Medtryck

Tryckerigatan 8, 111 28 Stockholm — Visa karta

Vi hjälper dig med reklamprodukter.

Medtryck är ingen vanlig leverantör. Vi ska driva, snarare än att följa förändringarna i vår bransch. För att göra det, behöver vi inte bara lyssna efter vad våra kunder efterfrågar, utan även ifrågasätta våra rutiner, hela tiden. Medtryck är ett tekniskt drivet företag och vi älskar att mäta saker. Att mäta kundnöje är inget undantag. Faktum är att kundnöjdhet är och har alltid varit en av vår största framgångsfaktor. Och nej, det är inte bara skryt. Läs själv, vad våra kunder sagt om oss! Hos Medtryck ska ingen bli besviken.

Vill du själv upptäcka hur det är att arbeta med oss är du hjärtligt välkommen att kontakta oss!
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 267 kunder tycker om Medtryck

Eliana O skrev om Medtryck
    I bought 2 small round carpets with my company logo and was extremely satisfied with the result. They were very good at the communication and patiently helped me choose the color that would work the best with my company visual identity. The delivery was also super fast. I got many complements on how nice our office looks now with the new carpets. Läs mer

Caroline S skrev om Medtryck
    Vi köpte bläckpennor med vår logga.
    Det har fungerat klockrent från att vi la ordern till att vi fick leveransen. Mycket tillmötes gående personal och lyhörda så att allt skulle bli rätt.
    Därför ger vi våra allra bästa rekommendationer till Medtryck Läs mer

Yecenia R skrev om Medtryck
    Vi beställde från Medtryck Ekologiska Papperspåsar Express Classic för våra marknadsföringsmaterial. Mycket fina och bra kvalitet! Vi är väldigt nöjda med servicen och bemötande vi fick ifrån personalen och mycket nöjda med varorna! Tack Medtryck! Läs mer
  • 2019-03-26

LTP S skrev om Medtryck
    Ni har trevlig och kunnig personal, vi beställde USB-minnen med tryck och de blev precis som vi ville. Vi kommer definitivt att beställa mer hos er. Läs mer
  • 2019-03-24

United M skrev om Medtryck
    Tack för snabb hantering när vi behövde få våra tröjor med kort varsel. Bra service och lätt att kommunicera och få kontakt med er. Läs mer
  • 2019-03-20

Västerås Svets M skrev om Medtryck
    Trevlig kontakt, snabb leverans. Väldigt bra produkter Läs mer
  • 2019-03-19

Integration 4 skrev om Medtryck
    Trevliga medarbetare och bra service! Läs mer
  • 2019-03-17

Programoj A skrev om Medtryck
    Köpte hoodies med broderad logga på bröstet, 100% nöjd med produkt, leverans och bemötande! Läs mer
  • 2019-03-15

Simon T skrev om Medtryck
    Sko puts och laddarplattor.

Mycket bra.

• 2019-03-12

Tine B skrev om Medtryck
    Förkläden med logotyp.
    Jättetrevligt bemötande
    Professionellt bemötande och bra service. Läs mer
  • 2019-03-07

The F skrev om Medtryck
    Vänligt och stor förståelse för våra önskemål. Läs mer
  • Mia Å

2019-03-06

Mia Å skrev om Medtryck
    Vi är en ideell förening och beställde en tygkasse med tryck till våra medlemmar. Vi blev mycket nöjda med slutresultatet och fick hjälp genom processen av kompetent personal. Tack! Läs mer
  • 2019-03-06

Mikael L skrev om Medtryck
    Bra bemötande och rätt produkter samt smidiga säljare. Läs mer
  • Fredrik H

2019-03-01

Fredrik H skrev om Medtryck
    Proffsigt bemötande, snabba leveranser.
    Världsklass! Läs mer
  • Michael Werner W

