Nordic Green Energy

Arenavägen 41, 121 77 Johanneshov — Visa karta

Vi är Sveriges äldsta elbolag med 100% grön el. Sedan 2000 har vi sålt el från förnybara energikällor och vårt mål är att varje svenskt hushåll endast ska använda just grön el. Energin kommer från vind, vatten och sol - resurser som inte förbrukas utan reproduceras hela tiden.

Vi tycker att det är viktigt att du vet exakt vad du betalar för och inte få några dolda kostnader. Därför kommunicerar vi öppet med dig som kund, genom digitala kanaler för att spara på miljön! Dessutom kostar grön el inte mer än “vanlig” el, vi håller samma priser som andra svenska elbolag.

Att byta till grön el är en investering för både dig och miljön. Vi säljer solpaneler och solceller av högsta kvalitet och med dem kan du utöver att själv använda grön el också sälja den vidare till fler!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 257 kunder tycker om Nordic Green Energy

• Mats B
    Mats B skrev om Nordic Green Energy
    Toppen leverantör som fungerar mycket bra med konkurrenskraftiga priser.
    Har bytt till autogiro som fungerar jättebra, trevlig personal och flytt av avtal till ny adress gick mycket smärtfritt.
    Har bara bra saker att säga och rekommenderar Nordic Green starkt! Läs mer
    2018-05-17 Nordic Green Energy svarar Mats B
    Hej Mats,
    Vad kul att du är nöjd med oss. Tack för ditt fina omdöme och betyg.
    Ha en bra dag.
  • David K
    David K skrev om Nordic Green Energy
    Använde mig av min ångerrätt 2 dagar efter avtalet slöts.
    De svarade aldrig på mailet och gick ej att nås på telefon.
    Mitt tidigare elbolag hjälpte mig att koppla tillbaka mig på dem, men nu har Nordic Green Energy skickat dyr faktura till mig där de påstår att jag sagt upp avtalet för sent.
    När jag äntligen får tag på dem över telefon så påstår de att jag inte skickat något mail.
    Riktiga skurkar! Undvik! Läs mer
    2018-04-17 Nordic Green Energy svarar David K
    Hej David,
    Vi har nu besvarat dig i ärendet. Jag hoppas att du blir nöjd med vårt svar.
    2018-04-17 David K svarar Nordic Green Energy
    Ja tack. Det löste sig till slut.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Iza K
    Iza K skrev om Nordic Green Energy
    Ett företag som marknadsför sig med att -pressa ner priserna. Ni verkar pressa säljarna som därefter pressar mig. Nej tack Läs mer
    2018-04-18 Nordic Green Energy svarar Iza K
    Hej Iza, det är inte alls vår mening. Vi tycker att vi är ett riktigt schysst bolag med riktigt schyssta priser, och det vill vi förmedla. Jag antar att du är nöjd med ditt nuvarande elbolag, och det är ju jättebra. Ha en bra dag.
  • Anna B
    Anna B skrev om Nordic Green Energy
    Skitföretag, ingen kundtjänst öppen med normala tider för privatpersoner. 1 veckas svarstid på mail. Använder sig av Visma för att skicka betalningspåminnelser med felaktiga fakurauppgifter. Man blir skickad på inkasso även när man har mailat dem vid utebliven faktura. Eftesom de svarar över en vecka senare så hinner man bli skickad på inkasso med tillkommande avgifter. Ingen intern kontroll på något, men det går bra att skicka på inkasso hur snabbt som helst. Läs mer
    2018-04-18 Nordic Green Energy svarar Anna B
    Hej Anna, vad tråkigt att du har den upplevelsen av oss. Vi har haft det lite kämpigt i vår kundtjänst men det ska fungera mycket bättre nu. Om du vill ha hjälp med något kan du maila mig direkt på caroline.rydingberg@nordicgreen.se. Ha en bra dag.
    Vänlig hälsning, Caroline Chef Privatkund Nordic Green Energy
  • Christina L
    Christina L skrev om Företagskund en del av Nordic Green Energy
    Bra, lätt att kontakta, offert lämnades i tid med trevligt följebrev.
    Avtal tecknades. Läs mer
    2018-03-09 Nordic Green Energy svarar Christina L
    Hej Christina!

Stort tack för din feedback samt din och styrelsens fortsatta förtroende!

Hälsningar
    Mats
  • Björn H
    Björn H skrev om Företagskund en del av Nordic Green Energy
    Trevligt och tillmötesgående och hjälpsam med både ärendet och information. Intresserad och bemötande med snabb respons. Läs mer
    2018-03-09 Nordic Green Energy svarar Björn H
    Tack för din feedback Björn.
    Nöjet är på min sida!

Hälsningar
    Mats
  • Lina
    Lina skrev om Nordic Green Energy
    Riktigt otrevligt bemötande av telefonförsäljare. Ifrågasätter mig som kund och smutskastar andra elbolag. Läs mer
  • Emma A
    Emma A skrev om Nordic Green Energy
    Oförskämda telefonförsäljare. Otrevligt bemötande. Läs mer
  • anders c
    anders c skrev om Nordic Green Energy
    Sämsta Elleverantören jag haft avtal med. Sagt upp avtalet och ser inte någon anledning att någonsin komma tillbaka. Usel service och framför allt så har få av fakturorna kommit rätt vilket lett till att det första vi sett av fakturan är påminnelsen! Kass. Välj inte detta bolag. Läs mer
    2018-02-21 Nordic Green Energy svarar anders c
    Hej Anders,

Det verkar som att det mesta har gått fel här, vilket vi verkligen beklagar. Låt mig förklara processen så du kanske ser var det kan ha brustit. Fakturor från oss skickas antingen som e-faktura direkt till kundens bank, som e-postfaktura till angiven mail eller som pappersfaktura. Företagsnamnet på fakturan är Switch Nordic Green.

De fel vi kan tänka oss är att fakturan hamnat i skräppostmappen eller att brevet inte kommit fram med brevbäraren. Du får gärna ringa mig på 070 086 40 19 och berätta vad som hänt så vi kan åtgärda felet och kompensera dig. Är det så att du fick en påminnelseavgift utan att ha fått fakturan från början tar vi självklart bort den.

Med vänlig hälsning,
    Caroline Ryding-Berg, Privatkundschef, Nordic Green Energy
  • lennart Z
    lennart Z skrev om Nordic Green Energy
    Nordic green electric. Uselt elbolag med dålig service.
    När Kundkraft handlade av rubr bolag insåg jag inte att det var en gammal bekant lurendrejare med nytt namn. Tidigare Kraft och Kultur. Med medarbetare inblandade som var på eller över gränsen till lagen och med massor av besvikna kunder varav jag var en.
    De fakturerade med e-mail vilket ofta ger problem. Jag försökte byta till e-faktura och använde den adressen de uppgav på sin hemsida.
    Det gick inte. Banken accepterade inte företaget. (Gamla synder?)
    I augusti får jag så en kravfaktura. Jag hade inte fått någon faktura. De påstod att de skickat den. Vid kontroll visade sig att det fanns en faktura till jag inte fått. Har aldrig haft den minsta anmärkning på mina ekonomiska förehavanden.
    Kontaktade kundtjänst. En dam meddelade snorkigt att jag hade gjort av med fakturan. Någon annan förklaring fanns inte.
    Nu är det så att jag är utbildad lärare i dataanvändning med säkerhet som inriktning.Just mailkonton är särskilt utsatta för intrång. Själv har jag haft det två gånger som jag vet om och förmodligen ett antal gånger som jag inte sett.
    Damen ifråga är inte rätt informerad och hennes vassa tillrättavisande ton onödig. Kundservice som en gammal kommunistrepublik.
    Hon lovade att ansluta mig till e-faktura. Det är fortfarande efter en månad inte gjort.
    Jag fick papperskopia på de saknade fakturorna och betalade samma dag.
    Därefter mailade jag och ville veta att pengarna kommit fram, ärendet avslutats och även kravföretaget fått veta.
    Nordic green svarade inte.
    Jag mailade samma fråga igen . Inget svar.
    Jag mailade samma fråga igen .
    Inget svar.
    Nu har jag inte fått någon faktura för oktober vilket jag borde fått.
    Har mailat och frågat efter den. Inget svar.
    Jag byter elbolag. Får nu veta att det kostar 500 kronor i avgift. Det är det värt för att slippa Nordic green.

Betyg för detta elbolag är någonstans i källaren.
    Lennart Läs mer
    2017-10-13 Nordic Green Energy svarar lennart Z
    Hej Lennart,

Såhär bekräftar vi ingånget elavtal med Kundkraft-kunder
    1. Alla kunder får ett bekräftelsebrev från oss där vi bekräftar vilket elavtal du som Kundkraft-kund kommer att ha under det kommande året.
    2. I bekräftelsebrevet framgår också hur vi kommer fakturera dig. Om vi fakturerar via e-post skriver vi till vilken e-postadress vi kommer sända e-postfakturan. Där ber vi dig också att återkomma till oss om det är så att e-postadressen inte stämmer.

Såhär fungerar vår faktureringsrutin
    1. Elfakturan sänds till dig i början av varje månad. Vi har upplevt att e-postfakturan dessvärre av och till hamnar i skräpposten, vilket vi i så fall informerar om när kund hör av sig angående utebliven faktura.
    2. Uteblir betalning av faktura sänder vi ut en påminnelse genom Visma.

Såhär gör du för att få e-faktura
    Alternativ 1:
    Du meddelar oss att du vill få e-faktura samt vilken bank du har.
    Alternativ 2:
    Du går in via din Internetbank och anmäler att du önskar få e-faktura från oss. Du behöver då uppge vårt juridiska namn Switch Nordic Green AB.

-Nordic Green Energy har högsta kreditbetyg hos UC.
    -Nordic Green Energy är ett transparent elbolag som inte lurar in kunder i dyra och krångliga elavtal.
    -Nordic Green Energy följer alla lagar och regler. Och naturligtvis gäller det också våra medarbetare!
    -Vi som jobbar här är oerhört stolta över att Nordic Green Energy arbetar för en hållbar framtid.

På info@nordicgreen.se svarar vi alltid.

Caroline Ryding-Berg
    Chef Privatkund Nordic Green Energy
    2017-10-17 lennart Z svarar Nordic Green Energy
    Fakturorna de påstod sig ha skickat fanns inte i min e-post. När jag begärde kopior fick jag dem som papperskopia. Fyra gånger försökte jag sedan få kontakt med kundtjänst och de svarade inte. Det Caroline påstår att ni alltid svarar är således inte sant. Nedan skickade och obesvarade mail.
    Utdrag av e-postkontot nedan.
    1. 09/13 kl 15.35 till Johanna.h Nordic green
    2. 09/14 kl 11.34 till Johanna.h Nordic green
    3. 09/14 kl 15.56 till Info Nordic green
    4. 10/11 kl 17.00 till info Nordic green

Vad gäller anslutningen till e-faktura fick jag besked av Johanna 09/12 att hon skulle anmäla mig till efaktura eftersom min bank inte accepterade Nordic green. Det är fortfarande inte gjort. Nu behövs det inte.
    Fakturan för oktober har jag inte fått än. Och ag har noga kontrollerat e-posten. Jag har efterlyst den hos er sk kundtjänst som givervis inte svarat.

Och jag är inte ensam. Annkristin skrev 170701 om precis samma sak. Fakturor som inte kommit. Det finns fler liknande insaändare.
    Nordic påstår att man har god kundkontakt. Enligt oberoende site Elskling har man plats 120 bland svenska elleverantörer. Det finns således sämre. Men de är inte många.

Allt strul ovan räcker och blir över . Jag vill inte ha Nordic green som elleverantör.

Ni får gärna vara stolta men var gärna seriösa också.

Har fått reda på att det kostar ca 500kr att bli av med er. Det är billigt för att slippa allt strul. Fakturerar ni så glöm inte skicka fakturan.
    2017-10-17 Nordic Green Energy svarar lennart Z
    Hej Lennart,
    I vårt kundsystem framgår att vi har besvarat ditt mail den 11 september, två mail 13 september, ett mail 14 september och ett den 12 oktober. Jag sänder gärna över ett utdrag där detta framgår.

Liksom vi bekräftade i mail den 13 september så kommer fakturan i oktober till din internetbank enligt ditt tidigare önskemål.

Enligt lag är vi skyldiga att leverera el till dig, så länge du inte har tecknat elavtal med någon annan elleverantör. Om du önskar bryta elavtalet med oss rekommenderar jag därför dig att teckna elavtal med annan aktör.

Om du behöver ytterligare hjälp får du gärna kontakta mig.
    Caroline Ryding-Berg

Tel. 070 086 40 19
    E-post. caroline.rydingberg@nordicgreen.se
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Åse W
    Åse W skrev om Nordic Green Energy
    Hann aldrig börja med dem då jag flyttade och fick landskrona energi istället. Läs mer
    2017-10-13 Nordic Green Energy svarar Åse W
    Hej Åse! Du är varmt välkommen tillbaka när som.
    Vänligen, Caroline Nordic Green Energy
  • Ingegerd W
    Ingegerd W skrev om Nordic Green Energy
    Har blivit vänligt bemött .Endast el-leveranser, inga problem vid kontakt med företaget. Läs mer
    2017-10-13 Nordic Green Energy svarar Ingegerd W
    Hej Ingegerd,
    Vad kul att höra att du blivit väl bemött hos oss.
  • Bo N
    Bo N skrev om Nordic Green Energy
    Bra och fungerande. Ringde själva upp för att ställa följdfråga. Läs mer
    2017-10-13 Nordic Green Energy svarar Bo N
    Hej Bo! Tack för ditt fina omdöme om oss.
    Vänligen, Caroline Nordic Green Energy
  • Rödjer S
    Rödjer S skrev om Nordic Green Energy
    Jag har alldeles nyss tecknat elavtal med er via Kundkraft. Tidigare hade min man ett elavtal hos er, då han avled i juli behövde jag få eget avtal. Det var helt naturligt för mig att fortsätta hos er.
    Jag hoppas förstås att jag ska bli nöjd även i fortsättningen.
    Med vänlig hälsning Birgitta Rödjer Läs mer
    2017-10-13 Nordic Green Energy svarar Rödjer S
    Hej! Vad glada vi blir att du väljer att fortsätta vara kund hos oss och tack för det fina betyget. Vi ska göra allt vi kan för att du ska förbli nöjd i fortsättningen också.
  • Eide H
    Eide H skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    Jag har mycket kort erfarenhet av Nordic Green Energy. Ny kund.

Har blivit vänligt bemött de få gånger jag kontaktat dem. Läs mer
    2017-08-31 Nordic Green Energy svarar Eide H
    Hej Eide,

Vi önskar dig varmt välkommen till oss och hoppas att du ska fortsätta vara nöjd med vår kundservice.

Tack för fint betyg!

• Berit H
    Berit H skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    Förlängning av elavtal. Trevligt bemötande och ömsesidigt bra avtal Läs mer
    2017-08-31 Nordic Green Energy svarar Berit H
    Hej Berit,

Det gläder oss att du har valt att förlänga med oss och att du är nöjd med vår service.

Tack för ditt omdöme!

• Anders H
    Anders H skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    Förlängning av elavtal. Trevligt bemötande och ömsesidigt bra avtal Läs mer
    2017-08-31 Nordic Green Energy svarar Anders H
    Hej Anders,

Vad roligt att du ville förlänga med oss och att du är nöjd med vår kundservice.

Tack för gott betyg!

• Bengt-olov E
    Bengt-olov E skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    Jag upplever företaget på ett positivt sätt.
    Enkla fakturor.Att ur miljösynpunkt välja Nordic Green Energy
    känns tryggt. Att prisbilden är positiv gör att det i alla
    lägen känns bra. Jag har rekommenderat Nordic Green Energy
    till mina vänner Läs mer
    2017-08-31 Nordic Green Energy svarar Bengt-olov E
    Hej Bengt-olov,

Tack för dina fina ord, det uppskattas och gläder oss att få höra.

Ha det gott!

