En del av Moogio - moogio.se
Välkommen till Moogio Jönköping!

På Kämpevägen 17 i Jönköping hittar du Moogio Jönköping. Din återförsäljare av Markiser och Gardiner i Jönköping med omnejd. Vi på Moogio Jönköping garanterar alltid service av högsta kvalitet när du handlar solskydd, persienner eller markiser hos oss.

Du som kund är alltid vår högsta prioritet då vi drivs av att hitta den bästa lösningen för dig. Välkommen att kontakta oss för att få rådgivning, måttagning eller montering på plats i din bostad eller arbetsplats. Vi som arbetar här heter Klaus och Mats!

Läs vad 13 kunder tycker om Moogio Jönköping 2

2021-10-17
    Jättebra service med trevlig personal! Bra produkter med ett bra pris. Har haft deras motorstyrda markiser i några månader nu och är väldigt nöjd.
    Tack för ditt fina omdöme om oss Daniel. Mycket kul att att du är nöjd, då är även vi på Moogio i Jönköping nöjda. :)
    2021-10-17
    Mycket proffsig och fackmannamässigt utförd installation. Mycket noggrann och tillmötesgående. Toppbetyg helt enkelt
    Tack för ditt fina omdöme om oss på Moogio i Jönköping Johannes.
    Nöjda kunder är det bästa vi vet! :)
    2021-10-16
    Trevligt bemötande av kunnig personal. De hjälpte till att byta vår makisväv i befintlig ställning utan att försöka sälja på mer än nödvändigt. Detta uppskattar vi. Även resultatet blev riktigt bra. Kan varm rekommendera Moogio.
    /Andreas Weister
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme Andreas, nöjda kunder är vårt mål 😃

Mats
    2021-10-14
    Proffsigt bemötande, smidig kommunikation.
    Vi är väldigt nöjda med Duette-gardinerna!
    Hej Irene!
    Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme, härligt att ni är nöjda. Kul att få montera Duetter i tre olika väderstreck:)
    Mvh Mats
    2021-10-13
    Härligt bemötande, bra pris och snabb installation från att grejerna levererats. 10/10!
    Stort tack för ditt omdöme om oss på Moogio Jönköping Dany.
    Kul att ni är nöjda! :)
    2021-10-12
    Superbra dialog framför allt. Det skapar förutsättningar för allt det övriga. Enka att ha o göra med och väldigt serviceminded.
    Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme om oss på Moogio i Jönköping David. Kul att ni är nöjda! :)
    2021-10-12
    - Bra service
    - Snabb återkoppling
    - Så snart material anlänt, bokades en monteringstid.
    - Snabb montering
    Stort tack för ditt omdöme om oss på Moogio i Jönköping Ingela. :)
    Kul att ni är nöjda!
    2021-10-08
    Smidiga att ha att göra med.
    Bra presentation vid första möte vilket resulterade i en beställning. Kan sin sak, håller vad de lovar... så här långt :).
    Bra att Klaus på Moogio informerade om tänkt leveransdag och vid förändring återkom med information.
    Markiserna är på plats och vi är nöjda.

Janarne Wetterheim
    Tack för ditt omdöme om oss Janarne och kul att höra att ni är nöjda med fönstermarkiserna. När ni är nöjda är även vi på Moogio i Jönköping nöjda. :)
    2021-10-07
    Väldigt bra bemötande. Väldigt bra på att svara. Både snabbt och bra svar. Ger även rekommendationer vad som fungerar och vad som inte fungerar. Vi har köpt både vertikalmarkiser och solsegel från Moogio. Båda är vi riktigt nöjda med. Märktes att det var bra kvalite och det har varit väldigt lätt att rengöra.
    Tack för ditt fina omdöme om oss Björn. Kul att ni är nöjda med våra produkter, det var riktigt kul att kunna hjälpa er med ert behov av solskydd. Det blev mycket fint med solseglet över er uteplats och vi hoppas att ni ska få mycket glädje av det under många år :)
    2021-10-07
    Väldigt trevlig personal. Köpte motordrivna screenmarkiser, fungerar utmärkt!
    Tack för ditt omdöme Tommy. Kul att ni är nöjda med markiserna, då är även vi på Moogio i Jönköping nöjda. :)
    2021-10-07
    Bra bemötande, service, enkelt att kommunicera.
    Tack för ditt omdöme Arvid. Vi tackar så mycket för förtroendet att vi fick leverera och montera markiserna hos er. Hoppas att ni ska bli riktigt nöjda med dem och att de kommer att göra nytta för ert inomhusklimat.
    2021-10-07
    Bra bemötande och service! Kan varmt rekommenderas.
    Stort tack för att du tagit dig tid att ge oss ditt omdöme Andreas.
    Bra bemötande
    Kraftigt försenad leverans
    Stort tack för ditt omdöme Jan. Ber verkligen om ursäkt för att ni fick vänta så pass länge på markisen, det har varit en besvärlig sommar med alla förseningar och komponentbrister som uppstått i pandemins spår. Hoppas att ni ska bli riktigt nöjda med markisen och få mycket nytta av den framöver.