Nordic Bil & Motor AB

3.7 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om Nordic Bil & Motor AB

• 2020-03-10

JOHAN L skrev om Nordic Bil & Motor AB
    Riktigt trevligt och bra bemötande, Och själva affären gick helt klockrent.! Läs mer
  • Reco tipsar!
    hanssonbil i Vänersborg
    4.6 / 5 i betyg — 55 omdömen
    Badge2019
    "Service och förbesiktning. Trevligt bemötande. Jag har de förväntningar att jag kan lita på ett väl utfört arbete, så att jag kan känna"
  • 2020-02-06

Farah Z skrev om Nordic Bil & Motor AB
    Köpte min bil därifrån och servicen var fantastisk. Snabb hemleverans då bilen levererades efter tre dagar. Jag är jättenöjd med bilen och rekommenderar detta företag. Läs mer
  • Lennart L

2019-09-28

Lennart L skrev om Nordic Bil & Motor AB
    Ringer och frågar om det är OK att komma till dom ca 1,5 tim senare för att ”klämma, känna och provköra” en specifik bil, vilket det skulle vara och t.o.m. rekommenderades att göras av kvinnan i luren. När jag kommer dit så får jag veta att jag inte får provköra bilen förrän i slutskedet av en ev affär, men att det ändå inte var aktuellt i det rådande vädret.
    Jag förklarade då att jag omöjligt kan veta om en affär över huvud taget skulle kunna vara aktuell om jag inte har provkört bilen. Detta fanns det ingen förståelse för.
    Förklarade för säljaren att jag hade åkt långt (ca 14 mil) för att jag blivit försäkrad i telefon om att en provkörning skulle vara OK, men inte heller detta fanns det någon förståelse för.

Klart sämsta bilhandlaren jag har varit med om i hela mitt liv och jag har ändå ägt lätt över 50 olika bilar och ett 30-tal motorcyklar genom åren. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Bilselect
    4.5 / 5 i betyg — 192 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Mycket väl bemött och mottagen, tack för affären"

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte