Alla kategorier Bilverkstad Skåne Ystad Mekonomen Ystad Däck

Mekonomen Ystad Däck

Mässingsgatan 9, 271 39 Ystad — Visa karta

Behöver du laga bilen? Vi på Mekonomen Ystad Däck reparerar och servar i stort sett alla bilmärken. Våra bilmekaniker har lång erfarenhet och använder sig alltid av den senaste tekniken.

Oavsett om du är privatperson eller företagare strävar vi alltid efter att ge dig ett enklare billiv. Här får du hög kvalitet och god service samtidigt som du kan lita på att din bil är i trygga händer.

Vi ger tre års garanti och självklart en stämpel i serviceboken. Dessutom får du även ett års vägassistans vid exempelvis motorhaveri, punktering eller bensinstopp. Varmt välkommen till oss!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 113 kunder tycker om Mekonomen Ystad Däck

• Brante W skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Hade problem med bilens interna kommandon. Läste på en dryg timme, fick mycket bra info och förklaringar, samt möjliga fortsatta ageranden.
    En bra upplevelse! Läs mer
  • Mariana N skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Lämnade in bilen för att lagas samt service. Väldigt bra o proffsigt bemötande och ett väldigt bra jobb. Läs mer
  • Peter W skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Förstående mekar, bra pris och inga konstgheter. Läs mer
  • My H skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Service, däckbyte & akut hjälp. De ställer alltid upp och har glatt humör. Service på hög nivå! Läs mer
  • June Carina Elisabeth N skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Reparation efter besiktningen. Fungerar alltid bra när jag lämnar bilen där. Är nöjd Läs mer
  • Eva P skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Väldigt noggranna med att ge hållbar prisuppgift före utförande. Korrekt bemötande och bra service. Läs mer
  • Skyddad P skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Bytte till sommardäck. Mycket trevligt bemötande som alltid och snabb service. Läs mer
  • Istvan K skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Helt och hållet jätte nöjd med Mekonomen i Ystad. Behövde ta reda på varför avgasen var för hög c o värde.
    Från att jag bokade tid tills jag blev väl bemött och de hittade felet och åtgärdat det. Sen dagen efter ringde shefen och frågade om bilen var ok. Så jag bara känner att de är jätte duktiga och väldigt måna om sina kunder dessutom väldigt trevliga Läs mer
  • Fritz Allan L skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Köpte däck. Bra bemötande och snabb gick det. Bara positivt.👍 Läs mer
  • Carl Gotthard Hans F skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Trots snö oväder och försenad leverans av reserv delar fick jag snabb servics när allt väl hade kommit på plats. Läs mer
  • Robin Christoffer N skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Tycker de var bra sevice och bemötande. Läs mer
  • Emma U
    Emma U skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Vi gjorde en mellanservice, en ac-service samt en felsökning på vad vi misstänkte var ett uttjänt batteri, så det blev ett batteribyte också. Allt gick smidigt, det bästa är att de utan att tveka kör en hem samt kommer & lämnar bilen när den är färdig om man inte har möjlighet att komma dit.
    Alltid trevligt bemötande, men man kan tro att de inte vill ha nya kunder. Vi har skickat förfrågan på ac-service till dem tidigare, men de återkom de aldrig med prisförslag. Denna gången ringde jag till dem, & då tog det någon dag & sen bokade vi tiden!
    Man känner sig alltid mer eller mindre lurad när man ska betala flera tusen för en bilservice, men jag tycker att de på det här Menonomen är bra på att förklara vad de ska göra & varför... så det känns liksom mer okej! Men det är alltid tråkigt när man får ett prisförslag på 4200kr & när man betalar blir det 4700kr 😞 Så det, tillsammans med att de kan vara svåra att få tag i, gör att de får fyra av fem i betyg från mig! Läs mer
  • Mats Erling W
    Mats Erling W skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Fick glödlamporna bytta fram. Trevlig kundmottagare och arbetet gick snabbt! Åker gärna dit igen! Läs mer
  • Tommy Nils Gunnar O skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Får alltid bästa service här. Dom ställer alltid upp. Läs mer
  • Lars-erik P skrev om Mekonomen Ystad Däck
    De har på ett förträffligt sätt löst mina bilproblem vid ett antal tillfällen och jag har stort förtroende för företaget. Kommer att återkomma vid behov. Bara en sak. Den lånebil jag fick disponera var ingen bra reklam för en bilreperationsfirma. Läs mer
  • Elin Jessica Linnea P skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Snabb och bra service varje gång jag är dit. Läs mer
  • Karin Maria P skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Mycket bra bemötande.
    Tog lite väl lång tid att bli åtgärdat, men ok när det väl blev gjort. Läs mer
  • Tadeusz Jan H skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Enda problemet var ca 10 dgr vantetid.vi kom akut efter ett haveri.rätt diagnos direkt. Läs mer
  • Brage Helion H
    Brage Helion H skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Hej
    Kom in med.bilen via bergare efter att ha tappat framhjulet fick ett mycket proffsigt ,snabbt och bra utfört arbete stort beröm
    BH Läs mer
  • Kaj Jonas P skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Hjälpsamma och tillmötesgående. Service av bilar och lagat släpar. Bra företag att använda service medvetna. Läs mer
  • Åsa Gunilla W skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Efter många års erfarenhet som kund, vet jag, att jag kommer att få ett personligt och engagerat bemötande när jag besöker er samt ett tillfullo gott utfört däckservicearbete.
    Ni har förmågan att skapa en tillitsfull och förtroendeingivande atmosfär baserad på er vänliga proffsighet.
    Kan å de varmaste rekommendera er. Läs mer
  • Kent Peter F skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Alltid lika bra service och proffsigt bemötande från första samtalet på telefon fram till att man är klar och lämnar butiken.

Har köpt både mina sommar och vinterdäck genom åren och har min däckförvaring hos er.

Snabb och väldigt bra service, man blir alltid informerad i förväg om kostnader och hur däckslitaget ser ut.

Jag kommer att fortsätta att vara kund hos er i många år framöver. Många kan göra samma sak som ni men de har inte lika serviceminded personal därav att man känner sig uppmärksammad som kund vilket gör att man stannar kvar hos er. Läs mer
  • Anette Kristina W skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Alltid ärliga råd och pålitlig service! 😊🖒 Läs mer
  • Pierre Christopher E skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Basservice samt fix av trasig nyckel och nya vinterdäck.
    att det skulle utföras och bilen fungera
    däcken byttes och bilen fungerade Läs mer
  • Lars Stefan C skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Trevlig kunnig personal men tyvärr beställt fel däck vid köp av dubbdäck Läs mer
  • Charlotta Gunnarsdotter B skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Fick snabb hjälp. Trevlig personal Läs mer
  • Hans Anders A skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Bromsrörs byte.
    Absolut
    Absolut
    Bra mottagen av företaget Läs mer
  • Dan Stig-ebbe E skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Allt är bra utom de usla förmågan att besvara telefon , det är mycket besvärande Läs mer
  • Kerstin Anita B skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Lämnade in bilen på hjulinställning och bilen hade massa smutsiga fingeravtryck på inredningen och dåligt bemötande i kundmottagningen. Rekommenderar inte ystad meck och däck till någon. Läs mer
  • Hans Johan Daniel K
    Bra. .......................................

.........

. Läs mer
  • Ricky Percy S skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Snabb och proffsig hjälp i alla lägen. Läs mer
  • Angielika Teresa U skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Toppen! Alltid utmärkt service och noggrannhet! Läs mer
  • Jerry Birger N skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Oerhört proffsigt mottagande och ypperlig kompetens.
    Kan verkligen rekommendera denna verkstad Läs mer
  • Claes Thomas L skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Bra hjälp direkt, redan i telefonen var det full uppställning på att hjälpa mig. Felsökning på spridare blev det. Läs mer
  • Marie-louise L skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Värdelöst.det tog flera veckor längre tid än som lovat och det blev väldigt dyrt till sist. Läs mer
  • Carsten B skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Långa väntetider, otillräcklig inblick i vad som egentligen gjordes med min bil, kände ingen delaktighet och var helt främmande för exakt vad som var fel med bilen och vad som gjordes. Priset dock ok och bilen fungerade som den skulle. Bättre kundengagemang önskas. Läs mer
  • Nina Maria Cecilia F skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Har bytt däck samt servat min bil. Har alltid mötts av en god och bra service, de är bra på bemötande även om det skulle vara stressigt för den Läs mer
  • Knut Göran H skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Bytt bil och hämta/lämna lagrade sommarhjul. Bra bemötande från Mattias. Läs mer
  • Hans Börje N skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Bra bemötande kunniga killar snabbt fixat av service på min bil.
    Jag kommer gärna tillbaka Läs mer
  • Anders Lars Johan J skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Snabb o prisvärd service. Gör allt för att hjälpa kunden Läs mer
  • Marie-louise Gerda C skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Som helhet mkt bra service samt goda råd beträffande kommande bilköp. Läs mer
  • Carl-henrik Roland S skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Hej!! Fick bytt hjullager och bromsbelägg fram,Mycke nöjd,vänligt bemötande MVH Carl Selind Tollarp Läs mer
  • Högtryck Österlen H skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Jag köper mina däck hos däck o meck då jag får en superbra service och bra kunnande om vad jag ska välja, proffsig personal Läs mer
  • Erik Oscar M skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Mycket bra service och trevlig personal, inget att anmärka på! Läs mer
  • Ida Veronica Rose-marie L skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Hej.
    Jag har bara lämnat in mina däck till förvaring. Läs mer
  • Bo Göran B skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Bra information. Riktig information om kostnader och vad som man behövde göra.
    Alla gånger som jag utnyttjat företaget har det fungerat utmärkt Läs mer
  • Karin Susanna S skrev om Mekonomen Ystad Däck
    DÄCKBYTE. Däck köp.
    Reparationer. Läs mer
  • Lars Kurt Håkan J skrev om Mekonomen Ystad Däck
    Tycker det var bra fick info som jag behöver o ska återkomma när husbilen kommer ut. Läs mer

Mässingsgatan 9, 271 39 Ystad