2019-02-26

Michael Werner W skrev om Medtryck
    Köpte smarta pocket pen, snygga, bra kvalitet.
    Perfekt och proffsigt bemötande.
    Jag visste vad jag vill ha ha och fick det.
    Kommer gärna tillbaka för nya beställningar. Läs mer
  • 2019-02-26

Henrik S skrev om Medtryck
    Supernöjd. Snabb service och leverans Läs mer
    2019-02-26 Henrik S svarar Henrik S
    Från en Henrik S till en annan - tack för de fina orden!
    Mikael H gillar detta
  • 2019-02-26

Maria C skrev om Medtryck
    Smidiga och trevliga trots mitt velande! Läs mer
  • 2019-02-21

Anneli H skrev om Medtryck
    Har haft en jättegod service under vår kommunikation angående produkter till vår stundande konferens.Vi har köpt pikéer,pennor,nyckelband och tygpåsar i en o samma färgskala.De trixiga är att få till rätt färgkombination på alla produkterna vilka vi lyckades med till slut:)Med god service och tålamod så har vi snart alla produkter i hamn så Medtryck ska ha ett jättetack för god service o hjälp. Läs mer
  • 2019-02-14

Elina D skrev om Medtryck
    Gympapåsar.
    Bra bemötande.
    Förväntade mig fina påsar och det fick jag, förutom ett par som var fläckiga. Men jag fick bra hjälp så det löste sig smidigt. Läs mer
  • Fredrik K

2019-02-14

Fredrik K skrev om Medtryck
    God service och snabb leverans. Läs mer
  • 2019-02-14

Försenad l skrev om Medtryck
    Försenad leverans och skyllde på transportbolaget DHL. Läs mer
    2019-02-14 Henrik S svarar Försenad l
    Tack för din feedback. Tyvärr har vi inte tillräckligt mycket information för att veta exakt vilken order det gäller - men vi vet att vi haft case där det varit ont om tid för leverans och vi haft oturen att DHL eller andra logistikbolag strular till det. Vi är så klart hemskt ledsna för att vi är beroende av tredje part i den här typen av situationer. Tyvärr kan vi inte ta ansvar för när det händer, eftersom det är helt utom vår egen kontroll. Det enda vi kan göra är att uppmana våra kunder att försöka ha så god framförhållning det bara är möjligt för sina beställningar.
  • 2019-02-12

Structor P skrev om Medtryck
    Bra hjälp med att bestämma rätt matta samt snabb leverans. Dock fel storlek på mattan vilket snabbt åtgärdades och ny matta var på plats före det datum vi önskade mattan. Bra hjälp från kundservice från början till slut. Läs mer
  • 2019-01-29

Cochlear N skrev om Medtryck
    Jag fick hjälp av Mikaela Haglund, mycket trevlig och professionell. Allt flöt på bra från första kontakt till leverans av produkterna. Jag beställde 5 st beachflags och 500 buffar. Mvh, Jenny Läs mer
  • Pierre L

2019-01-28

Pierre L skrev om Medtryck
    Snabb hantering och en suverän service av Anton!
    Tack, vi återkommer! Läs mer
  • 2019-01-28

Åkersberga B skrev om Medtryck
    Proffsigt bemötande rakt igenom! Läs mer
  • 2019-01-28

Gunnar B skrev om Medtryck
    Snabb hantering av beställning, snabb leverans och varor helt enligt överenskommelse. Läs mer
  • 2019-01-23

Elof S skrev om Medtryck
    Det finns många ord som jag kan beskriva Medtryck med, om jag bara får välja ett så får det bli proffs. Medtryck hade all rätt att be mig dra åt helvete vilket de naturligtvis inte gjorde.

När det kommer till produkterna så blev det inte alls som jag hade tänkt mig, det blev betydligt bättre.

