01-12

Christina P skrev om Medtryck
    Föreningen Försvara Elefanterna har varit kunder till Medtryck under ett antal år. Vi har köpt T-shirts, Tygkassar och muggar med vår logotyp på. Det har fungerat jättebra så gott som jämt. En gång blev tryckkvalitén inte bra men det löstes med att vi fick en ny leverans som var bra. Vi har alltid haft ett gott samarbete med Medtrycks personal. Vi är glada över att ha en så positiv och trygg leverantör. Läs mer
  • Erika W

2019-01-11

Erika W skrev om Medtryck
    Vi har under åren beställt majoriteten av allt vårt material hos Medtryck och det är tydligt att en har att göra med proffs; kunniga, engagerade, snabba och trevliga! Vi är oerhört nöjda med utformning, material och service vilket gör att vi återkommer till Medtryck. Tack för er tjänst och ert kunniga och personliga bemötande! Läs mer
  • 2019-01-10

Mathias B skrev om Medtryck
    Nallar
    Trevligt beömtande
    Bra respons på frågor
    Bra leveranstid Läs mer
  • 2019-01-09

Elisabet J skrev om Medtryck
    Jag köpte handdukar med broderad logotype för vår förening. Utmärkt bemötande, hjälpsamma, måna om att jag som kund ska känna mig nöjd med mitt köp. Läs mer
  • 2019-01-02

W6 S skrev om Medtryck
    Kan bara rekommendera och lämna lovord till Medtryck och dess personal. Fantastisk service och vilja att leverera den produkt vi ville ha till
    Logen W:6 i Sundsvall Läs mer
  • 2018-12-19

Michael G skrev om Medtryck
    Bra kontaktperson men dessvärre fick vi inte våra produkter (julklappar till våra anställda) i tid. Vi har cirka 100 anställda och det här är under all kritik. Rekommenderar inte att köpa av företag som är beroende av andra och inte kan leverera. Läs mer
    2018-12-19 Medtryck A svarar Michael G
    Hej Michael!

Vi förstår att ni är missnöjda. Precis som du skriver så har vår underleverantör strulat till det med er order, inte bara en gång utan två. Er order kommer att levereras innan jul, men efter överenskommet datum och det är vi väldigt ledsna för. Vi kommer att kontakta er för vidare dialog och förslag på kompensation.
  • 2018-12-19

Josefine B skrev om Medtryck
    Denna gång köpte vi kuddöverdrag och choklad, inför julen.
    Fick toppen service och snabb hjälp att få till beställningen. Leveransen kom i bra tid och produkterna var jätte fina. Så vi är en super nöjd kund! Läs mer
  • 2018-12-18

Erik H skrev om Medtryck
    Snabb och bra service. Fick precis det jag ville och med snabb leverans. Läs mer
  • Lotta L

2018-12-12

Lotta L skrev om Medtryck
    Jag får bra och snabb service med bra efterkontroll att allt stämmer. Läs mer
  • 2018-12-07

Mats N skrev om Medtryck
    Väldigt lätt att ha att göra med. Snabba svar och en kundservice som hjälper en med allt. Kan starkt rekommendera. Beställde tishirts med ett speciellt tryck som blev väldigt bra. Läs mer
  • Lars M

2018-12-05

Lars M skrev om Medtryck
    Har på kort varsel beställt 250 exemplar av en sittdyna med enfärgstryck. Snabb service, mycket trevligt bemötande och snabbare leverans än förväntat.

Vi kommer använda Medtryck igen. Läs mer
  • 2018-12-04

Maria K skrev om Medtryck
    Profilkläder med färgtryck.

Vår kontakt med Medtryck har varit klanderfri. Snabb respons på alla frågor, speciellt tack för fantastisk service med olika designfrågor. Trots många turer fram och tillbaka har vi alltid blivit vänligt bemötta och upplevt att ni har haft tid och varit lösningsfokuserade för just våra frågeställningar.

Våra förväntningar var högt ställda och alla involverade intygar om att det blev bättre än förväntat. Kläder med bra passform, storlekarna blev rätt och färgen i trycken som beskrivet i offerten. Vi kan varmt rekommendera Medtryck till andra kollegor.

