Trafikskola Stockholms län Nacka N Trafikskola Handledarutbildning
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 28 kunder tycker om Handledarutbildning

• Monika S skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Det var en bra utbildning som skapade
    goda förutsättningar för att klara uppgiften som handledare. Bra att delta i kursen tilllsammans med den som ska handledas. Bemötandet var gott och levde väl upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Johan S skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Mycket bra och trevlig kurs. Innehållet motsvarade förväntningarna. Läs mer
  • Ronny P skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Bra kurs. Trevligt bemötande och tydlig information. Läs mer
  • Elin C skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Jag uppfattade det som att handledarkursen var genomtänkt och bra utförd, men som den som ska övningsköra tycker jag att det i vissa lägen var svårt att förstå då uttryck och regelnamn användes på sätt som förutsatte att man innan kände till deras betydelser. Men överlag var jag nöjd över kursen. Läs mer
  • Rickard Adam K skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Mycket trevligt och bra bemötande. Dessutom kunnig och intressant kursledare! Läs mer
  • Saga F skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Det var väldigt långdraget. Förklarade inte heller så mycket för eleverna, utan det var väldigt riktat mot handledarna, ex de förklarade inte högerregeln. Läs mer
    2017-10-29 Robert E svarar Saga F
    Hej Saga!
    Tack för ditt svar. Vi tar till oss av din kritik och ska göra vad vi kan för att upplevelsen ska bli ännu bättre.
    Vi önskar dig all lycka i körkortstagandet och hoppas att vi kan/får hjälpa dig om du har några frågor framöver.

Robert
  • Fakhruzzaman C skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Jag blev välmött. Kursledaren var saklig & kunnig. Det var bra disciplin under tiden jag var där. Jag hade en bra upplevelse på utbildningen. Läs mer
  • Alkisti L skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Vår lärare var en pedagogisk, trevlig, man med humor och tålamod!! Toppbetyg!! Läs mer
  • Claes Olof R skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Förväntade mig något urtråkigt. Men tiden gick fort och handfasta råd gavs. Läs mer
  • Joris A skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Mycket nöjd. Många saker som kändes som upprepning av saker vi redan visste, men som helt klart behövde upprepas Läs mer