Alla kategorier Bilverkstad Skåne Bromölla Mekonomen Bromölla

Mekonomen Bromölla

Tians Väg 77, 295 35 Bromölla — Visa karta

Vi på Mekonomen i Bromölla vill göra ditt billiv lite enklare! Här servar och reparerar vi i princip alla bilmärken och modeller med hjälp av erfarenhet och kunskap samt avancerad teknologi. Vårt mål är att du ska känna dig trygg med din bil och därför ser vi till att allt fungerar som det ska, så att du kan fokusera på annat.

Hos Mekonomen får du alltid 3 års garanti på reservdelar och det ingår ett års vägassistans när du servar din bil hos oss. Du får självklart en stämpel i serviceboken och din bil behåller både värde och garantier när du lämnar in den här.

Vi kan stå till tjänst med t.ex. ac-service, byta av bilglas, hjulinställning och däckbyte samt släcka tvåor. Vi erbjuder även husbilsservice. Vi är även Mekonomen Fleetverkstad. Välkommen in till oss på Mekonomen i Bromölla!
Öppet just nu
Mån-Tor: 07:00-16:30
Fre: 07:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 48 kunder tycker om Mekonomen Bromölla

• Helga S
    Helga S skrev om Mekonomen Bromölla
    Servise, byte av hjul, mm de är bra o jag är nöjd
  • Max O
    Max O skrev om Mekonomen Bromölla
    Snabb hjälp, trevligt bemötande.
  • Johan Mattias B
    Johan Mattias B skrev om Mekonomen Bromölla
    Melonomen i Bromölla fixar min bil (oavsett vad som behöver göras) med stor service och ställer alltid upp. Jag litar på dem fullt ut.
  • Lars Nicklas Ö
    Lars Nicklas Ö skrev om Mekonomen Bromölla
    12000 mil service.
    Alltid lika bra bemötande och arbete.
    Rekommenderas varmt!👍💪
  • Hagberts Foto Aktiebolag
    Hagberts Foto Aktiebolag skrev om Mekonomen Bromölla
    Ingen aning för det var inte jag som lämnade eller hämtade bilen.
  • John S
    John S skrev om Mekonomen Bromölla
    Professionellt, klart och effektivt
  • Gunn K
    Gunn K skrev om Mekonomen Bromölla
    Byte av däck som var otroligt smutsiga och jag undrade hur de förvarade dessa. Jag fick mycket bra beskedoch vid nästa byte är de rena.
  • Mihaly D
    Mihaly D skrev om Mekonomen Bromölla
    Bra service . Trevlig personal. Bra bemötande .
  • Britt L
    Britt L skrev om Mekonomen Bromölla
    Jag har alltid blivit väl bemött . Bra service, förslag på åtgärder och rimliga priser. Fått tid snabbt. Finns inget att klaga på! Jag är väldigt nöjd!
  • Tonny A
    Tonny A skrev om Mekonomen Bromölla
    Bra servic bra i priser gör ett bra jobb o är snabba
  • Bo O
    Bo O skrev om Mekonomen Bromölla
    Bromsar till släpvagn. Ok bemötande.
  • Anders K
    Anders K skrev om Mekonomen Bromölla
    Den var mycket bra. Där lämnar jag min bil i fortsättningen. Mycket nöjd
  • Christian L
    Christian L skrev om Mekonomen Bromölla
    Mycket bra service bra bra bra bra bra bra bra Br mycket bra en kaffemaskin i ankommstrummet
  • Lena O
    Lena O skrev om Mekonomen Bromölla
    Hej!
    Jag är nyinflyttad och visste inte alls vart jag skulle vända mig. Letade på nätet och fann Mekonomen i Bromölla vilket var bra för då har jag promenadavstånd till verkstaden men också för att det är en kedja som det gjorts reklam på via TV. Mitt ärende var service på bilen. Jag blev mycket vänligt bemött, fick svar på frågor, fick tid snabbt och kundmottagaren gav ett mycket seriöst och pålitligt intryck. Jag är mycket nöjd och kommer i fortsättningen att göra min service där.
    MVH
    Lena
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Mekonomen Bromölla
    Snabbt utfört, trevliga killar som verkade kunna sitt jobb. Stor service och byte av bromsbelägg.
  • Grödbygården Aktiebolag
    Grödbygården Aktiebolag skrev om Mekonomen Bromölla
    Helt ok hela vägen,vi lämnar alla bilar där för service alltid hjälpsamma
  • Szidis Städ Och Bygg Ab
    Szidis Städ Och Bygg Ab skrev om Mekonomen Bromölla
    Trevligt personal - ,bästa service .
  • Borggrens Bygg & Service
    Borggrens Bygg & Service skrev om Mekonomen Bromölla
    Dom ställer alltid upp med med allt
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Mekonomen Bromölla
    Positiv upplevelse. Lämnade in min bil på service på morgonen och hämtade den efter jobbet. Inga problem. Protokoll med genomgånga punkter lämnades och ett bra pris därtill. Fick även en assistans försäkring i priset. Kan definitivt tänka mig att lämna min bil där igen.
    Hälsar Patrik
  • Terese A
    Terese A skrev om Mekonomen Bromölla
    Bra hela vägen! Bra service, duktiga och trevligt bemötande!
  • Hans K
    Hans K skrev om Mekonomen Bromölla
    Service på bilen. Fick ett pris och detta höll de. Mycket bra och trevligt bemötande.