Effektiv, uthållig, personlig och proffsig service. Tacksamt att vända sig mot en egen personlig kontakt, lätt att ta upp tråden vid olika kommunikationstillfällen. Snabb återkoppling skapade trygghet och gav ett proffsigt intryck. Läs mer
  • Stig C

2018-12-03

Stig C skrev om Medtryck
    Köpte en pin.
    Hela processen var positiv och vi fick precis det vi ville. Läs mer
  • 2018-12-03

Thine H skrev om Medtryck
    Alltid bra bemött och proffsig hjälp. Läs mer
  • 2018-11-29

Lovisa G skrev om Medtryck
    Köpte jutepåsar med tryck för julklappserbjudande i webshop. Trevligt bemötande och bra service. Leverans som utlovat och vi är jättenöjda med produkterna. Läs mer
  • 2018-11-29

Firma E skrev om Medtryck
    Superbra webbutik med tydlig information och direkt tillgång till pris. Saknar man någon info får man snabbt svar. Produkter helt enligt given info. Smidigt förfarande med order/korrgodgännande. Leverans något snabbare än väntat. Läs mer
  • 2018-11-28

Kajsa S skrev om Medtryck
    Bra webshop, enkelt med digital offert, besträllning och korr. Trevliga. Snabb leverans, bra kvalitet. Läs mer
  • 2018-11-27

Moderata u skrev om Medtryck
    Vi skulle trycka upp några tröjor med tryck för våra medlemmar att ha på ett evenemang. Totalt 25 st. Man kunde antingen göra en beställning enligt ett formulär på hemsidan eller skicka ett mejl. Eftersom undertecknad aldrig använt Medtryck förrut så kändes e-post som ett säkert alternativ.

Mejlet skickades 22:09 på kvällen, och redan inom 90 minuter fick jag ett svar, då det visade sig att kontoret var på team-buildingaktivitet. Att man trots det svarar, är inget annat än föredömligt.

Förmiddagen därpå ringde en trevlig prick vid namn Mikaela för att berätta om hur offertförfarandet gick till. Hon hade dessutom rekommendationer om ändringar i beställningen för att bättre passa vårt ändamål. I helhet ett gott och proffsigt bemötande.

Övriga frågor och funderingar hanterades smidigt via mejl. Alla svar kom inom en timme, men de absolut flesta inom en kvart.

Tröjorna som vi beställt levererades inom överenskommen tid och resultatet var allt vi kunde önskat. Priserna var väldigt rimliga dessutom.

Varm rekommendation att beställa från Medtryck! Läs mer
  • 2018-11-27

Robin C skrev om Medtryck
    Snabb leverans och mycket trevlig och personlg service Läs mer
  • 2018-11-26

BayWa r skrev om Medtryck
    Allt gick enligt plan och de var duktiga med att få in vår aningen komplicerade logga och text på en så liten chokladbit. Rekommenderas. Läs mer
  • 2018-11-23

Johan H skrev om Medtryck
    Utmärkt service av trevliga Sabrina som besvarade alla våra (många) frågor och stöttade oss under hela orderprocessen. Filtarna vi beställde var till och med finare än förväntat och expressfrakten kom i tid. Vi kan verkligen rekommendera Medtrycks tjänster! Läs mer
  • Jens N

2018-11-21

Jens N skrev om Medtryck
    Levererar alltid! I tid. Överenskommen kvalité. Lätt och smidigt att beställa. Bra webblösning. Läs mer
  • 2018-11-21

FishBrain A skrev om Medtryck
    Vi köpte 500 st reflexer i form av vår logga och bemöttes med oerhört trevlig och engagerad service. Ida från Medtryck ringde direkt upp mig när hon fick in min förfrågan och var fantastiskt glad och trevlig och hjälpte till mycket. Reflexerna fick vi se genom en gedigen och tydlig pdf och när leveransen kom var de superfina! Alla på företaget älskar dem och vi delar även ut dem till gäster som kommer på besök! Läs mer
  • 2018-11-20

Bengt H skrev om Medtryck
    Vi handlar regelbundet av Medtryck och det fungerar alltid lika bra. Tydlig info, ordning och reda och inte minst leverans inom utlovad tid.
    Vi har t ex beställt kundvagnsmynt och andra reklambärare, till och med förpackning med kondomer med tryck på förpackningen. Läs mer
  • 2018-11-13

Jeanine D skrev om Medtryck
    Vi köper choklad via medtryck och blir alltid bemötta väldigt bra av alla vi haft kontakt med.
    De lever upp till våra förväntningar.

Det enda vi kunde önska är en något kortare leveranstid men eftersom vi är väl medvetna om den långa leveranstiden så går det ju alltid bra ändå.

Tack igen! Läs mer
  • 2018-11-12

LM E skrev om Medtryck
    Superbra personlig kontakt och bra kvalitet på produkterna! Läs mer
  • 2018-11-12

Christina Z skrev om Medtryck
    Fick hjälp snabbt och svar på mina frågor. Läs mer
  • Cecilia B

2018-11-12

Cecilia B skrev om Medtryck
    Varmt och personligt bemötande! Snabb service o trevligt helt enkelt! Proffsigt bra leverans!! Högsta betyg till Sabina! Läs mer
  • 2018-11-08

Eskinder G skrev om Medtryck
    Grymt bra service från Anja som jag hade kontakt med.
    //Eskinder, Projekthjälpen AB Läs mer
  • 2018-11-08

Riada A skrev om Medtryck
    Alltid lika trevligt bemötande och flexibilitet! Läs mer
  • 2018-11-05

Go M skrev om Medtryck
    Vi fick hjälp av Ida. Hon var trevlig, hjälpsam, snabb, professionell och riktigt duktig på sitt jobb.Hon hjälpte oss både med vår beställning och information om andra produkter som vi var nyfikna på. Kan varmt rekommendera Medtryck! Läs mer
  • Glenn E

2018-11-01

Glenn E skrev om Medtryck
    Super bra hjelp og kundevennlig. Kjapp svarstid og leveranse.

