MC

Gamla Värmdövägen 6
131 37 Nacka — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om MC

• Christian E skrev om MC en del av N Trafikskola
    Tack Robert med personal för all hjälp till mitt efterlängtade mc kort. Helt otrolig service med både bokning av lektioner och undervisning på banan och i trafik. Sist men inte minst den extratid du själv du lade ned och var med mig sista dagarna innan jag blev godkänd. Kan ge mina varmaste rekommendationer till alla som funderar på att anlita Er som trafikskola. Läs mer
    2017-10-03 Therese G svarar Christian E
    Tack själv för det fina betyget! Vad glada vi blir att du uppskattar oss, och vi är jätteglada för din skull! :)
    //Nackagänget
  • Agaton Ö skrev om MC en del av N Trafikskola
    Bra bemötande! Ärlig och rättvis uppskattning av antalet lektioner som behövdes för både mitt MC kort och B kort. Bra priser och framförallt grymma tips av Robert och Hussein som hjälpte mig på vägen till mina körkort.

Kan inte säga något annat än att jag är väldigt nöjd med Ntrafikskola! Läs mer
    2017-07-24 Therese G svarar Agaton Ö
    Tack för de fina orden Agaton.
    Kul att vi har fått hjälpa dig med både bil och mc-utbildning.
    Underbart att oavsett vilken lärare du haft så har haft så har du fått de du behövt för att lyckas.

Lycka till i fortsättningen och ha en underbar sommar!
  • Per C skrev om MC en del av N Trafikskola
    Mycket professionellt bemötande och all personal kunde sina saker perfekt.
    Bea administration och mycket duktig instruktör vid övningdkörningen. Läs mer
    2017-07-22 Therese G svarar Per C
    Hej Per!
    Kul att du är nöjd med det jobb vi gör.
    Vi gör det bästa vi kan för att alla ska bli nöjda.
    Njut nu av en sommar med möjlighet att köra motorcykel.

N Trafikskola
  • Hanna L skrev om MC en del av N Trafikskola
    Väldigt bra och kunniga lärare. Schysst bemötande och all personal har varit väldigt hjälpsamma. Läs mer
    2017-07-28 Therese G svarar Hanna L
    Hej Hanna!
    Kul att du uppskattar utbildningen hos oss och att bemötandet varit bra. Vi gör vad vi kan för att alla ska trivas och utvecklas hos oss.

Gamla Värmdövägen 6, 131 37 Nacka