Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Norrtälje Perssons Autoservice, Torleif Persson

Perssons Autoservice, Torleif Persson

Villagatan 15A, 761 40 Norrtälje — Visa karta

Magelungsvägen 150, 12459, BANDHAGEN
Mekonomen Bilverkstad / VR Motor Stockholm AB
Crazy F:
MYCKET bra kundbemötande! Varför kan inte alla bilverkstäder ta hand om sina kunder så här? Lämnade in XC60:an på ganska omfattande reparat...

Läs vad 2 kunder tycker om Perssons Autoservice, Torleif Persson

• Linda
    Linda skrev om Perssons Autoservice, Torleif Persson
    Jag har alltid blivit trevligt bemött, och har heller aldrig upplevt att priset blivit högre än utlovat, snarare tvärtom. Jag har kommit dit med akuta fel och de har hjälpt till på en gång, jag har bara gott att säga om Perssons autoservice!
  • Zelma M
    Zelma M skrev om Perssons Autoservice, Torleif Persson
    Skojare!
    Hade bilen på reparation och när betalningen skulle ske så hade det utlovade takpriset överskridits med 1000 kr, utan förfrågan om det är ok. En gång är ingen gång tänkte jag, jag ger dom en chans till. Blev lovad ett pris på 600 eller "max" 700 för byte av bakre torkarmotor, och tro det eller ej, men slutnotan hamnade på närmare 1600 kr. Och då var torkarmotorn beställd ifrån en bilskrot, och tog en kvart att byta. Och man meddelar inte heller kund om det kan bli dyrare än det utlovade takpriset. Det får man veta när det skall betalas. Men dom är ju i alla fall riktigt trevliga när de blåser en på pengar. Var försiktiga.

Villagatan 15A, 761 40 Norrtälje