Rekommenderat företag 2016 - Michael Sant'Orp AB

Michael Sant'Orp AB

Vrenavägen 3, 124 56 Bandhagen — Visa karta

Behöver du en konsult som verkligen kan ta hand om ditt företags ekonomi? Är ditt företag ditt livsverk och levebröd? I så fall tar du säkert två saker för givna när du söker en redovisningskonsult, nämligen att

1. Redovisningen ska vara klar inom föreskriven och överenskommen tid.
2. Redovisningen ska korrekt spegla företagets ekonomiska status.

Det är även för oss en självklarhet. Men det vi också gör är att med engagemang, tillsammans med dig som kund, analysera rapporterna, komma med råd och tips om hur du kan maximera bolaget och nå dina uppställda mål. (Har du inga tydliga uppställda mål hjälper vi dig med det också).

Beroende på var du befinner dig i ditt företagande, kommer vi att hitta en samarbetsform som passar dig. Du kan välja att själv göra en eller flera delar och vi gör resten, eller så gör vi allt som har med din ekonomi att göra, så att du helt kan fokusera på att driva din verksamhet framåt.

Hör av dig till oss. Vi är en auktoriserad redovisningsbyrå, medlem i FAR, som nu har möjlighet att ta nya uppdrag.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 19 kunder tycker om Michael Sant'Orp AB

• Lisa M
    Lisa M skrev om Michael Sant'Orp AB
    Michael och hans team har varit stöttande och pedagogiska i samband med uppstart av vår nya verksamhet och vi har stort förtroende för deras yrkesskicklighet.
  • Malin F
    Malin F skrev om Michael Sant'Orp AB
    Mycket kundorienterad redovisningsbyrå.
    De har ett bra bemötande och är mycket professionella.
    Kan varmt rekommenderas.
  • Lennart W
    Lennart W skrev om Michael Sant'Orp AB
    Han är en mycket possitiv person, som tillför massor i varje situation. Bättre representant för sin uppgift måste vara väldigt svårt att hitta.
  • Wolfram D
    Wolfram D skrev om Michael Sant'Orp AB
    Michael skötte bolagets bokföring under 3 års tid.
    Mina intryck av Micke och hans redovisningsarbete är följande:
    - Ordningsam, kunnig och metodisk.
    - Lyhörd för mina åsikter. Han kan också på ett pedagogisk sätt förklara olika problemställningar.
    - Engagerar sig i bolagen han jobbar med och utifrån detta fungerar han alldeles utmärkt som bollplank.
    - Han besitter en väldigt god social kompetens, vilket är ett stort plus.

Jag kan rekommendera Michael Sant'Orp till framtida kunder.
  • Beyron A
    Beyron A skrev om Michael Sant'Orp AB
    Kunnig
    Tillgänglig
    Lyssnande
  • Anders E
    Anders E skrev om Michael Sant'Orp AB
    Fin hemsida!

Bra service och snabba svar.

Effektivt.
  • Emil L
    Emil L skrev om Michael Sant'Orp AB
    Jag som startade mitt första företag utan någon erfarenhet alls och vid en ung ålder har haft stor hjälp utav Micke som både har levererat det man förväntar sig utav en revisionsbyrå i form utav säkerhet när det kommer till inkomster och utgifter samt redovisning, men framförallt har jag kunnat diskutera och näst intill utbildat mig i ekonomi tillsammans med Micke som har haft ett genuint intresse utav att hjälpa till på alla sätt och vis när det kommer till att strategiskt lägga upp en budget för kunds räkning, "det är alltid kul att vara med på en resa" har Micke sagt vid flertal tillfällen och det vet jag är ärligt ifrån hans sida, jag kan verkligen rekomendera att jobba med Micke
  • Anita B
    Anita B skrev om Michael Sant'Orp AB
    Fantastiskt bemötande, professionell handläggning, prisvärda tjänster.
  • Zeljo O
    Zeljo O skrev om Michael Sant'Orp AB
    Helt suverän mycket, trevlig och ovanligt kompetent
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Michael Sant'Orp AB
    Michael är saklig och kunnig. Det är lätt att samarbeta med Michael.
  • Mikael C
    Mikael C skrev om Michael Sant'Orp AB
    vi kan varm rekommendera santórps till andra kunder, då de är noggranna och pålitliga.
  • Caroline C
    Caroline C skrev om Michael Sant'Orp AB
    Vi har använt oss av Michael Sant'Orp som redovisningskonsult både i bokslutssammanhang och som support i det löpande bokföringsarbetet.
    Vi har fått ett bra bemötande och vi upplever en hög servicenivå på företaget och Michael som dess representant. Vi kan absolut rekommendera Michael Sant'Orp till andra och har också gjort så.
  • Eliisa L
    Eliisa L skrev om Michael Sant'Orp AB
    En kompetent, noggrann ekonom. Är strikt utan att vara empatilös. Känner mig trygg med Michael
  • Mohammed A
    Mohammed A skrev om Michael Sant'Orp AB
    Nogrann, pålitlig, flexibel, kunnig och väldigt trevlig personal
  • Göran W
    Göran W skrev om Michael Sant'Orp AB
    Michael sköter redovisning och bokslut åt olika aktiebolag som jag är revisor i. Vi har genom åren haft ett givande samarbete som vilat på en saklig och seriös grund.
    Enligt min uppfattning har Michael alltid varit mån om att utföra sina arbetsuppgifter med stöd av god redovisningssed. Vilket jag uppskattat.

Med vänlig hälsning
    Göran Wiman
    Auktoriserad revisor
  • Goran G
    Goran G skrev om Michael Sant'Orp AB
    Vi är mycket nöjda. Det har alltid fungerat som det ska och vi uppskattar att vi kan välja att göra delar av arbetet själva om vi vill.
  • Mats K
    Mats K skrev om Michael Sant'Orp AB
    Michaels kunskaper har varit ovärderliga för mig i uppstarten av mitt e-handelsbolag. Jag har fått allt från rådgivning till hjälp med bokföringen och bokslut m.m. Skulle aldrig välja någon annan och kan stolt och varmt rekommendera han och hans bolags tjänster till alla företagare och privatpersoner som vill ha kompetent och snabb hjälp.
  • Hans W
    Hans W skrev om Michael Sant'Orp AB
    Michael Sant´Orp har både anställt och tagit emot våra ekonomistuderande på praktik. Företagen är väldigt nöjda med bemötandet och tjänsterna.

Hans Wranne
    Påhlmans Handelsinstitut
  • Adrienne S
    Adrienne S skrev om Michael Sant'Orp AB
    Fick fantastisk hjälp med en privatdeklaration vid försäljning av bostadsrätt. Alla moment från bemötande fram till slutresultat var verkligen jättebra. Engagemang och kunskap, dessutom till en relativt låg kostnad.
    Michael Sant'orp gillar detta

Vrenavägen 3, 124 56 Bandhagen