Nordiska Ventilationsprodukter AB

2.3 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om Nordiska Ventilationsprodukter AB

• 2018-06-22

Holger I skrev om Nordiska Ventilationsprodukter AB
    Smaken är väl som baken antar jag. Delad med andra ord.
    Jag fick som nybliven pensionär exceptionell hjälp av deras säljare i Oktober förra året när jag skulle renovera mitt sommarhus.
    Trots att jag inte har företag fick jag handla som privatperson till väldigt fördelaktiga priser.
    Två tummar upp. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Ventus Norden
    4.0 / 5 i betyg — 1201 omdömen
    Badge2020
    "Samarbetet började med rengöring av frånlufts kanalerna i vårt ventilations system i villan. Vi blev mycket nöjda med det arbetet så vi fråg"
  • 2017-10-29

Verifierad kundrelation
    Johan M skrev om Nordiska Ventilationsprodukter AB
    Jag enterar en tillsynes verkstad där jag möts av en kratfull herre. Vi står en stund och tittar på varandra. Jag väntar på frågan ”Kan jag hjälpa dig med något?” men möts istället av att han skriker panaram. Osäker på stavning eftersom jag inte vet vad panaram är. Han ser på mig och förväntar sig ett svar.
    Jag ställer då frågan ”Säljer ni ventilation? Var av den kraftfulle herren fortsätter skrika panaram och går in i verkstaden.
    Längre bak står två pojkar och fnissar medan dom röker vid någon plåtmaskin. För dessa pojkar var det mer roande att höra på oss två än att faktiskt vara behjälplig för en nybliven kund.
    Jag valde en konkurrent i samma område.
    Där blev jag väl omhändertagen. Läs mer
  • 2017-10-27

Verifierad kundrelation
    Mikael O skrev om Nordiska Ventilationsprodukter AB
    Hade jag kunnat ge dem betyg-5 så hade jag gjort det. Skitdåliga och oförskämda.
    Borde vara mer ödmjuka med tanke på att deras kompetens ligger längst ner på skalan.
    Ett ställe du verkligen inte känner dig välkommen till. Läs mer
  • Reco tipsar!
    SEINT
    4.5 / 5 i betyg — 120 omdömen
    Badge2020
    "Beställde en kanalrengöring (frånluftsventilation) och fick ett väldigt positivt, proffsigt och personligt bemötande från början (Ebba) till"

Bästa ventilationsfirmorna i Stockholm:

Anders V Anders V tycker:
“Samarbetet började med rengöri...” Läs mer