Medtryck

Tryckerigatan 8, 111 28 Stockholm — Visa karta

Vi hjälper dig med reklamprodukter.

Medtryck är ingen vanlig leverantör. Vi ska driva, snarare än att följa förändringarna i vår bransch. För att göra det, behöver vi inte bara lyssna efter vad våra kunder efterfrågar, utan även ifrågasätta våra rutiner, hela tiden. Medtryck är ett tekniskt drivet företag och vi älskar att mäta saker. Att mäta kundnöje är inget undantag. Faktum är att kundnöjdhet är och har alltid varit en av vår största framgångsfaktor. Och nej, det är inte bara skryt. Läs själv, vad våra kunder sagt om oss! Hos Medtryck ska ingen bli besviken.

Vill du själv upptäcka hur det är att arbeta med oss är du hjärtligt välkommen att kontakta oss!
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 318 kunder tycker om Medtryck

Bo S skrev om Medtryck
    Isskrapa för kundutskick
    Som vanligt professionellt bemötande, snabbt och enkelt

De lever upp till vad jag väntar mig Läs mer

Sara L skrev om Medtryck
    Allt fungerade mycket smidigt och professionellt- från beställning till leverans! Läs mer
  • Nicklas H

2019-10-09

Nicklas H skrev om Medtryck
    Bra produkter med trevligt och kunnigt bemötande samt säkra leveranser. Läs mer

Camilla B skrev om Medtryck
    Enkelt och snabb beställning. Bra profilkläder till bra pris! Läs mer
  • 2019-10-07

Vinngroup A skrev om Medtryck
    Jag fick snabbt svar på min förfrågan och det gick smidigt från första kontakt till beställning. Väldigt trevligt bemötande. Extra plus för att varorna kom flera veckor tidigare än vad som var sagt. Läs mer
  • 2019-10-05

Susanne J skrev om Medtryck
    Vi har köpt ryggsäckar med tryck.
    Har fått ett väldigt gott bemötande och de har varit väldigt hjälpsamma.
    Företaget har levt upp helt och hållet till våra förväntningar och därför har jag rekommenderat företaget till min nya arbetsgivare.
    Så nu kommer fler ryggsäckar att köpas in. Läs mer

Lena N skrev om Medtryck
    Bra bemötande och snabb leverans av produkter som motsvarade våra förväntningar gällande kvalité. Läs mer

Kimma J skrev om Medtryck
    Personaltröjor. Blev vänligt bemött. Snabba och enkla beställningssystem med lätta korr-filer. Kanske lite i dyraste laget men bra. Läs mer

Jenny J skrev om Medtryck
    Vi beställde T-shirtar och kepsar till ett kundevent. Proffsigt och trevligt bemötande och fina produkter som väl levde upp till förväntningarna. Lite långa återkopplingstider, annars perfekt. Läs mer
    2019-09-30 Medtryck svarar Jenny J
    Hej! Just nu har vi väldigt högt tryck och därför har tyvärr våra svarstider varit lite längre än vanligt. Vi gör allt vi kan för att komma ikapp och återkomma med så snabba svar som vi egentligen vill. Kul att ni ändå känner er nöjda!
  • 2019-09-26

Just F skrev om Medtryck
    Enkelt, smidigt och snabbt! Kommer garanterat tillbaka för mer! Tack! Läs mer
  • 2019-09-26

ALD S skrev om Medtryck
    Kanon bra. Smidig och proffsig hjälp från er kollega Limonia. Läs mer
  • 2019-09-18

Stefany T skrev om Medtryck
    Superbra och snabb service och leverans av beställd produkt. Läs mer
  • 2019-09-16

Johan D skrev om Medtryck
    jag var nöjd med både bemötande och produkt Läs mer
  • 2019-09-15

Genetor A skrev om Medtryck
    Imponerad av hela hanteringen från beställning till mottagande och framförallt en väldigt fin produkt. Tar lite emot att skriva det eftersom jag räknar med fler beställningar, men priset kunde vara högre. Läs mer

Jimmy E skrev om Medtryck
    Utmärkt hemsida - informativ med tydliga prisuppskattningar. Bra och tillmötesgående service och snabba leveranser. Läs mer

Nils-Olof L skrev om Medtryck
    Vi var för sent ute och fick ett akut behov. Redan på första telefonsamtalet fick vi ok: rätt grejer, rätt pris och framförallt i rätt tid. Det var alltså lite över förväntan. Läs mer

Lars Gunnar M skrev om Medtryck
    Allt fungerade utmärkt allt från beställning till leverans Läs mer

