Handledarutbildning

Handledarutbildning en del av N Trafikskola

Läs vad 31 Läs vad Handledarutbildning

• 2019-01-27
    Trafikverkets krav borde omfatta en viss information istället för att man bara ska ha en kurs i minst 3 timmar för att få börja övningsköra. Informationen vi fick på mötet kunde gått på 1 timme max. Det blev alltså väldigt långdraget och tråkigt.
  • 2019-01-25
    Alldeles för lång tid för informationen man skulle ta del av. Stor risk för att man tappar folks uppmärksamhet när tempot är så lågt. Inte alls handledarens fel vad jag förstår utan tvärtom myndighetens fel som ställer krav på att det ska ta ca 3-4 timmar. Kursen hade korats av på max 2 timmar och intresset hade varit högre då från alla deltagare.
  • 2019-01-25
    Handledarutbildning Robert var en fantastiskt engagerad utbildare! Många tips, förslag, exempel och med humor. Även när delar av publiken började krokna fortsatte Robert med samma kraft och engagemang. Tack så mycket!
  • 2017-11-29
    Det var en bra utbildning som skapade goda förutsättningar för att klara uppgiften som handledare. Bra att delta i kursen tilllsammans med den som ska handledas. Bemötandet var gott och levde väl upp till våra förväntningar.
  • 2017-11-28
    Mycket bra och trevlig kurs. Innehållet motsvarade förväntningarna.
  • 2017-11-27
    Bra kurs. Trevligt bemötande och tydlig information.
  • 2017-10-30
    Jag uppfattade det som att handledarkursen var genomtänkt och bra utförd, men som den som ska övningsköra tycker jag att det i vissa lägen var svårt att förstå då uttryck och regelnamn användes på sätt som förutsatte att man innan kände till deras betydelser. Men överlag var jag nöjd över kursen.
  • 2017-10-29
    Mycket trevligt och bra bemötande. Dessutom kunnig och intressant kursledare!
  • 2017-10-29
    Det var väldigt långdraget. Förklarade inte heller så mycket för eleverna, utan det var väldigt riktat mot handledarna, ex de förklarade inte högerregeln.
    skrev om Handledarutbildning en del av N Trafikskola
    Hej Saga! Tack för ditt svar. Vi tar till oss av din kritik och ska göra vad vi kan för att upplevelsen ska bli ännu bättre. Vi önskar dig all lycka i körkortstagandet och hoppas att vi kan/får hjälpa dig om du har några frågor framöver. Mvh Robert

Robert E

Visa svar
  • 2017-10-29
    Jag blev välmött. Kursledaren var saklig & kunnig. Det var bra disciplin under tiden jag var där. Jag hade en bra upplevelse på utbildningen.

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte