Medtryck

Tryckerigatan 8, 111 28 Stockholm — Visa karta

Vi hjälper dig med reklamprodukter.

Medtryck är ingen vanlig leverantör. Vi ska driva, snarare än att följa förändringarna i vår bransch. För att göra det, behöver vi inte bara lyssna efter vad våra kunder efterfrågar, utan även ifrågasätta våra rutiner, hela tiden. Medtryck är ett tekniskt drivet företag och vi älskar att mäta saker. Att mäta kundnöje är inget undantag. Faktum är att kundnöjdhet är och har alltid varit en av vår största framgångsfaktor. Och nej, det är inte bara skryt. Läs själv, vad våra kunder sagt om oss! Hos Medtryck ska ingen bli besviken.

Vill du själv upptäcka hur det är att arbeta med oss är du hjärtligt välkommen att kontakta oss!
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 211 kunder tycker om Medtryck

• Jeanine D skrev om Medtryck
    Vi köper choklad via medtryck och blir alltid bemötta väldigt bra av alla vi haft kontakt med.
    De lever upp till våra förväntningar.

Det enda vi kunde önska är en något kortare leveranstid men eftersom vi är väl medvetna om den långa leveranstiden så går det ju alltid bra ändå.

Tack igen! Läs mer
  • LM E skrev om Medtryck
    Superbra personlig kontakt och bra kvalitet på produkterna! Läs mer
  • Christina Z skrev om Medtryck
    Fick hjälp snabbt och svar på mina frågor. Läs mer
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Medtryck
    Varmt och personligt bemötande! Snabb service o trevligt helt enkelt! Proffsigt bra leverans!! Högsta betyg till Sabina! Läs mer
  • Eskinder G skrev om Medtryck
    Grymt bra service från Anja som jag hade kontakt med.
    //Eskinder, Projekthjälpen AB Läs mer
  • Riada A skrev om Medtryck
    Alltid lika trevligt bemötande och flexibilitet! Läs mer
  • Go M skrev om Medtryck
    Vi fick hjälp av Ida. Hon var trevlig, hjälpsam, snabb, professionell och riktigt duktig på sitt jobb.Hon hjälpte oss både med vår beställning och information om andra produkter som vi var nyfikna på. Kan varmt rekommendera Medtryck! Läs mer
  • Glenn E
    Glenn E skrev om Medtryck
    Super bra hjelp og kundevennlig. Kjapp svarstid og leveranse.

Kan anbefales. Läs mer
  • Asta P skrev om Medtryck
    Vi köpte salmiakbalkar och leveransen gick till två adresser perfekt samt att det kom leveransbesked så att man kunde spåra, perfekt när man har en deadline.
    Upplevelsen för oss är toppbetyg. Läs mer
  • Jimmy P skrev om Medtryck
    Mycket smidiga att ha att göra med. Bra produkter och bra kontakt hela vägen från offert till färdig leverans. Läs mer
  • Jesper G skrev om Medtryck
    Vi sökte på bra give away produkter till mässor och fann doftljus från Medtryck. Bolaget var otroligt snabba, kunniga och serviceinriktade vid första kontakten. Leveransen skedde väldigt snabbt och produkten i sig var väldigt bra.

