Mol AB

Kylarevägen 2A, 587 23 Linköping — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Mol AB

• Stefan A
    Stefan A skrev om Mol AB
    Ja, efter alla dessa år kan man bara konstatera att misären fortsätter. Aldrig någonsin har man fått en effektiv servering på denna restaurang. När man dyker upp verkar personalen helst vilja att man inte beställer. Och gör man det på drive-thrun blir man ofelbart placerad på en parkeringsplats för att vänta på sin enda cheeseburgare. Och går man in - förbered er på en franskinspirerad lunch - och då menar jag inte smakerna. Bara tiden. Vad man än beställer så är det minst 10 minuter innan det finns. Inte ens den gången jag frågade vad som fanns och beställde det, så gick det vägen. Då var pommesen slut och behövde fyllas på med fryst och friteras.

Efter att ha läst de andra recensionerna och själv ha besökt 30-tals olika McDonalds runt om i landet är nu slutbeskedet solklart:
    Det här är Sveriges sämsta McDonalds.
    Det här har varit Sveriges sämsta McDonalds sen dem öppnade.
    Det här kommer nog att vara Sveriges sämsta McDonalds så länge de har öppet.

Men hoppet är det sista som överger människan. Eller var det demens som gjorde att jag gjorde ett återbesök nyligen? :-(
  • Hanna A
    Hanna A skrev om Mol AB
    Vi refererar till det här McD's som snabbmatsrestaurangen där kunden alltid kommer som en överraskning. Det går extremt långsamt att få sin mat. Det missas ständigt med innehållet i drive-in-påsarna och jag vet inte hur många gånger jag har fått be dem att fylla på pommes fritsen i behållarna eftersom de bara är halvfulla. Jag brukar aldrig be om sådant annars, men den här restaurangen är så dålig att man bara måste. Konsekvensen är att vi numera aktivt rekommenderar folk att inte åka dit om de vill ha just snabbmat; det kommer nämligen inte att hända att någon kund kommer få sin mat snabbt där. Själva har vi börjat åka till Max, som ligger ett par km längre bort från vårt hus sett. Det går nämligen snabbare för oss att åka dit, få maten och komma hem för att äta den än om vi åker till McD på Kylarevägen. Efter att ha försökt handla där i fem års tid, man vill ju gärna hoppas att problemen är av övergående art, ger vi nu offentligt upp.
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Mol AB
    Det här kan mycket väl vara det absolut sämsta McDonalds i hela Sverige. Otrevlig och riktigt långsam personal, man får alltid vänta på maten, som när man öppnar kartongen kan tro att personalen jonglerat med. Använder man sig av Drive-In så är det ett tvång att kontrollera så att innehållet stämmer gentemot beställningen för det är föga troligt att det gör det. Bortglömd pommes, hamburgerkartonger på högkant, hela mål bortglömda är bara utdrag av vad den här restaurangen har missat att packa. Inte helt underhållande när man som vi bor 2 mil därifrån och man upptäcker detta när man kommer hem. Det är inte det lättaste att åka tillbaka och hämta det som glömts och kompensationen kommer allt som oftast (om man ringer och klagar) som rabattkuponger som återanvänts så många gånger så datumet inte gäller längre.

Kylarevägen 2A, 587 23 Linköping