• Inga-lill S
    Inga-lill S skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    All vänlighet och hjälp med att överföra mitt namn vid vårt konto, då jag har mist min käre mans bortgång. Läs mer
    2017-08-31 Nordic Green Energy svarar Inga-lill S
    Tack Inga-lill för fint betyg!

Du är alltid välkommen att kontakta oss.

• Gudrun W
    Gudrun W skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    Jag hade glömt att uppge min nya e-postadress och gjorde det nu. Blev mycket vänligt bemött. Läs mer
    2017-08-31 Nordic Green Energy svarar Gudrun W
    Hej Gudrun,

Tack för ditt goda betyg!

Du är alltid välkommen att kontakta oss om vi kan vara behjälpliga med något.

• Anna H
    Anna H skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    Mycket hjälpsamma i samband med flytt. Läs mer
    2017-08-31 Nordic Green Energy svarar Anna H
    Hej Anna,

Vad roligt att höra. Det gläder oss!

Tack för din fina feedback.

Johanna, Nordic Green
  • Stina R
    Stina R skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    Har varit kund hos Nordic Green i flera år och känner mig nöjd.
    Hade nyligen tel.kontakt med dem för att förnya avtalet, som
    bands på tre år med fast pris.

För mig är det livsviktigt med grön energi. Är helt emot kol och
    kärnkraft. Jag lyckas hålla en väldig låg energiförbrukning, vilket
    är viktigt för mig för att vårt stackars klot ska överleva och ur
    "privat" synpunkt är det bra eftersom min pension är väldigt låg.

Det blev en stor extra bonus med den här enkäten eftersom den
    bidrar till barncancerfonden!! Läs mer
    2017-08-31 Nordic Green Energy svarar Stina R
    Hej Stina,

Tack för ditt fina betyg.

Vi är glada för att du är med och bidrar till en hållbar energiproduktion.

Vår vision är en värld där varje kilowattimme betyder en bättre framtid –
    för människa och miljö.

• Mats L
    Mats L skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    Bra konkurrenskraftiga elpriser, bra kundbemötande. Läs mer
    2017-08-30 Nordic Green Energy svarar Mats L
    Hej Mats,

Vad roligt att du är nöjd med oss.

Tack för fint betyg!

• Dan M
    Dan M skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    Bytt till dessa för mindre än 1 år sedan. Endast kontakt via nätet. Läs mer
    2017-08-30 Nordic Green Energy svarar Dan M
    Hej Dan,

Tack för ditt fina betyg.
    Vi hoppas att du ska fortsätta vara nöjd med oss.

Du är alltid välkommen att kontakta oss om du har några frågor eller funderingar.

• Karin M
    Karin M skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    Vi är nöjda med Nordic Green som vi haft i flera år. Nu flyttar vi och har ett abonnemang med Nacka Energi tills vidare. Men det säger inte att vi inte tar kontakt med er igen någon gång igen i framtiden. Just nu har vi ingen ork att hålla på att ändra något. Läs mer
    2017-08-24 Nordic Green Energy svarar Karin M
    Hej Karin,
    Vad kul att ni har varit nöjda med oss under flera år. Ni är varmt välkomna tillbaka när som.
    Hoppas ni trivs bra på er nya adress.
    Caroline, Nordic Green Energy
  • Anna K
    Anna K skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    Trevligt bemötande men ni hade inte riktigt koll på mitt avtal, fick jag ha själv. Läs mer
    2017-08-24 Nordic Green Energy svarar Anna K
    Hej Anna,
    Tack för ditt svar. Vi tar till oss av det för att jobba på att bli ännu bättre.
    Ha en bra dag.
    Caroline, Nordic Green Energy
  • Steen B
    Steen B skrev om Nordic Green Energy
    Hej. Fick snabbt svar av Malin på Nordic Green angående en påminnelse och avgiften togs bort direkt. Bra hantering och god kundvård. Läs mer
    2017-07-13 Nordic Green Energy svarar Steen B
    Hej Steen,
    Vad kul att höra, det ska jag hälsa Malin. Tack så mycket för fint omdöme.
  • Birgitte S
    Birgitte S skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    Nytt elavtal som jag är nöjd med Läs mer
    2017-07-10 Nordic Green Energy svarar Birgitte S
    Hej Birigtte,

Tack för ditt fina omdömme och det glädjer oss att höra att du är nöjd.

Vänliga hälsningar
  • Damien S
    Damien S skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    Jag har varit kund ett par år nu och inte haft några problem tills nu. Bra bemötande och jag trodde att allt skulle gå bra när jag skulle flytta till en annan lägenhet.... men icke. Skrev ett mail och berättade det som hände men inget svar...dåligt tycker jag. Läs mer
    2017-07-07 Nordic Green Energy svarar Damien S
    Hej Damien,
    Hör gärna av dig till mig på caroline.rydingberg@nordicgreen.se så kan vi se vad som har hänt och jag kan hjälpa dig vidare.
    Vänlig hälsning
    Caroline, Chef Privatkund Nordic Green Energy
  • Dammika B
    Dammika B skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    Bra kundservice bra lätt att kontakta Läs mer
    2017-07-06 Nordic Green Energy svarar Dammika B
    Hej Dammika,

Tack för ditt omdöme. Det gläder oss att höra!

Vänligen
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    I samband med att jag byte arbetsgivare glömde jag meddela att el-fakturan skulle skickas till ny epost-adress, jag tycker att det är dåligt av Nordic Green att omedelbart skicka ärendet vidare till ett inkasso-bolag vilket innebar 60 kr påminnelse-avgift för mig. Jag har alltid betalat fakturorna t o m före förfallodatum, Nordic Green borde kunnat kontakta mig t ex via sms och påminna om obetald faktura. Men jag fick (efter lång telefokö) enkelt ändra min epost och en faktura-kopia mailad till min nya epost... Läs mer
    2017-07-06 Nordic Green Energy svarar Marcus W
    Hej Marcus,

Tack för din feedback
    Jag för den vidare.

Vänligen
  • Urban B
    Urban B skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    Har haft tfn kontakt angående en faktura Läs mer
    2017-07-03 Nordic Green Energy svarar Urban B
    Hej Urban,

Tack för ditt omdöme, detta uppskattas och glädjer oss.

• Lajla O
    Lajla O skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    Har inte haft så mycket kontakt med dom.

Jag tycker att det har fungerat bra Läs mer
    2017-07-03 Nordic Green Energy svarar Lajla O
    Hej Lajla,

Tack för ett fint omdömme. Detta glädjer oss mycket att få höra och ta del av.

• Berit L
    Berit L skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    Jag köper el från företaget och betalar sen fakturan på elen som jag förbrukat. Hur betygsätter man en faktura? Läs mer
    2017-07-03 Nordic Green Energy svarar Berit L
    Hej Berit,

Hoppas att du gillar vår service om du kommer i kontakt med oss någon annan gång.

Med vänlig hälsning
  • Gunnar L
    Gunnar L skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    Jag anmälde en flyttning och blev vänligt och proffesionellt bemött Läs mer
    2017-07-03 Nordic Green Energy svarar Gunnar L
    Hej Gunnar,

• Gunnar H
    Gunnar H skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    bara bra allt utmärkt inget att klaga på Läs mer
    2017-07-03 Nordic Green Energy svarar Gunnar H

enl min uppfattning Läs mer
    2017-07-03 Nordic Green Energy svarar Anders J

• Ann-Kristine Ki O
    Ann-Kristine Ki O skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    De har skickat Efakturor påstår de. Men jag har inte fått några. Inte i skräppostmeddelanden, och heller inte i inkorgen. Inga påminnelserheller. Men däremot från inkasso. Har aldrig haft en elräkning som gått till inkasso. Ett skitföretag med attityd då vi kontaktade dem per telefon. Betyget är minus5 och det finn,S inte med i bedömningen. Hoppas att jag slipper dem i framtiden !!!!! Läs mer
    2017-07-03 Nordic Green Energy svarar Ann-Kristine Ki O
    Hej Ann-Kristine,

Om något gått fel till så rättar vi såklart till det.
    Vi skickar alltid påminnelsefakturor till din folkbokförnings adress.

Hör av dig till oss så hjälper vi dig.

