Alla kategorier Bilverkstad Skåne Bromölla Mekonomen Bromölla

Mekonomen Bromölla

Tians Väg 77, 295 35 Bromölla — Visa karta

Vi på Mekonomen i Bromölla vill göra ditt billiv lite enklare! Här servar och reparerar vi i princip alla bilmärken och modeller med hjälp av erfarenhet och kunskap samt avancerad teknologi. Vårt mål är att du ska känna dig trygg med din bil och därför ser vi till att allt fungerar som det ska, så att du kan fokusera på annat.

Hos Mekonomen får du alltid 3 års garanti på reservdelar och det ingår ett års vägassistans när du servar din bil hos oss. Du får självklart en stämpel i serviceboken och din bil behåller både värde och garantier när du lämnar in den här.

Vi kan stå till tjänst med t.ex. ac-service, byta av bilglas, hjulinställning och däckbyte samt släcka tvåor. Vi erbjuder även husbilsservice. Vi är även Mekonomen Fleetverkstad. Välkommen in till oss på Mekonomen i Bromölla!
Öppet just nu
Mån-Tor: 07:00-16:30
Fre: 07:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 64 kunder tycker om Mekonomen Bromölla

• Karl-gunnar S skrev om Mekonomen Bromölla
    Mycket bra bemötande och jättebra arbete med bilen. Mycket nöjda! Läs mer
  • Rune L skrev om Mekonomen Bromölla
    Gjorde 12.000mils servicen på Golf 6. Väldigt nöjd. Bra service och snabba. Läs mer
  • Karl B skrev om Mekonomen Bromölla
    Utmärkt och mycket gott arbete ! Läs mer
  • Lill S skrev om Mekonomen Bromölla
    Trevligt och proffsigt bemötande. Vänliga och tillmötesgående. Läs mer
  • Per N skrev om Mekonomen Bromölla
    Mycket bra, med tanke på dröjsmål av reservdel. Toppen att få låna bil hela tiden. Läs mer
  • Ingrid B skrev om Mekonomen Bromölla
    Kanoon trettio tecken............ Läs mer
  • Peter M skrev om Mekonomen Bromölla
    Bra bemötande. Snabb reparation, Ett bra pris. Bilen gick genom besiktningen ua. Däremot skiljde det 0,2 i bromsverkan där fram. Fast det nämndes inget om det på besiktningen så det är ok. Läs mer
  • Niklas F skrev om Mekonomen Bromölla
    Jag vill inte skriva så det får bli när han är redo för en ny skräckfilm att vi gör som vi pratade med en vikarie om. Läs mer
  • Anders N
    Anders N skrev om Mekonomen Bromölla
    Vänligt och seriöst bemötande. Klarar av det mesta, tydlig om ev. behov annan resurs. Läs mer
  • Alf K skrev om Mekonomen Bromölla
    Trevligt bemötande. Bra priser ock lätt att få tid hos dem. Kontroll av ett oljud som var svårt identifiera var det kom ifrån. Läs mer
  • Tommy O skrev om Mekonomen Bromölla
    Bra bemötande. Bra pris för byte av kamrem vattenpump och remmar. Återfick bilen efter avtalad tid. Mycket nöjd. Läs mer
  • Ulf K skrev om Mekonomen Bromölla
    Jag har reparerat/servat min bil både planerad och akuta reparationer med snabb respons. Läs mer
  • Inger L skrev om Mekonomen Bromölla
    Har alltid blivit bemöt på ett trevligt och tillmötesgående sätt vid de tillfällen som jag anlitat Mekonomen I Bromölla vid t ex reparationer, service. Allt har skett på ett proffsigt sätt. Mycket nöjd kund. Läs mer
  • Turid N skrev om Mekonomen Bromölla
    Mycket bra bemötande och fantastisk serviceinriktad personal. Hade stor service på bilen och är tacksam över förtroendet jag fick till dom som jobbar där. Läs mer
  • Helga S skrev om Mekonomen Bromölla
    Servise, byte av hjul, mm de är bra o jag är nöjd Läs mer
  • Max O skrev om Mekonomen Bromölla
    Snabb hjälp, trevligt bemötande. Läs mer
  • Johan Mattias B skrev om Mekonomen Bromölla
    Melonomen i Bromölla fixar min bil (oavsett vad som behöver göras) med stor service och ställer alltid upp. Jag litar på dem fullt ut. Läs mer
  • Lars Nicklas Ö skrev om Mekonomen Bromölla
    12000 mil service.
    Alltid lika bra bemötande och arbete.
    Rekommenderas varmt!👍💪 Läs mer
  • Hagberts Foto Aktiebolag skrev om Mekonomen Bromölla
    Ingen aning för det var inte jag som lämnade eller hämtade bilen. Läs mer
  • John S skrev om Mekonomen Bromölla
    Professionellt, klart och effektivt Läs mer
  • Gunn K skrev om Mekonomen Bromölla
    Byte av däck som var otroligt smutsiga och jag undrade hur de förvarade dessa. Jag fick mycket bra beskedoch vid nästa byte är de rena. Läs mer
  • Mihaly D skrev om Mekonomen Bromölla
    Bra service . Trevlig personal. Bra bemötande . Läs mer
  • Britt L skrev om Mekonomen Bromölla
    Jag har alltid blivit väl bemött . Bra service, förslag på åtgärder och rimliga priser. Fått tid snabbt. Finns inget att klaga på! Jag är väldigt nöjd! Läs mer
  • Tonny A skrev om Mekonomen Bromölla
    Bra servic bra i priser gör ett bra jobb o är snabba Läs mer
  • Bo O skrev om Mekonomen Bromölla
    Bromsar till släpvagn. Ok bemötande. Läs mer
  • Anders K skrev om Mekonomen Bromölla
    Den var mycket bra. Där lämnar jag min bil i fortsättningen. Mycket nöjd Läs mer
  • Christian L skrev om Mekonomen Bromölla
    Mycket bra service bra bra bra bra bra bra bra Br mycket bra en kaffemaskin i ankommstrummet Läs mer
  • Lena O skrev om Mekonomen Bromölla
    Hej!
    Jag är nyinflyttad och visste inte alls vart jag skulle vända mig. Letade på nätet och fann Mekonomen i Bromölla vilket var bra för då har jag promenadavstånd till verkstaden men också för att det är en kedja som det gjorts reklam på via TV. Mitt ärende var service på bilen. Jag blev mycket vänligt bemött, fick svar på frågor, fick tid snabbt och kundmottagaren gav ett mycket seriöst och pålitligt intryck. Jag är mycket nöjd och kommer i fortsättningen att göra min service där.
    MVH
    Lena Läs mer
  • Susanne L skrev om Mekonomen Bromölla
    Snabbt utfört, trevliga killar som verkade kunna sitt jobb. Stor service och byte av bromsbelägg. Läs mer
  • Grödbygården Aktiebolag skrev om Mekonomen Bromölla
    Helt ok hela vägen,vi lämnar alla bilar där för service alltid hjälpsamma Läs mer
  • Szidis Städ Och Bygg Ab skrev om Mekonomen Bromölla
    Trevligt personal - ,bästa service . Läs mer
  • Borggrens Bygg & Service skrev om Mekonomen Bromölla
    Dom ställer alltid upp med med allt Läs mer
  • Patrik L skrev om Mekonomen Bromölla
    Positiv upplevelse. Lämnade in min bil på service på morgonen och hämtade den efter jobbet. Inga problem. Protokoll med genomgånga punkter lämnades och ett bra pris därtill. Fick även en assistans försäkring i priset. Kan definitivt tänka mig att lämna min bil där igen.
    Hälsar Patrik Läs mer
  • Terese A skrev om Mekonomen Bromölla
    Bra hela vägen! Bra service, duktiga och trevligt bemötande! Läs mer
  • Hans K skrev om Mekonomen Bromölla
    Service på bilen. Fick ett pris och detta höll de. Mycket bra och trevligt bemötande.

