MC

5 omdömen om MC

Sedan starten hos Reco 2017
Stefan B

Trevlig och kompetent personal, skolan rekommenderas om du ska ta MC-kort som jag gjorde.

Robert E gillar detta
Svar från MC

Hej Stefan! Jag fick förmånen att följa med dig på körprovet, lugn som en filbunke (på utsidan) satte du manöver och trafikkörning. Grattis till mc-kortet! Vi ses ute på vägarna i fortsättningen. Mvh Robert

Christian E

Tack Robert med personal för all hjälp till mitt efterlängtade mc kort. Helt otrolig service med både bokning av lektioner och undervisning på banan och i trafik. Sist men inte minst den extratid du själv du lade ned och var med mig sista dagarna innan jag blev godkänd. Kan ge mina varmaste rekommendationer till alla som funderar på att anlita Er som trafikskola.

Svar från MC

Tack själv för det fina betyget! Vad glada vi blir att du uppskattar oss, och vi är jätteglada för din skull! :) //Nackagänget

Agaton Ö

Bra bemötande! Ärlig och rättvis uppskattning av antalet lektioner som behövdes för både mitt MC kort och B kort. Bra priser och framförallt grymma tips av Robert och Hussein som hjälpte mig på vägen till mina körkort. Kan inte säga något annat än att jag är väldigt nöjd med Ntrafikskola!

Svar från MC

Tack för de fina orden Agaton. Kul att vi har fått hjälpa dig med både bil och mc-utbildning. Underbart att oavsett vilken lärare du haft så har haft så har du fått de du behövt för att lyckas. Lycka till i fortsättningen och ha en underbar sommar!

Per C
Skrev om MC en del av N Trafikskola

Mycket professionellt bemötande och all personal kunde sina saker perfekt. Bea administration och mycket duktig instruktör vid övningdkörningen.

Svar från MC

Hej Per! Kul att du är nöjd med det jobb vi gör. Vi gör det bästa vi kan för att alla ska bli nöjda. Njut nu av en sommar med möjlighet att köra motorcykel. Mvh N Trafikskola

Hanna L

Väldigt bra och kunniga lärare. Schysst bemötande och all personal har varit väldigt hjälpsamma.

Svar från MC

Hej Hanna! Kul att du uppskattar utbildningen hos oss och att bemötandet varit bra. Vi gör vad vi kan för att alla ska trivas och utvecklas hos oss.