Nordiska Ventilationsprodukter AB

2.3

3 omdömen om Nordiska Ventilationsprodukter AB

Holger I
Skrev om Nordiska Ventilationsprodukter AB

Smaken är väl som baken antar jag. Delad med andra ord. Jag fick som nybliven pensionär exceptionell hjälp av deras säljare i Oktober förra året när jag skulle renovera mitt sommarhus. Trots att jag inte har företag fick jag handla som privatperson till väldigt fördelaktiga priser. Två tummar upp.

Storstadens Ventilation AB
4.8/5 i betyg av 67 omdömen 4.8 av 67 omdömen

Redan vid första kontakten fick jag ett bra bemötande. Dom kom hem till mig och gick igenom hur man kan göra för att få bästa resultatet. Ja

Johan  M
Skrev om Nordiska Ventilationsprodukter AB

Jag enterar en tillsynes verkstad där jag möts av en kratfull herre. Vi står en stund och tittar på varandra. Jag väntar på frågan ”Kan jag hjälpa dig med något?” men möts istället av att han skriker panaram. Osäker på stavning eftersom jag inte vet vad panaram är. Han ser på mig och förväntar sig ett svar. Jag ställer då frågan ”Säljer ni ventilation? Var av den kraftfulle herren fortsätter skrika panaram och går in i verkstaden. Längre bak står två pojkar och fnissar medan dom röker vid någon plåtmaskin. För dessa...

Mikael  O
Skrev om Nordiska Ventilationsprodukter AB

Hade jag kunnat ge dem betyg-5 så hade jag gjort det. Skitdåliga och oförskämda. Borde vara mer ödmjuka med tanke på att deras kompetens ligger längst ner på skalan. Ett ställe du verkligen inte känner dig välkommen till.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen