Alla kategorier Snickare Stockholms län Huddinge Möbelmonster

Björnspinnarvägen 23, 141 37 Huddinge — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Möbelmonster

• Mart M
    Mart M skrev om Möbelmonster
    Vill att fler skall få förmånen att anlita en riktigt bra hantverkare,
    eftersom jag är hyggligt händig själv har jag svårt att anlita hjälp.
    Mitt köksprojekt hade fastnat en tid, fick tips om att ta kontakt med Ain på Möbelmonster,
    så här efteråt fattar jag inte varför jag ens försökte själv. I ett kick var det klart, ordentligt, rejält och proffsigt utfört. Dessutom var han grym på att hitta rätt lösning, så Ain på Möbelmonster får mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Monica S
    Monica S skrev om Möbelmonster
    Ain Saarsson har renoverat mitt kök, sovrum,lagt nytt golv i hallen och nu senast renoverat mitt badrum.
    Han är kunnig noggrann, dokumenterar allt, och har de bästa medhjälpare, som rörmokare o elektriker.
    Jag är mer än nöjd med resultaten och rekommenderar honom varmt!
    han nås på www.mobelmonster.se

Monica Södergren Läs mer
  • Maela J
    Maela J skrev om Möbelmonster
    Möbelmonster renoverade mitt kök. Snabbt och noggrant kom allt på plats, riktigt proffsigt! Rekommenderas, kommer absolut anlita dem igen. Läs mer
  • Annika S
    Annika S skrev om Möbelmonster
    Våra grannar anlitade dem för att fixa sitt badrum. Feedback var bara positiv. Och när vi behövde hjälp med köket fick vi en mycket prisvärdig offert. Väldigt nöjd!! Läs mer
  • Leena L
    Leena L skrev om Möbelmonster
    Jag har anlitat Mobelmonster vid olika tillfällen. Renoverat kök, sovrum, kaklat badrum, även renoverat i sommarbostaden. Alla arbeten är yrkesmässigt utförda, varför jag kan varmt rekommendera företaget.
    Leena i Kista Läs mer

Bästa snickarna i Huddinge:

Johanna S Johanna S tycker:
“Väldigt bra och trevligt bemöt...” Läs mer

Askvägen 3, 14652, TULLINGE