Muddy P skrev om Medtryck
    Efter ett korrektur som jag önskade ändra gick det fort med nya prisuppgifter och korrektur. Snabb leverans och högkvalitativa produkter och tryck. Läs mer

Staffan M skrev om Medtryck
    Väl utfört jobb. Utmärkt service. Läs mer
  • 2019-09-03

Nathalie Anna G skrev om Medtryck
    Jag beställde t-shirts med tryck från Medtryck. Jag fick verkligen en superbra service hela vägen! Dom hjälpte mig med alla frågor jag hade och inget var ett hinder för dom, snarare tvärtom! Kommer definitivt att använda Medtryck igen! :) Läs mer
  • 2019-09-01

Adoptionscentrum D skrev om Medtryck
    Mycket bra bemötande och flexibilitet. Snabb leverans, snabbare än väntat. Superfin bomullskasse med tryck samt små askar med mintpastiller och tryck. Kan verkligen rekommendera Medtryck! Läs mer
  • 2019-08-29

Katsu T skrev om Medtryck
    Vi har fått snabb och professionell service från Medtryck, så kan varmt rekommendera detta företag när det gäller tryck på polletter / Tokens.
    Övrigt vet vi inte på andra produkter, men all personal varit så hjälpsamma. Katsu Trading AB Karlstad. Läs mer
  • 2019-08-26

Hasse I skrev om Medtryck
    Snabba och mycket hjälpsamma med att fixa till produkten. Läs mer
  • 2019-08-26

Matilda T skrev om Medtryck
    Allt gick jättebra och smidigt från hjälp av beställning till leverans Läs mer

Alfta P skrev om Medtryck
    Med hjälp av en kunnig och välinformerad medarbetare fungerade allt på ett mycket bra sätt.
    Detta var viktigt då vi "sent ute" och verkligen behövde snabb service. Läs mer

Hendrik L skrev om Medtryck
    De mötte mina förväntningar, Klockrent i alla led Läs mer

Woolnut A skrev om Medtryck
    Kanonbra bemötande och hjälp från start till leverans! Läs mer
  • 2019-08-22

Cooler t skrev om Medtryck
    Jättenöjd med snabb service när jag var ute i sista minuten med beställning av tröjor. Några kronor extra i expressavgift var det helt klart värt. Positivt överraskad att tröjorna gick att använda direkt utan den starka kemikaliedoften som brukar höra till vid tröjtryck! Läs mer
  • 2019-08-19

Hans H skrev om Medtryck
    Beställde 75 t-shirts med tryck av deras "billiga" modell.
    Enkla att ha att göra med och bra kvalite på det som levererades på utsatt tid.
    Enkelt och bra. Läs mer
  • 2019-08-18

Christopher C skrev om Medtryck
    Jag köpte t-shirts med företagslogotyp. De blev väldigt bra och till en rimlig peng. Riktigt bra service har de också 👍 Läs mer
  • 2019-08-13

Liljewall A skrev om Medtryck
    Mycket hjälpsamma Läs mer
  • Robin J

2019-08-12

Robin J skrev om Medtryck
    Riktigt serviceinriktad och lösningsfokuserad personal, tycker det upp några frågor på vägen så löser dom det.
    Har absolut inget negativt att säga om medtryck.se Läs mer
  • 2019-07-15

Andreas R skrev om Medtryck
    Inga anmärkningar, nöjd kund helt enkelt. Hjälp från ide till slutprodukt. Leverans i tid, stort tack! Läs mer
  • 2019-07-08

Blixt & skrev om Medtryck
    Professionellt bemötande och snabba återkopplingar. Enkelt att få en överblick av utbudet och bra personlig hjälp med att få till produkten så som vi vill ha den. Läs mer
  • 2019-06-27

WLC C skrev om Medtryck
    Felfri och snabb service!
    Oerhört trevligt bemötande och grymt snygga produkter! Läs mer
  • 2019-06-18

PrimeQ A skrev om Medtryck
    Medtryck hjälpte oss ta fram ett antal olika produkter, bland annat nya kaffekoppar och sommargåvor till personalen (än så länge hemligt!*). Vi är jättenöjda med allt från start till levererad produkt - fick lite problem med en leverans men toppenservice där allt löstes snabbt och smidigt. Ett specifikt tack till Lemonia, som var vår suveräna kontaktperson! :) Läs mer
  • 2019-06-12

Nodab I skrev om Medtryck
    Köpte både t-shirts och glasögon med tryck av två olika kontaktpersoner och blev väldigt bra bemött av båda. Och jag kan säga att jag blev supernöjd med både tröjor och glasögon. Stor applåd till Medtryck. Läs mer
  • 2019-06-05

Andreas P skrev om Medtryck
    Ni har en väldigt tydlig och överblickbar site.
    Vid beställning och personlig kontakt med er kan jag bara söga BRAVO!
    Lemonia var helt outstanding i hur hon hanterade min beställning med snäv leveranstid.

2 förbättringsförslag:
    När man tittar på en produkt hade det underlättat om man kunnat ladda upp den bild man vill trycka som overlay på produkten. Mest för att få ett hum om hur det blir.

Mellan offertförfrågan och godkännande av offert var jag tvungen att ange mina uppgifter 3 gånger. Det var egentligen bara namn på mig och kontaktperson på mottagaradress som var förifyllt.
    Det kanske skulle gå att föra över uppgifter på ett mer automatiskt sätt?

Utöver det har ni här en utomordentligt nöjd kund som absolut kommer att handla hos er igen.

Tack!
    /Andreas Paulsson
    Tore Technologies AB Läs mer
    2019-06-12 Medtryck svarar Andreas P
    Hej Andreas,

Stort tack för den konkreta kritiken, det uppskattas verkligen!

Du är mer än välkommen tillbaka när vi kan hjälpa till nästa gång!
  • 2019-06-03

Holtryd & skrev om Medtryck
    Grym leveranstid och bra kontaktperson som var hjälpsam och tog väl hand om oss. Läs mer
  • 2019-05-24

Adam Peter Å skrev om Medtryck
    Bra service och snabb leverans (produkterna kom t.o.m. 3 dagar före det datum de gett mig över telefon). Allting fungerade smidigt och de ringde upp mig innan tryckningen för att säkerställa att allting blev som jag önskade. Läs mer
  • 2019-05-24

Johanna O skrev om Medtryck
    Enkelt att beställa men fick först inte någon korrektur. När jag efterlyste den fick jag ett snabbt svar och sedan gick det smidigt och snabbt och kommunikationen fungerade utan problem. Produkterna överträffade våra förväntningar. Jättefint tryck! Och till ett väldigt bra pris. Läs mer
  • 2019-05-23

Ilab C skrev om Medtryck
    Bra support, bra sortiment Läs mer
  • 2019-05-22

Pia P skrev om Medtryck
    Hemsidan har många val, men lättöverskådlig. Vi kunde finslipa våran beställning med personlig kontakt och våran kund fick exakt det dom efterfrågade. Tack! Läs mer
  • 2019-05-22

Konstmuseet i skrev om Medtryck
    Medtryck och särskilt vår kontaktperson Ida har alltid varit en absolut dröm att arbeta med! Alltid super snabbt återkoppling och det känns som inget är omöjligt, även att leverera till oss upp i Kiruna på kort varsel! Vi kommer att använda Medtryck över och över igen för att vi vet att vi kan lita på dem. Läs mer
  • 2019-05-17

Industrial o skrev om Medtryck
    Fick jättebra hjälp från Medtrycks försäljare med tips om hur våra önskemål skulle kunna genomföras på bästa sätt. Läs mer
  • 2019-05-16

TOBIAS G skrev om Medtryck
    Allt var jätte bra!
    Bra kommunikation hela vägen. Läs mer
  • TIMMY K

2019-05-09

TIMMY K skrev om Medtryck
    Supernöjd med golfhanddukarna vi beställde till vår förening. Sabrina var mycket tillmötesgående och svarade snabbt på alla frågor vi hade.

Rekommenderar starkt. Bästa pris och service på marknaden! Läs mer
  • 2019-05-06

Sofia B skrev om Medtryck
    We've ordered T-shirts & flags from Medtryck. The quality of the products is good. They also has proven great customer service, quick in response & handled last minute requests extremely well. We had a situation & needed our products within a week, & thus public holiday everything was delivered on time. Läs mer
  • 2019-05-01

Kungens o skrev om Medtryck
    Bästa kundservicen jag varit med om. Ida var jättetrevlig. Snabb leverans och fina t-shirts. Tack Läs mer
  • ULRIKA K

2019-04-30

ULRIKA K skrev om Medtryck
    Tack Sabrina för att du hjälpte mig en stressig Valborgsmässoafton. Tack vare bra priser, snabba återkoppling och trevligt bemötande så rodde vi ordern i hamn. Läs mer

Tryckerigatan 8, 111 28 Stockholm