Möbelmonster

Ring 076-230 16 22 www.mobelmonster.se

5 omdömen om Möbelmonster

Mart M
Skrev om Möbelmonster

Vill att fler skall få förmånen att anlita en riktigt bra hantverkare, eftersom jag är hyggligt händig själv har jag svårt att anlita hjälp. Mitt köksprojekt hade fastnat en tid, fick tips om att ta kontakt med Ain på Möbelmonster, så här efteråt fattar jag inte varför jag ens försökte själv. I ett kick var det klart, ordentligt, rejält och proffsigt utfört. Dessutom var han grym på att hitta rätt lösning, så Ain på Möbelmonster får mina allra bästa rekommendationer.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Monica S
Skrev om Möbelmonster

Ain Saarsson har renoverat mitt kök, sovrum,lagt nytt golv i hallen och nu senast renoverat mitt badrum. Han är kunnig noggrann, dokumenterar allt, och har de bästa medhjälpare, som rörmokare o elektriker. Jag är mer än nöjd med resultaten och rekommenderar honom varmt! han nås på www.mobelmonster.se Monica Södergren

Maela J
Skrev om Möbelmonster

Möbelmonster renoverade mitt kök. Snabbt och noggrant kom allt på plats, riktigt proffsigt! Rekommenderas, kommer absolut anlita dem igen.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Annika S
Skrev om Möbelmonster

Våra grannar anlitade dem för att fixa sitt badrum. Feedback var bara positiv. Och när vi behövde hjälp med köket fick vi en mycket prisvärdig offert. Väldigt nöjd!!

Leena L
Skrev om Möbelmonster

Jag har anlitat Mobelmonster vid olika tillfällen. Renoverat kök, sovrum, kaklat badrum, även renoverat i sommarbostaden. Alla arbeten är yrkesmässigt utförda, varför jag kan varmt rekommendera företaget. Leena i Kista

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen