Moped

21 omdömen om Moped

Sedan starten hos Reco 2017
Siri U
Skrev om Moped en del av N Trafikskola

vet ej vilket Mail resultaten skickas till, lite otydligt information

Svar från Moped

Hej Siri! Tack för att du tog dig tid att skriva, vi tar till oss av din information och jobbar på att upplägget ska bli ännu mer tydligt. Njut av en sommar med mopedkörkort.

Kevin J
Skrev om Moped en del av N Trafikskola

Kevin jacobsson Jag blev bemött på ett mycket trevligt och bra sätt, Robert som var min instruktör/lärare till mitt am kort var extremt trevlig och enkelt att prata med. Jag hade inte direkt några förväntningar över huvud taget ja trodde allt skulle gå bra och gå som vanligt och det gick delvis så men enligt mig var de mycket mycket bättre än vad jag förväntade mig, det var roligt att faktist lära sig samt att det var enkelt att fråga och prata om olika slags saker som inte bara var inom själva am kortet och det...

Elliot L
Skrev om Moped en del av N Trafikskola

Väldigt bra service enkelt att förstå!

Edvin S
Skrev om Moped en del av N Trafikskola

Man blev bemött på ett jätte bra sätt och de var super pedagogiska och lärde ut super bra

Svar från Moped

Hej Edvin! Tack för det fina betyget. Kul att du lärt dig en massa nya saker som är användbara i trafiken. Vi ses ute på vägarna framöver!!

Alfred R
Skrev om Moped en del av N Trafikskola

Trevligt bemötande och anpassning efter den individuella inlärningsförmåga. Hade bra förutsättningar och inga förväntningar. Am utbildningen var bra eftersom att man fick lära sig nästan allt som kom på teoriprovet.

Svar från Moped

Hej Alfred! Kul att du uppskattade utbildningen. Grattis till ett godkänt teoriprov på första försöket!!!

Eskil T
Skrev om Moped en del av N Trafikskola

Jag köpte en utbildning för Am körkort. Det var en bra utbildning där jag fick lära mig att manövrera mopeden och allt jag behöver kunna i trafiken. Jag känner mig ganska säker på teoriprovet men lite nervös. Det hjälpte mycket att göra test frågor på elevcentralen!

Alva S
Skrev om Moped en del av N Trafikskola

Jag tog ett AM-körkort på N trafikskolaJag hade en jättebra upplevelse, företaget var väldigt smidigt och alla som jag jobbade med var väldigt trevliga.

Gustav A
Skrev om Moped en del av N Trafikskola

Trots Corona så var det en bra utbildning med digitala lektioner Körningen gick också mycket bra

Indra S
Skrev om Moped en del av N Trafikskola

Gick moppekurs, jättenöjd så bra lärare också!

Ebba W
Skrev om Moped en del av N Trafikskola

Utbildning AM-körkort Bra och trevliga!