Rekommenderat företag 2016 - Moderna Bil

Moderna Bil

Dåntorpsvägen 3, 136 50 Jordbro — Visa karta

Välkommen till oss i Jordbro industriområde. Det vi vill förmedla med Moderna Bil är ett modernt sätt att handla din nästa bil på. Med Tillgänglighet, Flexibilitet och Enkelhet som ledord erbjuder vi mycket dig prisvärda bilar med god historik. Varmt Välkomna!
Mån-Tor: 09:00-20:00
Fre: 09:00-18:00
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 38 kunder tycker om Moderna Bil

• Rickard H
    Rickard H skrev om Moderna Bil
    Bästa bilfirman ! Snabb och superbra affär!
    Blev en ny v50-ägare !

Sebastian var supertrevlig och jätteproffsig!! Rekommenderas!
    Tack !
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Moderna Bil
    En bra känsla direkt när man går in och känner lukten av fina bilar. Sekunden efter får man ett glatt välkommande av en trevlig och duktig säljare.
    Sebastian Ahlbaum såg till att jag blev nöjd med mitt köp och allt som hör till. 5 av 5 i betyg!
  • Niclas S
    Niclas S skrev om Moderna Bil
    Riktigt nöjd! Köpte nyligen en bil från Moderna Bil och jag kan bara hålla med om vad andra har skrivit. Väldigt flexibla vad det gäller leverans och bilens skick var precis som säljaren beskrivit. Kan inte bli nöjdare! Är du i tankarna på att köpa bil så rekommenderar jag varmt att du vänder dig till dessa killar - dom håller vad de lovar!
  • anna i
    anna i skrev om Moderna Bil
    Bästa bilfirman, gjorde nyligen en bilaffär med leverans i södra Sverige.
    Allt gick smidigt och bilarna var i precis det skicket som utlovats.
    Dom håller verkligen vad dom lovar och har jättetrevlig personal och jag kan varmt rekommendera dom.
  • Erik D
    Erik D skrev om Moderna Bil
    Bra service med tillmötesgående säljare. Håller vad de lovar och gör bra affärer för båda parter.
  • Johan L
    Johan L skrev om Moderna Bil
    Grymt bra kundbemötande och service. Dom är alltid glada och håller vad dom lovar. Dom har grymt bra garantier på sina bilar. Här kommer mitt nästa bilköp att vara också. Finns inget att klaga på bara toppbetyg
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Moderna Bil
    bemötandet hos moderna bil för riktigt bra betyg, inköpte en transportbil och är helnöjd, efter en vecka drygt rasade startmotorn, ringde en lördag och åkte upp tidigt måndag morgon, då var bara verkstadskillarna där, släppte allt dom hade för händerna och tog in bilen, tog en kaffe och 1 o 1/2 timme senare va bilen klar med ny startmotor, mycket bra service.
  • Richard S
    Richard S skrev om Moderna Bil
    Köpte en bil av Robin och fick bra bemötande och väldigt bra service! Mycket fina och bra bilar! Kan bara ge plus och många rekommendationer! Nöjd kund!
  • Håkan G
    Håkan G skrev om Moderna Bil
    Har i dag köpt en VW-caddy på Moderna Bil av Sebastian Ahlbaum kan rekommendera Moderna Bil trevligt bemötande och fina bilar.
  • Isak S
    Isak S skrev om Moderna Bil
    ## Stockholm ända Professionella Bilfirma ##

För snart 3 år sedan köpte jag min första bil från Moderna bil, en då nästan ny Passat CC

Hade besökt flera bilfirmor före denna, och blivit fullständigt nonchalerad då jag förmodligen tittade på bil som var
    ”Lite för dyr för min ringa ålder”
    ( Då nyligen fyllda 20 )

Hos Moderna bil, fick jag dock det professionella och icke dömande bemötande som en bilköpare ska ha, oavsett prisklass på objektet samt ålder på person!

När det senare har varit dags att byta bil pga av förändrad livssituation, så är det alltid Moderna Bil jag vänt mig till!
    Både för att sälja och köpa.
    Samt även rekommenderat familj, släkt och vänner att köpa och sälja sina bilar genom denna mycket seriösa och professionella bilfirma!
    Alltid med resultat över förväntan! Och dom få gånger det blivit lite struligt med nånting, så har det alltid ordnats snabbt och proffesionellt!

Moderna Bil kommer fortsätta vara mitt självklara val när det gäller bilaffärer!

Stort tack hittills!