Kommer att återvända.
  • Marek W
    Marek W skrev om Mekonomen Bromölla
    Bra bemötamde, men mycket dålig reperation, de tog betalt bara för att kolla vad som inte är fel, sen ringde de och sa att bilen är färdig, men sa aldrig att vi har inte fixat det, har hämtat bilen körde iväg men när det visade sig att felet återstod, körde tillbaka till verkstad, där jag fick höra att i det priset ingick bara standard koll, kommer aldrig mer tillbaka till den verkstad.
    2017-06-19 Magnus L svarar Marek W
    Hej och tack för din synpunkt.
    Vi beklagar att du inte är nöjd med ditt besök och att vi varit otydliga med att reparationen som krävdes efter kontrollen innebar att vi behövde boka en ny tid.

MVH
    Magnus
  • Nils P
    Nils P skrev om Mekonomen Bromölla
    Dom är tillmötesgående
    Man får ett pris vad det kostar
    och det står dom till
    Förväntningarna är positiva
    Man kan lita på dom för det mesta
  • Bert J
    Bert J skrev om Mekonomen Bromölla
    Bra fackmannamässigt bemötande från beställning av basservicen till utfört arbete.
  • Ingela A
    Ingela A skrev om Mekonomen Bromölla
    Superbra service o kunnig personal!!
  • Ingela O
    Ingela O skrev om Mekonomen Bromölla
    Mycket nöjd och blev schysst bemött 😊
  • Ingvar C
    Ingvar C skrev om Mekonomen Bromölla
    Mycket bra bemötande, fick hjälp med det skadade blinkersglaset. Det kom ett sms när varan var hemma. Utan tvekan kan jag tänka mej att återkomma och att rekomendera företaget. Ingvar Carlander
  • Leif P
    Leif P skrev om Mekonomen Bromölla
    Jag har bara positiva erfarenheter av Mekonomen i Bromölla, både vad gäller utfört jobb, pris och personligt bemötande.
  • Anders J
    Anders J skrev om Mekonomen Bromölla
    En mycket bra verkstad med ett mycket underbart kundbemötande och snabba reparationer jag kommer att varmt rekommendera dom till andra

