Alla kategorier Målare Stockholms län Upplands Väsby Moderna Måleriet Stockholm AB

Moderna Måleriet Stockholm AB

Vallmovägen 12, 194 68 Upplands väsby — Visa karta

Vi på Moderna Måleriet är ett måleriföretag i Stockholm som sysslar med allt mellan invändiga och utvändiga måleriarbeten samt tapetsering och mindre snickeriarbeten. Dessutom har vi gott om kontakter i alla branscher så att helrenoveringar kan göras enbart genom att du kontaktar oss.

Vad behöver du måla? Vi vänder oss till både privatpersoner, företag och fastighetsägare. Inget jobb är för stort eller för litet för vår firma.

Självklart håller vi hög servicenivå och lämnar garanti på utförda jobb.

Varmt välkommen till oss!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 62 kunder tycker om Moderna Måleriet Stockholm AB

• 2019-04-14

Sara S skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Anlitade Moderna Måleriet för målning/tapetsering. Vi hade ont om tid att hinna få allt klart inför inflytt men vi hade inte behövt oroa oss! Allt var klart i tid och vi är supernöjda med resultatet. Bra kommunikation, trevlig personal och toppenresultat! Rekommenderar verkligen Moderna Måleriet! Läs mer
  • 2019-04-13

beatriz g skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Tapetsering och målning. Petri är pålitlig, punktlig, proffesionell, ... rekommenderas!! Läs mer
  • 2019-04-13

david j skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Vi använde Moderna Måleriet för en stor renovering i vårt nyköpta hus. Vi är mycket nöjda med pris och service. Slutresultatet blev fantastiskt, och vi har varmt rekommenderat Moderna Måleriet till flera vänner som skulle renovera! Läs mer
  • 2019-04-12

magnus e skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Håller utlovade tider! Hög kvalitet på utfört arbete. Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-01-31

thomas h skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Målning av sovrum - professionellt bemötande, utlovat pris och tid. Bra resultat! Läs mer
  • 2019-01-29

åsa b skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Snabbt och effektivt och ett väldigt trevligt bemötande.Efter första telefonkontakten tog det bara några dagar sen var fondtapeterna på plats.Supernöjd!!
    Kan varmt rekommendera detta företag till alla. Läs mer

katarina l skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Målade om kök, tak, vägg, panel o insida fönster. Ett mycket bra utfört jobb av Johan. Helt nöjd. Läs mer
  • Ann-Christin f

2018-12-27

Ann-Christin f skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Jag fick hjälp att tapetsera endast en vägg. Kom på precis innan jul att jag behövde hjälp med det. Trots hög arbetsbelastning inför jul, så kom redan nästa dag en mycket trevlig, noggrann o proffsig kille! Snabb service och ordentligt utfört, så är supernöjd med bemötande och jobbet. Tummen upp! Läs mer

thomas n skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Snabba med snyggt resultat.
    Täckte även mer än det jag själv gjorde för att minimera slipdamm i hela huset. Läs mer

gudrun l skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Tapetsering och ommålning. Vi blev mycket väl bemötta av företaget. De förväntningar vi hade om ett snabbt och proffsigt utförande.levde företaget upp till med råge. Dessutom ett trevligt bemötande av de som gjorde jobb hos oss. Rekommenderar de absolut och har redan tipsat flera vänner! Vi kommer också själva att anlita företaget igen. Och Petri är en klippa. Läs mer
  • eva m

2018-12-27

eva m skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Moderna måleriet har hjälpt mig med att måla om min lägenhet, bygga väggfast hylla o sätta upp diverse hyllplan i övriga rum.
    Jag fick jättefin hjälp med planeringen som skulle synkas med golvslipning, de höll tiderna o både började o avslutade sina uppdrag enl avtal. Och de gjorde jobben så bra. Jättenöjd. Professionellt bemötande o utförande. Läs mer
  • 2018-11-05

agneta p skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Tack för att ni kunde ställa upp för oss med kort varsel! Trevliga, snabba killar som gör målningen utmärkt! Vi kommer definitivt vända oss igen till Petri med teamet. Rekommenderas starkt!
    Agneta &Thomas, Bollstanäs Läs mer
  • 2018-10-01

linnea e skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Har tidigare mycket god erfarenhet. Noggrann och lätt att förstå vad man vill ha gjort. Läs mer
  • 2018-09-30

julia o skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Vi fick hjälp med att måla om hela lägenheten. Vi bodde i lägenheten under tiden men tack vare gott samarbete med killarna så gick det bra. De var duktiga på att hålla rent och snyggt omkring sig. Resultatet blev också mycket lyckat. Vi är väldigt nöjda kunder och rekommenderar gärna Moderna måleriet. Läs mer
  • 2018-09-30

jan h skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Smidig och trevlig kontakt, punktligt och klanderfritt arbete. Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2018-09-27

erik l skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Duktiga och snabba. Har hållit alla datum som bestämts. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • rikard j