Nu vet jag att behöver man något med ett tryck så är det Medtryck som gäller! Läs mer
  • 2019-01-23

Therese E skrev om Medtryck
    Hela beställningen på sjtärtlapparna blev o ch va enkel. Leveransen kom enligt planerat!
    Bara att beställa nytt, kan rekomenderas! Läs mer
  • 2019-01-21

Anna F skrev om Medtryck
    Vi köpte tygpåsar med en kort deadline. Vi fick dem på uttalad tid och trycket och färgen stämde överens med vårt korrektur. Snabb och enkel kommunikation! Läs mer
  • 2019-01-20

Erik F skrev om Medtryck
    Vi är mycket nöjda med kvaliteten på den produkt vi beställde. Leveranstiden var också snabb. Läs mer
  • 2019-01-16

Stomp O skrev om Medtryck
    Jag har bara positiva saker att säga om Medtryck.
    Från den första kontakten och framåt så har jag fått jättebra service och produkterna håller hög kvalitét.
    Leveranstider ligger rimligt och utlämning eller leverans är smidig.
    // Henrik
    Dansglädje AB/ Stomp Off Läs mer
  • Christina P

2019-01-12

Christina P skrev om Medtryck
    Föreningen Försvara Elefanterna har varit kunder till Medtryck under ett antal år. Vi har köpt T-shirts, Tygkassar och muggar med vår logotyp på. Det har fungerat jättebra så gott som jämt. En gång blev tryckkvalitén inte bra men det löstes med att vi fick en ny leverans som var bra. Vi har alltid haft ett gott samarbete med Medtrycks personal. Vi är glada över att ha en så positiv och trygg leverantör. Läs mer
  • Erika W

2019-01-11

Erika W skrev om Medtryck
    Vi har under åren beställt majoriteten av allt vårt material hos Medtryck och det är tydligt att en har att göra med proffs; kunniga, engagerade, snabba och trevliga! Vi är oerhört nöjda med utformning, material och service vilket gör att vi återkommer till Medtryck. Tack för er tjänst och ert kunniga och personliga bemötande! Läs mer
  • 2019-01-10

Mathias B skrev om Medtryck
    Nallar
    Trevligt beömtande
    Bra respons på frågor
    Bra leveranstid Läs mer
  • 2019-01-09

Elisabet J skrev om Medtryck
    Jag köpte handdukar med broderad logotype för vår förening. Utmärkt bemötande, hjälpsamma, måna om att jag som kund ska känna mig nöjd med mitt köp. Läs mer
  • 2019-01-02

W6 S skrev om Medtryck
    Kan bara rekommendera och lämna lovord till Medtryck och dess personal. Fantastisk service och vilja att leverera den produkt vi ville ha till
    Logen W:6 i Sundsvall Läs mer
  • 2018-12-19

Michael G skrev om Medtryck
    Bra kontaktperson men dessvärre fick vi inte våra produkter (julklappar till våra anställda) i tid. Vi har cirka 100 anställda och det här är under all kritik. Rekommenderar inte att köpa av företag som är beroende av andra och inte kan leverera. Läs mer
    2018-12-19 Medtryck A svarar Michael G
    Hej Michael!

Vi förstår att ni är missnöjda. Precis som du skriver så har vår underleverantör strulat till det med er order, inte bara en gång utan två. Er order kommer att levereras innan jul, men efter överenskommet datum och det är vi väldigt ledsna för. Vi kommer att kontakta er för vidare dialog och förslag på kompensation.
  • 2018-12-19

Josefine B skrev om Medtryck
    Denna gång köpte vi kuddöverdrag och choklad, inför julen.
    Fick toppen service och snabb hjälp att få till beställningen. Leveransen kom i bra tid och produkterna var jätte fina. Så vi är en super nöjd kund! Läs mer
  • 2018-12-18

Erik H skrev om Medtryck
    Snabb och bra service. Fick precis det jag ville och med snabb leverans. Läs mer
  • Lotta L

2018-12-12

Lotta L skrev om Medtryck
    Jag får bra och snabb service med bra efterkontroll att allt stämmer. Läs mer
  • 2018-12-07

Mats N skrev om Medtryck
    Väldigt lätt att ha att göra med. Snabba svar och en kundservice som hjälper en med allt. Kan starkt rekommendera. Beställde tishirts med ett speciellt tryck som blev väldigt bra. Läs mer
  • Lars M

2018-12-05

Lars M skrev om Medtryck
    Har på kort varsel beställt 250 exemplar av en sittdyna med enfärgstryck. Snabb service, mycket trevligt bemötande och snabbare leverans än förväntat.

