Michael Wisting

Michael Wisting

Michael Wisting är mäklare på MOHV Lund

Michael Wisting har varit registrerad mäklare sedan 2008-02. Michael Wisting har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 199 omdömen med ett betyg på 4.8. Michael Wisting har haft 35 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

199 omdömen om Michael Wisting

Sedan starten hos Reco 2015
Lucas H
Brunnshög

Erfaren och proffsig! Bra magkänsla för läget och marknaden. Enkel att ha göra med.

Ann B
Sålde sitt hus med hjälp av Michael Wisting en del av MOHV Lund
Järnåkra/Stadsparken

Mycket trevligt bemötande vilket gjorde att vi från början valde Michael till att hjälpa oss med försäljningen av huset. Vi hoppades få ett högre pris än vi fick men det gick trögt pga en sämre bostadsmarknad under hösten. Försäljningen tog tid och krävde flera visningar för att ge resultat, men Michael var hela tiden positiv och lyhörd för våra krav.

Christian J
Köpte sitt hus med hjälp av Michael Wisting en del av MOHV Lund
Väggarp

Michael har hela tiden genom vår process varit väldigt ärlig, hjälpsam och professionell. Sedan vi först hade kontakt har han hållit kontakten så fort något uppdaterats i processen. Vi är väldigt nöjda med Michael och kan med gott samvete rekommendera honom.

Bengt Ingvar W
Sålde sitt hus med hjälp av Michael Wisting en del av MOHV Lund
Ladugårdsmarken

Vänligt bemötande, förklarar tydligt hur försäljningen kommer att ske och ordnar med all pappersarbete, och bankärenden mm

Alexander K
Norra Fäladen

Michael, var underbar när han hjälpte oss med köpet av vårt nya hem. Tack så mycket och jag kan bara rekommendera honom. Men kommer också gärna att komma tillbaka till honom om vi behöver en fastighetsmäklare

Jusuf C
Värpinge

Vi är glada och nöjda att vi lyckades sölja vår objekt i svåra tider, du fixade detta bra! Tack! MVH Jusuf

Per J
Sofiaparken

Bra bemötande Kunnig om objekten. Kunnig om processen. Tillgänglig Mvh / Per

THERESE F
Värpinge

Michael är trevlig och proffsig! Hade gärna anlitat honom i framtiden! :-)

Aldina C
Värpinge

Engagerad och gör sin bästa. Önskade bara lite mer information efter visningar om vad som hände.

Helena B
Östra Torn

Första gången jag kontaktade Michael var han upptagen men Michael ringde upp strax där efter - toppen! Trevlig och tillmötesgående. Köpet har gått smidigt och enkelt!