Mvh Anders Johansson
  • Bo B
    Bo B skrev om Mekonomen Bromölla
    I allt som har rört bilen har man skaffat fram reservdelar och manpower på nära nog 0-tid, samt att det inte oövervinnerligt med priset. Tackar för senast
  • Birthe P
    Birthe P skrev om Mekonomen Bromölla
    Lämnar alltid min bil till Mekonomen i Bromölla. Är nöjd med det bemötande jag fått och den service som min bil fått.
  • Dan P
    Dan P skrev om Mekonomen Bromölla
    Bra bemötande. Klara prisuppgifter. Reperationen utfört på rätt tid och till stor belåtenhet. Alltid lika bra besked vid problem och lösningar på dessa.
  • Jan O
    Jan O skrev om Mekonomen Bromölla
    Kanon! Bra prisuppcift och snabbt behandlat.
  • Per B
    Per B skrev om Mekonomen Bromölla
    Kundvänligt och mycket väl utförda rep. Alltid trevlig, kunnig och tillmötesgående personal som är hjäpsamma och sättter kunden i centrum. Har bara positiva erfarenheter av mekonomen Bromölla.
  • Anna B
    Anna B skrev om Mekonomen Bromölla
    Bra bra bra bra bra bra bra bra
  • Per-inge H
    Per-inge H skrev om Mekonomen Bromölla
    Service och reparationer på vår bil, det har alltid varit ett bra bemötande och vi är nöjda med arbetet som gjorts.
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Mekonomen Bromölla
    Bra alltid, gott bemötande o fin service.
  • Jimmy S
    Jimmy S skrev om Mekonomen Bromölla
    Proffsigt och trevligt bemötande med kunden i fokus oavsett om det gäller smågrejer som t.ex. lampbyte i bilen eller en större service!
  • Sven J
    Sven J skrev om Mekonomen Bromölla
    Bra service, trevlig personal och ett rimligt pris.
  • Mona W
    Mona W skrev om Mekonomen Bromölla
    Hjulbyte. Trevligt bemötande. Utmärkt genomfört arbete.
  • Maria H
    Maria H skrev om Mekonomen Bromölla
    Lätt att få tag på i telefon. Ingen lång väntetid för tidsbokning. Bra bemötande av personal och Bra med sms när bilen är klar.
  • Irene N
    Irene N skrev om Mekonomen Bromölla
    Service på bilen.
    Ibland byte av glödlampor.
    Ibland hjälp med andra problem med bilen.

Alltid lika vänligt bemött.
    Får snabbt tider till verkstan.
  • Hans N
    Hans N skrev om Mekonomen Bromölla
    Alltigenom bra! Trevligt​ bemötande och vettiga priser.
  • Nils W
    Nils W skrev om Mekonomen Bromölla
    Utmärkt.
    Service och reparation av mina 2 bilar.
  • Ingrid P
    Ingrid P skrev om Mekonomen Bromölla
    Jag har köpt däck och fått bytt från vinter-till sommardäck, bytt lampor och fått påfyllt olja.
  • Torstenssons Industriservice
    Torstenssons Industriservice skrev om Mekonomen Bromölla
    Alltid bra service. Känns tryggt att lämna min bil hos Tommysbil i Bromölla.
  • Karl A
    Karl A skrev om Mekonomen Bromölla
    Bra bemötande och service-minded personal. Bra reparationer till hyfsade priser.
    Automatiska telefonsvarare-tjänsten med lång återkopplingstid /svarstid från medarbetare på verkstaden drar dock ned betyget.
  • D A
    D A skrev om Mekonomen Bromölla
    Trots tydlig överenskommelse att jag ville ha enklaste och billigaste lösningen på ett läckande flexrör i främre avgaset, tar dom ett apdyrt rostfritt rör för 800 spänn och svetsar på. Utan att ringa innan. På en bil med avgas som i bästa fall har 1-2 år kvar i övrigt.

Mitt råd är att ta skriftligt avtal med allt specat i minsta detalj innan du lämnar bilen här. Kom upp i mer än 2/3 av kostnaden för vad ett helt nytt främre avgas skulle kostat...

Tians Väg 77, 295 35 Bromölla