NEWEL AB

4.2

6 omdömen om NEWEL AB

Lars A
Skrev om NEWEL AB

Vår förening köpte 25 ladd stolpar för framtida el och ladd hybrid uttag Ni utförde installationen på ett bra och snabbt sätt Kontaktar man er får man en bra återkoppling i vissa frågor Vår förening har dock en del tekniska problem genom Charge Amps som måste justeras/åtgärdas för en mer 100% procentig funktionell laddnings åtkomst

Lars B
Skrev om NEWEL AB

Väldigt proffsig och trevligt. Mycket god produktkännedom och väldigt fin installation. Även väldigt god kännedom om regler och lagar för samfälligheter.

Malin B
Skrev om NEWEL AB

Professionella installatörer, färdigställde vår installation av 59 laddboxar på utsatt tid och med hög kvalitet. Rekommenderas!

Kjell B
Skrev om NEWEL AB

Se länken: https://newel.se/referenser/elbilsanlaggning-for-fartickegangens-sffs-sff/

Lars A
Skrev om NEWEL AB

Lite strul med laddarna som kunde lösas efter några telefonsamtal. Bra med ganska så personlig kontakt.

NEWEL A gillar detta
Svar från NEWEL AB

Hej Lars Skönt att vi kunde lösa problemet. Vår ambition är att alltid hitta en lösning som passar för kundens behov, både i samband med installation och därefter med hjälp av vår dedikarede supportavdelning. Vi är också glada för att just ni är vår kund!

Fredrik S
Skrev om NEWEL AB

Proffsig och trevligt bemötande. Flexibla för oss som kund.

NEWEL A gillar detta
Svar från NEWEL AB

Hej Fredrik Stort tack för din fina recention och inte minst för att ni valde oss som installatör!