Medtryck

Tryckerigatan 8, 111 28 Stockholm — Visa karta

Vi hjälper dig med reklamprodukter.

Medtryck är ingen vanlig leverantör. Vi ska driva, snarare än att följa förändringarna i vår bransch. För att göra det, behöver vi inte bara lyssna efter vad våra kunder efterfrågar, utan även ifrågasätta våra rutiner, hela tiden. Medtryck är ett tekniskt drivet företag och vi älskar att mäta saker. Att mäta kundnöje är inget undantag. Faktum är att kundnöjdhet är och har alltid varit en av vår största framgångsfaktor. Och nej, det är inte bara skryt. Läs själv, vad våra kunder sagt om oss! Hos Medtryck ska ingen bli besviken.

Vill du själv upptäcka hur det är att arbeta med oss är du hjärtligt välkommen att kontakta oss!
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 282 kunder tycker om Medtryck

• 2019-06-12

Nodab I skrev om Medtryck
    Köpte både t-shirts och glasögon med tryck av två olika kontaktpersoner och blev väldigt bra bemött av båda. Och jag kan säga att jag blev supernöjd med både tröjor och glasögon. Stor applåd till Medtryck. Läs mer
  • 2019-06-05

Andreas P skrev om Medtryck
    Ni har en väldigt tydlig och överblickbar site.
    Vid beställning och personlig kontakt med er kan jag bara söga BRAVO!
    Lemonia var helt outstanding i hur hon hanterade min beställning med snäv leveranstid.

2 förbättringsförslag:
    När man tittar på en produkt hade det underlättat om man kunnat ladda upp den bild man vill trycka som overlay på produkten. Mest för att få ett hum om hur det blir.

Mellan offertförfrågan och godkännande av offert var jag tvungen att ange mina uppgifter 3 gånger. Det var egentligen bara namn på mig och kontaktperson på mottagaradress som var förifyllt.
    Det kanske skulle gå att föra över uppgifter på ett mer automatiskt sätt?

Utöver det har ni här en utomordentligt nöjd kund som absolut kommer att handla hos er igen.

Tack!
    /Andreas Paulsson
    Tore Technologies AB Läs mer
    2019-06-12 Medtryck svarar Andreas P
    Hej Andreas,

Stort tack för den konkreta kritiken, det uppskattas verkligen!

Du är mer än välkommen tillbaka när vi kan hjälpa till nästa gång!
  • 2019-06-03

Holtryd & skrev om Medtryck
    Grym leveranstid och bra kontaktperson som var hjälpsam och tog väl hand om oss. Läs mer
  • 2019-05-24

Adam Peter Å skrev om Medtryck
    Bra service och snabb leverans (produkterna kom t.o.m. 3 dagar före det datum de gett mig över telefon). Allting fungerade smidigt och de ringde upp mig innan tryckningen för att säkerställa att allting blev som jag önskade. Läs mer
  • 2019-05-24

Johanna O skrev om Medtryck
    Enkelt att beställa men fick först inte någon korrektur. När jag efterlyste den fick jag ett snabbt svar och sedan gick det smidigt och snabbt och kommunikationen fungerade utan problem. Produkterna överträffade våra förväntningar. Jättefint tryck! Och till ett väldigt bra pris. Läs mer
  • 2019-05-23

Ilab C skrev om Medtryck
    Bra support, bra sortiment Läs mer
  • 2019-05-22

Pia P skrev om Medtryck
    Hemsidan har många val, men lättöverskådlig. Vi kunde finslipa våran beställning med personlig kontakt och våran kund fick exakt det dom efterfrågade. Tack! Läs mer
  • 2019-05-22

Konstmuseet i skrev om Medtryck
    Medtryck och särskilt vår kontaktperson Ida har alltid varit en absolut dröm att arbeta med! Alltid super snabbt återkoppling och det känns som inget är omöjligt, även att leverera till oss upp i Kiruna på kort varsel! Vi kommer att använda Medtryck över och över igen för att vi vet att vi kan lita på dem. Läs mer
  • 2019-05-17

Industrial o skrev om Medtryck
    Fick jättebra hjälp från Medtrycks försäljare med tips om hur våra önskemål skulle kunna genomföras på bästa sätt. Läs mer
  • 2019-05-16

TOBIAS G skrev om Medtryck
    Beställde huvtröjor med tryck på bröst och rygg. Det första jag möts utav när jag får leveransen är att alla brösttryck sitter i olika höjd och långt ifrån brösthöjd, på andra tröjor saknar till och med trycken färg.

Eftersom det var tydliga fel så skickade jag tillbaka delar av beställningen för att visa.
    Men dom valde att blunda för problemet och kunde tydligen inte se de fel som fanns.
    Det blev sånt fruktansvärt dåligt resultat, och de vägrar sedan ta ansvar för de produkter och resultat som har levererats.

Någon så kallad ”nöjd kundgaranti” som de skryter över finns absolut inte, det var jag fick tillbaka som svar var,
    - Synd att vi inte kunde göra dig nöjd, fakturan skickas idag. Läs mer
  • TIMMY K

2019-05-09

TIMMY K skrev om Medtryck
    Supernöjd med golfhanddukarna vi beställde till vår förening. Sabrina var mycket tillmötesgående och svarade snabbt på alla frågor vi hade.

Rekommenderar starkt. Bästa pris och service på marknaden! Läs mer
  • 2019-05-06

Sofia B skrev om Medtryck
    We've ordered T-shirts & flags from Medtryck. The quality of the products is good. They also has proven great customer service, quick in response & handled last minute requests extremely well. We had a situation & needed our products within a week, & thus public holiday everything was delivered on time. Läs mer
  • 2019-05-01

Kungens o skrev om Medtryck
    Bästa kundservicen jag varit med om. Ida var jättetrevlig. Snabb leverans och fina t-shirts. Tack Läs mer
  • ULRIKA K

2019-04-30

ULRIKA K skrev om Medtryck
    Tack Sabrina för att du hjälpte mig en stressig Valborgsmässoafton. Tack vare bra priser, snabba återkoppling och trevligt bemötande så rodde vi ordern i hamn. Läs mer
  • KATARINA L

2019-04-24

KATARINA L skrev om Medtryck
    Superproffsiga! Schyssta produkter och GRYM service. Sabina på Medtryck har verkligen kundfokus! Stort tack! Läs mer
    2019-04-26 Medtryck svarar KATARINA L
    Tack själv, vad kul att du är nöjd!

Eliana O skrev om Medtryck
    I bought 2 small round carpets with my company logo and was extremely satisfied with the result. They were very good at the communication and patiently helped me choose the color that would work the best with my company visual identity. The delivery was also super fast. I got many complements on how nice our office looks now with the new carpets. Läs mer

Caroline S skrev om Medtryck
    Vi köpte bläckpennor med vår logga.
    Det har fungerat klockrent från att vi la ordern till att vi fick leveransen. Mycket tillmötes gående personal och lyhörda så att allt skulle bli rätt.
    Därför ger vi våra allra bästa rekommendationer till Medtryck Läs mer

Yecenia R skrev om Medtryck
    Vi beställde från Medtryck Ekologiska Papperspåsar Express Classic för våra marknadsföringsmaterial. Mycket fina och bra kvalitet! Vi är väldigt nöjda med servicen och bemötande vi fick ifrån personalen och mycket nöjda med varorna! Tack Medtryck! Läs mer
    Medtryck, Medtryck A gillar detta
  • 2019-03-26

LTP S skrev om Medtryck
    Ni har trevlig och kunnig personal, vi beställde USB-minnen med tryck och de blev precis som vi ville. Vi kommer definitivt att beställa mer hos er. Läs mer
  • 2019-03-24

United M skrev om Medtryck
    Tack för snabb hantering när vi behövde få våra tröjor med kort varsel. Bra service och lätt att kommunicera och få kontakt med er. Läs mer
  • 2019-03-20

Västerås Svets M skrev om Medtryck
    Trevlig kontakt, snabb leverans. Väldigt bra produkter Läs mer
  • 2019-03-19

Integration 4 skrev om Medtryck
    Trevliga medarbetare och bra service! Läs mer
  • 2019-03-17

Programoj A skrev om Medtryck
    Köpte hoodies med broderad logga på bröstet, 100% nöjd med produkt, leverans och bemötande! Läs mer
  • 2019-03-15

Simon T skrev om Medtryck
    Sko puts och laddarplattor.

Mycket bra.

• 2019-03-12

Tine B skrev om Medtryck
    Förkläden med logotyp.
    Jättetrevligt bemötande
    Professionellt bemötande och bra service. Läs mer
  • 2019-03-07

The F skrev om Medtryck
    Vänligt och stor förståelse för våra önskemål. Läs mer
  • Mia Å

2019-03-06

Mia Å skrev om Medtryck
    Vi är en ideell förening och beställde en tygkasse med tryck till våra medlemmar. Vi blev mycket nöjda med slutresultatet och fick hjälp genom processen av kompetent personal. Tack! Läs mer
  • 2019-03-06

Mikael L skrev om Medtryck
    Bra bemötande och rätt produkter samt smidiga säljare. Läs mer
  • Fredrik H

2019-03-01

Fredrik H skrev om Medtryck
    Proffsigt bemötande, snabba leveranser.
    Världsklass! Läs mer
  • Michael Werner W

2019-02-26

Michael Werner W skrev om Medtryck
    Köpte smarta pocket pen, snygga, bra kvalitet.
    Perfekt och proffsigt bemötande.
    Jag visste vad jag vill ha ha och fick det.
    Kommer gärna tillbaka för nya beställningar. Läs mer
  • 2019-02-26

Henrik S skrev om Medtryck
    Supernöjd. Snabb service och leverans Läs mer
    2019-02-26 Henrik S svarar Henrik S
    Från en Henrik S till en annan - tack för de fina orden!
    Mikael H gillar detta
  • 2019-02-26

Maria C skrev om Medtryck
    Smidiga och trevliga trots mitt velande! Läs mer
  • 2019-02-21