// En stamkund
  • Peder W
    Peder W skrev om Moderna Bil
    bra bemötande,affären blev som vi överenskommit.säljaren trevlig ock tillmötesgående.
  • Markus I
    Markus I skrev om Moderna Bil
    har köpt en Volkswagen Caddy Maxi .
    personalen va kanon. rek varmt ++++
  • Jan R
    Jan R skrev om Moderna Bil
    Allt fungerade som var överrenskommet
    Opel Vivaro
    Leverans av bil
  • Agneta J
    Agneta J skrev om Moderna Bil
    Trevligt bemötande, hänsynstagande av säljare. Kändes mycket bekvämt o fötroendefullt. Hoppas bi får ett fortsatt bra samarbete.
  • Rolf O
    Rolf O skrev om Moderna Bil
    ett företag med avspänt bemötande och professionell attityd
  • Helene Z
    Helene Z skrev om Moderna Bil
    Mycket positivt bemötande. Vi hade ringt innan och ställt lite frågor. Säljaren stod utanför och förstod att det var vi när vi kom. Han hade dessutom reserverat bilen dagen ut. Det tackar vi för!
    Vi köpte den begagnade bil vi hade kommit dit för. Enkelt och smidigt. Rent och snyggt. Förtroendeingivande. Kommer gärna rekommendera andra att ta kontakt med dem. De verkade veta vad de gjorde. Unga, pigga och positiva på ett avslappnat sätt.
  • Dan O
    Dan O skrev om Moderna Bil
    Jag är nöjd med min bil affär jag gjort med Moderna bil AB trevlig personal och håller vad dom lovar.
  • Karl Jesper B
    Karl Jesper B skrev om Moderna Bil
    Jag sålde min bil här via försäljningsuppdrag, mycket seriöst och fötroendeingivande företag! Riktigt nöjd
  • Jennica K
    Jennica K skrev om Moderna Bil
    Bra säljare! Sebastian var mer än behjälplig! Inga problem med att korrigera lite fix på bilen som behövde åtgärdas. Mycket bra!
  • Mora F
    Mora F skrev om Moderna Bil
    Fick bra hjälp, väldigt trevliga och hjälpsamma
  • Kajsa V
    Kajsa V skrev om Moderna Bil
    Det bästa som finns. Härlig personal väldigt bemötande och trevlig. Smidigt
  • Karin H
    Karin H skrev om Moderna Bil
    Mycket trevligt bemötande. Snabb och smidig affär.
  • Patrik M
    Patrik M skrev om Moderna Bil
    Superbra att göra med, vilken kundservice. Verkligen enastående!!
  • Björn F
    Björn F skrev om Moderna Bil
    Andra gången jag köper bil av Moderna och dom håller en klass/division som är betydligt högre än andra bilfirmor, det går inte att jämföra med alla andra, dessa människor kan man lita på till 110% rekommenderas starkt, köp din nästa bil hos Moderna bil. Grymt Christian Robin och Sebastian
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Moderna Bil
    Trevligt, uppriktigt, ärligt rakt igenom. Transparens gällande skvanker och historik på bilen.
  • Nasih A
    Nasih A skrev om Moderna Bil
    Hej jag är jätte glad ,alla försäljning dom bästa , mvh
    Nasih
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Moderna Bil
    Fantastiskt trevliga och service inriktade
  • Jonas
    Jonas skrev om Moderna Bil
    Seriös och trovärdig firma med snabb respons och smidig affärsprocess.
  • Christer B
    Christer B skrev om Moderna Bil
    Mycket trevlig och smidigt på alla sätt och vis.
  • Agustin C
    Agustin C skrev om Moderna Bil
    Bra bemötande av säljaren och en seriös företag som hålller vad dom lovar, jättenöjd.
  • Roland H
    Roland H skrev om Moderna Bil
    Kort och gott. Ett mycket bra företag. Skulle köpa bil där igen
  • Stefan Gustav S
    Stefan Gustav S skrev om Moderna Bil
    jag fick ett bra bemötande och fick hjälp med det jag ville
  • Tapio G
    Tapio G skrev om Moderna Bil
    Vänligt bemötande. God och smidig service.
  • Kalle S
    Kalle S skrev om Moderna Bil
    Ett trevligt mottagande och god service!
  • Salar T
    Salar T skrev om Moderna Bil
    Köpte en Fiat 500 av Robin på Moderna Bil. Trygg och kunnig samt bra service gjorde att vi kom överens. Jag rekommenderar Moderna Bil varmt.
  • Kim E
    Kim E skrev om Moderna Bil
    Trygghet, tydlighet och ärlighet gjorde att jag ifjol förvärvade en Audi A4 av Christian på Moderna Bil. Upp till idag inga konstigheter och han är fortfarande tillmötesgående om jag behöver något. Detta gör att min nästa bilaffär uteslutande kommer att äga rum hos Moderna Bil.
  • Per
    Per skrev om Moderna Bil
    Vi har köpt en begagnad bil hos Andreas på moderna bil. Fjärrnyckeln fungerade inte klockrent men han fixade en ny till leverans. När vi hämtade bilen gnisslade en av bromsarna men det ordnades omgående på plats så vi kunde åka därifrån med en bil i bra skick. Bra bemötande och service, vi skulle gärna köpa bil av Andreas igen! Har kört med bilen drygt en månad nu och är nöjda.
  • Karl E
    Karl E skrev om Moderna Bil
    Vi har köpt 8 bilar av Andreas Berggren. Håller alltid sitt ord, bra service, smidiga affärer. Om det har varit något strul med någon bil har detta korrigerats omgående.
    Vi kommer försätta köpa våra bilar hos Modernabil.
    Skulle absolut rekommendera Modernabil till vänner!

KI RÖR AB

Dåntorpsvägen 3, 136 50 Jordbro