Alla kategorier Webshop Nordisk Yta Nordisk Yta Webbutik

Nordisk Yta Webbutik

En del av Nordisk Ytanywebbutik.se
Ska du måla om eller vill uppdatera ett rum med nya tapeter? Nu behöver du inte längre bege dig till färgaffären för att köpa utom- eller inomhusfärg, penslar och rollers eller tapeter. I vår webbshop finns allt du behöver för att skapa personliga, moderna eller hemtrevliga rum, alltid till bra priser.

Här får du även tips och råd inför ditt måleriprojekt och samma hjälp och svar på frågor som du får i butik. Du kan i lugn och ro se hela vårt sortiment, beställa färgprover och hitta smarta verktyg som gör jobbet enklare.

Välkommen till Nordisk Yta!

Läs vad 27 kunder tycker om Nordisk Yta Webbutik

• Patric F
    Patric F skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Innan jag la min beställning hos nywebbutik så var jag väldigt noga med att kolla upp deras leveranstid
    "Nordisk Yta På Nätet har som mål att packa orden inom 24 timmar från det att beställningen mottagits. Leveranstiden är där efter 1 – 4 dagar beroende på transportsätt. Eventuella avvikelser i leveranstid framgår alltid på din orderbekräftelse"
    Perfekt tänkte jag, då borde det vara safe med 7 dagar tillgodo som jag hade när jag la min order.
    När varorna inte dykt upp på Fredagen 5 dagar senare blir jag lite orolig eftersom jag bokat tid med målaren på Måndagen och då alltså måste ha mina saker (100 liter spackel) mailar butiken utan svar, mailar åter igen på Måndagen utan svar, hittar tillslut ett nummer till dom. Herren jag får prata med kan inte ge mig ett tydligare svar på när min leverans kommer än "Ja här är dom inte kvar i alla fall", jag kunde inte få något spårningsnummer och det enda jag lämnades med var "Ja vi får väl hoppas dom dyker upp idag" vilket varorna givetvis inte gjorde! Nu har det gått 8 dagar och jag har fortfarande inte fått hem mina varor. Jag var tvungen att åka å köpa exakt samma produkt på en annan butik för att målaren skulle ha någonting att göra. Tyvärr första och sista gången jag handlar här. Läs mer
    2018-01-17 Michael S svarar Patric F
    Hej Patric! Jag kan bara konstatera att vi har gjort ett riktigt magplask. Vi beklagar all de problem som vi har orsakat. Enligt uppgift skall ordern vara borttagen så du skall inte drabbas av några kostnader för detta. Vi ser över våra rutiner så att detta inte skall kunna inträffa i framtiden. Med vänlig hälsning Michael Stenberg
  • Marie-Louise E
    Marie-Louise E skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Tydlig och bra hemsida Prisvärt Enkelt att beställa
    MEN om man vill köpa till en tapetrulle och förvissa sig om att få samma batchnr Hur gör man då ? Hade behövt ett telefonnummer
    En funktion för snabb hjälp saknas Läs mer
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Lättnavigerad hemsida med bra priser, snabb leverans. Läs mer
  • Kurt K
    Kurt K skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Bra bemötande och service. Kan inte klaga ☺️ Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Proffsig och snabb service och leverans! Läs mer
  • Lena G
    Lena G skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Jag beställde husfärg,. Det var smidigt att göra det på nätet. Jag skrev in den färgkod som jag önskade och när varorna kom stämde kulören så jag har varit jättenöjd. Bra pris och snabb leverans. Jag kommer definitivt att köpa färg här igen. Läs mer
  • Roman M
    Roman M skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Den perfekta webbutiken, varje gång. Man får hjälp (svar på mejl o.d.) även under deras utlandssemester! En gång ringde de från USA bara för att meddela att det skulle ta några dagar att lösa mitt ärende!
    När det uppkommer fel i leveransen löser de det alltid på det sättet som det är bäst för kunden.
    De senaste åren har jag köpt all färg, penslar och så vidare från Nordisk Yta och så kommer jag att göra i framtiden också. Rekommenderas utan förbehåll!!! Läs mer
  • Stefan W
    Stefan W skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Bra butik som levererar utan problem.
    Hade dock sett lite bättre kommunikation med köparen genom att man får orderbekräftelse samt spårningsnummer till paket så man vet när varorna kommer. Läs mer
  • Niklas P
    Niklas P skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Vet ej , beställt på hemsidan men funkat utmärkt. Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Supersnabb leverens hem till dörren.
    Bra pris på kvalitetsfärg Läs mer
  • Dominik W
    Dominik W skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Bra bemötande. Snabb support. Kunde väl kanske vara något snabbare leverans, men ändå inte dåligt på något sätt. Läs mer
  • Sophie N
    Sophie N skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Snabb leverans och bra pris! Handlar gärna här igen! Läs mer
  • Eric G
    Eric G skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Tyvärr så har inte Nordisk Yta Webbutik återkommit till mig trots påminnelse på beställning jag gjort.
    I Juli I år beställde jag färg, I Augusti efterfrågade jag leveransen. Ingen från företaget har svarat mig.

mvh
    Stefan Gustafsson
    Birkavägen 1
    74691 Bålsta Läs mer
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Mycket bra pris och snabb leverans! Läs mer
  • Martin K
    Martin K skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Bra pris, snabb leverans - fick tag i det jag ville ha och som inte lagerförs av andra leverantörer till privatpersoner .. Läs mer
  • Adam B
    Adam B skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Jag har betällt Alcro Bestå grundfärg och Alcro Bestå fönsterfärg tonad vit. Vid första beställningen så fick jag vanlig vit fönsterfärg och upptäckte det först när jag började att måla. Efter att jag påtalade detta så skicka de en ny burk tonad vit direkt till mig, så det tycker jag var bra service. Leveranserna har varit snabba. Läs mer
  • Jacob W
    Jacob W skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Jag är mycket nöjd men möjlighet att betala med Apple Pay, PayPal och att man kan få sin adress automatiskt inskriven genom att knappa in personnummer. Att man på något vis kan ge fullmakt direkt på nätet för att dom ska lämna utanför dörren. Annars är jag mycket nöjd. Läs mer
  • Marianne Å
    Marianne Å skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Snabb säker leverans trots strul!! Läs mer
  • Éva F
    Éva F skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Har bara positiv erfarenhet med dem. Om det var fel,åtgärdades det snabbt utan ngn krångel...mycket++++++++++++++++! Läs mer
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Har beställt färg av Nordisk Yta ett flertal gånger och det har fungerat bra, går även att få tag på företaget om man t.ex vill ställa frågor vilket är ett plus.

Bra priser och sedan är det fantastiskt skönt att slippa släpa färg. Läs mer
  • Tony N
    Tony N skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Köpt en hel del bruten Alcro från Nordisk Yta. Mycket bra priser, 100% toppskick på produkterna och bra webb. De har haft problem med inleveranserna från Alcro och någon order har restats med flera veckors väntan. Inte butikens fel. Däremot behöver de jobba med orderprocessen, som verkar vara manuell och svår att hålla ihop när antalet ordrar ökar. Mitt telefonnummer har förväxlas med annan kund någon gång. De svarar inte alltid på mail. Man får ingen status om ordern är skickad och kan sökas, men de ringer när avvikelse uppstår och då får jag intrycket av att det är bra folk att ha att göra med. Potentiellt en femma i framtiden, men en svag fyra idag. Läs mer
  • Linda H
    Linda H skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Bra service. snabb leverans . Professionella produkter Läs mer
  • Jessica M
    Jessica M skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Köpte färg via nätet. Supersmidigt, snabbleverans och bra pris på färgen. Läs mer
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Enkel butik men funktionell, bra priser och snabb frakt Läs mer
  • Rolf O
    Rolf O skrev om Nordisk Yta Webbutik
    komplett sortiment
    bra priser
    snabba leveranser Läs mer
  • Leif B
    Leif B skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Mycket snabb expediering av min färgbeställning. Bra förseglat och oskadat. Bättre än att handla i lokala färgbutiken. Läs mer
  • Pekka K
    Pekka K skrev om Nordisk Yta Webbutik
    Hej..
    Jag upplever hela köpet som helt ok. Smidig köp och bra snabb leverans till dörren. Återkommer med mer köp. Tack Läs mer