Anneli H skrev om Medtryck
    Har haft en jättegod service under vår kommunikation angående produkter till vår stundande konferens.Vi har köpt pikéer,pennor,nyckelband och tygpåsar i en o samma färgskala.De trixiga är att få till rätt färgkombination på alla produkterna vilka vi lyckades med till slut:)Med god service och tålamod så har vi snart alla produkter i hamn så Medtryck ska ha ett jättetack för god service o hjälp. Läs mer
  • 2019-02-14

Elina D skrev om Medtryck
    Gympapåsar.
    Bra bemötande.
    Förväntade mig fina påsar och det fick jag, förutom ett par som var fläckiga. Men jag fick bra hjälp så det löste sig smidigt. Läs mer
  • Fredrik K

2019-02-14

Fredrik K skrev om Medtryck
    God service och snabb leverans. Läs mer
  • 2019-02-14

Försenad l skrev om Medtryck
    Försenad leverans och skyllde på transportbolaget DHL. Läs mer
    2019-02-14 Henrik S svarar Försenad l
    Tack för din feedback. Tyvärr har vi inte tillräckligt mycket information för att veta exakt vilken order det gäller - men vi vet att vi haft case där det varit ont om tid för leverans och vi haft oturen att DHL eller andra logistikbolag strular till det. Vi är så klart hemskt ledsna för att vi är beroende av tredje part i den här typen av situationer. Tyvärr kan vi inte ta ansvar för när det händer, eftersom det är helt utom vår egen kontroll. Det enda vi kan göra är att uppmana våra kunder att försöka ha så god framförhållning det bara är möjligt för sina beställningar.
  • 2019-02-12

Structor P skrev om Medtryck
    Bra hjälp med att bestämma rätt matta samt snabb leverans. Dock fel storlek på mattan vilket snabbt åtgärdades och ny matta var på plats före det datum vi önskade mattan. Bra hjälp från kundservice från början till slut. Läs mer
  • 2019-01-29

Cochlear N skrev om Medtryck
    Jag fick hjälp av Mikaela Haglund, mycket trevlig och professionell. Allt flöt på bra från första kontakt till leverans av produkterna. Jag beställde 5 st beachflags och 500 buffar. Mvh, Jenny Läs mer
  • Pierre L

2019-01-28

Pierre L skrev om Medtryck
    Snabb hantering och en suverän service av Anton!
    Tack, vi återkommer! Läs mer
  • 2019-01-28

Åkersberga B skrev om Medtryck
    Proffsigt bemötande rakt igenom! Läs mer
  • 2019-01-28

Gunnar B skrev om Medtryck
    Snabb hantering av beställning, snabb leverans och varor helt enligt överenskommelse. Läs mer
  • 2019-01-23

Elof S skrev om Medtryck
    Det finns många ord som jag kan beskriva Medtryck med, om jag bara får välja ett så får det bli proffs. Medtryck hade all rätt att be mig dra åt helvete vilket de naturligtvis inte gjorde.

När det kommer till produkterna så blev det inte alls som jag hade tänkt mig, det blev betydligt bättre.

Nu vet jag att behöver man något med ett tryck så är det Medtryck som gäller! Läs mer
  • 2019-01-23

Therese E skrev om Medtryck
    Hela beställningen på sjtärtlapparna blev o ch va enkel. Leveransen kom enligt planerat!
    Bara att beställa nytt, kan rekomenderas! Läs mer
  • 2019-01-21

Anna F skrev om Medtryck
    Vi köpte tygpåsar med en kort deadline. Vi fick dem på uttalad tid och trycket och färgen stämde överens med vårt korrektur. Snabb och enkel kommunikation! Läs mer
  • 2019-01-20

Erik F skrev om Medtryck
    Vi är mycket nöjda med kvaliteten på den produkt vi beställde. Leveranstiden var också snabb. Läs mer
  • 2019-01-16

Stomp O skrev om Medtryck
    Jag har bara positiva saker att säga om Medtryck.
    Från den första kontakten och framåt så har jag fått jättebra service och produkterna håller hög kvalitét.
    Leveranstider ligger rimligt och utlämning eller leverans är smidig.
    // Henrik
    Dansglädje AB/ Stomp Off Läs mer
  • Christina P

2019-01-12

Christina P skrev om Medtryck
    Föreningen Försvara Elefanterna har varit kunder till Medtryck under ett antal år. Vi har köpt T-shirts, Tygkassar och muggar med vår logotyp på. Det har fungerat jättebra så gott som jämt. En gång blev tryckkvalitén inte bra men det löstes med att vi fick en ny leverans som var bra. Vi har alltid haft ett gott samarbete med Medtrycks personal. Vi är glada över att ha en så positiv och trygg leverantör. Läs mer
  • Erika W

2019-01-11

Erika W skrev om Medtryck
    Vi har under åren beställt majoriteten av allt vårt material hos Medtryck och det är tydligt att en har att göra med proffs; kunniga, engagerade, snabba och trevliga! Vi är oerhört nöjda med utformning, material och service vilket gör att vi återkommer till Medtryck. Tack för er tjänst och ert kunniga och personliga bemötande! Läs mer
  • 2019-01-10

Mathias B skrev om Medtryck