Vi kommer använda Medtryck igen. Läs mer
  • 2018-12-04

Maria K skrev om Medtryck
    Profilkläder med färgtryck.

Vår kontakt med Medtryck har varit klanderfri. Snabb respons på alla frågor, speciellt tack för fantastisk service med olika designfrågor. Trots många turer fram och tillbaka har vi alltid blivit vänligt bemötta och upplevt att ni har haft tid och varit lösningsfokuserade för just våra frågeställningar.

Våra förväntningar var högt ställda och alla involverade intygar om att det blev bättre än förväntat. Kläder med bra passform, storlekarna blev rätt och färgen i trycken som beskrivet i offerten. Vi kan varmt rekommendera Medtryck till andra kollegor.

Effektiv, uthållig, personlig och proffsig service. Tacksamt att vända sig mot en egen personlig kontakt, lätt att ta upp tråden vid olika kommunikationstillfällen. Snabb återkoppling skapade trygghet och gav ett proffsigt intryck. Läs mer
    Medtryck A, Mikael H gillar detta
  • Stig C

2018-12-03

Stig C skrev om Medtryck
    Köpte en pin.
    Hela processen var positiv och vi fick precis det vi ville. Läs mer
  • 2018-12-03

Thine H skrev om Medtryck
    Alltid bra bemött och proffsig hjälp. Läs mer
  • 2018-11-29

Lovisa G skrev om Medtryck
    Köpte jutepåsar med tryck för julklappserbjudande i webshop. Trevligt bemötande och bra service. Leverans som utlovat och vi är jättenöjda med produkterna. Läs mer
  • 2018-11-29

Firma E skrev om Medtryck
    Superbra webbutik med tydlig information och direkt tillgång till pris. Saknar man någon info får man snabbt svar. Produkter helt enligt given info. Smidigt förfarande med order/korrgodgännande. Leverans något snabbare än väntat. Läs mer
  • 2018-11-28

Kajsa S skrev om Medtryck
    Bra webshop, enkelt med digital offert, besträllning och korr. Trevliga. Snabb leverans, bra kvalitet. Läs mer
  • 2018-11-27

Moderata u skrev om Medtryck
    Vi skulle trycka upp några tröjor med tryck för våra medlemmar att ha på ett evenemang. Totalt 25 st. Man kunde antingen göra en beställning enligt ett formulär på hemsidan eller skicka ett mejl. Eftersom undertecknad aldrig använt Medtryck förrut så kändes e-post som ett säkert alternativ.

Mejlet skickades 22:09 på kvällen, och redan inom 90 minuter fick jag ett svar, då det visade sig att kontoret var på team-buildingaktivitet. Att man trots det svarar, är inget annat än föredömligt.

Förmiddagen därpå ringde en trevlig prick vid namn Mikaela för att berätta om hur offertförfarandet gick till. Hon hade dessutom rekommendationer om ändringar i beställningen för att bättre passa vårt ändamål. I helhet ett gott och proffsigt bemötande.

Övriga frågor och funderingar hanterades smidigt via mejl. Alla svar kom inom en timme, men de absolut flesta inom en kvart.

Tröjorna som vi beställt levererades inom överenskommen tid och resultatet var allt vi kunde önskat. Priserna var väldigt rimliga dessutom.

Varm rekommendation att beställa från Medtryck! Läs mer
    Medtryck A, Mikael H gillar detta