Kommer att återvända. Läs mer
  • Marek W skrev om Mekonomen Bromölla
    Bra bemötamde, men mycket dålig reperation, de tog betalt bara för att kolla vad som inte är fel, sen ringde de och sa att bilen är färdig, men sa aldrig att vi har inte fixat det, har hämtat bilen körde iväg men när det visade sig att felet återstod, körde tillbaka till verkstad, där jag fick höra att i det priset ingick bara standard koll, kommer aldrig mer tillbaka till den verkstad. Läs mer
    2017-06-19 Magnus L svarar Marek W
    Hej och tack för din synpunkt.
    Vi beklagar att du inte är nöjd med ditt besök och att vi varit otydliga med att reparationen som krävdes efter kontrollen innebar att vi behövde boka en ny tid.

MVH
    Magnus
  • Nils P skrev om Mekonomen Bromölla
    Dom är tillmötesgående
    Man får ett pris vad det kostar
    och det står dom till
    Förväntningarna är positiva
    Man kan lita på dom för det mesta Läs mer
  • Bert J skrev om Mekonomen Bromölla
    Bra fackmannamässigt bemötande från beställning av basservicen till utfört arbete. Läs mer
  • Ingela A skrev om Mekonomen Bromölla
    Superbra service o kunnig personal!! Läs mer
  • Ingela O skrev om Mekonomen Bromölla
    Mycket nöjd och blev schysst bemött 😊 Läs mer
  • Ingvar C skrev om Mekonomen Bromölla
    Mycket bra bemötande, fick hjälp med det skadade blinkersglaset. Det kom ett sms när varan var hemma. Utan tvekan kan jag tänka mej att återkomma och att rekomendera företaget. Ingvar Carlander Läs mer
  • Leif P skrev om Mekonomen Bromölla
    Jag har bara positiva erfarenheter av Mekonomen i Bromölla, både vad gäller utfört jobb, pris och personligt bemötande. Läs mer
  • Anders J skrev om Mekonomen Bromölla
    En mycket bra verkstad med ett mycket underbart kundbemötande och snabba reparationer jag kommer att varmt rekommendera dom till andra

Mvh Anders Johansson Läs mer
  • Bo B skrev om Mekonomen Bromölla
    I allt som har rört bilen har man skaffat fram reservdelar och manpower på nära nog 0-tid, samt att det inte oövervinnerligt med priset. Tackar för senast Läs mer
  • Birthe P skrev om Mekonomen Bromölla
    Lämnar alltid min bil till Mekonomen i Bromölla. Är nöjd med det bemötande jag fått och den service som min bil fått. Läs mer
  • Dan P skrev om Mekonomen Bromölla
    Bra bemötande. Klara prisuppgifter. Reperationen utfört på rätt tid och till stor belåtenhet. Alltid lika bra besked vid problem och lösningar på dessa. Läs mer
  • Jan O skrev om Mekonomen Bromölla
    Kanon! Bra prisuppcift och snabbt behandlat. Läs mer
  • Per B skrev om Mekonomen Bromölla
    Kundvänligt och mycket väl utförda rep. Alltid trevlig, kunnig och tillmötesgående personal som är hjäpsamma och sättter kunden i centrum. Har bara positiva erfarenheter av mekonomen Bromölla. Läs mer

Marketenterivägen 25, 35236, Växjö