Medtryck

Tryckerigatan 8, 111 28 Stockholm — Visa karta

4.8 i betyg av av 337 omdömen
Vi hjälper dig med reklamprodukter.

Medtryck är ingen vanlig leverantör. Vi ska driva, snarare än att följa förändringarna i vår bransch. För att göra det, behöver vi inte bara lyssna efter vad våra kunder efterfrågar, utan även ifrågasätta våra rutiner, hela tiden. Medtryck är ett tekniskt drivet företag och vi älskar att mäta saker. Att mäta kundnöje är inget undantag. Faktum är att kundnöjdhet är och har alltid varit en av vår största framgångsfaktor. Och nej, det är inte bara skryt. Läs själv, vad våra kunder sagt om oss! Hos Medtryck ska ingen bli besviken.

Vill du själv upptäcka hur det är att arbeta med oss är du hjärtligt välkommen att kontakta oss!
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 337 kunder tycker om Medtryck

• 2019-12-09

Business V skrev om Medtryck
    Jag beställde 100 tygpåsar med vårt företags logga på och allt gick så himla smidigt. Kontaktpersonen på Medtryck gav oss verkligen bra service genom att svara fort och säkerställa att vår leverans blev korrekt. Leveransen skulle ta 10-14 dagar men kom redan efter en vecka. Vi är så nöjda och kommer verkligen beställa från Medtryck igen när vi behöver printa någonting. Läs mer
    4.6 / 5 i betyg — 123 omdömen
    Hälsingegatan 49, 11331, STOCKHOLM
  • 2019-12-02

LL H skrev om Medtryck
    Fick ett väldigt positivt och vänligt bemötande när vi i sista stund behövde få tag på varor till vårat event. De vi hade kontakt med gjorde allt för att vi skulle lyckas få leverans i rätt tid. De ringde leverantör och transportör för att försäkra sig om att våran leverans var på väg. De gav oss ordentlig uppdatering. När varorna kom så var vi väldigt nöjda även med produkterna.
    Kan varmt rekommendera Medtryck och deras fantastiska kundservice och kundvård!
    Återigen Tack Medtryck! Läs mer
  • 2019-11-18

Pinevision A skrev om Medtryck
    Ungefär samma kvalité och produkter som "alla" andra. Däremot bland de bästa mottaganden och service jag fått. Läs mer
  • 2019-11-15

Petronella B skrev om Medtryck
    Vi köpte deltagarkort som ska användas vid tävling.
    Väldigt fint bemötande och snabb service. Läs mer
    4.7 / 5 i betyg — 39 omdömen
    Kammakargatan 23, 11160, STOCKHOLM
  • 2019-11-12

Charlotta F skrev om Medtryck
    Bra bemötande, fel produkter från början, men det ordnade sig på ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-11-11

Maria J skrev om Medtryck
    Reflexvästar
    Trevligt bemötande o snabb återkoppling
    Rekommenderar verkligen Medtryck Läs mer
    4.4 / 5 i betyg — 217 omdömen
    Ljusslingan 2, 12031, STOCKHOLM

kulturföreningen m skrev om Medtryck
    Trevligt och hjälpsamt bemötande! Produkten (tshirt med tryck) vart bra och håller bra kvalite!
    Jag har använt medtryck många gånger nu som musiker och arrangör och blir alltid nöjd! Läs mer

Magnus B skrev om Medtryck
    Gnuggisar. Bra service och trevligt bemötande. Läs mer
    4.9 / 5 i betyg — 26 omdömen
    Box 7052, 18711, Täby

Kommunalekonomernas F skrev om Medtryck
    Jättebra service, snabba och tillmötesgående samt fina slutprodukter! Läs mer
  • 2019-11-06

Angela S skrev om Medtryck
    I used Medtryck to produce tshirts, hoodies, and a pull-up backdrop for my company. The service, quality of materials, printing and turn-around have all been great. Läs mer
    4.6 / 5 i betyg — 96 omdömen
    Tumstocksvägen 9B, 18766, TÄBY
  • 2019-11-05

Tove M skrev om Medtryck
    Beställde gymsacks med tvåfärgstryck.
    Mycket bra resultat och trygg och bra kommunikation hela vägen. Läs mer
  • 2019-11-03

Kristina I skrev om Medtryck
    Seriöst intryck, noga med att beställningen skulle bli korrekt. Beställde putsdukar vilka motsvarade våra förväntningar. Kan rekommenderas. Läs mer
  • 2019-10-31

Kicki L skrev om Medtryck
    Jag lät trycka upp p-skivor med mitt företags logga. De blev jättefina och uppskattas av kunderna på salongen eftersom p-skiva krävs för att parkera utanför. En rolig idé på marknadsföring med reklam som kommer leva länge. Läs mer
  • 2019-10-24

