Nordiska Mark, Bygg & Design AB

4.1

15 omdömen om Nordiska Mark, Bygg & Design AB

Mahamed S
Skrev om Nordiska Mark, Bygg & Design AB

Otroligt proffsiga med gott sinne för markarbeten och välutbildad personal/ledare. Känt mig väl omhändertagen löpande under projektets gång och kommunikationen sinsemellan är synnerligen av högt rang, rekommenderar Nordiska mark och bygg starkt!

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 41 omdömen 4.8 av 41 omdömen

Brith F
Skrev om Nordiska Mark, Bygg & Design AB

Till en början trevligt bemötande. När muren väl var byggd, ringde de om att fakturan skulle betalas utan att jag sett muren. Började bli arroganta. Resultatet var under all kritik. Fel lutning, springor, kantstötta stenar och sträckning. Den gjordes om. Blev ändå inte nöjd. Fortfarande springor och kantstötta stenar och lim på alla ovanstenar vilket påtalades. Försök att slipa bort limmet gjordes, men det syns.

Serafim D
Skrev om Nordiska Mark Bygg & Design AB

Bra bemötande, rejält och ändå snabbt genomfört jobb, bra pris. Hantverkaren insåg att planen för jobbet kunde ändras så att jag sparade 1/4 av priset enligt offerten,

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Irja B
Skrev om Nordiska Mark Bygg & Design AB

Altanbygge Super bra arbete. Bra ledning och bra information om allt.Vi fick alla våra frågor besvarat av duktiga support. Super duktiga hantverkare. Allt bar så smidigt. Tack Irja och Dan Beking

Christopher W
Skrev om Nordiska Mark, Bygg & Design AB

Vi anlitade Nordisk mark och bygg för ett altan bygge.. tyvärr så lämnade de allt byggskräp och gjorde inte klart ett av vindskydden som de tog betalt för. Jag påpekade detta flera gånger till arbetsledningen som valde att ej svara mig på sms eller telefon. Kommunikationen under hela byggprocessen va bristfälldig från deras sida, de lovade att åtgärda saker, men hörde inte av sig. Arbetsledningen har absolut inte fungerat, själva altanbygget är vi dock nöjda med. Jag kan tyvärr inte rekommendera denna firma..

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Staffan S
Skrev om Nordiska Mark Bygg & Design AB

Fick hjälp med att tvätta bort svartmögel på min träfasad, killarna som var här gjorde ett riktigt bra jobb. Jag är mycket nöjd med slutresultatet och rekommenderar starkt detta företag!

Alessandra M B
Skrev om Nordiska Mark Bygg & Design AB

Genom en rekommendation av en vän tog jag kontakt med Nordiska Mark & bygg och Design. Genom hela projektet upplevde jag en bra och tydlig kommunikation samt ett proffsigt bemötande. Jag är mycket nöjd med slutresultatet och rekommenderar starkt detta företag!

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 479 omdömen 4.8 av 479 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Amira G
Skrev om Nordiska Mark Bygg & Design AB

Vi är otroligt nöjda med nordiska mark och bygg!!! De har varit proffsiga, hjälpsamma och otroligt noggranna från start. Kan varmt rekommendera dem!

Linda A
Skrev om Nordiska Mark Bygg & Design AB

Jag kan verkligen rekommendera Nordiska Mark Bygg och Design! Dom är proffsiga och gör sitt yttersta för att leverera upp till ens förväntningar och mer!

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Carla V
Skrev om Nordiska Mark Bygg & Design AB

Har arbetat med många byggföretag tidigare men aldrig känt mig så trygg och väl omhändertagen som med Nordiska Amb. Dem är raka, noggranna proffesionella i sitt sätt att arbeta. Dem är väldigt lätt att ha att göra med bland annat är dem alltid är på hugget och extremt snabba på återkoppling vad det än kan gälla. Rekommenderas starkt, jag som inrednings arkitekt kommer definitivt välja att fortsätta arbeta med dem i mina framtida projekt.

ESRA S
Skrev om Nordiska Mark Bygg & Design AB

Jag är också glad över att säga att slutresultatet av mitt projekt inom nordisk mark bygg och design var precis som jag hade förväntat mig. Projektledarna lyckades verkligen förstå mina behov och visioner och förverkligade dem på ett effektivt sätt. Jag är mycket nöjd med det färdiga resultatet och känner mig stolt över att visa upp det för andra. Tack vare nordisk mark bygg och design har jag nu en vacker uppfart och trädgård.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Robin B
Skrev om Nordiska Mark, Bygg & Design AB

Vi anlitade Nordiska mark & bygg för att anlägga en ny uppfart. Gräv, bortforsling av massor, utfyllnad med sten, grus m.m. och läggning av marksten. De gjorde även elarbeten med nya belysningspollare och flytt av elbilsladdare. Hade jag bara bedömt jobbet hade det blivit 4/5. Stenläggningen sjönk förvisso ihop på vissa ställen men det åtgärdades efter att vi påpekade det. I övrigt var hantverkarna på plats både duktiga och trevliga och höll snyggt efter sig. Problemet med nordiska mark och bygg är arbetsledningen och...

Andy M
Skrev om Nordiska Mark Bygg & Design AB

Jag är supernöjd med min altan som byggdes av Nordiska Mark och Bygg & Design! Från början till slut har de visat sig vara en pålitlig och kompetent entreprenör. Deras kommunikation var utmärkt, de svarade alltid snabbt på mina frågor och förklaringarna var alltid tydliga och lätta att förstå. Deras arbete var av hög kvalitet och altanen blev precis som jag hade tänkt mig. Jag skulle definitivt rekommendera Nordiska Mark och Bygg & Design till någon som söker en professionell och tillförlitlig entreprenör!

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Jimmy M
Skrev om Nordiska Mark Bygg & Design AB

Jag har nyligen använt Nordiska Mark & Bygg och Design för att renovera min parkering och jag är otroligt nöjd med resultatet. Från början till slut hade jag ett fantastiskt bemötande från deras team. De var alltid tillgängliga för att besvara frågor och var mycket tydliga och korrekta med all information jag behövde. Kommunikationen var också utmärkt under hela projektet och det gjorde att jag kände mig trygg och säker på att projektet skulle bli en framgång. Min nya stenlagda parkering ser fantastisk ut och jag är så...

Anette T
Skrev om Nordiska Mark, Bygg & Design AB

Jag anlitade detta företag för stenarbeten i min trädgård, men blev mycket besviken på resultatet, då det är så slarvigt och amatörmässigt utfört. Delar av muren de byggde rasade efter några veckor, det saknas flera stenar i muren, de putsade inte fogarna i murarna trots löfte om detta, det tog 3 ggr så lång tid som planerat samt de lämnade kvar en storsäck med skräp. Dessutom fakturerade de nästan det dubbla mot det som var överenskommet på offerten. Jag har inte fått någon respons på de mail jag har skickat med klagomål....

Albin Mur & Puts AB
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen