Alla kategorier Webshop Nordisk Yta Nordisk Yta Webbutik

Nordisk Yta Webbutik

En del av Nordisk Ytanywebbutik.se
Ska du måla om eller vill uppdatera ett rum med nya tapeter? Nu behöver du inte längre bege dig till färgaffären för att köpa utom- eller inomhusfärg, penslar och rollers eller tapeter. I vår webbshop finns allt du behöver för att skapa personliga, moderna eller hemtrevliga rum, alltid till bra priser.

Här får du även tips och råd inför ditt måleriprojekt och samma hjälp och svar på frågor som du får i butik. Du kan i lugn och ro se hela vårt sortiment, beställa färgprover och hitta smarta verktyg som gör jobbet enklare.

Välkommen till Nordisk Yta!

Läs vad 70 kunder tycker om Nordisk Yta Webbutik

• Ewa B

2019-01-08

Ewa B skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Jag är väldigt nöjd med min beställning !
    Bra kvalitet på målarfärg till förmånlig pris ! Leverans hem ❣och fraktfritt! Läs mer
  • Per-Olov A

2018-12-26

Per-Olov A skrev om Nordisk Yta Webbutik
    utmärkt bemötande av personalen Läs mer
  • 2018-12-21

Anne B skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Ncs solgjäder
    Via web
    Bra pris Läs mer
  • 2018-12-02

Erik P skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Bra pris, snabb leverans och tillmötesgående kundtjänst. Vi köpte tapeter och är mycket nöjda. Läs mer
  • 2018-12-01

Emely K skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Bra priser och produkter, men allt dras ned av bristen på information. Beställde i god tid före planerad tapetsering, och fick ena tapeten väldigt snabbt. Mejlade företaget utan att få svar, och fick heller ingen uppdatering om den andra tapeten som till slut kom efter att tapetseraren varit hos mig. Jag förstår att tapeten förmodligen var slut hos leverantören, men hade velat bli informerad om detta i så fall. Så, om företaget bara hade bättre kundservice skulle det vara toppen, nu framstår det bara som osäkert iochmed att kontakten med dem varit obefintlig. Jag kommer därför inte beställa ifrån dem igen, helt enkelt för att det inte känns tryggt. Läs mer
  • 2018-11-27

Sofia K skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Jag köpte tapeter och trodde att leveransen skulle gå snabbt. Tyvärr fick jag vänta i 11 dagar innan de kom fram till mig trots att det står 1-4 dagars leveranstid. När jag ringde på dag 8 sa de att varorna var skickade och att de skulle komma dagen efter. Fick trots det vänta 2 dagar till. Jag kommer inte handla där igen. Läs mer
  • 2018-11-25

Tina A skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Köpte ett Ncs index. Snabb leverans men dyr frakt. Läs mer
  • 2018-10-27

Kristian E skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Smidig e-handel, bra pris och snabb leverans. Läs mer
  • 2018-10-24

Christin E skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Jag kommer definitivt rekommendera denna sida.

Jag beställde en tapet som gjorde sig otroligt bra här hemma.
    Dessvärre så var det någon kassett som man kunde lägga tapeten i som skulle följa med om man läste instruktionerna som inte var med.

Det löste sig ändå i slutändan, men det hade nog underlättat att ha haft den. Läs mer
  • 2018-09-28

Gunilla H skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Snabb respons o snabb leverans. Helnöjd. Läs mer
  • 2018-09-23

Pia B skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Skulle vara bra om man fick det man har beställt någong gång!!! Läs mer
  • 2018-09-22

Helena G skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Allt funka utmärkt när jag beställde tapeter hos Nordisk Yta. Läs mer
  • 2018-09-18

Birgitta E skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Färgkarta-Solfjäder. Snabb leverans. Inga krångligheteter.
    Toppen mao. Läs mer
  • 2018-09-16

Bernt P skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Köpte målarfärg och leverans två dgr senare - över förväntan snabbt Läs mer
  • Jan W

2018-09-15

Jan W skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Jag har gjort en beställning, betalat.
    Jag har inte fått någon leverans, inte heller svar trots att jag skickat två mail till företagets support!
    Detta föertag saknar existenberättigande på marknaden - uselt räcker inte som lågt omdöme! Läs mer
  • 2018-09-13

Göte P skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Snabb leverans, bra kvalitet helt enkelt. Läs mer
  • 2018-09-04

Thomas S skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Bestå målarfärg
    Bra bemötande
    Bra pris och snabbt levererat. Läs mer
  • 2018-09-02

Lillemor J skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Vi köpte färg ca 1000 kr billigare/burk från Nordisk Yta än i färghandel i Eskilstuna, bara det är ju underbart, inget krångel när vi beställde på nätet, angav bara färg receptet så kom färgen med bud hem till dörren, inget släpande på tunga burkar.
    Har beställt färg 2 ggr nu och kommer säkert att beställa mer om

Snabb leverans Läs mer
  • Lovisa M

2018-07-13

Lovisa M skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Snabb och smidig leverans. Fick dock inte tag i företaget då en färghink kom fram trasig, varken på mail eller telefon.... Läs mer
  • 2018-07-10

Tommy A skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Köpte färg och en pensel. Finns ingen möjlighet att välja annan leveransadress än fakturaadress. Skrev mail om vilken leveransadress jag ville ha direkt jag lagt ordern men fick inget svar. Ringde då och blev lovad leverans till rätt adress, trots det kom grejerna till fel adress.
    När det kom hade paketet läkt färg pga att det kom upp och ner. Hur mycket färg som läckt ut vet jag inte än. Läs mer
  • 2018-07-10

Ulf B skrev om Nordisk Yta Webbutik
    snabb leverans, lätt att beställa,bra hemsida Läs mer
  • 2018-07-05

Anne-Marie N skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Köpte utomhusfärg på nätet , sparade mycket pengar mot att handla hemma i butik . Läs mer
  • 2018-06-28

Uno H skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Köpte Alcro BESTÅ Täckfärg trä Standardkulörer. Fick nästan direkt efter köpet ett SMS ifrån speditören att leverans var på gång. Otroligt snabbt. I köpet ingick hemleverans och en morgon stod leveransen vid entrédörren. Det var över förväntan eftersom vi bor på landet och brukar till 100% få hämta våra beställningar inne i tätortens godsutlämningsställen. Tack!! Läs mer
  • 2018-06-14

Marita J skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Köpte utomhusfärg till huset Alcro bestå. Ett mycket snabbt och enkelt sett att köpa färgen på. Kom efter några dagar hemkört och stod på bron Läs mer
  • 2018-06-14

Börje L skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Jag köpte färg,Och jag brukar köpa färg från er. Läs mer
  • 2018-06-13

Henrik skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Snabbt och kom på utnämnd dag. Bra pris och inga krusiduller. Andra gången jag handlar där nu. Läs mer
  • 2018-06-11

Dick W skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Jag köpte färg till ett bra pris levererat till dörren och kort väntan .Jag är mycket nöjd Läs mer
  • 2018-06-03

Ivan M skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Köpte en burk färg- bra pris och en mycken snabb leverans Läs mer
  • 2018-06-02

Johan H skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Smidigt att handla inkl hemleverans till ett internetpris Läs mer
  • 2018-05-30

Karl W skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Köpte Alcro Bestå Grund och Fasadfärg. Dagen efter beställning kom leveransen! Bra jobbat!

Bra pris och snabb leverans ger toppbetyg. Läs mer
  • 2018-05-23

Love J skrev om Nordisk Yta Webbutik
    enkelt att beställa snabb leverans Läs mer
  • 2018-05-21

Birgith L skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Jag köpte färg. Billigt och Snabb leverans. Läs mer
  • 2018-05-13

Lars-Erik H skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Utmärkt service och snabb leverans. Bra pris. Läs mer
  • 2018-05-07

Cecilia K skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Köpt både fasad- och inomhusfärg vid flera tillfällen. Bra priser och snabba, smidiga leveranser! Läs mer
  • 2018-05-03

Robert N skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Bra pris, snabb leverans och enkel betalning. Snabbt svar från kundservice på frågor. Läs mer
  • 2018-05-02

Caroline D skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Bra service och snabb leverans, allt till belåtenhet Läs mer
  • 2018-04-29

Ulla O skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Köpte väggfärg, som fungerar bra Läs mer
  • 2018-04-28

Dan U skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Jag köpte lim, färg och armeringsduk. Snabbt och enkelt. Har inte använt produkterna än, men förväntar mig inga överraskningar. Läs mer

Peder L skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Snabb leverans och prisvärda varor. Läs mer

Tomas S skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Varor av hög kvalitet till bra pris. Jättebra att frakten ingick i priset. Snabb leverans. Detta ger en trovärdighet åt företaget. Läs mer

A J skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Bra grejer till bra pris. Bra och snabb leverans. Läs mer

Patric F skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Fick aldrig mina varor levererade, blev dåligt bemött när jag ringde supporten "Nä jag ser inget här på lagret, dom är nog skickade"
    Väldigt dåligt när man bokat tid med målaren och sen står där utan saker. Läs mer
  • Patric F

2018-01-16

Patric F skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Innan jag la min beställning hos nywebbutik så var jag väldigt noga med att kolla upp deras leveranstid
    "Nordisk Yta På Nätet har som mål att packa orden inom 24 timmar från det att beställningen mottagits. Leveranstiden är där efter 1 – 4 dagar beroende på transportsätt. Eventuella avvikelser i leveranstid framgår alltid på din orderbekräftelse"
    Perfekt tänkte jag, då borde det vara safe med 7 dagar tillgodo som jag hade när jag la min order.
    När varorna inte dykt upp på Fredagen 5 dagar senare blir jag lite orolig eftersom jag bokat tid med målaren på Måndagen och då alltså måste ha mina saker (100 liter spackel) mailar butiken utan svar, mailar åter igen på Måndagen utan svar, hittar tillslut ett nummer till dom. Herren jag får prata med kan inte ge mig ett tydligare svar på när min leverans kommer än "Ja här är dom inte kvar i alla fall", jag kunde inte få något spårningsnummer och det enda jag lämnades med var "Ja vi får väl hoppas dom dyker upp idag" vilket varorna givetvis inte gjorde! Nu har det gått 8 dagar och jag har fortfarande inte fått hem mina varor. Jag var tvungen att åka å köpa exakt samma produkt på en annan butik för att målaren skulle ha någonting att göra. Tyvärr första och sista gången jag handlar här. Läs mer
    2018-01-17 Michael S svarar Patric F
    Hej Patric! Jag kan bara konstatera att vi har gjort ett riktigt magplask. Vi beklagar all de problem som vi har orsakat. Enligt uppgift skall ordern vara borttagen så du skall inte drabbas av några kostnader för detta. Vi ser över våra rutiner så att detta inte skall kunna inträffa i framtiden. Med vänlig hälsning Michael Stenberg
  • Marie-Louise E

2017-11-29

Marie-Louise E skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Tydlig och bra hemsida Prisvärt Enkelt att beställa
    MEN om man vill köpa till en tapetrulle och förvissa sig om att få samma batchnr Hur gör man då ? Hade behövt ett telefonnummer
    En funktion för snabb hjälp saknas Läs mer
  • 2017-11-29

Andreas M skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Lättnavigerad hemsida med bra priser, snabb leverans. Läs mer
  • 2017-11-27

Kurt K skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Bra bemötande och service. Kan inte klaga ☺️ Läs mer
  • 2017-11-24

Anna H skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Proffsig och snabb service och leverans! Läs mer
  • 2017-11-12

Lena G skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Jag beställde husfärg,. Det var smidigt att göra det på nätet. Jag skrev in den färgkod som jag önskade och när varorna kom stämde kulören så jag har varit jättenöjd. Bra pris och snabb leverans. Jag kommer definitivt att köpa färg här igen. Läs mer
  • 2017-11-12

Roman M skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Den perfekta webbutiken, varje gång. Man får hjälp (svar på mejl o.d.) även under deras utlandssemester! En gång ringde de från USA bara för att meddela att det skulle ta några dagar att lösa mitt ärende!
    När det uppkommer fel i leveransen löser de det alltid på det sättet som det är bäst för kunden.
    De senaste åren har jag köpt all färg, penslar och så vidare från Nordisk Yta och så kommer jag att göra i framtiden också. Rekommenderas utan förbehåll!!! Läs mer