Veronica B skrev om Medtryck
    jag var ute efter en gåva att ge våra kunder när vi som verksamhet fyller 50 år. jag ringde Medtryck och pratade direkt med kundservice. vi beställde strandväskor med ett 50 års jubileumtryck. jag fick ett fantastiskt bemötande och jag skulle varmt rekommendera detta företag. varorna kom i god tid ( jag var ute i god tid och beställde också men varorna kom tidigare än leverans datum). Det enda "negativa" som jag har att påpeka är ju att du får den kvalité som du betalar för. Svårt att se på nätet hur kvalitén är. Denna väskan funkar dock för vårt ändamål. Tackar Medtryck för ett gott samarbete. Läs mer
    2019-10-25 Medtryck svarar Veronica B
    Hej Veronica! Vad kul att du är nöjd, då är vi också nöjda. Som du säger så får man absolut det man betalar för, det finns ofta en anledning till att vi har flera modeller av samma produkt. Vill man säkerställa att en produkt motsvarar de förväntningar man har så är det alltid välkommet att be om ett prov innan beställning så att man kan klämma och känna lite på produkten. Allt gott!
  • 2019-10-23

Brand N skrev om Medtryck
    Jag är imponerad över hur smidigt det var att beställa produkter från Medtryck. Deras system är enkelt, min kontaktperson hjälpte mig med alla mina frågor och jag fick mina snygga vattenflaskor med min logotyp levererade enligt önskad tid.

Proffsigt bemötande och hantering från början till slut, tack och snyggt jobbat! Läs mer
  • 2019-10-23

Hampus A skrev om Medtryck
    Bra produkter (åtminstone om man inte snålar, undvik de allra billigaste pennorna), bra service och levererar alltid i tid. Har beställt produkter flera gånger genom åren och alltid fått bra service och produkterna i tid. Läs mer
  • 2019-10-22

Studio K skrev om Medtryck
    Vi behövde med kort varsel en Roll Up att använda vid mindre mässor och event. Jag kontaktade Medtryck, skickade en skiss, bild och typsnitt och fick snabbt ett korrektur i retur. Det var ett mycket trevligt bemötande och efter bara några dagar kom vår fina Roll Up! Tack! Läs mer
  • 2019-10-21

Ymr K skrev om Medtryck
    Produkterna vi beställde för vår kund var jättefina. Väldigt bra bemötande och service från kontaktpersonen hos Medtryck. Hade speciella leveransvillkor som fixades utan krångel. Tack! Läs mer
  • 2019-10-14

Anna W skrev om Medtryck
    Trevligt och snabb kundservice, färgerna blev bra i trycket och bra kvalité på produkterna. Läs mer

Bo S skrev om Medtryck
    Isskrapa för kundutskick
    Som vanligt professionellt bemötande, snabbt och enkelt

De lever upp till vad jag väntar mig Läs mer

Sara L skrev om Medtryck
    Allt fungerade mycket smidigt och professionellt- från beställning till leverans! Läs mer
  • Nicklas H

2019-10-09

Nicklas H skrev om Medtryck
    Bra produkter med trevligt och kunnigt bemötande samt säkra leveranser. Läs mer

Camilla B skrev om Medtryck
    Enkelt och snabb beställning. Bra profilkläder till bra pris! Läs mer
  • 2019-10-07

Vinngroup A skrev om Medtryck
    Jag fick snabbt svar på min förfrågan och det gick smidigt från första kontakt till beställning. Väldigt trevligt bemötande. Extra plus för att varorna kom flera veckor tidigare än vad som var sagt. Läs mer
  • 2019-10-05

Susanne J skrev om Medtryck
    Vi har köpt ryggsäckar med tryck.
    Har fått ett väldigt gott bemötande och de har varit väldigt hjälpsamma.
    Företaget har levt upp helt och hållet till våra förväntningar och därför har jag rekommenderat företaget till min nya arbetsgivare.
    Så nu kommer fler ryggsäckar att köpas in. Läs mer

Lena N skrev om Medtryck
    Bra bemötande och snabb leverans av produkter som motsvarade våra förväntningar gällande kvalité. Läs mer

Kimma J skrev om Medtryck
    Personaltröjor. Blev vänligt bemött. Snabba och enkla beställningssystem med lätta korr-filer. Kanske lite i dyraste laget men bra. Läs mer

Jenny J skrev om Medtryck
    Vi beställde T-shirtar och kepsar till ett kundevent. Proffsigt och trevligt bemötande och fina produkter som väl levde upp till förväntningarna. Lite långa återkopplingstider, annars perfekt. Läs mer
    2019-09-30 Medtryck svarar Jenny J
    Hej! Just nu har vi väldigt högt tryck och därför har tyvärr våra svarstider varit lite längre än vanligt. Vi gör allt vi kan för att komma ikapp och återkomma med så snabba svar som vi egentligen vill. Kul att ni ändå känner er nöjda!
  • 2019-09-26