2018-08-15

rikard j skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Moderna måleriet målade om samtliga
    fönster på min villa både invändigt och utvändigt.
    Precis som vid tidigare utförda uppdrag var både utförandet och bemötandet mycket proffsigt. Läs mer
  • anders k

2018-08-15

anders k skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Måln villa utvändigt
    Snabbt jobbat
    Tjänstvilliga proffsiga målare Läs mer
  • 2018-08-14

Stig Peter J skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Har gjort ett bra jobb. Lätt att få sina önskemål gjorda Läs mer
  • Sara H

2018-07-09

Sara H skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Önskade hjälp med att bygga och färdigställa en vägg. Hantverkarna kom på utsatt dag och tid och levererade toppresultat. Arbetet var klart nästkommande dag och jag är jättenöjd. Bra bemötande, nogranhet och ett extra plus för att man inte lämnade något skräp efter sig. Läs mer
  • 2018-06-13

håkan o skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Måleri fasad och inomhusvägg.
    Bemötandet var bra och det arbetades effektivt. Läs mer
  • 2018-06-12

catrin k skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    riktigt duktiga! Väldigt bra service. Noggranna och duktiga! Vi är supernöjda Läs mer
  • 2018-06-02

inger s skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Fasadmålning, fönster och plåt. Duktiga, noggranna killar. Målade även på helgen. Läs mer
  • sofie a

2018-05-28

sofie a skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Proffsigt bra och effektiv. Bra bemötande o snabba svar vid frågor. De löste problem som uppstod längs vägen.
    Vi fick hjälp med att bygga en vägg samt tapsering i tre rum. Det blev superfint. Läs mer
  • 2018-05-25

Mia R skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Jag har använt Moderna Måleriet många gånger och kan varmt rekommendera dem. Alltid trevliga och proffsiga. Läs mer
  • peter b

2018-05-20

peter b skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Anlitade Moderna Måleriet för omtapetsering av två sovrum.
    Har anlitat dem flera gånger tidigare, så vet att de gör ett bra jobb. Så vart det även denna gången. Supernöjda.
    De är snabba, noggranna bra priser ock mycket trevlig personal. VI kommer definitivt anlita dem igen. Läs mer
  • 2018-05-17

ari t skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Målning husgavel och byte av vindskivorna.
    Möte med företaget var Ok. Startdatumet och tiden att utföra arbetet fick jag veta.
    Priset till arbetet fick jag samma dag
    Att det som vi kom överens blir fackmässigt utfört och att tiden skall hållas. Allt gick perfekt. Resultatet var myclet bra.

Killarna var trevliga och gjorde allting bra. Jag är mycket nöjd med företaget och snabbheten för utförandet av arbetet. Läs mer
  • Catherine R

2018-05-17

Catherine R skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Jag skulle ha hjälp med att lägga in heltäckningsmatta och att måla och i och med att jag anlitat moderna måleriet tidigare och blivit väldigt nöjd så föll mitt val även denna gång på dom. Och jag blev inte besviken!! Proffsiga, snabba och väldigt trevligt bemötande. De kommer på tid och jobbet blir gjort på utsatt tid och resultatet var strålande. Superglad för mitt nya sovrum. Tack moderna måleriet!/Catherine Rosengren Läs mer
  • 2018-05-09

Gunnar S skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Målning husfasad. Blev väl bemött o enkel kommunikation via epost o SMS. Arbetet utfördes på ett mycket bra sätt o vi blev väl bemötta. Mina förväntningar var väl att få huset målat men jag blev mycket positivt överraskad av o imponerad över utförandet. Sättet att jobba o hålla rent omkring sig mm. Arbetet utfördes tidigare på säsongen än förväntat o vi är så nöjda. Det var oxå lätt att få kontakt med chefen Petri. Vi skulle anlita dem igen o inte tveka att rekommendera dem i vår bekantskapskrets. Vi uppfattade priset som rimligt. Gunnar Stetler Läs mer
    2018-05-09 Petri S svarar Gunnar S
    tack så mycket ses när det blir mer målning grabbarna hälsar
  • 2018-05-07

ulrika r skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Målnnga av ett rum. Enkel lätt att få kontakt fin utförlig offert. Snabbt och ett bra utfört jobb. Rekommenderas värmt. Läs mer
  • 2018-05-05

claudia h skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Moderna måleriet målade om vårt kök, vardagsrum och hall samt slipade golven i rummen. Allt blev jättefint och arbetet genomfördes på utsatt tid. Arbetet gick snabbt och kommunikation med Petri var enkel! Vi är jättenöjda och kommer anlita dem igen när vi behöver hjälp! Läs mer
  • 2018-05-03

martin e skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Anlitade moderna måleriet första gånger för 10 år sedan, har blivit ett antal renoveringar sedan dess. Deras kunskap och känsla för service gör dom till det självklara valet för oss när vi ska måla! Läs mer
    2018-05-04 Petri S svarar martin e
    tack martin ses snart igen för lite målning
  • 2018-05-03

anders e skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Som färghandlare har jag under många års tid rekommenderat Petri och Moderna måleriet och har aldrig fått någon negativ feedback. Läs mer
    2018-05-03 Petri S svarar anders e
    tack anders . kan varmt rekommendera nordqvistfärg mycket trevliga och kunniga
  • 2018-05-02

Km Däck & Fälgspecialisten skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Punkig .ssmt felfritt jobb kan starkt rekommendera Läs mer
  • 2018-04-18

calle l skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Mordena måleriet gör ett snabbt och väldigt bra jobb. Kommer använda dem i framtiden igen!!! Läs mer
  • Christian K

2018-04-08

Christian K skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Jag har använt mig utav Moderna Måleriet under flera års tid och i tre av mina hem. Jag har alltid varit nöjd med både slutresultatet och dialogen innan och under arbetet, samt att jag rekommenderar dom till mina vänner i Stockholmsregionen. För mig är Petri och Moderna Måleriet lika med kvalité och trygghet. Läs mer
  • 2018-04-06

tobias t skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Bara så ni vet. Ska ni måla om, tapetsera eller liknande så andvänd er av Moderna Måleriet. Snabba, duktiga och man blir såååå nöjd. Min dotter är så nöjd med sitt rum och då är ju pappa nöjd med så klart. Tack och snart kör vi resten. Läs mer
  • 2018-04-06

Rainer & Getta S skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Renovering av villa, utmärkt bemötande.
    Upplevelsen var utmärkt. Läs mer
  • kim k

2018-04-06

kim k skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Div målningsarbeten. Bra bemötande och kommunikation om arbetsupplägg, tidsåtgång och kostnad. Läs mer
  • lena s

2018-04-05

lena s skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Jag blev bemött på ett mycket förväntasfullt sätt!
    Och arbetet med tapetsering blev utmärkt! Läs mer
  • 2018-04-02

nina s skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Vi beställde målning av tak, väggar, element samt golvslipning. Efter ett par incidenter och diskussioner är vi nöjda med jobbet. Läs mer
  • 2018-04-01

nina y skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Mycket bra resultat. Riktigt nöjd! Läs mer

nicklas j skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Efter att ha fått ett gott intryck så levererade Moderna måleriet över förväntan!
    Mycket nöjd! Läs mer

cathrina n skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Trevliga, kunniga och pålitliga! Läs mer

Denny R skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Ett företag med bra service samt håller bra kvalite. Läs mer

johan a skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Motivation är vad som får dig att starta,
    Vanan är det som håller dig igång.
    Frihet för alla.
    Johan, Dalarna Läs mer

jeanette a skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Vi anlitade Moderna Måleriet för målning av taket i kök och hall. Målningen blev väldigt fint gjord av Petri och den blev klar på den tid som var sagt, så vi är mycket nöjda! Läs mer

nelson m skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Professionellt företag, från första kontakt till genomfört arbetet. Läs mer

daniel e skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Moderna Måleriet Stockholm AB! Levererar alltid i världsklass!! Tack för ett fantastiskt arbete👍🏼 Läs mer

rune h skrev om Moderna Måleriet Stockholm AB
    Bra bemötande med godkänt resultat på utfört arbete i prisklassen som angetts.
    Man får det man betalar för. Läs mer

Vallmovägen 12, 194 68 Upplands väsby