Medtryck överträffade våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera dem till marknaden. Vi kommer absolut att använda dem framåt för vår del Läs mer
    Medtryck A, Mikael H gillar detta
  • Byrån m skrev om Medtryck
    Vi fick fantastisk hjälp med vår beställning av Sabrina Castells, som var snabb, duktig och utomordentligt trevlig. Tack vare Sabrina fick vi vår beställning i tid till ett event, vilket tedde sig nästan omöjligt.
    Smidig beställning, fantastisk kontakt med den som hade hand om vår beställning, bra information från logistikavdelningen och leverans direkt till kontoret. Rekommenderas! Läs mer
  • Sonata S skrev om Medtryck
    Snabb återkoppling och bra service Läs mer
  • Elinn B
    Elinn B skrev om Medtryck
    Vi beställde knappar med vår logga och det var mycket smidigt och enkelt. Vi är väldigt nöjda med både produkt och bemötande. Läs mer
  • Marie E skrev om Medtryck
    Jag köpte rollups samt en flagga. Jag blev väldigt trevligt bemött på telefonen. Det var enkelt att göra en beställning och bra med att få kolla hur det bli och godkänna. Det var snabb leverans och bra pris. Ska absolut använda Mertryck igen! Läs mer
  • Paul J skrev om Medtryck
    Toppen service med Medtryck!
    Köpte tygväskor och profilprodukter. De var super-snabba, professionella, samt fixade fram allt på ett mycket bra sätt inför ett event!
    Rekommenderar dem gärna! Läs mer
  • Jenny S skrev om Medtryck
    Bra service, snabba svar bra system Läs mer
    Medtryck A, Medtryck A gillar detta
  • Anette W skrev om Medtryck
    Näsdukar i kartong med tryck
    mycket trevligt bemött
    Lite omständigt med kommunikation runt trycket då det blev felvänt på en sida men trots allt en bagatell.

Jag letar upp de varor jag behöver beställa och kommunicerar gärna runt dem men jag är ointresserad av annat och drunknar i erbjudande av produkter som är irrelevanta.
    Så erbjudande mm vill jag helst slippa. Läs mer
  • Sarah N skrev om Medtryck
    Proffsigt och snabbt bemötande. Höll vad man lovade. Läs mer
  • Therese K skrev om Medtryck
    Snabb service samt agerande från första telefonsamtal. Supernöjd! Läs mer
  • Siri Kerstin E skrev om Medtryck
    Trevligt bemötande.
    Snabb och korrekt leverans. Läs mer
  • Sofia S skrev om Medtryck
    Vi har köpt tygkassar med ett tryck på i tre färger.
    Jag fick under själva samtalen/mejlen fram till att vi blev nöjda med varan, ett väldigt bra bemötande. Svar på alla mina frågor och hjälp med hur vi skulle lösa trycket på bästa sätt.
    I slutändan fick vi en produkt som vi är väldigt nöjda med och som helhet så är jag jättenöjd med företagets service. Läs mer
  • Håkan D skrev om Medtryck
    Leverar reklamprylar snabbt och proffsigt! Läs mer
  • Karolina D
    Karolina D skrev om Medtryck
    Toppen! Bra produkter. Smidigt, snabbt och bra service. Läs mer
  • Hans C skrev om Medtryck
    Snabba med att svara och att fixa till det när tiden är knapp.

Kommer att använda dem igen..(Har redan gjort ;) Läs mer
  • Charlie N skrev om Medtryck
    Proffsiga och tillmötesgående! Läs mer
  • Karin A skrev om Medtryck
    Jag köpte nyckelband och pennor. Dom var noggranna både när det gäller skisser och leverans.
    Dom var trevliga. Jag rekommenderar dem. Läs mer
  • 25mannaföreningen i skrev om Medtryck
    Service på tårna.
    Jag har tidigare köpt reflexvästar med påtryck från Medtryck och återkom därför när vi nu behövde västar till en annan förening.
    Enkel hantering av loggor och färgkoder, bra förslag för att minska kostnaden för trycket, proffsig kvittens av specifikationen. Leverans inom angiven tid. Men som förening har vi inte bemannat kontor och fick därför välja på utlämningsställe eller att hämta själv i Stockholm City. Jag är nöjd och västarna är bra. Läs mer
  • Paula D skrev om Medtryck
    Vi köpte:

- Paraplyer
    - Pennor
    - Choklad

Jag tycker att jag har fått bra med hjälp gällande vår beställning.

Mina förväntningar var att det skulle vara smidigt och enkelt att beställa och det gick smidigt till. Läs mer
  • Jenny B skrev om Medtryck
    Jag är mkt nöjd med den blixtsnabba återkoppling och service jag fick kring den sista-minuten-beställning (formgivna tablettaskar) jag gjorde veckan före Bokmässan. Grymt! Läs mer
  • Bengt S skrev om Medtryck
    Mycket tillmötesgående.
    Enkelt och hjälpsamma.
    Inget krångel med någonting.
    Min kontakt på Medtryck Linnea Nillson har varit jätteproffsig och trevlig att samarbeta med. Läs mer
  • Jim R skrev om Medtryck
    Snabb och bra personlig service. Bra urval och priser och snabba leveranser. Läs mer
  • Bosse R
    Bosse R skrev om Medtryck
    Jag fick snabb, trevlig och proffsig hjälp när jag skulle beställa nya sittunderlag till Utemaningens må bra-aktiviteter i naturen.

Jag uppskattar särskilt att jag fick hjälp att kolla att originalet dög innan de gick till tryck.

Litet minus för att jag fick åka och hämta på en utlämningscentral. Å andra sidan fick jag leveransen snabbare än den leveranstid som utlovats på hemsidan.

Jag rekommenderar Medtryck och handlar gärna av dem igen.
    Bosse Rosén
    Utemaningen.se Läs mer
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Medtryck
    Köpte en hel hög profilprodukter. Suverän service, snabba och flexibla. Läs mer
  • Karin N skrev om Medtryck
    Snygga öppnare som passar vår profil perfekt Läs mer
  • Otimator A skrev om Medtryck
    Vi fick extremt bra kundservice hos Medtryck. De skickade tydliga instruktioner på vad de behövde från mig för att kunna trycka upp material och sedan löste de resten. Bra kvalitet och väldigt snabb leverans. De håller vad de lovar! Vi är mer än nöjda! Läs mer
  • Liberalerna S skrev om Medtryck
    Snabbt, smidigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Emma L skrev om Medtryck
    Jag har en bra erfarenhet av Medtryck, bra och snabb respons på mail och telefon. Vi beställer kläder och trycksaker till våra evenemang och anser att produkterna har bra kvalité och är hållbara. Läs mer
  • Zeynep U skrev om Medtryck
    De svarade alla mina frågor med tålamod och det var en fantastiskt upplevelse för mig som inte är so teknikkunnig :)

Fina produkter. Allt vi har beställt kom i tid och var som vi vill. Läs mer
  • Frida B skrev om Medtryck
    Vi köpte jackor till företaget i sista sekund. Trots extrem deadline fick vi varorna levererade 2 veckorn innan avsagd tid. Helt otroligt! Jackorna är superfina och felfria. Kunde inte vara mer nöjd, rekommenderar starkt! Läs mer
  • Fredrik K skrev om Medtryck
    Har genom åren köpt lite olika produkter och alltid bemötts med toppenservice! Läs mer
  • Annika K skrev om Medtryck
    Snabbt, snyggt och serviceminded :) Läs mer
  • Amanda B skrev om Medtryck
    Jättebra och snabb hjälp med beställningen. Vi köper definitivt material hos er igen. Läs mer
  • Emmanuelle B skrev om Medtryck
    Bra service och snabb leverans. Vi är supernöjda med vår beställning. Läs mer
    Medtryck A, Mikael H gillar detta
  • Caroline S skrev om Medtryck
    Rainbow t-shirts med tryck på ryggen. Smidigt och proffsigt. Läs mer
  • Imei K skrev om Medtryck
    Allt har flytit på med bravur, från första kontakt till snabb leverans. Sportflaskorna som vi beställde blev mycket uppskattade.
    Perfekt på alla sätt och vis. Läs mer
  • Martin T skrev om Medtryck
    Bra och snabb service med ett bra utbud av produkter! Läs mer
  • Viktor A
    Viktor A skrev om Medtryck
    Rekommenderas starkt!
    Beställt 2 gånger av detta företag, alltid super service och produkter av toppkvalité!

Sabrina Castell är en riktig diamant! Läs mer
    Mikael H, Medtryck A, Viktor A gillar detta
  • Anna L skrev om Medtryck
    Roliga kvalitetsprodukter, noggrann och bra service samt rimliga leveranstider. Läs mer
  • Helena F skrev om Medtryck
    Inte första gången vi använder Medtryck för tryck av pins och andra profilprodukter för vår förening. Snabb och trevlig service, och produkter enligt förväntan levererade i tid. Har inget att klaga på, jättenöjd! Läs mer

Tryckerigatan 8, 111 28 Stockholm