Kan anbefales. Läs mer
  • 2018-11-01

Asta P skrev om Medtryck
    Vi köpte salmiakbalkar och leveransen gick till två adresser perfekt samt att det kom leveransbesked så att man kunde spåra, perfekt när man har en deadline.
    Upplevelsen för oss är toppbetyg. Läs mer
  • 2018-10-31

Jimmy P skrev om Medtryck
    Mycket smidiga att ha att göra med. Bra produkter och bra kontakt hela vägen från offert till färdig leverans. Läs mer
  • 2018-10-30

Jesper G skrev om Medtryck
    Vi sökte på bra give away produkter till mässor och fann doftljus från Medtryck. Bolaget var otroligt snabba, kunniga och serviceinriktade vid första kontakten. Leveransen skedde väldigt snabbt och produkten i sig var väldigt bra.

Medtryck överträffade våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera dem till marknaden. Vi kommer absolut att använda dem framåt för vår del Läs mer

Byrån m skrev om Medtryck
    Vi fick fantastisk hjälp med vår beställning av Sabrina Castells, som var snabb, duktig och utomordentligt trevlig. Tack vare Sabrina fick vi vår beställning i tid till ett event, vilket tedde sig nästan omöjligt.
    Smidig beställning, fantastisk kontakt med den som hade hand om vår beställning, bra information från logistikavdelningen och leverans direkt till kontoret. Rekommenderas! Läs mer

Sonata S skrev om Medtryck
    Snabb återkoppling och bra service Läs mer
  • Elinn B

2018-10-29

Elinn B skrev om Medtryck
    Vi beställde knappar med vår logga och det var mycket smidigt och enkelt. Vi är väldigt nöjda med både produkt och bemötande. Läs mer

Marie E skrev om Medtryck
    Jag köpte rollups samt en flagga. Jag blev väldigt trevligt bemött på telefonen. Det var enkelt att göra en beställning och bra med att få kolla hur det bli och godkänna. Det var snabb leverans och bra pris. Ska absolut använda Mertryck igen! Läs mer
  • 2018-10-26

Paul J skrev om Medtryck
    Toppen service med Medtryck!
    Köpte tygväskor och profilprodukter. De var super-snabba, professionella, samt fixade fram allt på ett mycket bra sätt inför ett event!
    Rekommenderar dem gärna! Läs mer
  • 2018-10-25

Jenny S skrev om Medtryck
    Bra service, snabba svar bra system Läs mer
    Medtryck A, Medtryck A gillar detta
  • 2018-10-23

Anette W skrev om Medtryck
    Näsdukar i kartong med tryck
    mycket trevligt bemött
    Lite omständigt med kommunikation runt trycket då det blev felvänt på en sida men trots allt en bagatell.

Jag letar upp de varor jag behöver beställa och kommunicerar gärna runt dem men jag är ointresserad av annat och drunknar i erbjudande av produkter som är irrelevanta.
    Så erbjudande mm vill jag helst slippa. Läs mer
  • 2018-10-19

Snabb service samt agerande från första telefonsamtal. Supernöjd! Läs mer
  • 2018-10-18

Siri Kerstin E skrev om Medtryck
    Trevligt bemötande.
    Snabb och korrekt leverans. Läs mer
  • 2018-10-17

Sofia S skrev om Medtryck
    Vi har köpt tygkassar med ett tryck på i tre färger.
    Jag fick under själva samtalen/mejlen fram till att vi blev nöjda med varan, ett väldigt bra bemötande. Svar på alla mina frågor och hjälp med hur vi skulle lösa trycket på bästa sätt.
    I slutändan fick vi en produkt som vi är väldigt nöjda med och som helhet så är jag jättenöjd med företagets service. Läs mer
  • 2018-10-16

Håkan D skrev om Medtryck
    Leverar reklamprylar snabbt och proffsigt! Läs mer
  • Karolina D

2018-10-16

Karolina D skrev om Medtryck
    Toppen! Bra produkter. Smidigt, snabbt och bra service. Läs mer
  • 2018-10-16

Hans C skrev om Medtryck
    Snabba med att svara och att fixa till det när tiden är knapp.

Kommer att använda dem igen..(Har redan gjort ;) Läs mer

Tryckerigatan 8, 111 28 Stockholm