• Christer J
    Christer J skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    Alltid snabb service när du ringer och inga långa telefonköer. Mitt byte av elleverantör till dem gick helt smärtfritt. Läs mer
    2017-07-03 Nordic Green Energy svarar Christer J
    Hej Christer,

Tack för ett fint omdömme och högsta poäng. Detta glädjer oss mycket att få höra och ta del av.

• Maria L
    Maria L skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    Fungerar bra, har inte behövt haft mycket kontakt men när jag haft det har det varit smidigt. Läs mer
    2017-07-03 Nordic Green Energy svarar Maria L
    Hej Maria,

Tack för ett fint omdömme och högsta poäng. Detta glädjer oss mycket att få höra.
    Du är alltid välkommen att höra av dig till oss så hjälper vi dig.

• Conny C
    Conny C skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    Jättetrevlig personal och kunnig, lätta att få tag på. Bra att ni ringer upp så man slipper stå i telefonkö Läs mer
    2017-07-03 Nordic Green Energy svarar Conny C
    Hej Conny,

Tack för ett fint omdömme och högsta poäng.
    Detta glädjer oss mycket att få höra och få ta del av.

• Sven E
    Sven E skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    Jag har inte haft något problem som kund. Läs mer
    2017-07-03 Nordic Green Energy svarar Sven E
    Hej Sven,

Tack för ett fint omdömme och högsta poäng. Detta glädjer oss mycket att få höra och få ta del av.
    Våra ambitioner är att lösa våra kunders frågor och ärenden så snabbt och smidigt som möjligt.

• Werner L
    Werner L skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    ville sälja solel från egen anläggning och fick ett svar på epost fungerade bra Läs mer
    2017-07-03 Nordic Green Energy svarar Werner L
    Hej Werner,

Tack för ett fint omdömme och din feedback. Detta glädjer oss mycket att få höra.

• Lennart G
    Lennart G skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    Den var bra, mycket snabbt svar på mailfråga Läs mer
    2017-07-03 Nordic Green Energy svarar Lennart G

• Lars B
    Lars B skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    Mycket trevligt och bra bemötande samt socialt beteende Läs mer
    2017-07-03 Nordic Green Energy svarar Lars B
    Hej Lars,

Du är alltid välkommen att höra av dig till oss så hjälper vi dig på bästa sätt.

• Majbritt P
    Majbritt P skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    Hej jag pratade om vår faktura, dom kan sända som E-post
    till oss. I stället för en pappersfaktura. Det var ett bra bemötande.
    Bolaget utses varje år efter efter elauktionen. Allt har varit bra
    hittills.

Med vänliga hälsningar Göran Pettersson Läs mer
    2017-07-03 Nordic Green Energy svarar Majbritt P
    Hej Majbritt,

• Terhi L
    Terhi L skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    Snabbt och bra löste man min fråga. Läs mer
    2017-07-03 Nordic Green Energy svarar Terhi L
    Hej Terhi,

• Birgitta A
    Birgitta A skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    Bra bemötande vid min kontakt via telefon. Läs mer
    2017-07-03 Nordic Green Energy svarar Birgitta A
    Hej Birgitta,

Tack för ett fint omdömme och högsta poäng. Detta glädjer oss mycket.

Vi finns alltid här via telefon eller e-mejl så du är alltid välkommen att höra av dig till oss.

• Per A
    Per A skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    Jag har bra erfarenhet. Inget att klaga på. Bra miljöval. Läs mer
    2017-07-03 Nordic Green Energy svarar Per A
    Hej Per,

Tack för ditt fina omdöme.
    Vi uppskattar detta mycket positivt.
    Genom att välja vår el så gör du skillnad för både vår miljö och vår framtid.

• Nilsson C
    Nilsson C skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    Har haft Nordic Green Energy som elleverantör tidigare och ska ha dom nu igen. De har skött sig helt ok. Läs mer
    2017-07-03 Nordic Green Energy svarar Nilsson C
    Hej,

Tack för den fina och positiva feedbacken från dig!
    Vi hoppas att du fortsatt kommer vara nöjd med oss och välkommen tillbaka till oss.

Arenavägen 41, 121 77 Johanneshov