Just F skrev om Medtryck
    Enkelt, smidigt och snabbt! Kommer garanterat tillbaka för mer! Tack! Läs mer
  • 2019-09-26

Ald S skrev om Medtryck
    Kanon bra. Smidig och proffsig hjälp från er kollega Limonia. Läs mer
  • 2019-09-18

Stefany T skrev om Medtryck
    Superbra och snabb service och leverans av beställd produkt. Läs mer
  • 2019-09-16

Johan D skrev om Medtryck
    jag var nöjd med både bemötande och produkt Läs mer
  • 2019-09-15

Genetor A skrev om Medtryck
    Imponerad av hela hanteringen från beställning till mottagande och framförallt en väldigt fin produkt. Tar lite emot att skriva det eftersom jag räknar med fler beställningar, men priset kunde vara högre. Läs mer

Jimmy E skrev om Medtryck
    Utmärkt hemsida - informativ med tydliga prisuppskattningar. Bra och tillmötesgående service och snabba leveranser. Läs mer

Nils-Olof L skrev om Medtryck
    Vi var för sent ute och fick ett akut behov. Redan på första telefonsamtalet fick vi ok: rätt grejer, rätt pris och framförallt i rätt tid. Det var alltså lite över förväntan. Läs mer

Lars Gunnar M skrev om Medtryck
    Allt fungerade utmärkt allt från beställning till leverans Läs mer

Muddy P skrev om Medtryck
    Efter ett korrektur som jag önskade ändra gick det fort med nya prisuppgifter och korrektur. Snabb leverans och högkvalitativa produkter och tryck. Läs mer

Staffan M skrev om Medtryck
    Väl utfört jobb. Utmärkt service. Läs mer
  • 2019-09-03

Nathalie Anna G skrev om Medtryck
    Jag beställde t-shirts med tryck från Medtryck. Jag fick verkligen en superbra service hela vägen! Dom hjälpte mig med alla frågor jag hade och inget var ett hinder för dom, snarare tvärtom! Kommer definitivt att använda Medtryck igen! :) Läs mer
  • 2019-09-01

Adoptionscentrum D skrev om Medtryck
    Mycket bra bemötande och flexibilitet. Snabb leverans, snabbare än väntat. Superfin bomullskasse med tryck samt små askar med mintpastiller och tryck. Kan verkligen rekommendera Medtryck! Läs mer
  • 2019-08-29

Katsu T skrev om Medtryck
    Vi har fått snabb och professionell service från Medtryck, så kan varmt rekommendera detta företag när det gäller tryck på polletter / Tokens.
    Övrigt vet vi inte på andra produkter, men all personal varit så hjälpsamma. Katsu Trading AB Karlstad. Läs mer
  • 2019-08-26

Hasse I skrev om Medtryck
    Snabba och mycket hjälpsamma med att fixa till produkten. Läs mer
  • 2019-08-26

Matilda T skrev om Medtryck
    Allt gick jättebra och smidigt från hjälp av beställning till leverans Läs mer

Alfta P skrev om Medtryck
    Med hjälp av en kunnig och välinformerad medarbetare fungerade allt på ett mycket bra sätt.
    Detta var viktigt då vi "sent ute" och verkligen behövde snabb service. Läs mer

Hendrik L skrev om Medtryck
    De mötte mina förväntningar, Klockrent i alla led Läs mer

Woolnut A skrev om Medtryck
    Kanonbra bemötande och hjälp från start till leverans! Läs mer
  • 2019-08-22

Cooler t skrev om Medtryck
    Jättenöjd med snabb service när jag var ute i sista minuten med beställning av tröjor. Några kronor extra i expressavgift var det helt klart värt. Positivt överraskad att tröjorna gick att använda direkt utan den starka kemikaliedoften som brukar höra till vid tröjtryck! Läs mer
  • 2019-08-19

Hans H skrev om Medtryck
    Beställde 75 t-shirts med tryck av deras "billiga" modell.
    Enkla att ha att göra med och bra kvalite på det som levererades på utsatt tid.
    Enkelt och bra. Läs mer
  • 2019-08-18

Christopher C skrev om Medtryck
    Jag köpte t-shirts med företagslogotyp. De blev väldigt bra och till en rimlig peng. Riktigt bra service har de också 👍 Läs mer
  • 2019-08-13

Liljewall A skrev om Medtryck
    Mycket hjälpsamma Läs mer
    Medtryck gillar detta

Bästa företagen inom profilreklam i Stockholm:

Djurgårdens Färjetrafik Ab D Djurgårdens Färjetrafik Ab D tycker:
“Alltid ett professionellt bemö...” Läs mer